Ik zou je allerlei bronnen kunnen geven maar als jij een beetje zoekt met google sholar dan kan je die zelf ook gemakkelijk vinden. Ik heb het niet uit mijn duim gezogen en ik zie het niet als mijn taak om dat hier te bewijzen in "De klaagbaak", dat bewaar ik voor serieuzere teksten.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja misschien wel. De een gaat er heen om breder te worden de andere om zich lekkerder te voelen door in beweging te blijven in een omgeving met meer sporters. Niet iedereen gaat met het zelfde doel naar de sportschool als jou.
Dit is wel uit zijn duim gezogen. Kereltje, als het je niet bevalt, blijf dan weg. Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Deurbroeder het volgende:
sommige mensen komen om iets anders dan cardio te doen. en misschien scheelt het ivm tijd.
TS is boos omdat hij is gezakt voor zijn rijexamen.
kuttopic.
jij komt hier toch om te klagen? ik kom klagen over jouw geklaag. en nee ik ben geen bredebroeder.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
als het je niet bevalt, blijf dan weg.
Ben jij dezelfde persoon die hier onder de naam BredeBroeder berichtjes plaatste?
Volgens mij ben jij een ecto die het niet lukt om vooruitgang te boeken met krachttraining. Daarom het niks aan vindt en dan maar zijn zinnen op cardio gooit.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima maar als je het enkel doet om een beter uiterlijk te krijgen dan heb je volgens mij nog een lange weg te gaan in het leven. Doe het omdat je het leuk vindt of beweeg voor je gezondheid. My 2 cents, als het je om je gezondheid te doen is, kies dan sowieso voor een activiteit die je leuk vindt en waarmee je voldoende beweegt. Als iets dodelijk is voor al die mensen die met een 'goed voornemen' beginnen te sporten dan is het fitness, 99 op 100 is binnen 3 maanden weer gestopt omdat ze er geen bal aan vinden. Zelf ben ik ook geen fan van krachttraining, ik kan het alleen opbrengen als het voor een gericht doel is. Ik zou wel graag eens thuis een pullupbar hebben, ideaal voor als je iets te lang op je gat hebt gezeten, je wat moe dreigt te worden voor wanneer je nog moet werken of je aan het koken bent.
als je alleen maar op de hometrainer wil is het een beetje tegenstrijdig om met de auto te gaan ja. maar de meeste mensen doen dat niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Met de auto naar de sportschool gaan om daar te gaan fietsen. En maar klagen over de benzine prijzen.
Ik ben net ook met de auto gegaanquote:Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef Deurbroeder het volgende:
[..]
als je alleen maar op de hometrainer wil is het een beetje tegenstrijdig om met de auto te gaan ja. maar de meeste mensen doen dat niet.
Jij hebt nog niet ontdekt dat in de stad de fiets vaak sneller is dan de auto?quote:
Als je daarentegen gewoon een warming up doet zoals normale sporters doen dan kan je net zo goed die warming up al hebben gehad op het moment dat je binnenkomt. Zomaar een gekke gedachte.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef Deurbroeder het volgende:
[..]
als je alleen maar op de hometrainer wil is het een beetje tegenstrijdig om met de auto te gaan ja. maar de meeste mensen doen dat niet.
wil je weten hoe ik weet dat jij onervaren bent in de gym?quote:Op donderdag 2 april 2015 01:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je daarentegen gewoon een warming up doet zoals normale sporters doen dan kan je net zo goed die warming up al hebben gehad op het moment dat je binnenkomt. Zomaar een gekke gedachte.
Ik fietste 10km heen en 10km terug. Daartussen hard trainen. Je hebt dan ook van die mensen die met de auto naar de sportschool komen om op de loopband te lopen (quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat als "dat stukje" 8 kilometer is? Zou jij dat gaan fietsen?
Geen Bentley rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef antfukker het volgende:
Gisteren weer lekker met mijn beemertje naar de fitness gegaan. Want het regende
Je heet Ferry en bent volgens je eigen signature piekfijn gekleed..quote:Op donderdag 2 april 2015 10:02 schreef very het volgende:
Als je goed sport dan ben je zo kapot en zeiknat van het zweet dat naar huis fietsen je ziek maakt. En je gaat toch godverdomme niet op de sportschool douchen en dan in je blote lul tussen al die gespierde mannen staan. Of wel, TS?
Daarom: Auto.
En je punt is?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je heet Ferry en bent volgens je eigen signature piekfijn gekleed..
Niets hoor, ieder zo zijn seksuele geaardheid.quote:
Jongen, ik eet in een week meer pussy dan jij in een maand voorbij ziet lopenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niets hoor, ieder zo zijn seksuele geaardheid.Goed dat je zo out and proud bent.
Je begon uit het niets (letterlijk) over in je blote lul tussen gespierde mannen staan...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef very het volgende:
[..]
Jongen, ik eet in een week meer pussy dan jij in een maand voorbij ziet lopen
Ja, over het NIET doen daarvan...je leest wat je wilt lezenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je begon uit het niets (letterlijk) over in je blote lul tussen gespierde mannen staan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |