Ik keek vroeger wel eens filmpjes van Turken/moslims die neonazi's, Russische neonazi's of Armeniërs in elkaar sloegen, gaf wel een bepaalde voldoening.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, dunnow wat het verhaal erachter is maar zijn manier van vechten is wel chill.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens filmpjes van Turken die neonazi's, Russische neonazi's of Armeniërs in elkaar sloegen, gaf wel een bepaalde voldoening.
Ik weet dat dat vaak gebeurt, maar of dat standaard zo is..?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt net 'ik weet hahah'. Je weet toch wel wat je in je omgeving ziet?
Die Russiche neonazi's zijn echt de grootste mafkezen, die verdienen wel een paar flink rake klappen, hoor.quote:
Je hoeft er ook niet mee bezig te zijn. Ik kom ook haast nooit op bruiloften, tenzij van familie, maar dan ben je toch nog wel min of meer op de hoogte van traditie via familie en vroegere bruiloften en visites?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat dat vaak gebeurt, maar of dat standaard zo is..?
Ben daar niet mee bezig. Ik ben niet echt een traditionele allochtoon qua bruiloften, visites, van alles op de hoogte zijn in de familie/vriendenkring enzo
Ik heb vandaag zelf koekjes gemaakt.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zit zo vol.
Zoveel koekjes en shit op.
Zou normaal kwijlen, heb nu eerder de neiging om te kotsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelf koekjes gemaakt.Warme zachte chocolate chip cookies.
Tegenwoordig vind ik koekjes uit de supermarkt echt tien keer niks. Zelfde geldt voor de meeste supermarkt gebakjes.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou normaal kwijlen, heb nu eerder de neiging om te kotsen.![]()
Half pak chinois, half pakje zoete krakelingen, half pakje advocaat spritsen.
I don't regret a thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer abi niet meerquote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En ondertussen dromen over glimmende handtasjes.. daar hebben de ouderen dus huis en haard voor verlaten om naar die koude winderige uithoek van Europa te gaan
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik koekjes uit de supermarkt echt tien keer niks. Zelfde geldt voor de meeste supermarkt gebakjes.Maak liever zelf dingen.
Mijn koekjes.Oké, die van mij zijn een beetje gezakt, dus nu begin ik wel een beetje te kwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passen ze door de brievenbus, denk je?![]()
Waar?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
niet meer abi niet meer![]()
ik zoek momenteel dak boven mijn hoofd. echt dood aan maffia huisbazen godvedomme. vragen ze 1000 euri excl. voor een bezemkast met jaren tachtig interieur. echt belachelijk
Slaapgeval waar kinderen in slapenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bedoel een echte cadeautje. Niet iets wat je zo meeneemt bij een bezoek ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |