en donuts?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die hele mobiele post staat sowieso vol met koffiebekers
ONZ / Ja hoi, ik ben dus modelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha nee, helaas... had wel een leuk item geweest, een doos doughnuts
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, als ik die foto's zo zien (bovendien hoorde ik dat je best wat kan verdienen als model) zit er misschien nog een laatste carrièreswitch in.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]Is dat Right Said Fred?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, go for itquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, als ik die foto's zo zien (bovendien hoorde ik dat je best wat kan verdienen als model) zit er misschien nog een laatste carrièreswitch in.
[..]hij doet me denken aan american andySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Mmm-mmm. Nou, de broek kan weer richting de enkels.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm-mmm. Nou, de broek kan weer richting de enkels.
wat een baas was datquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet me denken aan american andy
AmericanAndyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaaf altijd als mensen zich jeugdig blijven kleden
Godverdomme, dat is echt verschrikkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |