Daar zit wat in ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Mijn ouders investeren het geld in land en huizen in TR waar ze niet eens wonen.
Nee, doe mij dan maar een glimmende handtas die ik elke dag zie en voel.
Dat is meer dan genoeg. Meer dan kleding heeft een pasgeboren baby niet nodig. Speelgoed heeft ze ook niks aan. Beter koop je nu niks voor de baby (behalve wat kleding of zo) en iets groots over een jaar of twee wanneer de baby leert spelen en zo.quote:
Ik ken niemand in mijn omgeving met een Antigona hoor. Ik ken EEN Antigona, maar niemand met een Antigona.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken zijn eckte spullenmensen.
inb4 Styloquote:Op maandag 30 maart 2015 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
DUSSS iemand nog interesse in een nier of ander orgaan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op maandag 30 maart 2015 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is meer dan genoeg. Meer dan kleding heeft een pasgeboren baby niet nodig. Speelgoed heeft ze ook niks aan. Beter koop je nu niks voor de baby (behalve wat kleding of zo) en iets groots over een jaar of twee wanneer de baby leert spelen en zo.
Is het een kindje van je broer of zus?
Nah I'm goodquote:Op maandag 30 maart 2015 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je nog een hart voor mij?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben geboren zonder.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog een hart voor mij?
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog een hart voor mij?
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
inb4 StyloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb andere dingen die ik kan verkopen.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O jammer, geen tas voor jou dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |