quote:
Google er maar eens op, het is geniaal bedacht wel!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee achter m'n computer op youtube nou goed?
http://www.hollandfestival.nl/nl/programma/2015/the-end/
Alhoewel ik geloof dat ze niet dat truucje doen met die transparante projectie, maar op schermen of zo. Geen idee, het kostte geen drol en ik was nieuwsgierig genoeg.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
Nu we op de vocaloid tour zijn meteen een andere zo
Crip on a rollllllllquote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
Nu we op de vocaloid tour zijn meteen een andere zo
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die arme jongen komt daar nooit meer weg.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die arme jongen komt daar nooit meer weg.
als het allemaal zo klinkt, dan geen interessequote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..
[..]
Google er maar eens op, het is geniaal bedacht wel!
Je bent zelf een routebeschrijving.quote:
Oh, zo kak?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het allemaal zo klinkt, dan geen interesse
ja, hier kun je mij echt niet blij mee makenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een routebeschrijving.
[..]
Oh, zo kak?
Hate it or love it geloof ik.
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.quote:
Hierna draait ze wel wat anders geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier kun je mij echt niet blij mee maken
Correct.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een routebeschrijving.
Bron?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hierna draait ze wel wat anders geloof ik
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.
https://ssba.pvxgateway.c(...)nnel=hf&customerId=0
Ik zit midden op de voorste rij, hele voorste blok was al vol toen ik bestelde, behalve één losse plaats in het midden.
Ze hadden beter de Melkweg kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.
https://ssba.pvxgateway.c(...)nnel=hf&customerId=0
Ik zit midden op de voorste rij, hele voorste blok was al vol toen ik bestelde, behalve één losse plaats in het midden.
Ligt mij ook inquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzo
Ligt mij de volgende keer even in
Melkweg is kut.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze hadden beter de Melkweg kunnen gebruiken.
Sure. Met alle dingen die je de laatste tijd misloopt kan ik maar beter meteen twee kaartjes kopen als ik ergens heen ga.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzo
Ligt mij de volgende keer even in
Een keer ging ik voor de grap zeggen dat Admiral Ackbar gezien werd als god in mijn geloof en het geloof gebaseerd is op star trek. En toen werden echt veel medemoslims op mijn school boos.quote:
nja.. anders..quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hierna draait ze wel wat anders geloof ik
Ballenzaal. Beter de HMH, beter geluid.quote:
True dezequote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sure. Met alle dingen die je de laatste tijd misloopt kan ik maar beter meteen twee kaartjes kopen als ik ergens heen ga.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een keer ging ik voor de grap zeggen dat Admiral Ackbar gezien werd als god in mijn geloof en het geloof gebaseerd is op star trek. En toen werden echt veel medemoslims op mijn school boos.
irish drinking songs, maar dan in japan?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
One Piece vind ik trouwens One Piece of Shit.
Krijgen we nu rellen? Plz?quote:
Y?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
One Piece vind ik trouwens One Piece of Shit.
Als jij je return maakt en ik de pot binnen hark.quote:
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.quote:
Ah, k. Ben eigenlijk alleen nog maar bij de Melkweg geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ballenzaal. Beter de HMH, beter geluid.
Is ook wel iets waar ik aan moest wennen hoor OP. Maar tis aan me gegroeidquote:Op zondag 29 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.
Ik ga vooral geen moeite steken in een serie met 3200 afleveringen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, k. Ben eigenlijk alleen nog maar bij de Melkweg geweest
Mwah, ik ben meer van "ja leuk" of "neh" dus dan ben ik snel uitgepiestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook wel iets waar ik aan moest wennen hoor OP. Maar tis aan me gegroeid
Ik deed Narutoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga vooral geen moeite steken in een serie met 3200 afleveringen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan je je platenspeler en geluidsinstallatie wel gewoon zonder problemen verkopen.
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef gianni61 het volgende:
Shit, ik zie nu op het nieuws dat dit weekend dutch comiccon is ; (
daar had ik vandaag best heen gekundquote:
Ik wilde op zich nog wel gaan totdat ik hoorde dat de helft van de gasten of zo had afgezegd omdat er geen hotel geregeld was of betaald en dat soort dingen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef gianni61 het volgende:
Shit, ik zie nu op het nieuws dat dit weekend dutch comiccon is
Neenee, die heb ik liefquote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan je je platenspeler en geluidsinstallatie wel gewoon zonder problemen verkopen.
Volgens mij heb jij meerdere persoonlijkheden.quote:
Dit hoor ik vakerquote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meerdere persoonlijkheden.
Dat. Sowieso vind ik een Nederlandse CC een beetje karig, zal nooit veel interessant volk op af komen. (zag dat alleen een side-actor van TWD was geweest, remotely interessant)quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde op zich nog wel gaan totdat ik hoorde dat de helft van de gasten of zo had afgezegd omdat er geen hotel geregeld was of betaald en dat soort dingen.
En er circuleert een gerucht dat die vent die het organiseert mensen nog geld schuldig os of zo.
Dan ga ik niet van te voren een kaartje kopen. Ik zie het volgend jaar wel.
als je irl ook zo van de hak op de tak springt begrijp ik dat welquote:
REKT M8quote:Op zondag 29 maart 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JE BENT ZELF CLE...Oh kut dat is een goed ding. Nevermind.
Gewoon alles leuk vindenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind veel dingen leuk zal je nog verbazen
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
Fietset een groepje mensen langs, al schreeuwend "Allah ahkbar"
Ik verbaas me nergens over, behalve dat je serieuze smaak hebtquote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind veel dingen leuk zal je nog verbazen
Zal ook wel een beetje geweest zijn omdat het de eerste keer is. Gezien de populariteit nu al, kunnen ze misschien volgend jaar wat interessanters in huis halen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Sowieso vind ik een Nederlandse CC een beetje karig, zal nooit veel interessant volk op af komen. (zag dat alleen een side-actor van TWD was geweest, remotely interessant)
Ik hoop het. Als er volgend jaar een serieuze line-up is dan is het wel het overwegen waardquote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal ook wel een beetje geweest zijn omdat het de eerste keer is. Gezien de populariteit nu al, kunnen ze misschien volgend jaar wat interessanters in huis halen.
Omgquote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
''Ik draai niet zo lang meer'' - Crip, 2015.
45 minuten later.
![]()
Pixelbitty kan wel wegblijven, dit is een prima vervangerquote:Op zondag 29 maart 2015 00:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik had aan het begin van de avond niet verwacht dat we hier uit zouden komen.
Inderdaad, ik vond de kut van mijn moeder al meer dan dik voldoende.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik had aan het begin van de avond niet verwacht dat we hier uit zouden komen.
Draait zelfs nog meuk waar je op kan schuren.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pixelbitty kan wel wegblijven, dit is een prima vervanger
Dudequote:Op zondag 29 maart 2015 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond de kut van mijn moeder al meer dan dik voldoende.
Inderdaad, zoals babymetalquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Draait zelfs nog meuk waar je op kan schuren.
JIj gaat om half 1 nog je huis verbouwen?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja alleen dat staat een beetje raar met mijn bureauquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
knuffelmetal hork, knuffelmetalquote:
ik zit hier sprakeloos achter mijn laptopquote:Op zondag 29 maart 2015 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond de kut van mijn moeder al meer dan dik voldoende.
Komt er ook 1 binnenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj gaat om half 1 nog je huis verbouwen?
Ik ook van jouquote:
Dat is eik altijd het antwoord als ze vragen waar ik vandaan komquote:Op zondag 29 maart 2015 00:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zit hier sprakeloos achter mijn laptop
hee Ucquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj gaat om half 1 nog je huis verbouwen?
Zelfs dat kan ik niet zeggenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is eik altijd het antwoord als ze vragen waar ik vandaan kom
Ik zou hem ook aansluiten...tip van het huis.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:32 schreef DrNick het volgende:
Ik heb mijn hoofdtelefoon er eens bijgepakt.
Ik ook...waarom jij?quote:
Done.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou hem ook aansluiten...tip van het huis.
Night!quote:Op zondag 29 maart 2015 00:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben er weg van
goedenacht
en thnx cripke
Dat weet je wel...meneer 4e halve liters.quote:
slaaaplekkerrr xquote:Op zondag 29 maart 2015 00:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben er weg van
goedenacht
en thnx cripke
Mijn belediging richting jou overtreft niemand meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet je wel...meneer 4e halve liters.
Wij hebben elkaar dingen genoemd...dat ging gewoon te ver.
Tip als in fooi of tip als in advies? Of tip als in omvallen?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tip het huis dan ook, skrale tatta.
of tip zoals in een jonkoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tip als in fooi of tip als in advies? Of tip als in omvallen?
Dat is waar, er gaat nooit meer iemand zijn die mij zo hard treft.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn belediging richting jou overtreft niemand meer.
Iedere keer als jij cripke zegt moet ik denken aan krupkequote:Op zondag 29 maart 2015 00:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben er weg van
goedenacht
en thnx cripke
Fooi of omvallen, die tweede heeft de voorkeurquote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tip als in fooi of tip als in advies? Of tip als in omvallen?
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fooi of omvallen, die tweede heeft de voorkeur*insert indirecte doodsverwensing*
Neehoor Nickje, ik hou wel van je.
Ik ga nu wel op tijd wakker zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga trouwens wel optijd slapen.straks F1 jonge
Het is maar goed dat wij al gekaatst hebben dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar, er gaat nooit meer iemand zijn die mij zo hard treft.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij al gekaatst hebben dan.
quote:
Nee alleen weet ik niet hoe ik mijn wekker kan verzetten, dus ik pas mijn wektijd wel aan dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja vergeet je dat ene uurtje dan niet?
geniet van de muziek fokkerquote:Op zondag 29 maart 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga es praten, anders trek ik weer een broek aan
op zondag. kerk meet of zoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:37 schreef DrNick het volgende:
Ik heb een meet morgen, dus ik moet ook niet al te laat gaan slapen.
Arme drommel.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:37 schreef DrNick het volgende:
Ik heb een meet morgen, dus ik moet ook niet al te laat gaan slapen.
Ja met ballen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk alleen om crip te horen
9u de race, BBC.quote:
quote:
Ok, ok, dat moet lukken denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
9u de race, BBC.
Prima tijd, want dan heeft het vogelkoor al een uur honger.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
9u de race, BBC.
Prima tijd, want dan heeft het vogelkoor al een uur honger.
Nou dan meeten we morgen wel....quote:Op zondag 29 maart 2015 00:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ok, ok, dat moet lukken denk ik.
Ja die discussie hadden wij dus ookquote:Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Tafel is kapot gegaan" serieus? Hebben ze napalm gemorst op die tafel ofzo?
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef LompeHork het volgende:
En bedankt voor het draaien Criphet was awesome!
Yoki en ik wisselen je wel af jaquote:Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nou dan meeten we morgen wel....
Net zoals vorige keer...![]()
nee man gewoon kawaiii jwzquote:Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Np ^_^
was gezellug.
mijn stem klinkt nu echt dood. en laag btw
Ik moest aan Braddie denken toen ik door lasquote:Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja die discussie hadden wij dus ook![]()
Maar gelukkig kwam TS met een update
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest aan Braddie denken toen ik door las
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Nou dan meeten we morgen wel....
Net zoals vorige keer...![]()
Ja ik viel toen na 10 minuten race in slaapquote:
6u was gewoon geen tijd.quote:
Ik twijfel nog steeds of het een succesvolle troll is of srsquote:Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NEE!
JE MAG JE RIJBEWIJS NIET HEBBEN. NEE.
DIKZAK.
Ik werd een uur na de start pas wakker, jij hebt het beste deel gezien.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik viel toen na 10 minuten race in slaapdus ga nu maar voor de tijd slapen
Nee, is geen trollquote:Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of het een succesvolle troll is of srs
Ik heb gewoon als een baas de hele race zitten kijken, jij was nog net op tijd om Max zijn motor te zien ploffen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd een uur na de start pas wakker, jij hebt het beste deel gezien.
awwwwwwwwwwwquote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
De muziek stopt en ik hoor mijn vader snurken.
Het klinkt altijd alsof er een zeehond in blubber verdrinkt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ook echt net, ik zet de tv aan en ....*poef*quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon als een baas de hele race zitten kijken, jij was nog net op tijd om Max zijn motor te zien ploffen.
Kinky.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sure ik heb nog een plank met een roestige spijker en een lege planning voor morgen.
6e startpositiequote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon als een baas de hele race zitten kijken, jij was nog net op tijd om Max zijn motor te zien ploffen.
Positief benaderen, je kunt het met dezelfde slok nogmaals proberenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik had net een slok pils genomen.
Met nadruk op "had"
RIP bier.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik had net een slok pils genomen.
Met nadruk op "had"
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
Maar ook echt net, ik zet de tv aan en ....*poef*
Top! Tot morgenochtend dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
6e startpositie![]()
Ik ga echt wel wakker zijn swa
ach dan glijd het allemaal wat makkelijkerquote:Op zondag 29 maart 2015 00:47 schreef LompeHork het volgende:
Als ik op de 6e startpositie sta dan lachen mensen mij vaak uit en wordt ik voor nephosselaer uitgemaakt.
Nattaquote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Top! Tot morgenochtend dan maar.
Mensen, fijne nacht nog!
Slaap lekker, tot zoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Mensen, fijne nacht nog!
Nouja, soort van, ik zou het van m'n keyboard op kunnen zuigen ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Positief benaderen, je kunt het met dezelfde slok nogmaals proberen
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP bier.Het was een lange reis van graan tot godennectar, maar je onbedoeld vroege einde was niet tevergeefs.
±W trustenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Mensen, fijne nacht nog!
Ja, het voelde inderdaad wel alsof ik een leegte aan het stoten was.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ach dan glijd het allemaal wat makkelijker
Gebruikt men dat nog?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
Ik was net mijn fobo aan het bekijken en ik heb een gebrek aan leuke berichten erop. Dus jullie weten hoe jullie me blij kunnen maken. *hint*
![]()
respect=respecttrg jwz
Donequote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef Crip het volgende:
Ik was net mijn fobo aan het bekijken en ik heb een gebrek aan leuke berichten erop. Dus jullie weten hoe jullie me blij kunnen maken. *hint*
![]()
respect=respecttrg jwz
gluren gaat...quote:
Kijk nog eens.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Laatste voyeur(s) DrNick
DrNick
DrNick
DrNick
Moira.
politiekman
sciter
remi1986
Crip
RadioSlut
uh-oh
Jij hebt ook een mooi FoBoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja?
en weet je wat jij gaat doen?
Vdj installeren morgen
oke grgr
De mijne is pas mooi.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toe. Ik ben geen premium Hyves-member jwz
Goeie wel hè.quote:
Ja, goeie grap, wat je eik wilde typen.quote:
Ik rol soms aardigquote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Crip het volgende:
Dat Hork de meest normale reactie heeft verplaatst verbaasd me kinda, wel een coole.
Ik was vannacht ook bij R49, dat was echt fantastisch, maar bij mij wilde ze ook geen hazes draaienquote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef pinman het volgende:
Hey daar ben ik weer hoor. Ik was vanmiddag even bij Radio 49 had ik een nummer aangevraagd maar ik wist niet dat het Nederlandstalig was
Dat is een taal die je moet lerenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef pinman het volgende:
Hey daar ben ik weer hoor. Ik was vanmiddag even bij Radio 49 had ik een nummer aangevraagd maar ik wist niet dat het Nederlandstalig was
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, goeie grap, wat je eik wilde typen.
bs man, ik heb bewijsquote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef Crip het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR, zeg je dat ik traag ben reageer jetrager skkltje
Nee, dat was niet voor jou bedoeld.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef pinman het volgende:
[..]
Heb ik dan iets fout getypt in die post?
Dan wil ik wel op de homepage met zo'n samoerai-zwaard.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om http://uccie.ninja nu te registreren
Dat wil jij helemaal nietquote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wil ik wel op de homepage met zo'n samoerai-zwaard.
webpagina niet beschikbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om http://uccie.ninja nu te registreren
Nee dat is waar.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wil ik wel op de homepage met zo'n samoerai-zwaard.
Latijnse Hoogmis deze week.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zometeen om 8 uur de kerkdienst. Nu de autoDJ
nietes...9 nuquote:
hoopte dat hier wel een dj draaide.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zometeen om 8 uur de kerkdienst. Nu de autoDJ
Terecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |