Ideale vrouwen, die dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verrast met iedere ochtend met een vers kopje kamelen melk.
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ideale vrouwen, die dingen
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het etenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.
Ik een Surinaamse, elke dag broodjes kipkerrie, roti, en bara'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou best een noord-Afrikaanse vrouw willen hebben voor het eten anders.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het eten
Ja, niet voor z'n enorme fallus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zou best een Oost-Aziatische man willen voor het eten
zou alleen kusjes gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]HOTH eet Oost-Aziatische mannen
Ik vind grote piemels vulgairquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, niet voor z'n enorme fallus.
waaromquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Trouwens, HOTH, je hebt Led Zeppelin voorgoed verknald voor me he...
Nou eerst was het een plaat die ik graag draaide, en ja nu... dan zet ik HOTH op en denk ik... HOTHquote:
ik snap dat die gedachte het voor je vergaltquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou eerst was het een plaat die ik graag draaide, en ja nu... dan zet ik HOTH op en denk ik... HOTH
Ik eis schadevergoedingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik snap dat die gedachte het voor je vergalt
ik spaar nu geld om naar zuid-korea te verkassenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het leven moet zwaar zijn voor je.
Ik heb gehoord dat Mortaxx niet zo groot is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik spaar nu geld om naar zuid-korea te verkassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |