abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151120443
Een zondebok gaan zoeken. :r
pi_151120517
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:

[..]

Dan niet joh, jankerd.
"Maar het stond in de telegraaf", ja en? "Die hadden het van RTL Boulevard"

:')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_151122220
Het blijft supertriest.

Kan iemand nog goddelijker zijn dan een piloot?

En dan zo eindigen?
pi_151122244
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:07 schreef danos het volgende:

[..]

Ja zet tientallen speculaasjes in een topic en uiteindelijk is er wel eentje waar. Al zal deze het wellicht niet zijn, de britse tabbloids kennende.
Daarom zei ik ook 'soms'
pi_151122337
Lekker dan, z'n ex wist dat ie knettergek was en gaf geen waarschuwing door?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:23:47 #131
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151122346
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Webschip het volgende:
Het blijft supertriest.

En dan zo eindigen?
Ben benieuwd of niet ook zoiets is gebeurd met dat verdwenen vliegtuig vorig jaar van Maleisiën airlaines.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:24:31 #132
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_151122373
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Webschip het volgende:
Het blijft supertriest.

En dan zo eindigen?
Wat is er in 's hemelsnaam goddelijk aan een piloot :? Het is gewoon een vent die zijn werk doet hoor. Net als een kraanmachinist of een buschauffeur. Als die iets doms uithalen kunnen er ook veel mensen gekwetst raken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:25:30 #133
438527 MissButterflyy
pi_151122398
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef quirina het volgende:
Aan wie of wat?
En hoezo knettergek? Was ze erbij als hij bij de psychiater zat? Of hoorde ze ook alleen zijn kant van het verhaal?
pi_151122418
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of niet ook zoiets is gebeurd met dat verdwenen vliegtuig vorig jaar van Maleisiën airlaines.
Dat vrees ik ook al...
pi_151122458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat is er in 's hemelsnaam goddelijk aan een piloot :? Het is gewoon een vent die zijn werk doet hoor. Net als een kraanmachinist of een buschauffeur. Als die iets doms uithalen kunnen er ook veel mensen gekwetst raken.
Maar weinig mensen zijn zo goddelijk dat ze het echt piloot kunnen worden.... :{
pi_151122569
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Wie zou geen piloot willen zijn?

Er is volgens mij geen leukere roeping dan dat.

Waarom redeneren mensen zo vaak alleen maar vanuit zichzelf.. Piloot zal best een leuke baan zijn maar volgens mij zijn er nog veel meer leuke 'roepingen'.. Niet iedereen zal zich ook thuis voelen in het luchtvaartwereldje denk ik.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:30:58 #137
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_151122572
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Wie zou geen piloot willen zijn?

Er is volgens mij geen leukere roeping dan dat.

Maar weinig mensen zijn zo goddelijk dat ze het echt kunnen worden. :{
Hoezo ? Heel veel mensen hebben daar echt geen zin in hoor. Er is niks goddelijks aan piloten. Mijn vader had vroeger een baan waarvoor hij 1 of 2 x per week met een vliegtuig van Brussel naar Parijs en terug moest. Hij hing dus veel op luchthavens rond en had regelmatig contact met het personeel van luchtvaartmaatschappijen. Zijn verhalen over piloten laten niet veel van wat jouw droom lijkt te zijn heel :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:34:14 #138
438527 MissButterflyy
pi_151122647
Lijkt mij ook niks, piloot.
Lange tijd stil zitten, technisch zijn, reizen door verschillende tijdzones...

Het had altijd wel status en aanzien omdat je er veel mee kunt verdienen maar heb begrepen dat arbeidsomstangheden ook minder zijn geworden de laatste jaren?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:34:34 #139
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151122654
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef quirina het volgende:
Begin jij nu ook al :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_151122819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:43 schreef aloa het volgende:
De angst was er blijkbaar al bij piloten...ik denk dat er meer waren die angst hadden dat dit kon gaan gebeuren.

http://nos.nl/op3/artikel(...)nwings-aankomen.html
jeetje, heftig
Veni, vidi, vodka.
pi_151122846
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt mij ook niks, piloot.
Lange tijd stil zitten, technisch zijn, reizen door verschillende tijdzones...

Het had altijd wel status en aanzien omdat je er veel mee kunt verdienen maar heb begrepen dat arbeidsomstangheden ook minder zijn geworden de laatste jaren?
Als je hoort, lijkt het erop dat de arbeidsomstandigheden, door prijsvechters , er niet beter op geworden....
pi_151123188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die hengelen niet de vrouwen binnen, ik ken zeker twee gevallen van (nep!)piloten bij de KLM die met mooie verhalen echt mooie en intelligente vrouwen schaakten.
pi_151123241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:40 schreef dumble het volgende:

[..]

jeetje, heftig
Ik lees alleen maar open deuren...
pi_151123379
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat voor straf krijgt die zogenaamde vriendin? Zij mag wel mede-schuldig worden bevonden. Als iemand zegt dat hij iets groots wil doen zodat iemand zijn naam voor altijd blijft kennen, en als hij nachtmerries heeft waarbij hij schreeuwt; we gaan eraan. Dan snap je toch wel dat het psychisch niet helemaal goed zit, en als je dan ook nog stewardess bent en je weet hoe veel verantwoordelijkheid het beroep piloot draagt, dan meld je dat aan die luchtvaartmaatschappij. Dom wijf.
Op dit forum worden elke week wel dingen gepost van mensen die zeggen dat ze moskee's/synagogen/asielzoekerscentra in de fik willen steken of dat ze naar Syrie of Irak willen gaan om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.

Hoeveel van die mensen heb jij al aangegeven? Ben jij nu net zo schuldig en moet je daarom berecht worden? Die uitspraken zijn nog een stuk duidelijker ook dan wat Lubitz heeft gezegd.
Misschien moet je eerst eens nadenken voor je zo iemand als zijn ex-vriendin zo beschuldigd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:02:08 #145
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151123470
Was het eigenlijk wel een echte piloot? Ik moet steeds denken aan die film

Catch Me If You Can (2002) - IMDb
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:03:41 #146
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151123512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op dit forum worden elke week wel dingen gepost van mensen die zeggen dat ze moskee's/synagogen/asielzoekerscentra in de fik willen steken of dat ze naar Syrie of Irak willen gaan om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.

Hoeveel van die mensen heb jij al aangegeven?
In Amerika hebben ze toch pas een Fok!-er gearresteerd die een vriendje bleek te zijn van Breivik?
Ben z'n username vergeten...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_151123546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoeveel van die mensen heb jij al aangegeven? Ben jij nu net zo schuldig en moet je daarom berecht worden? Die uitspraken zijn nog een stuk duidelijker ook dan wat Lubitz heeft gezegd.
Misschien moet je eerst eens nadenken voor je zo iemand als zijn ex-vriendin zo beschuldigd.
Veel mensen kunnen het gewoon niet aan dat dit soort dingen nooit voorkomen kunnen worden. En zoeken in hun wanhoop naar logische verklaringen en zondebokken.
pi_151123616
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef SeLang het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze toch pas een Fok!-er gearresteerd die een vriendje bleek te zijn van Breivik?
Ben z'n username vergeten...
Geen flauw idee, maar wat heeft dat er mee te maken?
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef danos het volgende:

[..]

Veel mensen kunnen het gewoon niet aan dat dit soort dingen nooit voorkomen kunnen worden. En zoeken in hun wanhoop naar logische verklaringen en zondebokken.
Feit is dat er zoveel geroepen wordt, maar niemand had kunnen vermoeden wat hij zou gaan doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:11:29 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151123736
Goh, op het BBC-nieuws was de quote van de vriendin heel anders. Helemaal niet dat hij een 'heinous act' plande, maar dat hij zei dat hij iets zou doen wat het systeem zou veranderen en dat iedereen zijn naam zou kennen.

Lijkt me geen alarmbel dat hij een massamoord aan het plannen was of überhaupt van plan was iemand iets aan te doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151123741
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef danos het volgende:

[..]

Het is geen wanhoop denk ik.. meer het niet kunnen accepteren dat in onze moderne maatschappij waarin ieder risico zoveel mogelijk wordt uitgebannen, er af en toe toch iets mis kan gaan waar we geen controle over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')