Prima, het heeft geen haast.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef MiestOr het volgende:
Ik kom bij je terug, hoor over n weekje of mn huis doorgaat...
Ja de poten zijn los te schroeven inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef ChefvanOekels het volgende:
Kan je de poten eronder weghalen? Ik ben al een poosje m'n uitzet bij elkaar aan het sprokkelen en heb wel interesse in deze tafel.
Grt Chef
Wat voor foto's zou je willen zien? Dan kan ik ze vanavond even maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:16 schreef ChefvanOekels het volgende:
Heb je wat meer foto's?
Wellicht interesse.
Erg jammer, maar nu zijn we wel nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2015 12:02 schreef Nick1983 het volgende:
De eettafel was gereserveerd voor iemand, maar helaas is na een beetje een domme actie de tafel kapot gegaan.
Topic mag dus dicht...
Hoe de fuck krijg je dit voor elkaarquote:Op maandag 23 maart 2015 12:02 schreef Nick1983 het volgende:
De eettafel was gereserveerd voor iemand, maar helaas is na een beetje een domme actie de tafel kapot gegaan.
Topic mag dus dicht...
Genius.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:56 schreef Sometimes het volgende:
Mwoh, lange tafel met dun blad.
Beetje flinke belasting in het midden...
Sorry maar wij van Leenbakker kunnen hier geen verantwoordelijk voor nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:26 schreef Nick1983 het volgende:
We zijn druk bezig met inpakken voor de verhuizing en ik wilde even op de tafel staan om de eetkamer lamp naar beneden te halen.
Helaas was mijn 95kg iets teveel belasting in het midden van de tafel en toen zei hij dus 'krak'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |