quote:
Google er maar eens op, het is geniaal bedacht wel!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee achter m'n computer op youtube nou goed?
http://www.hollandfestival.nl/nl/programma/2015/the-end/
Alhoewel ik geloof dat ze niet dat truucje doen met die transparante projectie, maar op schermen of zo. Geen idee, het kostte geen drol en ik was nieuwsgierig genoeg.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
Nu we op de vocaloid tour zijn meteen een andere zo
Crip on a rollllllllquote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
Nu we op de vocaloid tour zijn meteen een andere zo
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die arme jongen komt daar nooit meer weg.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die arme jongen komt daar nooit meer weg.
als het allemaal zo klinkt, dan geen interessequote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..
[..]
Google er maar eens op, het is geniaal bedacht wel!
Je bent zelf een routebeschrijving.quote:
Oh, zo kak?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het allemaal zo klinkt, dan geen interesse
ja, hier kun je mij echt niet blij mee makenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een routebeschrijving.
[..]
Oh, zo kak?
Hate it or love it geloof ik.
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.quote:
Hierna draait ze wel wat anders geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier kun je mij echt niet blij mee maken
Correct.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent zelf een routebeschrijving.
Bron?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hierna draait ze wel wat anders geloof ik
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.
https://ssba.pvxgateway.c(...)nnel=hf&customerId=0
Ik zit midden op de voorste rij, hele voorste blok was al vol toen ik bestelde, behalve één losse plaats in het midden.
Ze hadden beter de Melkweg kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar heel weinig, is 5 juni trouwens, en geplaceerd.
https://ssba.pvxgateway.c(...)nnel=hf&customerId=0
Ik zit midden op de voorste rij, hele voorste blok was al vol toen ik bestelde, behalve één losse plaats in het midden.
Ligt mij ook inquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzo
Ligt mij de volgende keer even in
Melkweg is kut.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze hadden beter de Melkweg kunnen gebruiken.
Sure. Met alle dingen die je de laatste tijd misloopt kan ik maar beter meteen twee kaartjes kopen als ik ergens heen ga.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, geplaceerd, dan heeft het weinig nut wel. Of we moeten gaan whatsappen of zwaaisignalen doen ofzo
Ligt mij de volgende keer even in
Een keer ging ik voor de grap zeggen dat Admiral Ackbar gezien werd als god in mijn geloof en het geloof gebaseerd is op star trek. En toen werden echt veel medemoslims op mijn school boos.quote:
nja.. anders..quote:Op zondag 29 maart 2015 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hierna draait ze wel wat anders geloof ik
Ballenzaal. Beter de HMH, beter geluid.quote:
True dezequote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sure. Met alle dingen die je de laatste tijd misloopt kan ik maar beter meteen twee kaartjes kopen als ik ergens heen ga.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een keer ging ik voor de grap zeggen dat Admiral Ackbar gezien werd als god in mijn geloof en het geloof gebaseerd is op star trek. En toen werden echt veel medemoslims op mijn school boos.
irish drinking songs, maar dan in japan?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
One Piece vind ik trouwens One Piece of Shit.
Krijgen we nu rellen? Plz?quote:
Y?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
One Piece vind ik trouwens One Piece of Shit.
Als jij je return maakt en ik de pot binnen hark.quote:
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.quote:
Ah, k. Ben eigenlijk alleen nog maar bij de Melkweg geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ballenzaal. Beter de HMH, beter geluid.
Is ook wel iets waar ik aan moest wennen hoor OP. Maar tis aan me gegroeidquote:Op zondag 29 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.
Ik ga vooral geen moeite steken in een serie met 3200 afleveringen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet, serie trekt me niet, ik heb een paar afleveringen geprobeerd maar mwah. Misschien ben ik te oud aan het worden ofzo.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, k. Ben eigenlijk alleen nog maar bij de Melkweg geweest
Mwah, ik ben meer van "ja leuk" of "neh" dus dan ben ik snel uitgepiestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook wel iets waar ik aan moest wennen hoor OP. Maar tis aan me gegroeid
Ik deed Narutoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga vooral geen moeite steken in een serie met 3200 afleveringen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan je je platenspeler en geluidsinstallatie wel gewoon zonder problemen verkopen.
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef gianni61 het volgende:
Shit, ik zie nu op het nieuws dat dit weekend dutch comiccon is ; (
daar had ik vandaag best heen gekundquote:
Ik wilde op zich nog wel gaan totdat ik hoorde dat de helft van de gasten of zo had afgezegd omdat er geen hotel geregeld was of betaald en dat soort dingen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef gianni61 het volgende:
Shit, ik zie nu op het nieuws dat dit weekend dutch comiccon is
Neenee, die heb ik liefquote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan je je platenspeler en geluidsinstallatie wel gewoon zonder problemen verkopen.
Volgens mij heb jij meerdere persoonlijkheden.quote:
Dit hoor ik vakerquote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meerdere persoonlijkheden.
Dat. Sowieso vind ik een Nederlandse CC een beetje karig, zal nooit veel interessant volk op af komen. (zag dat alleen een side-actor van TWD was geweest, remotely interessant)quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde op zich nog wel gaan totdat ik hoorde dat de helft van de gasten of zo had afgezegd omdat er geen hotel geregeld was of betaald en dat soort dingen.
En er circuleert een gerucht dat die vent die het organiseert mensen nog geld schuldig os of zo.
Dan ga ik niet van te voren een kaartje kopen. Ik zie het volgend jaar wel.
als je irl ook zo van de hak op de tak springt begrijp ik dat welquote:
REKT M8quote:Op zondag 29 maart 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JE BENT ZELF CLE...Oh kut dat is een goed ding. Nevermind.
Gewoon alles leuk vindenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind veel dingen leuk zal je nog verbazen
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
Fietset een groepje mensen langs, al schreeuwend "Allah ahkbar"
Ik verbaas me nergens over, behalve dat je serieuze smaak hebtquote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind veel dingen leuk zal je nog verbazen
Zal ook wel een beetje geweest zijn omdat het de eerste keer is. Gezien de populariteit nu al, kunnen ze misschien volgend jaar wat interessanters in huis halen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat. Sowieso vind ik een Nederlandse CC een beetje karig, zal nooit veel interessant volk op af komen. (zag dat alleen een side-actor van TWD was geweest, remotely interessant)
Ik hoop het. Als er volgend jaar een serieuze line-up is dan is het wel het overwegen waardquote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal ook wel een beetje geweest zijn omdat het de eerste keer is. Gezien de populariteit nu al, kunnen ze misschien volgend jaar wat interessanters in huis halen.
Omgquote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
''Ik draai niet zo lang meer'' - Crip, 2015.
45 minuten later.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |