PRFCT.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker, een relatie met iemand die je bijna nooit ziet...
Ben je nog nooit verliefd geweest of zo?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
PRFCT.
Iemand elke dag zien. Blegh.
Jawel maar is te lang geleden. En verliefdheid duurt maar even. De blegh begint daarna.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je nog nooit verliefd geweest of zo?
Zó cynisch...quote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar is te lang geleden. En verliefdheid duurt maar even. De blegh begint daarna.
Ik bedoel een echte cadeautje. Niet iets wat je zo meeneemt bij een bezoek ofzoquote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bijtring of een ander speeltje van Nijntje, heb ik altijd succes mee.
Koca bulmak is echt niet moeilijk hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze moderne chicks met hun vrijgeid, kocayi buldular da bir de latrelatie istiyorlar.Wel lusten, geen lasten.
Geld of babyspeelgoed, lijkt mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Che_ het volgende:
Wat is een leuke cadeau voor iemand die een dochter krijgt. Behalve kleding..
En ondertussen dromen over glimmende handtasjes.. daar hebben de ouderen dus huis en haard voor verlaten om naar die koude winderige uithoek van Europa te gaanquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze moderne chicks met hun vrijgeid, kocayi buldular da bir de latrelatie istiyorlar.Wel lusten, geen lasten.
Sowieso geld. En buggy. Maar daarnaastquote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geld of babyspeelgoed, lijkt mij.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En ondertussen dromen over glimmende handtasjes.. daar hebben de ouderen dus huis en haard voor verlaten om naar die koude winderige uithoek van Europa te gaan
Bulursun da, met eisen/wensen als geen kinderen, latrelatie, etc. denk ik niet dat veel mannen akkoord zullen gaan. Weinig Turkse mannen in ieder geval. Of in ieder geval verwacht ik dat zo'n relatie niet jaren zal standhouden. Tenzij je daar natuurlijk vrede mee hebt en een Turkse man niet per se hoeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koca bulmak is echt niet moeilijk hoor.
Hoef ook niet perse een Turk.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bulursun da, met eisen/wensen als geen kinderen, latrelatie, etc. denk ik niet dat veel mannen akkoord zullen gaan. Weinig Turkse mannen in ieder geval. Of in ieder geval verwacht ik dat zo'n relatie niet jaren zal standhouden. Tenzij je daar natuurlijk vrede mee hebt en een Turkse man niet per se hoeft.
Iemand een glimmende handtas elke dag zien. Blegh.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, doe mij dan maar een glimmende handtas die ik elke dag zie en voel.
Welke lusten?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze moderne chicks met hun vrijheid, kocayi buldular da bir de latrelatie istiyorlar.Wel lusten, geen lasten.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iemand een glimmende handtas elke dag zien. Blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bied je excuses aan. GAUW.
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Gewoon broekzakken, ja toch. En als ik écht veel moet meenemen, gewoon een rugzak of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bied je excuses aan. GAUW.
Hahaha ekte Turk/Koerd ding dit.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
Ik dacht gouden armband maar is beetje corny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |