"Maar het stond in de telegraaf", ja en? "Die hadden het van RTL Boulevard"quote:
Daarom zei ik ook 'soms'quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:07 schreef danos het volgende:
[..]
Ja zet tientallen speculaasjes in een topic en uiteindelijk is er wel eentje waar. Al zal deze het wellicht niet zijn, de britse tabbloids kennende.
Ben benieuwd of niet ook zoiets is gebeurd met dat verdwenen vliegtuig vorig jaar van Maleisiën airlaines.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Webschip het volgende:
Het blijft supertriest.
Kan iemand nog goddelijker zijn dan een piloot?
En dan zo eindigen?
Wat is er in 's hemelsnaam goddelijk aan een pilootquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Webschip het volgende:
Het blijft supertriest.
Kan iemand nog goddelijker zijn dan een piloot?
En dan zo eindigen?
Aan wie of wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef quirina het volgende:
Lekker dan, z'n ex wist dat ie knettergek was en gaf geen waarschuwing door?
Dat vrees ik ook al...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of niet ook zoiets is gebeurd met dat verdwenen vliegtuig vorig jaar van Maleisiën airlaines.
Maar weinig mensen zijn zo goddelijk dat ze het echt piloot kunnen worden....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat is er in 's hemelsnaam goddelijk aan een pilootHet is gewoon een vent die zijn werk doet hoor. Net als een kraanmachinist of een buschauffeur. Als die iets doms uithalen kunnen er ook veel mensen gekwetst raken.
Waarom redeneren mensen zo vaak alleen maar vanuit zichzelf.. Piloot zal best een leuke baan zijn maar volgens mij zijn er nog veel meer leuke 'roepingen'.. Niet iedereen zal zich ook thuis voelen in het luchtvaartwereldje denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie zou geen piloot willen zijn?
Er is volgens mij geen leukere roeping dan dat.
Hoezo ? Heel veel mensen hebben daar echt geen zin in hoor. Er is niks goddelijks aan piloten. Mijn vader had vroeger een baan waarvoor hij 1 of 2 x per week met een vliegtuig van Brussel naar Parijs en terug moest. Hij hing dus veel op luchthavens rond en had regelmatig contact met het personeel van luchtvaartmaatschappijen. Zijn verhalen over piloten laten niet veel van wat jouw droom lijkt te zijn heelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie zou geen piloot willen zijn?
Er is volgens mij geen leukere roeping dan dat.
Maar weinig mensen zijn zo goddelijk dat ze het echt kunnen worden.
Begin jij nu ook alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef quirina het volgende:
Lekker dan, z'n ex wist dat ie knettergek was en gaf geen waarschuwing door?
jeetje, heftigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:43 schreef aloa het volgende:
De angst was er blijkbaar al bij piloten...ik denk dat er meer waren die angst hadden dat dit kon gaan gebeuren.
http://nos.nl/op3/artikel(...)nwings-aankomen.html
Als je hoort, lijkt het erop dat de arbeidsomstandigheden, door prijsvechters , er niet beter op geworden....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Lijkt mij ook niks, piloot.
Lange tijd stil zitten, technisch zijn, reizen door verschillende tijdzones...
Het had altijd wel status en aanzien omdat je er veel mee kunt verdienen maar heb begrepen dat arbeidsomstangheden ook minder zijn geworden de laatste jaren?
Die hengelen niet de vrouwen binnen, ik ken zeker twee gevallen van (nep!)piloten bij de KLM die met mooie verhalen echt mooie en intelligente vrouwen schaakten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat is er in 's hemelsnaam goddelijk aan een pilootHet is gewoon een vent die zijn werk doet hoor. Net als een kraanmachinist of een buschauffeur. Als die iets doms uithalen kunnen er ook veel mensen gekwetst raken.
Op dit forum worden elke week wel dingen gepost van mensen die zeggen dat ze moskee's/synagogen/asielzoekerscentra in de fik willen steken of dat ze naar Syrie of Irak willen gaan om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat voor straf krijgt die zogenaamde vriendin? Zij mag wel mede-schuldig worden bevonden. Als iemand zegt dat hij iets groots wil doen zodat iemand zijn naam voor altijd blijft kennen, en als hij nachtmerries heeft waarbij hij schreeuwt; we gaan eraan. Dan snap je toch wel dat het psychisch niet helemaal goed zit, en als je dan ook nog stewardess bent en je weet hoe veel verantwoordelijkheid het beroep piloot draagt, dan meld je dat aan die luchtvaartmaatschappij. Dom wijf.
In Amerika hebben ze toch pas een Fok!-er gearresteerd die een vriendje bleek te zijn van Breivik?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op dit forum worden elke week wel dingen gepost van mensen die zeggen dat ze moskee's/synagogen/asielzoekerscentra in de fik willen steken of dat ze naar Syrie of Irak willen gaan om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.
Hoeveel van die mensen heb jij al aangegeven?
Veel mensen kunnen het gewoon niet aan dat dit soort dingen nooit voorkomen kunnen worden. En zoeken in hun wanhoop naar logische verklaringen en zondebokken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op dit forum worden elke week wel dingen gepost van mensen die zeggen dat ze moskee's/synagogen/asielzoekerscentra in de fik willen steken of dat ze naar Syrie of Irak willen gaan om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.
Hoeveel van die mensen heb jij al aangegeven? Ben jij nu net zo schuldig en moet je daarom berecht worden? Die uitspraken zijn nog een stuk duidelijker ook dan wat Lubitz heeft gezegd.
Misschien moet je eerst eens nadenken voor je zo iemand als zijn ex-vriendin zo beschuldigd.
Geen flauw idee, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze toch pas een Fok!-er gearresteerd die een vriendje bleek te zijn van Breivik?
Ben z'n username vergeten...
Feit is dat er zoveel geroepen wordt, maar niemand had kunnen vermoeden wat hij zou gaan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef danos het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen het gewoon niet aan dat dit soort dingen nooit voorkomen kunnen worden. En zoeken in hun wanhoop naar logische verklaringen en zondebokken.
Het is geen wanhoop denk ik.. meer het niet kunnen accepteren dat in onze moderne maatschappij waarin ieder risico zoveel mogelijk wordt uitgebannen, er af en toe toch iets mis kan gaan waar we geen controle over hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef danos het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen het gewoon niet aan dat dit soort dingen nooit voorkomen kunnen worden. En zoeken in hun wanhoop naar logische verklaringen en zondebokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |