SPOILER: bonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 27-03-2015 19:51:38 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hahahhaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:42 schreef seto het volgende:
wel toepaaselijk
die mensen hebben zeker hulp nodig
Ziet een mocro en denkt gelijk 'o, is vast moslim'. Generaliserend kutvolk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
Wel boers uiterlijk had ze. Zo'n type die gevallen is op Serhats charmes tijdens haar all inclusive vakantie in Turkijke en uiteindelijk voor hem is bekeerd.
En dan bekeren, terwijl Serhat nog elk weekend zich lampzuipt en blowt in de kahve op de hoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
Wel boers uiterlijk had ze. Zo'n type die gevallen is op Serhats charmes tijdens haar all inclusive vakantie in Turkijke en uiteindelijk voor hem is bekeerd.
sowww wat een lekkkertjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:45 schreef seto het volgende:
gvd ik wou hem pakken en ircute als gym chick zetten
[ afbeelding ]
Hahah echt hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
heb als bonuschick gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:45 schreef seto het volgende:
gvd ik wou hem pakken en ircute als gym chick zetten
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat idd ook ja. Helaas nog niet een van die tegengekomen. Zou wel zo'n moslima met hoofddoek en skinny jeans hard in de kontje willen pakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:51 schreef seto het volgende:
het grappige is juist dat veel moslimmeisjes vaak nog grotere hoeren zijn dan NL meisjes
heb genoeg verhalen gehoord van moslimas die hem op de eerste date in hun kontje hebben genomen
GMTA.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat idd ook ja. Helaas nog niet een van die tegengekomen. Zou wel zo'n moslima met hoofddoek en skinny jeans hard in de kontje willen pakken.
Ja toch? Typisch bekeerlingen. Denken dat ik mee wil praten over het geloof omdat ik een kleurtje heb. Ze zag er nog islamitischer uit dan ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ziet een mocro en denkt gelijk 'o, is vast moslim'. Generaliserend kutvolk.
Nee srs, bij GNK hebben ze een stempelsysteem met stempelboekjes + parafen. Kan er een foto van uploaden maar voel de behoefte niet om je te overtuigen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef no1uknow het volgende:
Wat je zei over de VU c_c, none of that bij mij.
Volgens mij overdrijf je weer eens
wel alleen bij andere "moslims" hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat idd ook ja. Helaas nog niet een van die tegengekomen. Zou wel zo'n moslima met hoofddoek en skinny jeans hard in de kontje willen pakken.
Ah ja ik ben natuurlijk haram want heb geen besneden penerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:57 schreef seto het volgende:
[..]
wel alleen bij andere "moslims" he
tijd om te bekeren vriend
Kan allebei, maar als ze lekker is dan kan ik hem er zo doorheen drukken jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Leg me even de skinny jeans icm anale seks uit. Broek omlaag gestroopt? Gat erin gestoken met die piemel die zo strak staat dat je er glas mee kan snijden?
Zien/voelen ze toch niet als je 'm in de poepert stopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah ja ik ben natuurlijk haram want heb geen besneden pener~
doe Ff normaalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Heb net baard beetje getrimd want begon op IS strijder te lijken. Maar zal hem in het vervolg gewoon laten groeien dan.
Ja kut is dat, nu denkt iedereen dat ik ook zo'n hipster ben zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef seto het volgende:
baardjes zijn alweer uit bois
elke ecto loopt er nu mee, denkend dat hij super mannelijk is
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon korte trim, zieke stoppelbaard zetten.
als je nog geen knotje hebt ben je safequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kut is dat, nu denkt iedereen dat ik ook zo'n hipster ben zeker.
kutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef seto het volgende:
[..]
als je nog geen knotje hebt ben je safe
Gewoon geen ecto zijn. Problem solved.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef seto het volgende:
baardjes zijn alweer uit bois
elke ecto loopt er nu mee, denkend dat hij super mannelijk is
Weenie. Ze stoppen ook altijd als ik langsloop.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:07 schreef V1z0R het volgende:
c_c, waarom stoppen die groepjes muslims voor de toko altijd met praten als een blanke voorbij loopt trouwens?
kan er toch niets van verstaan
zoals? denk dat ik wel een significant stukje van mijn levensvreugde inlever als ik onder de douche tijdens het plassen niet meer kan doen alsof een er een ballon leegloopt met het velletje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach. Zo'n besneden pener heeft ook z'n voordelen.
Dat beeld heeft mijn avond op onverwachte wijze zó veel beter gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zoals? denk dat ik wel een significant stukje van mijn levensvreugde inlever als ik onder de douche tijdens het plassen niet meer kan doen alsof een er een ballon leegloopt met het velletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |