Nee eigenlijk niet.quote:
Waarom heb jij wel internet?quote:
Ik hunt wel 'lekker voor je-'fipo's in nieuwe topics.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow. Net zei je nog dat je al weken niet in KLB hebt gekeken.
Sorry had echt geen idee dat je neus bedoelde maar bedoel je nou Chloroform?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Haar neus is kleiner dan de mijne![]()
![]()
nee veerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry had echt geen idee dat je neus bedoelde maar bedoel je nou Chloroform?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Vervroegde nachtbagger.
Dat kwam omdat je blauw ziet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn bijnaam als kind was pino
Zag je naam niet in de SC man. En je weet dat jij altijd welkom bent.quote:
Gelukkig maar vb.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag je naam niet in de SC man. En je weet dat jij altijd welkom bent.
Couscous.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ruik je couscousadem vanaf hier ja.
sorry man dit is nu de nachtbaggerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Niemand die tenrechtenklacht zegt![]()
tajine met lamsvleesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Couscous.
Kip met pruimen, honing en sesamzaad.
Sperziebonen salade met komijn.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sorry man dit is nu de nachtbagger
Hou zelf je broerquote:
Heb in Tunesië een keer in een kamelen tent samen met andere Toearegs een tajine gevuld met lamsvlees opgegetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tajine met lamsvlees
muntthee met honing
altijdquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een vacuum reetdan kan je negatieve scheetjes laten
Ik heb ze een week terug gezaaid en wat compost voor de stikstof en wat koeienmest voor de kali meegegeven.quote:
compost = mest/stront tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ze een week terug gezaaid en wat compost voor de stikstof en wat koeienmest voor de kali meegegeven.
Nee, compost is gecomposteerd organisch materiaal. Is bijna altijd uitsluitend plantaardig materiaal.quote:
ahquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, compost is gecomposteerd organisch materiaal. Is bijna altijd uitsluitend plantaardig materiaal.
ik heb srs nog nooit Marokkaans gegetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb in Tunesië een keer in een kamelen tent samen met andere Toearegs een tajine gevuld met lamsvlees opgegeten.
Muntthee vind ik geen zuipen.
Weet niet of het authentiek was. Was met Oad reizen dit dat zus zoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb srs nog nooit Marokkaans gegeten
Tunesisch ook niet
heb je papiergeld tussen haar bandjes gestopt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet of het authentiek was. Was met Oad reizen dit dat zus zo. Wel buikdansende vrouwen
.
Nee, paar sprietjes gele saffraan, mocht d'r gelijk houden ook van d'r vader.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je papiergeld tussen haar bandjes gestopt?
Wat heb je met 'r gedaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, paar sprietjes gele saffraan, mocht d'r gelijk houden ook van d'r vader.
Ideale vrouwen, die dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verrast met iedere ochtend met een vers kopje kamelen melk.
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ideale vrouwen, die dingen
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het etenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.
Ik een Surinaamse, elke dag broodjes kipkerrie, roti, en bara'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het eten
Ja, niet voor z'n enorme fallus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het eten
zou alleen kusjes gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]HOTH eet Oost-Aziatische mannen
Ik vind grote piemels vulgairquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, niet voor z'n enorme fallus.
waaromquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Trouwens, HOTH, je hebt Led Zeppelin voorgoed verknald voor me he...
Nou eerst was het een plaat die ik graag draaide, en ja nu... dan zet ik HOTH op en denk ik... HOTHquote:
ik snap dat die gedachte het voor je vergaltquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou eerst was het een plaat die ik graag draaide, en ja nu... dan zet ik HOTH op en denk ik... HOTH
Ik eis schadevergoedingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dat die gedachte het voor je vergalt
ik spaar nu geld om naar zuid-korea te verkassenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het leven moet zwaar zijn voor je.
Ik heb gehoord dat Mortaxx niet zo groot is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik spaar nu geld om naar zuid-korea te verkassen
Wow.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Vervroegde nachtbagger.
Veel undergrounder dan de SCquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow.
Die vnv weer n8bagger ipv sc trouwens, mss kunnen we nachtbagger weer terugbrengen.
wil wel een jongen die psychisch stabiel isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Mortaxx niet zo groot is.
Ik begrijp deze zin nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow.
Die vnv weer n8bagger ipv sc trouwens, mss kunnen we nachtbagger weer terugbrengen.
Onrealistische eisen stellenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil wel een jongen die psychisch stabiel is
ik wist dit nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef Toto69 het volgende:
Zoals jullie weten heb ik 1 keer geexpirimeert met een gozer.![]()
Mooie sig toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef Toto69 het volgende:
Zoals jullie weten heb ik 1 keer geexpirimeert met een gozer.![]()
hij zit al een jaar of twee in deze gemoedstoestand, weet niet of je ze nog stabieler tegen gaat komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil wel een jongen die psychisch stabiel is
zomaar kattig doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ben je minder intelligent dan ik je had ingeschat.
hardopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
hij zit al een jaar of twee in deze gemoedstoestand, weet niet of je ze nog stabieler tegen gaat komen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima is in huilen uitgebarsten toen hij dit las
[ afbeelding ]
Dima is tenminste wel eerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima is in huilen uitgebarsten toen hij dit las
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |