Couscous.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ruik je couscousadem vanaf hier ja.
sorry man dit is nu de nachtbaggerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Niemand die tenrechtenklacht zegt![]()
tajine met lamsvleesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Couscous.
Kip met pruimen, honing en sesamzaad.
Sperziebonen salade met komijn.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sorry man dit is nu de nachtbagger
Hou zelf je broerquote:
Heb in Tunesië een keer in een kamelen tent samen met andere Toearegs een tajine gevuld met lamsvlees opgegetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tajine met lamsvlees
muntthee met honing
altijdquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een vacuum reetdan kan je negatieve scheetjes laten
Ik heb ze een week terug gezaaid en wat compost voor de stikstof en wat koeienmest voor de kali meegegeven.quote:
compost = mest/stront tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ze een week terug gezaaid en wat compost voor de stikstof en wat koeienmest voor de kali meegegeven.
Nee, compost is gecomposteerd organisch materiaal. Is bijna altijd uitsluitend plantaardig materiaal.quote:
ahquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, compost is gecomposteerd organisch materiaal. Is bijna altijd uitsluitend plantaardig materiaal.
ik heb srs nog nooit Marokkaans gegetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb in Tunesië een keer in een kamelen tent samen met andere Toearegs een tajine gevuld met lamsvlees opgegeten.
Muntthee vind ik geen zuipen.
Weet niet of het authentiek was. Was met Oad reizen dit dat zus zoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb srs nog nooit Marokkaans gegeten
Tunesisch ook niet
heb je papiergeld tussen haar bandjes gestopt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet of het authentiek was. Was met Oad reizen dit dat zus zo. Wel buikdansende vrouwen
.
Nee, paar sprietjes gele saffraan, mocht d'r gelijk houden ook van d'r vader.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je papiergeld tussen haar bandjes gestopt?
Wat heb je met 'r gedaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, paar sprietjes gele saffraan, mocht d'r gelijk houden ook van d'r vader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |