quote:
You guysquote:
He'll be back. You'd better be ready.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met religie - op het moment dat geloof een institutie wordt vind ik het ook eng worden - maar geloof an sich en het bestaan van iets dat ooit gerechtigheid brengt, vind ik een heel mooie gedachte. Ik hoop ook echt dat zoiets bestaat.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:31 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
He'll be back. You'd better be ready.
Wil het wel een stuk korter hebben (srs), maar tot schouders ofzo.quote:
Gewoon je schouders optrekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil het wel een stuk korter hebben (srs), maar tot schouders ofzo.
Lolbroek.quote:
Rawrquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Grijp er maar onder, voel je nattigheid
Lekker nat bedoel jequote:
wejoooooquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag jezelf hier wel komen verschonen
Gezien je ondertitel is het niet uit beleefdheid.quote:
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien je ondertitel is het niet uit beleefdheid.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien je ondertitel is het niet uit beleefdheid.
ja is goedquote:
kostte 50 ekkies zeker.. Dure shit tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze gekocht en net gebouwd
[ afbeelding ]
25 euro, viel mij mee... en hij had spaargeld, moest wel wat bijleggen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kostte 50 ekkies zeker.. Dure shit tegenwoordig
Laat jij nou je eigen kind betalen voor zijn speeltjes die eigenlijk jouw speeltjes zijn. Jeetje, wat een gemene man ben jij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
25 euro, viel mij mee... en hij had spaargeld, moest wel wat bijleggen...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat jij nou je eigen kind betalen voor zijn speeltjes die eigenlijk jouw speeltjes zijn. Jeetje, wat een gemene man ben jij.
Terechte klacht dezequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat jij nou je eigen kind betalen voor zijn speeltjes die eigenlijk jouw speeltjes zijn. Jeetje, wat een gemene man ben jij.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
onterechte beschuldigingen altijd jegens mij
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die politieauto is wel grappig, die agenten hebben elk een kopje koffieen de boef ontsnapt... heel natuurgetrouw dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |