Vorige keer zat ook iedereen te haten, toen scoorde hij de 2-1quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Afellay vandaag een doelpunt maakt.
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorige keer zat ook iedereen te haten, toen scoorde hij de 2-1
Omdat hij toen ook speelde als iemand van Stichting Doe Een Wens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorige keer zat ook iedereen te haten, toen scoorde hij de 2-1
Als balletjesbezorger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat hij toen ook speelde als iemand van Stichting Doe Een Wens.
Ah ben je er zo eentje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Guus lang verdedigd wegens de droevige hetze van de algemene opinie
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:42 schreef Brammess het volgende:
Ik snap niet hoe je voor psv kunt zijn laatste 6 jaar geen kampioen
hi ha hoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:42 schreef Brammess het volgende:
Ik snap niet hoe je voor psv kunt zijn laatste 6 jaar geen kampioen
Speelt niet eens basis bij Olympiakos fucking Pireus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:43 schreef Muto het volgende:
Op basis waarvan heeft Affelay recht op een basisplaats?
Ja, of gewoon Wijnaldum daar. Rare snibbes.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt niet eens basis bij Olympiakos fucking Pireus.
Stel dan Promes op.
Mwah, Wijnaldum heeft al jaren, laten we het daar op houden, niet meer gespeeld als rechtsbuiten. Promes heeft er ervaring mee en volgens de meesten doet hij het prima daar, in Rusland.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, of gewoon Wijnaldum daar. Rare snibbes.
laat maar zienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Memphis gaat vandaag scoren. Dat geef ik jullie op een briefje.
Je kan ook hangend linksbuiten spelen. Gewoon vrije rol voor Wijnaldum. Aansluiten en scoren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Wijnaldum heeft al jaren, laten we het daar op houden, niet meer gespeeld als rechtsbuiten. Promes heeft er ervaring mee en volgens de meesten doet hij het prima daar.
Kijk Robert eens een boefje zijn.twitter:robertvuijk twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 19:45:38@VI_nl Domme opstelling. Geen Willems en waarom Affelay ipv een echte buitenspeler. Hup Turkije! reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Rabieluh het volgende:
Toch nog memphis , meteen meer zin in deze wedstrijd. Tot hij weer 6 keer tegen 2 man tegelijk op loopt en 7 keer de bal het publiek in schopt.
Hij heeft er wel kijk op. Het is een godsschande dat spelers als Willems en Clasie op de bank zitten terwijl er grotere kneuzen die niks meer laten zien in de basis staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk Robert eens een boefje zijn.twitter:robertvuijk twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 19:45:38@VI_nl Domme opstelling. Geen Willems en waarom Affelay ipv een echte buitenspeler. Hup Turkije! reageer retweet
Werd tijd, eindelijk van dat gegeil op hiddink af.quote:
Clasiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij heeft er wel kijk op. Het is een godsschande dat spelers als Willems en Clasie op de bank zitten terwijl er grotere kneuzen die niks meer laten zien in de basis staan.
Al heel lang. Jammer dat niet iedereen dit ziet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Hiddink is in wezen een matige oefenmeester
Heel Nederland is in wezen matig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Hiddink is in wezen een matige oefenmeester
We zijn sowieso door, ei.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederland alles wint vanaf nu en Tsjechië en IJsland moeten toch tegen mekaar + Als Turkije tegen die 2 ook weet te winnen/gelijk weet te spelen dan zijn we door.
#LeukeFeitjes.
Mourinho wel denk ik. Lekker de bus parkerenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland is in wezen matig.
Zelfs Guardiola of Mourinho zou hier met alle respect niets van kunnen maken.
Heb je hem al gecorrigeerd met z'n Affelay?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zuid Korea en alles , lekker omgekochtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al heel lang. Jammer dat niet iedereen dit ziet.
Hij heeft volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon hopen dat Nederland niet naar het EK gaat. Hopelijk begrijpt dan pas iedereen hoe hoog het niveau van Nederland daadwerkelijk is. Twee WK's met anti-voetbal maskeren veel.
Dit wisten we al.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk mag Klaassen nog invallen.
Ook Hakan
Die scheidsrechters toe nquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zuid Korea en alles , lekker omgekocht
Misschien gewoon Clasie én Nigel de Jong.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij ziet Clasie liever dan Nigel de Jong?
Ja. Clasie is na V.Persie en Robben de beste Nederlandse speler.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij ziet Clasie liever dan Nigel de Jong?
Met Sneijder op 10 dan? Dat zou wel kunnen werken. Maar als bondscoach mag je onder geen enkele voorwaarde nooit NIET met 433 spelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien gewoon Clasie én Nigel de Jong.
Een 4-3-3 kan dan toch prima? Alleen speel je dan met de punt naar voren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met Sneijder op 10 dan? Dat zou wel kunnen werken. Maar als bondscoach mag je onder geen enkele voorwaarde nooit NIET met 433 spelen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ja. Clasie is na V.Persie en Robben de beste Nederlandse speler.
Voor welke club ben jij?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ja. Clasie is na V.Persie en Robben de beste Nederlandse speler.
Leuk, 2 middenvelders die aanvallend helemaal niets toevoegen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien gewoon Clasie én Nigel de Jong.
Clasie voegt aanvallend genoeg toe.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuk, 2 middenvelders die aanvallend helemaal niets toevoegen.
Moet je dat nog vragen?quote:
Geen reet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie voegt aanvallend genoeg toe.
Ja weet ik, maar het zou veel beter zijn als je dan met de vleugelspelers een beetje hangend op de zijkanten speelt. Zodat het meer een 4231 is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 4-3-3 kan dan toch prima? Alleen speel je dan met de punt naar voren.
Nee ik zag het al in zijn postgeschiedenis maar ik vond het leuk om te vragenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen?
[..]
Geen reet.
Dat gaan ze toch niet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het zou veel beter zijn als je dan met de vleugelspelers een beetje hangend op de zijkanten speelt. Zodat het meer een 4231 is.
Ja, zeker. Geen enkele assist en geen enkele goal bij Feyenoord. Die zal het wel even aanvallend gaan brengen bij Oranje ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie voegt aanvallend genoeg toe.
Dit argument is zo doorzichtig en zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Geen enkele assist en geen enkele goal bij Feyenoord. Die zal het wel even aanvallend gaan brengen bij Oranje ja.
Spelers op statistieken beoordelenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, zeker. Geen enkele assist en geen enkele goal bij Feyenoord. Die zal het wel even aanvallend gaan brengen bij Oranje ja.
Overschatte tacovreter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Guardado heeft pas 1 goal en 0 assists.
Horror.
Hij gaf toch een assist op El Ahmadi bij PSV-uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, zeker. Geen enkele assist en geen enkele goal bij Feyenoord. Die zal het wel even aanvallend gaan brengen bij Oranje ja.
Dit lieg jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Guardado heeft pas 1 goal en 0 assists.
Horror.
Komt Lennon ook? xDquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:00 schreef Evertjan het volgende:
Paul McCartney in de Ziggo dome daar ga ik naar toe met mijn vader
Ergo, mensen met visie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:00 schreef Brammess het volgende:
Guardado is half niet zo goed als iedereen zegt.
Dezelfde mensen die Guardado geweldig vinden zijn dezelfde mensen die Blind een overschat typetje vinden omdat hij alleen maar balletjes breed geeft.
Stax moet voortaan de voorbeschouwing doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:01 schreef Evertjan het volgende:
voor de duidelijkheid het NOS Journaal met Stax is op NPO 2
Rob Trip deed de reclame toch netquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:01 schreef Evertjan het volgende:
voor de duidelijkheid het NOS Journaal met Stax is op NPO 2
Het is ook niet zo dat hij helemaal geen aanvallende bijdrage heeft. Hij neemt wekelijks de corners. Hij creëert vanuit het veldspel genoeg kansen in mijn ogen. Tevens lijkt het mij moeilijk om assists te geven en te scoren in een lachwekkend slecht team.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij gaf toch een assist op El Ahmadi bij PSV-uit?
Is zeker gekort op zijn 24 uurs zorgquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Youri heeft weer zijn haar niet gekamd.
Bewust nonchalantquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Youri heeft weer zijn haar niet gekamd.
Waar wou je het dan doen? Dat instortende gevaarte in Rotterdam? In Eindhoven waar minder plekken zijn?quote:
Ik geloof dit pas als ze Guus Meeuwis draaien voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oranje-fans bestaan voor 90% uit PSVers
lekker in het Gelredome waarom altijd alle wedstrijden in de Arenaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Waar wou je het dan doen? Dat instortende gevaarte in Rotterdam? In Eindhoven waar minder plekken zijn?
dan maakt de KNVB niet genoeg moneyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker in het Gelredome waarom altijd alle wedstrijden in de Arena
Hier gaat Davy boos om worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
Youri en Bert zouden Afellay opstellen. Dit verbaast mij niet, aangezien ze alle twee over het algemeen weinig zinnigs te melden hebben.
Vandaag nog langsgeredenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
Een wedstrijd in de Kyocera kan ook lijkt me
Haags kwartiertje
waarom niet? Prima bereikbaar en altijd een goede sfeerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dat stadion is al jaren niet meer geschikt om interlands in te spelen.
Geldredome is toch geen stadionquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker in het Gelredome waarom altijd alle wedstrijden in de Arena
Inderdaad, doorgesnoven racisten maken een goede sfeer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom niet? Prima bereikbaar en altijd een goede sfeer
Castelen, Immers, Toornstra en die nu bij Groningen speelt in de basis.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
Haags kwartiertje
Ook als hij zelf mad is?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Davy zegt dan meestal 'mad'.
Voldoet totaal niet meer aan de standaarden voor een stadionquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Waar wou je het dan doen? Dat instortende gevaarte in Rotterdam? In Eindhoven waar minder plekken zijn?
Veel te klein voor een interlandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Brammess het volgende:
Haags kwartiertje
Ja, en het is een bouwput.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die is gewoon ronduit kut!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de ligging van het stadion.
Lekker zeiknat regenen in de rij om bier te halen en een lekkend dak. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en het is een bouwput.
Komt niet voor niks een nieuw stadion.
is nog niet zeker want het huidige plan is afgeschoten door Feyenoordquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nostalgie!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker zeiknat regenen in de rij om bier te halen en een lekkend dak. Niks mis mee.
terugtrekken uit de kwalificatie #ikbenhiddinkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke opstelling zouden jullie fabriceren als jullie Hiddink waren?
Reageer met de hashtag #Ikbenhiddink
Dit weiger ik pertinent.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
terugtrekken uit de kwalificatie #ikbenhiddink
voorlopig wordt er nog niks gebouwdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo dom?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:08 schreef Brammess het volgende:
#Ikbenhiddink
Cillessen
- Veltman - -
Klaassen - -
- - Kishna
Rest is irrelevant
Voetbal zoals het hoort. Met je kameraden staan op de staantribune met lauw bier en een warme worst. Tegenwoordig willen de mensen spa blauw flesjes en zakjes doritos chips lekker zittend op gestoffeerde bioscoopstoeltjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker zeiknat regenen in de rij om bier te halen en een lekkend dak. Niks mis mee.
gewoon 8 halve liters meenemen in je binnenzakquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:09 schreef tralalala het volgende:
Sowieso stadions waar je niet binnen 5 minuten aan bier kan komen.
Krulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke opstelling zouden jullie fabriceren als jullie Hiddink waren?
Gini en Promes.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:09 schreef Brammess het volgende:
Maar zonder grappen
--------------------Cillessen
---------Wiel - de Vrij - Indi - Willems
--------Sneijder - De Jong - ?
-----------------? - Huntelaar - Depay
#Ikbenhiddink
Creatief elftalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Krul
Van Beek, De Vrij, Douglas, Willems
De Jong, Clasie
Wijnaldum, Pröpper, Promes
Huntelaar
#IkbenHiddink
Doe ff serieus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Krul
Van Beek, De Vrij, Douglas, Willems
De Jong, Clasie
Wijnaldum, Pröpper, Promes
Huntelaar
#IkbenHiddink
*verdientquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die vent is zo slecht dat ie een goede spelling niet verdiend
je kan een drinkspel doen bij iedere mislukte balaanname van Afellay een biertje opentrekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen jullie straks wanneer Afellay zijn eerste actie maakt?
Naar de wc ofzo, hij verspeelt de bal toch welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen jullie straks wanneer Afellay zijn eerste actie maakt?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan een drinkspel doen bij iedere mislukte balaanname van Afellay een biertje opentrekken
fluitend door de poule met 2 vingers in de neusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kwalificatie wedstrijden van Bassie niet gezien?
dan ga ik nog een paar kratjes halenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan een drinkspel doen bij iedere mislukte balaanname van Afellay een biertje opentrekken
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens #Ikbenhiddink today
Cillessen; Janmaat, De Vrij, BMI, Willems; De Jong, Klaassen, Clasie; Promes, De Jong, Depay
Dan wordt je goed zatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zat er een soort van saus bij?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net kip met rijst gegeten.
#Ikbenhiddink
Dit is een degelijke opstelling.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens #Ikbenhiddink today
Cillessen; Janmaat, De Vrij, BMI, Willems; De Jong, Klaassen, Clasie; Promes, De Jong, Depay
Ik voel mij vernederd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet pijn aan de ogen van mij en GGMM
wut?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet pijn aan de ogen van mij en GGMM
je bent zelf een bouwputquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach samen drinken ze morgen een kopje koffie bij AFCquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig chemie tussen Guus en Jack, geen ferme handdruk na het interview.
ik denk het nietquote:
Iemand die Jack geen hand geeft vind Jack niet meer zo aardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach samen drinken ze morgen een kopje koffie bij AFC
Beter laat klaar dan vroegtijdig falen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuk weetje: Als afellay geen voetballer was geweest wou hij een rapper worden.
zo kan je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Beter laat klaar dan vroegtijdig falen.
Die horen we morgenvroeg op 3fm tussen 8 en 10quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Haha, KingRoland dacht dat dit een leuk feitje was
#leukefeitjes
En bij Barcaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend seizoen hebben de coaches van de Ajax PSV en Feijenoord samen 319 interlands gespeeld
Dat ventje zou niet veel verder komen dan de McDonalds.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuk weetje: Als afellay geen voetballer was geweest wou hij een rapper worden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:23 schreef Brammess het volgende:
Iemand die ik ken zit naast Nick Viergever bij Holland zingt Hazes. Namens iedereen gaat hij vragen of hij Boilessen een blessure kan trappen in een training.
Ik wacht het antwoord nu nog af.
Maar straks wel in de polonaise na de klinkende 3-0 zege.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:24 schreef bombmannl het volgende:
Affelay![]()
![]()
![]()
Wat een armoede![]()
Guusje met z'n PSV syndroom
Dit jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar straks wel in de polonaise na de klinkende 3-0 zege.
Dat wordt weer gezellig bij het Wilhelmus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
Mm bloed begint nu al te koken bij de gedachte van dat gefluit van de Turken in het publiek.
So what. van die Turken win je nog met Boilessen op linksbackquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar straks wel in de polonaise na de klinkende 3-0 zege.
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef bombmannl het volgende:
[..]
So what. van die Turken win je nog met Boilessen op linksback
Geef jij dat itt Roland wel echt op een briefje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Memphis gaat vandaag weer eens shinen.
xdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef bombmannl het volgende:
[..]
So what. van die Turken win je nog met Boilessen op linksback
Witte knokkels, knarsetanden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt weer gezellig bij het Wilhelmus.
Waarom zou hij?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:27 schreef stopdemots het volgende:
hopelijk vergeet affelay niet bij welk team hij hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |