Nee, als je erover nadenkt... Je wordt er niet vrolijker van. De pest is ook dat je er bijzonder weinig aan kunt doen. De mensheid - of een groot deel daarvan - is schijtvervelend, in en in slecht of gewoon onwetend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik word ook pessimistisch als ik over de huidige maatschappij nadenk, niet raar toch?
altruisme bestaat nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als libertariėr geloof jij niet in altruisme, we weten het.
Dat zeggen materialisten om hun geweten te sussen, inderdaad. En laten dat nu ook vaak libertariėrs zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef Willoow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja iedereen heeft zo een eigen voorkeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Complete integratie is heerlijk. OS vind ik zeer prettig.
Vraag en aanbod... Zij drijven hun prijs op omdat mensen het wel betalen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:09 schreef ntm het volgende:
Maar ze zijn allemaal net zo erg, alleen Apple vraagt het dubbele voor de producten die ze hebben.
Klopt, je kan de wereld helaas niet veranderen in je eentje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, als je erover nadenkt... Je wordt er niet vrolijker van. De pest is ook dat je er bijzonder weinig aan kunt doen. De mensheid - of een groot deel daarvan - is schijtvervelend, in en in slecht of gewoon onwetend.
Daarom hoop ik op wat de grote Origenes reeds in de vroegste eeuwen van het christendom schreef: de wederkomst van Christus en de alverzoening.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, als je erover nadenkt... Je wordt er niet vrolijker van. De pest is ook dat je er bijzonder weinig aan kunt doen. De mensheid - of een groot deel daarvan - is schijtvervelend, in en in slecht of gewoon onwetend.
Lijkt sprekend trouwens.quote:
Klopt, lieten ze ook zien bij Zembla. Toen de iPhone 6 net uitkwam, en zo'n superlange rij voor de deuren die dan uren staan wachten of zelfs overnachten om zo'n ding te krijgen. Wij mensen zijn ook echtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag en aanbod... Zij drijven hun prijs op omdat mensen het wel betalen...
Ik ken inderdaad iemand die gewoon voor nieuwste iPhone 6 en iets met iPad of zo hele nacht opbleef bij winkel op Leidseplein...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, lieten ze ook zien bij Zembla. Toen de iPhone 6 net uitkwam, en zo'n superlange rij voor de deuren die dan uren staan wachten of zelfs overnachten om zo'n ding te krijgen. Wij mensen zijn ook echt
Watquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel op die ene foto die je toen had hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat
Is goed, Ria.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrij weinig met religie - op het moment dat geloof een institutie wordt vind ik het ook eng worden - maar geloof an sich en het bestaan van iets dat ooit gerechtigheid brengt, vind ik een heel mooie gedachte. Ik hoop ook echt dat zoiets bestaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op wat de grote Origenes reeds in de vroegste eeuwen van het christendom schreef: de wederkomst van Christus en de alverzoening.
Wat? :squote:
Ben geen Ria :squote:
Nee :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |