abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2015 @ 01:12:23 #76
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151115663
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:39 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat kan toch zo nagevraagd worden bij die arts.
Die arts gaat altijd claimen dat de reden waarom hij de persoon "ziek" verklaarde een medisch beroepsgeheim is ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 01:14:58 #77
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151115715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Stijfkopie het volgende:

[..]

Het kan toch ook een buschauffeur zijn ofzo. Pech met grote gevolgen,.
N paar weken terug was er in België nog een vrachtwagenchauffeur die opzettelijk een paar fietsers doodreed "omdat hij daar een dwang toe voelde" ... :{
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151116561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja uiteraard. Ik kan me ook voorstellen dat de psycholoog van de co-piloot zich heel erg kut voelt,
Volkomen terecht natuurlijk. Mede dankzij zijn falen zijn er 149 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151116903
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 02:08 schreef eight het volgende:

[..]

Volkomen terecht natuurlijk. Mede dankzij zijn falen zijn er 149 onschuldige mensen de dood ingejaagd.
Doe normaal man. Je hebt nooit genoeg kennis van de situatie om het zomaar op een behandelend arts af te schuiven.
Flesje bier
  zaterdag 28 maart 2015 @ 03:20:30 #80
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151117009
'I'm planning a heinous act that will be remembered forever': Killer pilot's ex-girlfriend says he shared chilling prophecy before Alps crash and woke up from nightmares shouting 'we're going down'

http://www.dailymail.co.u(...)ting-going-down.html

typisch daily mail...
are we infinite or am I alone
  zaterdag 28 maart 2015 @ 04:03:24 #81
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151117184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 03:20 schreef crystal_meth het volgende:
'I'm planning a heinous act that will be remembered forever': Killer pilot's ex-girlfriend says he shared chilling prophecy before Alps crash and woke up from nightmares shouting 'we're going down'

http://www.dailymail.co.u(...)ting-going-down.html

typisch daily mail...
Het Duitse woord voor 'nachtmerrie' is 'Alptraum'...
Het leven is één grote fles B:)B
pi_151117191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:25 schreef 11en30 het volgende:
Geloven we dat met die verscheurde briefjes van de dokter? Die komen de werkgever wel erg goed uit nu om als alibi te dienen. Ja kijk wir haben es nicht gewusst dat meneer knettergek was want hij vertelde het ons niet.
Hij zal toch zelf om die brief gevraagd hebben lijkt me, die had hij nodig om zich ziek te kunnen melden.
Ook had hij op eigen initiatief de kliniek in Dusseldorf een aantal keer bezocht, het was dus niet zo dat hij in een ontkennisfase verkeerde en bewust niet om een brief voor zijn werkgever vroeg.
pi_151117210
Duidelijk is inmiddels dat Lubitz onder behandeling was in het universiteitsziekenhuis in Düsseldorf. Het ziekenhuis bevestigde dat vandaag, maar zei daar ook bij: 'Berichten dat Andreas L. wegens depressie hier werd behandeld zijn onjuist'. Hij meldde zich in februari dit jaar en kwam voor het laatst op 10 maart. 'Het ging daarbij om diagnostische onderzoeken.' Het patiëntendossier wordt vrijdag nog overgedragen aan het openbaar ministerie, aldus de directeur van het ziekenhuis.

http://www.volkskrant.nl/(...)iek-melden~a3929549/
pi_151117330
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lijkt me een kasthomo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151118228
In Amerika duurt het veel langer voordat iemand een airbus mag besturen, eerst moet iemand jarenlang kleinere vliegtuigen besturen. Dat naast de regel van twee mensen in de cockpit. In Europa mag iemand meteen na de vliegopleiding al een airbus besturen.
pi_151118285
Andreas Lubitz (27), de copiloot die het vliegtuig van Germanwings dinsdag boven de Franse Alpen liet neerstorten zou volgens zijn ex-vriendin deze ‘gruwelijke daad gepland hebben zodat niemand ooit zou vergeten wie hij was’. Dat melden verschillende Duitse media.

Als dit klopt, was hij inderdaad volledig tuureluut :{
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:05:17 #87
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151118292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Andreas Lubitz (27), de copiloot die het vliegtuig van Germanwings dinsdag boven de Franse Alpen liet neerstorten zou volgens zijn ex-vriendin deze ‘gruwelijke daad gepland hebben zodat niemand ooit zou vergeten wie hij was’. Dat melden verschillende Duitse media.

mwa, going out with a bang...
are we infinite or am I alone
pi_151118310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Grappig dat naarmate er steeds meer bekend wordt het blijkt dat veel theorieën al in dit topic voorbij zijn gekomen.. de afgelopen dagen heb ik al meerdere users zien posten dat ze vermoedden dat hij homo was.. Fokkers zijn soms best slim.
Ja zet tientallen speculaasjes in een topic en uiteindelijk is er wel eentje waar. Al zal deze het wellicht niet zijn, de britse tabbloids kennende.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_151118372
Je neemt toch aan dat iemand, bijvoorbeeld ouders, ex-vriendin, een van de artsen, Lufthansa heeft gewaarschuwd.
pi_151118588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:56 schreef Loekie1 het volgende:
In Amerika duurt het veel langer voordat iemand een airbus mag besturen, eerst moet iemand jarenlang kleinere vliegtuigen besturen. Dat naast de regel van twee mensen in de cockpit. In Europa mag iemand meteen na de vliegopleiding al een airbus besturen.

In Europa mag iedereen die ooit zijn D haalde en om de 5 jaar een kleine medische keuring haalt op een bus rijden. Daarmee heb je een veel grotere kans op ellende. Bus VS tunnelwand, bus van de afrit en bus VS vrachtwagen was net zo dodelijk.

Trouwens, dat van die autopilot. Dat moest toch bekend zijn geweest voordat die cvr ooit gevonden was.

Geen radiocontact en een handmatig ingezette daling. Ze zullen hun vermoedens wel hebben gehad denk ik. Met de cvr als akelige bevestiging.
.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:41:52 #91
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151118672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:04 schreef banaantjeEE het volgende:

Dat zou wel het toppunt zijn, 149 mensen vermoorden uit narcisme.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_151118695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:41 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat zou wel het toppunt zijn, 149 mensen vermoorden uit narcisme.
Zal bepaald niet de eerste keer zijn dat dat motief een grote rol speelt bij een moordpartij.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:53:10 #93
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151118798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:44 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zal bepaald niet de eerste keer zijn dat dat motief een grote rol speelt bij een moordpartij.
Inderdaad. Maar in dit geval dus wel 149 mensen. En dat allemaal omdat iemand onzeker is over de grootte van z'n piel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_151118815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik moest aan al die werkgevers denken die mensen net aanmoedingen om ondanks wat de dokter voorschrijft toch al vroegtijdig terug te komen werken of zelfs bij iemand die een week ziek is op de 3de dag al een controle-dokter sturen om te zien of hij al niet terug kan komen ...
Doorgaans ziet er wat minder risico aan vast als je met een snotneus achter je computer gaan zitten, dan bij een Airbus-piloot met een depressie.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151118828
Bekende regio

Verschillende media meldden gisteravond dat co-piloot Andreas Lubitz, die het toestel zou hebben laten neerstorten, de regio kende. Hij zou daar met zijn zweefvliegvereniging zijn geweest, die regelmatig naar de regio gaat. "Gisteren gingen cameraploegen naar het plaatsje Sisteron, op een paar minuten zweefvliegen van de rampplek. Daar waren Duitse zweefvliegers die bevestigden dat die vliegclub daar af en toe langs komt."

Maar het is lastig om daaruit te concluderen dat Lubitz het toestel daar met opzet heeft laten neerstorten, zegt Linker. "Bovendien was hij afhankelijk van het vertrek van de gezagvoerder uit de cockpit. Het enige wat je kan zeggen is dat hij vermoedelijk de regio kende."

http://nos.nl/artikel/202(...)ichaam-gevonden.html
pi_151118953
Wat voor straf krijgt die zogenaamde vriendin? Zij mag wel mede-schuldig worden bevonden. Als iemand zegt dat hij iets groots wil doen zodat iemand zijn naam voor altijd blijft kennen, en als hij nachtmerries heeft waarbij hij schreeuwt; we gaan eraan. Dan snap je toch wel dat het psychisch niet helemaal goed zit, en als je dan ook nog stewardess bent en je weet hoe veel verantwoordelijkheid het beroep piloot draagt, dan meld je dat aan die luchtvaartmaatschappij. Dom wijf.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:06:20 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151119054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Topsporters kunnen tijdelijk hun ademhaling reguleren (denk aan biathlon bij schieten). Maar dit is nooit volledig te controleren, zeker niet bij gewoon een co-piloot. Hij was geen topsporter.
Ademhaling en hartslag hebben wel wat met elkaar te maken, als je gespannen bent dan werkt dit door.

Ik neem aan dat de gegevens van zo'n zwarte doos van een vorige vlucht van hem wel beschikbaar zijn nog.
Ik heb nergens gelezen dat hij 'rustig' ademhaalde, alleen dat hij 'gewoon' ademde, oid. Iets versneld kan ook nog gewoon zijn he.

Verder: brrrrr, dat narcisme scenario is wel naar :( al zou het me niet verbazen ofzo. Ik denk dat alle 'zelfmoordaanslagen' wel een soort basis vanuit narcisme hebben.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151119061
Zou me niks verbazen dat ze wel hebben gewaarschuwd maar dat Lufthansa er niet op heeft gereageerd.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:06:59 #99
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_151119066
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat voor straf krijgt die zogenaamde vriendin? Zij mag wel mede-schuldig worden bevonden. Als iemand zegt dat hij iets groots wil doen zodat iemand zijn naam voor altijd blijft kennen, en als hij nachtmerries heeft waarbij hij schreeuwt; we gaan eraan. Dan snap je toch wel dat het psychisch niet helemaal goed zit, en als je dan ook nog stewardess bent en je weet hoe veel verantwoordelijkheid het beroep piloot draagt, dan meld je dat aan die luchtvaartmaatschappij. Dom wijf.
In feite zijn vrouwen de enige wezens die in staat zijn een man te laten flippen. Eens met jouw stelling dus.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_151119072
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:01 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Jij bent dom omdat je dit zegt. Go join the lynch mob.
Veni, vidi, vodka.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')