Voor Oekraine hadden, zijn en waren de Russen stukken beter geweest dan de rest van de wereld..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn de Ruski's dan ook de good guys?
Want dan moet ik m'n visie flink bij gaan stellen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Voor Oekraine hadden, zijn en waren de Russen stukken beter geweest dan de rest van de wereld..
Dat is gebleken idd.. de tanks zijn het gevolgquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Igen het volgende:
Handelsverdragen afsluiten is natuurlijk veel agressiever dan tanks leveren.
Wie schiet er op wie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Een land kapot schieten is 'beter zijn'?
Aha. Dus als ik jou morgen het ziekenhuis in sla omdat ik me erger aan jouw posts in dit topic, dan jij volgens de logica de agressor omdat mijn gedrag slechts het gevolg is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is gebleken idd.. de tanks zijn het gevolg
Ja .. zet hem op om mij het ziekenhuis in te slaan.. en idd als ik jou dan je graf intik ben ik de agressorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Aha. Dus als ik jou morgen het ziekenhuis in sla omdat ik me erger aan jouw posts in dit topic, dan jij volgens de logica de agressor omdat mijn gedrag slechts het gevolg is.
Interessante redenering.
Het is een trollkleuter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
De Ruski's schieten op hun Oekrainse buren.
Jij hebt onder een steen geleefd?
Nee ik leef in Oekraine en het zijn Oekrainers die op Oekrainers schieten..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je bewijzen dan dat Rusland op Oekraïne schiet of heb je dat van de NAVO en het regime in Oekraïne?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gaf een hypothetisch voorbeeld. Wat fijn dat je de intelligentie hebt om op de boodschap daarachter in te gaan ipv. als een hersenloze boerenlul alleen maar met geweld te dreigen, not.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja .. zet hem op om mij het ziekenhuis in te slaan.. en idd als ik jou dan je graf intik ben ik de agressor
Ja .. nou ja ik deed niet dreigen met geweldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik gaf een hypothetisch voorbeeld. Wat fijn dat je de intelligentie hebt om op de boodschap daarachter in te gaan ipv. als een hersenloze boerenlul alleen maar met geweld te dreigen, not.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, jullie zitten nog steeds in de ontkenningsfase.
Dan heeft een discussie weinig nut.
De propaganda-machine van het Kremlin levert goed werk.
De EU met zijn handelsverdrag heeft goed werk geleverd op het dagelijks leven in Oekrainequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, jullie zitten nog steeds in de ontkenningsfase.
Dan heeft een discussie weinig nut.
De propaganda-machine van het Kremlin levert goed werk.
Ja.. het is een bindend contract, met allemaal voorwaarden en die zijn voor Oekraine niet al te best.. dus idd het gore lef van de EUquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Beetje meer handel willen drijven met Oekraïne.
Het gore lef van de EU.
Welke voorwaarden?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja.. het is een bindend contract, met allemaal voorwaarden en die zijn voor Oekraine niet al te best.. dus idd het gore lef van de EU
quote:
Ik heb dat associatie verdrag tig keer gepost op Fok!.quote:
Dat is al gebeurt... echter merk je daar in de EU niks vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe de EU Oekraïne kapot wil maken met een handelsverdrag.
Hehehe, voorspelbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat associatie verdrag tig keer gepost op Fok!.
Zoek het zelf maar op en ga eens een paar uurtjes lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |