Tja, of ze eten wel vaker met andere celebs alleen is t nu ineens 'nieuws'!quote:Op maandag 1 juni 2015 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
Vooral Hammond en Clarkson zijn met allerlei mensen 'gespot'; dit weekend Hammond bijvoorbeeld nog met Andy Wilham. Dus who knows.
Dit. En daarom neem ik alles dus met een korrel zout.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:49 schreef qu63 het volgende:
Tja, of ze eten wel vaker met andere celebs alleen is t nu ineens 'nieuws'!
Pas als ik de leader weer zie dan pas geloof ik tquote:Op maandag 1 juni 2015 22:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit. En daarom neem ik alles dus met een korrel zout.
Ik zie het uiteindelijk wel wat het wordt.
Ik meende dat JC zelfs 1 tot enkele miljoenen per aflevering verdiende.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je ook van een hoop bekende voetballers zeggen die alsnog een zak geld gaan ophalen in het Midden-Oosten.
Ik dacht trouwens dat ze veel meer verdienden dan een miljoen pond.
Die had inderdaad een aparte status. Ik weet niet of het 1 miljoen per aflevering was, maar hij verdiende per aflevering wel meer dan een heel seizoen RTL autowereld vertelde Alard Kalff ooit.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik meende dat JC zelfs 1 tot enkele miljoenen per aflevering verdiende.
twitter:JeremyClarkson twitterde op maandag 01-06-2015 om 13:16:07Sad day. I just sold my AMG black. reageer retweet
twitter:RichardHammond twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 07:49:21@JeremyClarkson to be fair, it'll be a sadder day for the poor bugger who bought it. reageer retweet
Lekker te vergelijken ook, dom lokaal autoshowtje vs een wereldwijd populaire showquote:Op maandag 1 juni 2015 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die had inderdaad een aparte status. Ik weet niet of het 1 miljoen per aflevering was, maar hij verdiende per aflevering wel meer dan een heel seizoen RTL autowereld vertelde Alard Kalff ooit.
een wereldwijd populaire show?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker te vergelijken ook, dom lokaal autoshowtje vs een wereldwijd populaire show.
Ja, dat bedoel ik, dat is toch niet te vergelijken met RTL autowereldquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een wereldwijd populaire show?
Het meest bekeken TV programma ter wereld
Het was om het salaris van Clarkson in verhouding te zetten. Het item ging volgens mij ook om de mogelijkheden om dat programma (RTL Autowereld) uit te bouwen naar iets groters, waarop Kalff de verhoudingen aangaf tussen het budget dat er is voor zoiets als Top Gear wanneer je alleen naar de presentator kijkt, en een heel seizoen van het programma dat hij presenteerde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker te vergelijken ook, dom lokaal autoshowtje vs een wereldwijd populaire show.
De vlaamse tv laat zien dat je met een klein budget heel leuke programma's kan maken. Kijk ook eens naar budget vriendelijk programmas als de wilde keuken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het was om het salaris van Clarkson in verhouding te zetten. Het item ging volgens mij ook om de mogelijkheden om dat programma (RTL Autowereld) uit te bouwen naar iets groters, waarop Kalff de verhoudingen aangaf tussen het budget dat er is voor zoiets als Top Gear wanneer je alleen naar de presentator kijkt, en een heel seizoen van het programma dat hij presenteerde.
Een autoprogramma dat zich meer richt op entertainment wordt al snel prijzig. Zeker wanneer mensen Top Gear als standaard aanhouden. Aan een dergelijke stelling is niets vreemd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De vlaamse tv laat zien dat je met een klein budget heel leuke programma's kan maken. Kijk ook eens naar budget vriendelijk programmas als de wilde keuken.
Roepen dat je waardeloze programmas maakt omdat je budget te klein is, is echt onzin. RTL Autowereld is gewoon prutswerk
Keuzes, maak gewoon een goed en mooi programma, RTL Autowereld is dat nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een autoprogramma dat zich meer richt op entertainment wordt al snel prijzig. Zeker wanneer mensen Top Gear als standaard aanhouden. Aan een dergelijke stelling is niets vreemd.
Tja, maar het Top Gear format is ook geen garantie voor een goed programma. Kijk maar naar Top Gear USA. Waardeloos. Puur doordat de presentatoren de uitstraling van een gedoofde lantaarnpaal hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Keuzes, maak gewoon een goed en mooi programma, RTL Autowereld is dat niet
Top Gear Duitsland bakt er ook niets van, zijn veel te serieus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, maar het Top Gear format is ook geen garantie voor een goed programma. Kijk maar naar Top Gear USA. Waardeloos. Puur doordat de presentatoren de uitstraling van een gedoofde lantaarnpaal hebben.
Ook Top Gear is klein begonnen en steeds groter geworden. Zolang het concept goed is en er goede chemie tussen de presentatoren kan het ook hier gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een autoprogramma dat zich meer richt op entertainment wordt al snel prijzig. Zeker wanneer mensen Top Gear als standaard aanhouden. Aan een dergelijke stelling is niets vreemd.
Precies. Kijk eens naar serie 1 van de nieuwe Top Gear. Kleine studio, bijna geen publiek, alleen Clarkson en een beetje Hammond... En kijk dan de series eens in volgorde. Je ziet het gewoon groeien. Zeker na de komst van May en als Hammond meer in beeld komt. De wisselwerking is uniek. Dat krijgt de BBC echt niet gedupliceerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook Top Gear is klein begonnen en steeds groter geworden. Zolang het concept goed is en er goede chemie tussen de presentatoren kan het ook hier gebeuren.
Vergeet deze toppresentator niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Precies. Kijk eens naar serie 1 van de nieuwe Top Gear. Kleine studio, bijna geen publiek, alleen Clarkson en een beetje Hammond... En kijk dan de series eens in volgorde. Je ziet het gewoon groeien. Zeker na de komst van May en als Hammond meer in beeld komt. De wisselwerking is uniek. Dat krijgt de BBC echt niet gedupliceerd.
Er is een reden dat die maar 1 seizoen meeging. Met zijn kooptips.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vergeet deze toppresentator niet.
[ afbeelding ]
Mwa. Voor iemand die het programma draagt en waarbij er maar een aflevering of 5 a 6 in een seizoen zit. Geen krankzinnig salaris.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik meende dat JC zelfs 1 tot enkele miljoenen per aflevering verdiende.
Maar door haar kijken er wel miljoenen naar de seriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa. Voor iemand die het programma draagt en waarbij er maar een aflevering of 5 a 6 in een seizoen zit. Geen krankzinnig salaris.
Ter vergelijking. Die blonde bimbo uit The Big Bang theorie krijgt ook 1 miljoen per aflevering. En dat zijn sitcom afleveringen van 20 minuten per stuk (live opgenomen in 1 avond, naast uiteraard wel repeteren) en 24 afleveringen per seizoen ...
[ afbeelding ]
Die Jim Parson verdient anders nog meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar door haar kijken er wel miljoenen naar de serie
[ afbeelding ]
Dat zijn heel normale salarissen. De cast van Friend kreeg dit in een veel eerder fase bijv. ook, net als Charlie Sheen voor Two and a Half Men.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa. Voor iemand die het programma draagt en waarbij er maar een aflevering of 5 a 6 in een seizoen zit. Geen krankzinnig salaris.
Ter vergelijking. Die blonde bimbo uit The Big Bang theorie krijgt ook 1 miljoen per aflevering. En dat zijn sitcom afleveringen van 20 minuten per stuk (live opgenomen in 1 avond, naast uiteraard wel repeteren) en 24 afleveringen per seizoen ...
[ afbeelding ]
Grote verschil is wel dat alle winst van TG terug gaat naar de BBC en daar weer nieuw spul van wordt gemaakt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat zijn heel normale salarissen. De cast van Friend kreeg dit in een veel eerder fase bijv. ook, net als Charlie Sheen voor Two and a Half Men.
De opbrengst van die sitcoms moet je natuurlijk niet onderschatten. De rechthebbenden verdienen daar tot in lengte van jaren aan. Top Gear wordt één keer uitgezonden en daarna een paar keer verkocht en nog een keer uitgezonden, en dat is het.
En ook t magazine doet t goedquote:Nonetheless, appetite for ownership of both physical and digital proved resilient among a number of fan-based titles, with Top Gear: The Perfect Road Trip named the UK's best-selling TV DVD of 2013
bronquote:Our publishing business includes wholly owned magazines BBC Top Gear and BBC Good Food published under contract by Immediate Media Company. Both continued to outperform their competition in circulation, and BBC Good Food magazine maintained its lead in the market. BBC Top Gear magazine remains the number one UK motoring title.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |