Is toch logisch dat je met de auto gaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat als "dat stukje" 8 kilometer is? Zou jij dat gaan fietsen?
Alsof 8km zoveel isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Gehoord van een warming-up? Of ga je met de auto naar de sportschool om daar op de fiets te gaan zitten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee, het is toevallig dat ik nota bene naast een sportschool woon dus ik ga altijd lopend, maar als ik niet naast een sportschool woonde en die dag aan krachttraining doe heb ik echt de energie niet meer om terug te fietsen (in eventuele tegenwind)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gehoord van een warming-up? Of ga je met de auto naar de sportschool om daar op de fiets te gaan zitten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
20 minuutjes fietsen. Nou, woei. Mooie warmup voor de sportschool.
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Als je al moe bent als je daar aankomt dan heb je het des te harder nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:00 schreef Hamlapje het volgende:
[..]
Is toch logisch dat je met de auto gaat?
Als je op de fiets naar een sportschool gaat ben je al moe als je daar aankomt. Hoe wil je dan nog op topsnelheid met je matties kunnen appen?
Het is net genoeg om warm te worden, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof 8km zoveel is
20 minuutjes fietsen. Nou, woei. Mooie warmup voor de sportschool.
[ afbeelding ]
Ik niet, ik weet uit ervaring dat ook vermoeide spieren prima in staat zijn om te fietsen of te wandelen, het gaat iets minder snel maar je zal thuis geraken en de snelheid zal aanvaardbaar zijn (20 km/u op de fiets, 5-6 km/u te voet). Sterker nog, het is juist beter om vermoeide spieren met een lage intensiteit te laten bewegen, dat zorgt voor een betere bloeddoorstroming waardoor je spieren sneller en beter herstellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Verder snap ik wel waarom mensen in ieder geval terug met de auto, brommer of scooter gaan na een krachtige training.
Dat lijkt het motto bij 90-100% van de politie-agenten te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Helemaal niet naar de fitness, nog gemakkelijker, hoef je de auto ook niet te pakken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als het regent, vooruit. Maar wat in godsnaam bezielt mensen om dat te doen als het niet regent. Je wil zogezegd gaan sporten maar het stukje naar het fitnesscentrum fietsen vinden ze te vermoeiend. Mysterie mens.
Ik heb een kennis bij de politie en volgens hem moet iedere agent ieder jaar opnieuw de sporttest afleggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat lijkt het motto bij 90-100% van de politie-agenten te zijn.
Heb jij het slechte nieuws al verwerkt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |