Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
Bek houwe, en ga zuipen.quote:
sector 3 verkloot en dat koste meer dan een seconde. S1 en S2 waren de tijden vergelijkbaar met Max dacht ik. Veel zat er niet tussen. S3 was 3seconde langzamer of iets.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij reed in de buurt van Max enkele auto lengtes dus dat zal geen seconde gekost moeten hebben
Link?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:50 schreef dery1990 het volgende:
Nu interview bij SkySports met Max en Jos.
Ik moest openen want laatste postquote:
Neen, ik had de laatste postquote:
Maakt me geen flikker uit hoor. Heel die ongeschreven regel van die de laattste post heeft MOET de nieuwe openen mag van mij gewoon door de pleequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Neen, ik had de laatste postOw, blijkbaar niet
![]()
Volgende deel voor jouw dusquote:
Sainz is beter in kwalificeren, Max zijn racepace is beter. Zie ook Melbourne en zijn tijden op hard voordat ie uitviel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wel het idee dat onder normale omstandigheden Sainz Verstappen in elke kwali zoek gaat rijden. Die lijkt echt veel beter te zijn, in ieder geval als het over 1 rondje gaat. Geloof dat Max 1 vrije training van hem gewonnen heeft tot nu toe, onder normale omstandigheden.
Wel P6Godver, baas man
Nee tegen die tijd ben ik te dronkenquote:
Precies, dat is belangrijker uiteraard. Maar ben benieuwd of Max dat nog kan verbeteren. Enigszins vervelend als je je constant door het veld zou moeten vechten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sainz is beter in kwalificeren, Max zijn racepace is beter. Zie ook Melbourne en zijn tijden op hard voordat ie uitviel.
En terechtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee tegen die tijd ben ik te dronken
Toch vond ik het verschil nu wel erg groot in Q1, dat moet wel beter. Had hem eigenlijk ook wel samen met Sainz in Q3 willen zien, in de regen schat ik Max hoger in.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sainz is beter in kwalificeren, Max zijn racepace is beter. Zie ook Melbourne en zijn tijden op hard voordat ie uitviel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En terechtOp een P6 mag eigenlijk wel gedronken worden
In Q2 was het verschil ook groot, alleen dan in het voordeel van Maxquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toch vond ik het verschil nu wel erg groot in Q1, dat moet wel beter. Had hem eigenlijk ook wel samen met Sainz in Q3 willen zien, in de regen schat ik Max hoger in.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Q2 was het verschil ook groot, alleen dan in het voordeel van Max![]()
Bovendien was in VT2 dacht ik het verschil ook al groot in het voordeel van Max en in Q3 vergelijkbare tijd. Zat niet veel tussen.
Sainz gisteren geen fatsoenlijke quali sim kunnen rijden en in Vt3 hebben ze dat beide wel gedaan en was hij ook ruim 0,3 sneller.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Q2 was het verschil ook groot, alleen dan in het voordeel van Max
Bovendien was in VT2 dacht ik het verschil ook al groot in het voordeel van Max en in Q3 vergelijkbare tijd. Zat niet veel tussen.
twitter:bbcf1 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 11:58:07Performance of the day? http://t.co/CST5ntU0Sx #MalaysianGP #bbcf1 http://t.co/JXrxxoyVjC
reageer retweet
Dat zij ik toch al?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef LWD-Godius het volgende:
In q2 maakte Sainz een fout en ging van de baan in sector 3. Volgens mij gaf hij het zelf ook aan in een interview tegenover bbc.
janlul.comquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zij ik toch al?
Is dat interview van Sky terug te zien ergens?
Ow en tevens of iemand een redelijke livestream voor de race van morgen heeft. Voor iemand die geen tv heeft en op een tablet moet kijken.
Doe eens een stream geven danquote:
Zou hij dan ook gaan janken bij de persconferentie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:12 schreef Geralt het volgende:
Vettel heeft overigens nog maar 2 wins nodig om Senna te evenaren. Die gaat dat dit seizoen wellicht wel doen met een beetje geluk (en/of pech bij de Mercs).
Geen idee. Van mij mag ie. Een van de mooiere sportmomenten van de laatste 20 jaar van Schumacher toen. Die werd door alles en iedereen gezien als een complete killer zonder enige emotie of gevoel. Mooie tranen waren dat toen. Prachtig om te zien. Vettel mag van mij hetzelfde doen, maar ik denk dat die wat minder indruk maken. De killer die Schumacher was is Vettel nooit geweest imoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zou hij dan ook gaan janken bij de persconferentie?
Gewoon pole position. In de Mercedes kan je die Carmen Jorda neerzetten en ze wordt nog tweede. Jammer dat ze zoveel sneller zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Geralt het volgende:
Max is nu 17 jaar 5 maanden en 28 dagen.
Dus nog ruim anderhalf jaar om een keer P2 te Q-en. Moet lukken
Hij heeft Senna nooit gekend, dat speelde bij Schumacher heel erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zou hij dan ook gaan janken bij de persconferentie?
Zeker. Schumacher keek altijd op tegen Senna. En was erbij toen ie de pijp uit ging. Vettel was toen weet ik het, een jaar of 7 ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft Senna nooit gekend, dat speelde bij Schumacher heel erg.
Schumacher heeft nog jaren tegen Senna geraced, Vettel was 7 toen ie verongelukte.. Groot verschil en zou het dus nogal tenenkrommend vinden als ie emotioneel gaat doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Van mij mag ie. Een van de mooiere sportmomenten van de laatste 20 jaar van Schumacher toen. Die werd door alles en iedereen gezien als een complete killer zonder enige emotie of gevoel. Mooie tranen waren dat toen. Prachtig om te zien. Vettel mag van mij hetzelfde doen, maar ik denk dat die wat minder indruk maken. De killer die Schumacher was is Vettel nooit geweest imo
Vooral die laatste zin. Ik denk dat Max van alle F1 coureurs verreweg de meeste ervaring in de karts heeft. Zowel droog als natquote:“I studied a lot the rain lines from last year so that helped me a lot,” reveals Max Verstappen after qualifying sixth.
That is the best every qualifying performance from a teenager in F1 and it also equals his dad’s best F1 starting position.
As for how he took to the wet so easily it seems a quick graduation to F1 has helped:
"It was just karting lines," the Dutchman adds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |