quote:
Wat diepzinnigquote:Op zondag 29 maart 2015 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben de vleesgeworden onbegrepenheid.
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:26 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel ook voor dat autisten als ze naar buiten gaan, iets dragen waardoor ze duidelijk herkenbaar zijn. Zodat niet autisten niet ongewenst in aanraking met autisten kunnen komen. Ik dacht aan grote A genaaid op een kledingstukquote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef Drinky het volgende:
Wat een onzin "autisme zie je niet aan de buitenkant". Als de autist eenmaal buiten is kun je hem van mijlenver herkennen.
Of ze bedoelen met die zin dat je autisten niet in de buitenwereld ziet.
Nee, en we moeten voor aan in de bus zittenquote:
Vet! Normaal zitten daar enkel de oudjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en we moeten voor aan in de bus zitten
Nee, je moet er toch niet aandenken dat straks iedereen zo'n pas gaat krijgen, pedopas, adhdpas, etcquote:Op zondag 29 maart 2015 14:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vet! Normaal zitten daar enkel de oudjes.
En je autipas is dus geld waard?
Jij past daarvoor?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, je moet er toch niet aandenken dat straks iedereen zo'n pas gaat krijgen, pedopas, adhdpas, etc
Ik ga voor al die pasjesquote:
What is up met die eerste foto? Waarom delen de lokale straatgang en D&D crew een tafel?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:26 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |