Ja dat is wel zo, maar die arbeidsomstandigheden zijn om te huilen. Bijvoorbeeld 12 uur per dag werken, dat kan Apple verminderen. En eigenlijk zijn wij, het gewone volk, ook erg dom dat we zo'n iphone voor 1000 euro kopen terwijl dat ding het echt niet waar is. Die Chinezen verdienen 80 cent per uur ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de wereld. Er zijn bijv. meer mensen met overgewicht dan ondergewicht en toch sterven er mensen aan ondervoeding. Bepaalde gebieden op Aarde moeten nu eenmaal arm gehouden worden, helaas, anders hebben we 3 planeten nodig om te leven zoals we bijv. in het Westen leven. En als het schuldgevoel nu echt groot wordt, hebben nog altijd goede doelen om het mee af te kopen.
Uno momentquote:
Inderdaad. Veel verdwijnt in allerlei zakken. En, dat is ook belangrijk, de publieke opinie interesseert het geen reet meer. Het was vreselijk daar, we hebben geld gedoneerd, dat is goed van onszelf, het zal allemaal wel goed zitten. Vervolgens - tenzij je zelf op zoek gaat - hoor je er nooit meer wat van. De wereld is zo hypocriet als de tering.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar misschien net 20% van aankomt bij de bevolking, goed vorbeeld was Haïti, alles is nog steeds puin daar terwijl er flink wat op was gehaald.
En toch koop je de nieuwequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar die arbeidsomstandigheden zijn om te huilen. Bijvoorbeeld 12 uur per dag werken, dat kan Apple verminderen. En eigenlijk zijn wij, het gewone volk, ook erg dom dat we zo'n iphone voor 1000 euro kopen terwijl dat ding het echt niet waar is. Die Chinezen verdienen 80 cent per uur ofzo.
Ik word ook pessimistisch als ik over de huidige maatschappij nadenk, niet raar toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel verdwijnt in allerlei zakken. En, dat is ook belangrijk, de publieke opinie interesseert het geen reet meer. Het was vreselijk daar, we hebben geld gedoneerd, dat is goed van onszelf, het zal allemaal wel goed zitten. Vervolgens - tenzij je zelf op zoek gaat - hoor je er nooit meer wat van. De wereld is zo hypocriet als de tering.
oke leuk verveel me toch kapotquote:
Nope, ik had sowieso niks met Apple. Door de hoge prijzen die nergens op slaan, en onhandig dat alles een eigen systeem heeft.quote:
Wel jammer dat er waarschijnlijk een paar goede doelen die ook echt werk leveren bij zitten, die nu ook met een scheef gezicht worden aangekeken door dit soort shit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel verdwijnt in allerlei zakken. En, dat is ook belangrijk, de publieke opinie interesseert het geen reet meer. Het was vreselijk daar, we hebben geld gedoneerd, dat is goed van onszelf, het zal allemaal wel goed zitten. Vervolgens - tenzij je zelf op zoek gaat - hoor je er nooit meer wat van. De wereld is zo hypocriet als de tering.
Die absurde prijzen hebben ook met imago-building te maken. Van goedkope producten verwacht je dat ze ook goedkoop zijn. Het is de exclusiviteit die verkoopt. Maar buiten een laptop of desktop hoef ik niets van Apple te hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:09 schreef ntm het volgende:
Maar ze zijn allemaal net zo erg, alleen Apple vraagt het dubbele voor de producten die ze hebben.
Die zijn net zo schaars als gematigde moslimsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel jammer dat er waarschijnlijk een paar goede doelen die ook echt werk leveren bij zitten, die nu ook met een scheef gezicht worden aangekeken door dit soort shit.
Complete integratie is heerlijk. OS vind ik zeer prettig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef ntm het volgende:
Nope, ik had sowieso niks met Apple. Door de hoge prijzen die nergens op slaan, en onhandig dat alles een eigen systeem heeft.
Als libertariër geloof jij niet in altruisme, we weten het.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die zijn net zo schaars als gematigde moslims
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die zijn net zo schaars als gematigde moslims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |