MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GASTEN KENNEN ECHT NIETS...
OP DEZE MANIER KAN 3000 MINUTEN VOETBALLEN DIE BAL GAAT ER ECHT NIET IN...
WAT EEN KUT TACTIEK..
CLASIE MOET GEWOON SPELEN,,
DIE RECHTSBACK VAN AJAX SNAPT ER OOK GEEN FUK VAN
KUT BONDSCOACH....
OPSTAPPEN KLOOTZAK...GA PSV IN HUN REET NEUKEN
Een middelmatige teamspeler is beter dan Depay met zijn eindeloze ego en dito balverlies.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Depay is gewoon de beste optie voor die positie.
JELLYquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDD
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GASTEN KENNEN ECHT NIETS...
OP DEZE MANIER KAN 3000 MINUTEN VOETBALLEN DIE BAL GAAT ER ECHT NIET IN...
WAT EEN KUT TACTIEK..
CLASIE MOET GEWOON SPELEN,,
DIE RECHTSBACK VAN AJAX SNAPT ER OOK GEEN FUK VAN
KUT BONDSCOACH....
OPSTAPPEN KLOOTZAK...GA PSV IN HUN REET NEUKEN
Vermaelen was geen absolute sterspeler van Ajax. Dan gaat het over jongens als Zlatan, Sneijder, Suarez. Eriksen was de laatste, dat is nog even afwachten maar lijkt ook de goede kant op te gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende: [..] Ja, Vermaelen staat wekelijks te schitteren bij Barcelona.
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef hottentot het volgende:
Alvast een toepasselijke nieuwe UI genomen.
Fuck...
Komt niet in het spel voor nee. Maar dat kon je op voorhand weten met zo'n opstelling.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet hij wel de bal goed krijgen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
johannes is hier nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef speknek het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Als je dat vak Turken in beeld ziet lijkt t net opsporing verzocht.
Samen met Sneijder de enige die nog wat goeds doet.quote:
Oh ga je helemaal terug naar 2003 ja? Waarom noem je dan niet Robben?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vermaelen was geen absolute sterspeler van Ajax. Dan gaat het over jongens als Zlatan, Sneijder, Suarez. Eriksen was de laatste, dat is nog even afwachten maar lijkt ook de goede kant op te gaan.
HOEZO staat je moeder er ook tussen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
niet Romario vergetenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh ga je helemaal terug naar 2003 ja? Waarom noem je dan niet Robben?
Topscorer op dit moment.Ga huilen.Over 2 jaar piep je wel andersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een middelmatige teamspeler is beter dan Depay met zijn eindeloze ego en dito balverlies.
Komen die allemaal uit Turkije? Lijkt wel de 5de colonnequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Goede argumenten hoor. Nogmaals, jij vind Lukoki fantastisch als hij 3 keer van buiten de 16 schiet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Topscorer op dit moment.Ga huilen.Over 2 jaar piep je wel anders
Omdat Hiddink niet de goede spelers opstelt, dat hij dat met al zijn ervaring niet ziet!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Monolith het volgende:
Ach, het werd ook wel eens tijd dat het mis ging. Het Nederlands elftal presteert eigenlijk al jaren boven haar niveau. Zonder spelers als Robben zie je eindelijk dat de nieuwe generatie niet zoveel voorstelt.
Bjorn Vleminckx was ook topscorerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Topscorer op dit moment.Ga huilen.Over 2 jaar piep je wel anders
Met jellie, het zit diep!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe bij elke wedstrijd van Oranje mensen door een clubbril kijken
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor. Nogmaals, jij vind Lukoki fantastisch als hij 3 keer van buiten de 16 schiet.
Interlandvoetbal is dan ook kutquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die is al ondertussen een volbloed Belg geworden die Boskampquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Vasion het volgende:
Ruben Schaken niet oproepen
In topvorm bij Inter.
Ben je fan van Lukoki?Wat een vergelijking.Hoeveel doelpunten heeft Lukoki gemaakt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede argumenten hoor. Nogmaals, jij vind Lukoki fantastisch als hij 3 keer van buiten de 16 schiet.
BAKOE!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Vasion het volgende:
Ruben Schaken niet oproepen
In topvorm bij Inter.
Zoveel weegt hij haha 5000 kilo.quote:
Maakt niks uit. Jij vind Depay dreigend omdat hij zich vastloopt en 3 keer van buiten de 16 heeft geschoten. Dat is een argument en beredenering van niks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben je fan van Lukoki?Wat een vergelijking.Hoeveel doelpunten heeft Lukoki gemaakt?
Moet jij zeggen met je constante verdedigen van Afellay. Toevallig spelen de ex-Ajacieden vandaag goed. Op van der Wiel na.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
HIODDINK NEEMT MORGEN ZIJN ONTSLAG
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nederland wint deze wedstrijd gewoon nog joh domme sukkels
2-1
zoniet dan deel ik 1 miljoen euro uit
qftquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
2-1
Inderdaad, met Promes of Clasie in de basis had het hier al 4-0 gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Hiddink niet de goede spelers opstelt, dat hij dat met al zijn ervaring niet ziet!!
Kan je voor mij ook even een TR geven aan die post, mn mobiel is traag..quote:
Heeft weinig met opstelling te maken, is gewoon veel te weinig kwaliteit. We moeten het nog steeds van Robben en in mindere mate Sneijder hebben. Daarbuiten stelt het weinig voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Hiddink niet de goede spelers opstelt, dat hij dat met al zijn ervaring niet ziet!!
waar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je constante verdedigen van Afellay.
Gratis geld, maak je het over of kom je het brengen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
U-S-A U-S-A U-S-A U-S-A U-S-Aquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Wie wordt het land waar we met zijn allen op gaan supporteren tijdens EK2016 in Frankrijk?
Zlatan en Sneijder, dan heb je het over 2005.... Dan noem ik een Gomes, Alex, Park, van Bommel, Afellay, Vogel, Strootman....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vermaelen was geen absolute sterspeler van Ajax. Dan gaat het over jongens als Zlatan, Sneijder, Suarez. Eriksen was de laatste, dat is nog even afwachten maar lijkt ook de goede kant op te gaan.
Jullie hebben volgens mij allebei gelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft weinig met opstelling te maken, is gewoon veel te weinig kwaliteit. We moeten het nog steeds van Robben en in mindere mate Sneijder hebben. Daarbuiten stelt het weinig voor.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Clasie voor de Jong
Willems voor Blind
Narsing voor Wijnaldum (en dan Affelay op het middenveld)
Robertquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zlatan en Sneijder, dan heb je het over 2005.... Dan noem ik een Gomes, Alex, Park, van Bommel, Afellay, Vogel, Strootman....
Mexicanobakker, ben jij dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Tom Egbert heeft een broer die heet Douwe whaha.
Ik RT hem als je hem twittert @classicomano!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Tom Egbert heeft een broer die heet Douwe whaha.
Waar is van Persie eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft weinig met opstelling te maken, is gewoon veel te weinig kwaliteit. We moeten het nog steeds van Robben en in mindere mate Sneijder hebben. Daarbuiten stelt het weinig voor.
2003 zelfs. Robben heeft dan het meeste bereikt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zlatan en Sneijder, dan heb je het over 2005.... Dan noem ik een Gomes, Alex, Park, van Bommel, Afellay, Vogel, Strootman....
Griekenland.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Wie wordt het land waar we met zijn allen op gaan supporteren tijdens EK2016 in Frankrijk?
Ja het werd wel eens tijd dat we niet doorgingen naar de volgende ronde. Maar uberhaupt niet op het EK verschijnen terwijl iedereen en zijn opstandige afgesplitste provincie meedoet is een blamage van jewelste.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:38 schreef Monolith het volgende:
Ach, het werd ook wel eens tijd dat het mis ging. Het Nederlands elftal presteert eigenlijk al jaren boven haar niveau. Zonder spelers als Robben zie je eindelijk dat de nieuwe generatie niet zoveel voorstelt.
Strootman zijn knie is naar de tyfusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ik kom naar het hoofdkantoor van fokquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gratis geld, maak je het over of kom je het brengen?
Hiddink zal wel weer met een briljante wissel komen als Dost voor Huntelaar ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Clasie voor de Jong
Willems voor Blind
Knie = kill.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Strootman zijn knie is naar de tyfus
Portugal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Die komen allen toch bij lange na niet in de buurt bij Suarez of Zlatan. Alleen v. Bommel nog enigszins.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klaas is een geitenneukende oliesjeik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
2-1
dan kijk je weinig Oranjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef BB-King het volgende:
Slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Oranje.
De Jong en Afellay eruit voor Clasie en Promes Guus!
Wales zou ik het wel gunnenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Dat is een vliegtuig.quote:
En Ajax moet gewoon 200 miljoen van de bank lenen en dan Messi kopen.quote:
Estlandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ze gingen toch echt allemaal naar een, volgens ratjetoe, Europese topclub.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die komen allen toch bij lange na niet in de buurt bij Suarez of Zlatan. Alleen v. Bommel nog enigszins.
Deutschland, jetzt geths loooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Heel de aanvoer is plat gelegd in deze opstelling. Huntelaar krijgt geen bal zo. Narsing is ook niet mijn favoriete voetballer maar je moet toch wat, dit is niks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hiddink zal wel weer met een briljante wissel komen als Dost voor Huntelaar ofzoterwijl dat geen reet helpt.
Kijk, jij hebt er verstand van. Niet anders verwacht ook met zo'n UI. Ben je nieuwe seizoen ook aan het kijken>quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Ajax moet gewoon 200 miljoen van de bank lenen en dan Messi kopen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Deutschland, jetzt geths loooooooooooooooooooooooooooooooooos
Het schijnt dat ABN armo wel wat geld over heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Ajax moet gewoon 200 miljoen van de bank lenen en dan Messi kopen.
Weet jij alles ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn dom he....
martins indi heeft 0-1 gewed op bookmakers kantoor.....
tering gokneger
Klopt hoor, je hebt op het individuele vlak nog steeds wel meer kwaliteit dan een IJsland, Turkije of Tsjechië, dus deze matige prestatie zou niet hoeven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het werd wel eens tijd dat we niet doorgingen naar de volgende ronde. Maar uberhaupt niet op het EK verschijnen terwijl iedereen en zijn opstandige afgesplitste provincie meedoet is een blamage van jewelste.
Ja natuurlijk, ik vermaak me kostelijk tot dusver.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt er verstand van. Niet anders verwacht ook met zo'n UI. Ben je nieuwe seizoen ook aan het kijken>
Zit je nou te gieren van pret achter je computer? Hoe moet ik me dit inbeelden hoe je dit soort dingen op een internetforum zet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn dom he....
tering gokneger
You know nothing klaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn dom he....
tering gokneger
Spreek voor jezelf, iedereen was pessimistisch met Depay en Afellay in de basis.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel lachen hoe arrogant we waren voor deze wedstrijd, Turkije dat is een makkie
Depay gaat er niet af.Afellay gaat eruitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zolang Depay er maar af gaat ben ik het met jou eens Dave.
Het zijn allemaal afstammelingen van apen en Koerden dat oranje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zouden de Nederlandse voetballers beter gaan spelen als we hun familie kidnappen en pas teruggeven als ze winnen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland verliest van turkije.....
wilders zal zo wel twitteren....
ALLE TURKEN ERUIT...ZE VERPESTEN ALLES
ZELFS ONS VOETBAL
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Nu moeten we dus voor Duitsland juichen tijdens het EK van 2016.
Met Marco REUS jaaaa
twitter:GatesofVienna twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 21:47:18klaasweetgeenenefuck minderminderminder reageer retweet
jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Izzy73 het volgende:
11 spelers in het veld en 1 coach.
Tuurlijk ligt alles aan de man op de bank
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Met Marco REUS jaaaa
Opa en zijn fiets draaien zich om in het graf.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Met Marco REUS jaaaa
Krijgt de KNVB subsidie voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat doet die Appelvlaai in Oranje?
Ik was ook aangenaam verrast!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik vermaak me kostelijk tot dusver.
nou vrijwel elke analyticus in Nederland was het er wel over eens Turkije moet geen probleem zijn zelfs zonder Robbenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, iedereen was pessimistisch met Depay en Afellay in de basis.
IK LUST ALLEEN MOEDERMELK....HEEFT JE MOEDER NOG WAT VOOR ME JOHquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Klaas, je moeder zegt dat je je glaasje warme melk moet opdrinken en gaan slapen
Oke Hans, Dank je.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als Yildrim voor Nederland had gespeeld was dit nooit gebeurd
Neequote:
PSV analytici, elke objectieve waarnemer wist wel beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
nou vrijwel elke analyticus in Nederland was het er wel over eens Turkije moet geen probleem zijn zelfs zonder Robben
Alleen van Bommel heeft daarvan de Europese top gehaald, en die is i.t.t. de spelers die ik noemde al gestopt. Hopelijk Strootman nog als zijn lichaam het aan kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Och, Play-off spelen tegen een Moldavie heeft ook wel wat.
Hiddink leest mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Van Bommel is overigens overal weggestuurd op het moment dat het voetbal beter moest worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alleen van Bommel heeft daarvan de Europese top gehaald, en die is i.t.t. de spelers die ik noemde al gestopt. Hopelijk Strootman nog als zijn lichaam het aan kan.
Aardige spelers verder hoor, daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
TRquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Narsingh
Nog zo'n bruin gezwel op het veld
uh huquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Narsingh
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Narsingh
Narsinghquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
wie nog 1 keer Narsinghpost... bluf
Wat, vroeger hadden we tenminste nog een beetje negers die goed speelde voor het Nederlands elftal... tegenwoordig is het allemaal Royston Drenthe niveauquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nederland mist een type Jeremain Lens Julian Jenner
Ze worden niet meer kort gehouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat, vroeger hadden we tenminste nog een beetje negers die goed speelde voor het Nederlands elftal... tegenwoordig is het allemaal Royston Drenthe niveau
Ik las deze column in het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ken-van-t-land.dhtmlquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, iedereen was pessimistisch met Depay en Afellay in de basis.
Gewoon kettingen en zwepenquote:
Guus hiddink heeft promes dat niet gepromesd XDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
waarom geen promes...
Narsingh zo slecht
Het is net studio voetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil dit niet meer zien en toch blijf ik kijken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef stopdemots het volgende:
bert en joeri lekker recalcitrant zonder onderbouwing anti-vi houdinkje 'ja affellay zou ik ook doen'
en dan 0-1... geen woord van die twee
de fuckquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
DAT ARROGANTIE NEDERLANDSE PVV VOLK VERDIENT GEWOON EEN LESJE...
geen EK
Narsingt een liedje voor Guusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Guus hiddink heeft promes dat niet gepromesd XD
Hij snapt ook echt geen kont van voetbal. Yilmaz krijgt alle ruimte, terwijl Huntelaar vier man in zijn nek heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De commentator houdt niet zo van Huntelaar heb ik het idee.
Grueter onderschattenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij snapt ook echt geen kont van voetbal. Yilmaz krijgt alle ruimte, terwijl Huntelaar vier man in zijn nek heeft.
Dat Wilders morgen een pers conferencie geeft waarin hij er op attendeert dat we de Turken nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
DAT ARROGANTIE NEDERLANDSE PVV VOLK VERDIENT GEWOON EEN LESJE...
geen EK
Dat dit kan in Nederland!quote:
Ik heb programma sinds vorige week vervangen voor arjen lubach, daar durf ik voor uit te komen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland verliest van turkije.....
wilders zal zo wel twitteren....
ALLE TURKEN ERUIT...ZE VERPESTEN ALLES
ZELFS ONS VOETBAL
Ook 0quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Narsing bij Inter gespeeld?
Dacht ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |