Of het blijkt dat ie bij de geboorte al uitgegroeid is.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of met een klein rood puntmutsje van een kaboutertje of zo op?
Ja, en dat-ie dan 50 cm blijft of zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of het blijkt dat ie bij de geboorte al uitgegroeid is.
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Randle het volgende:
[..]
pics van jou wijf graag, kunne we even vergelijken.
Maar ik snap niet hoe dit een discussiepunt zou kunnen zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:25 schreef Randle het volgende:
[..]
pics van jou wijf graag, kunne we even vergelijken.
Maar het zou het topic wel beter maken.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dom natuurlijk, dat begrijp je ook wel.
Dat wel, maar dan krijg ik weer ruzie. (Ik moet wel een beetje policor blijven hè, het blijven wel vrouwen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het zou het topic wel beter maken.
Niet meer in gekeken sinds 2003, toen het nog leuk was om een beetje te trollen in Hoe voel je je nu?quote:
Dit is een beetje offtopic, je zou pics posten.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet meer in gekeken sinds 2003, toen het nog leuk was om een beetje te trollen in Hoe voel je je nu?
(Bestaat dat trouwens nog?)
Policor. Moi.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een beetje offtopic, je zou pics posten.
Is nog niet ééns onwerkelijk dat het op de oude Yolanthe de eerste keer maar 10 seconden zou duren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef TLC het volgende:
zo zonde die hele facelift, ik snap niet dat je je uiterlijk zo kunt beschadigen, maar natuurlijk is dat haar eigen keuze.
De Yolanthe voor de facelift had ik de beste 10 seconden van haar leven kunnen geven.
Yolanthe is okee, olee, olee olee.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is nog niet ééns onwerkelijk dat het op de oude Yolanthe de eerste keer maar 10 seconden zou duren.
daar hebben ze een ruim uur de tijd voor gehad en in de blessuretijd gaan ze nog eens aanvallen.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:36 schreef Donnis het volgende:
Ipv snel de bal te pakken en voor de 2-1 te gaan moet Wesley deze act opvoeren omdat zijn wijf zwanger is, okeeeee.
Dat komt toch echt door het licht hoor!quote:
Hoeft ze in ieder geval geen kleertjes meer te kopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef tralalala het volgende:
Als het maar een jongen is, anders gewoon een abortus.
zeg maar doei tegen die billenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke kop, mooie billen. Prima dus. Mar Turkse vrouwen hebben allemaal een verknipt iets, heb er vorig jaar een gehad. Belgisch en Turks man man man, geen combo dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |