Dat laatste is te hopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De data laat anders wel zien dat het wel die kant op gaat... Tenzij er een gigantische oorlog of een natuurramp komt welke miljarden mensen wegvaagt...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boeren zijn bazen. Zonder hen, niets te vreten...
Mag wel wat meer respect voor zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat laatste is te hopen
Als ik een gekke professor was zou ik supervirus maken dat alleen pigmentaal gehandicapten doodt.
uit woede mijn macbook kapotgetraptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef ntm het volgende:
Laatst in Zembla, arbeiders die werken voor Apple...zo erg uitgebuit. Kon het gewoon niet aanzien, wat een hoerenbedrijf is het toch ook. 1 van de meest winstgevende bedrijven. 1000 euro voor een iPhoneMensen die daarvoor massaal in de rij gaan staan, stelletje dieren.
pro?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
uit woede mijn macbook kapotgetrapt
Het is niet alleen Apple die zulke praktijken toepast. Maar het blijft natuurlijk schandalig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef ntm het volgende:
Laatst in Zembla, arbeiders die werken voor Apple...zo erg uitgebuit. Kon het gewoon niet aanzien, wat een hoerenbedrijf is het toch ook. 1 van de meest winstgevende bedrijven. 1000 euro voor een iPhoneMensen die daarvoor massaal in de rij gaan staan, stelletje dieren.
Ga je nu niet voorbij aan het feit dat er overal innovatie is om fossiele brandstoffen te vervangen door iets anders? Er zal over tientallen jaren enorme reductie zijn in het gebruik van fossiele brandstoffen aangezien die dan allemaal al vervangen zijn door andere beschikbare stoffen.quote:
Kapitaal vernietiging is misschien nog wel een grotere zonde. Al die verneukte kinderleventjes voor niets verwoest.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
uit woede mijn macbook kapotgetrapt
Daarom Android tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef ntm het volgende:
Lag aan jouw paintskills van mijn hoofd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een lollig hoofd.
Gr gr WCH en Remqooo
Algen zijn de toekomst.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je nu niet voorbij aan het feit dat er overal innovatie is om fossiele brandstoffen te vervangen door iets anders? Er zal over tientallen jaren enorme reductie zijn in het gebruik van fossiele brandstoffen aangezien die dan allemaal al vervangen zijn door andere beschikbare stoffen.
Grapje, heb een lenovoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kapitaal vernietiging is misschien nog wel een grotere zonde. Al die verneukte kinderleventjes voor niets verwoest.
Ik had laatst juist gelezen dat het gebruik van duurzame brandstof juist drastisch is afgenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je nu niet voorbij aan het feit dat er overal innovatie is om fossiele brandstoffen te vervangen door iets anders? Er zal over tientallen jaren enorme reductie zijn in het gebruik van fossiele brandstoffen aangezien die dan allemaal al vervangen zijn door andere beschikbare stoffen.
Post eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lag aan jouw paintskills van mijn hoofd.
Still have that paint, never forget.
Nee, zonder fossielenbrandstof geen kunstmest. De mineralen die we in de kringloop hebben gebracht liggen op de bodem van de oceanen. Zonder die mineralen minder biomassa. Tenzij we een manier vinden om de mineralen van de bodems te zuigen. Zijn wel projecten bezig om fosfaat uit de Oostzee te kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de wereld. Er zijn bijv. meer mensen met overgewicht dan ondergewicht en toch sterven er mensen aan ondervoeding. Bepaalde gebieden op Aarde moeten nu eenmaal arm gehouden worden, helaas, anders hebben we 3 planeten nodig om te leven zoals we bijv. in het Westen leven. En als het schuldgevoel nu echt groot wordt, hebben nog altijd goede doelen om het mee af te kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef ntm het volgende:
Ze zijn allemaal zo bezig inderdaad, maar apple liegt ook. Zeggen dat ze controleren etc maar er wordt geen flikker gedaan door ze.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet alleen Apple die zulke praktijken toepast. Maar het blijft natuurlijk schandalig.
Dit is de grootste en goorste leugen die het Westen ooit de wereld in geholpen heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde gebieden op Aarde moeten nu eenmaal arm gehouden worden, helaas, anders hebben we 3 planeten nodig om te leven zoals we bijv. in het Westen leven.
Het is wel zo. Dat komt door het feit dat bijv. in het westen veel en veel meer wordt gebruikt dan nodig is. Het is niet voor niets dat er ieder jaar genoeg wordt weggegooid om een groot deel van de wereld mee te voeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is de grootste en goorste leugen die het Westen ooit de wereld in geholpen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |