Het is niet jouw taak om te oordelen of ik, gezien jouw post, ongeschikt ben als moeder. Jij hebt geen idee hoe ik mijn kinderen opvoed, je bent nooit bij mij thuis geweest, je kent mij niet eens persoonlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:30 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk dat verknipte onvolwassen types zoals TS kunnen fokken als idioten en andere geschikte mensen geen kinderen kunnen krijgen.
Denk nog maar eens aan mijn post als jeugdzorg bij je op bezoek komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Het is niet jouw taak om te oordelen of ik, gezien jouw post, ongeschikt ben als moeder. Jij hebt geen idee hoe ik mijn kinderen opvoed, je bent nooit bij mij thuis geweest, je kent mij niet eens persoonlijk.
Daarnaast is het niet zo dat wanneer iemand een traumatische ervaring gehad heeft, meteen verknipt is.
Wacht maar tot jij zelf (mits je een vrouw bent), je zus, je nicht, je moeder en welk ander vrouwelijk geslacht dan ook uit jouw familie- en kenninssenkring ergens door getraumatisseerd is. Eens zien of je haar dan ook verknipt en onvolwassen noemt.
Jij hebt daar een neusje voor, ik geloof je.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat ts gewoon een trol is.
Ik denk zonder correct gebruik te maken van leestekens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef redbull2013 het volgende:
Jij hebt geen idee hoe ik mijn kinderen opvoed
De meeste mensen laten zich niet zwanger naaien op hun zeventiende.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef redbull2013 het volgende:
Wacht maar tot jij zelf (mits je een vrouw bent), je zus, je nicht, je moeder en welk ander vrouwelijk geslacht dan ook uit jouw familie- en kenninssenkring ergens door getraumatisseerd is. Eens zien of je haar dan ook verknipt en onvolwassen noemt.
Welk trauma?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:57 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Daarnaast is het niet zo dat wanneer iemand een traumatische ervaring gehad heeft, meteen verknipt is.
Naaien, wippen (ook al voorbij zien komen)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Ik denk zonder correct gebruik te maken van leestekens.
[..]
De meeste mensen laten zich niet zwanger naaien op hun zeventiende.
Nee dat doe je met je volle verstand idd. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 17e zwanger werd, hebben we beide geen seconde spijt van.
Ja, dat zal het zijn :/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat TS wel een geil sletje is . 22 . 3 kinderen , dus 3x niet opletten , kortom te geil om een kapotje erom te doen.
Ik maak zelf wel uit hoe ik het noem. En aangezien ik niet zo hersenloos ben geweest om op mijn 22ste al twee kinderen te werpen en een derde heb laten curetteren terwijl ik overduidelijk geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel heb denk ik dat ik meer recht van spreken heb dan jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef redbull2013 het volgende:
Naaien, wippen (ook al voorbij zien komen)
Kleren kun je naaien.
Wippen doe je op de wipwap!
Noem het gewoon neuken......
Daar begint het probleem al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef redbull2013 het volgende:Dat ik op mijn 17e zwanger werd, hebben we beide geen seconde spijt van.
Kind gedwongen weg te halen.quote:
Het klinkt zo kinderlijk! Het is bijna net zo erg als vrouwen die het "klussen" of "de liefde bedrijven" noemen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit hoe ik het noem. En aangezien ik niet zo hersenloos ben geweest om op mijn 22ste al twee kinderen te werpen en een derde heb laten curetteren terwijl ik overduidelijk geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel heb denk ik dat ik meer recht van spreken heb dan jij.
[..]
Daar begint het probleem al.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef redbull2013 het volgende:
Het begon zo'n 3 jaar geleden.. Een half jaar na de geboorte van ons eerste kindje
22 - 3,5 = 18,5quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:23 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Wij zijn 22 en 24
We waren getrouwd voor het erkennen van ons eerste kindje. Omdat ik toen nog " minder jarig" was (17)
geboortedatum: 07-02-1990quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Je geloofwaardigheid is wat verder gedaald bij mij
Dus je hebt een ikkannietvoormezelfenmijnopveeltejongeleeftijdgekregenkindzorgenendaaromwoonikinbijmijnoudersdienietwildendaternogeenkindjebijkwam-trauma? Staat dat ook in de DSM?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Kind gedwongen weg te halen.
Als t een miskraam geworden was, had ik het kunnen accepteren! Dan was het "moeder natuur" die er een einde aan maakte.
Maar de manier waarop het gegaan is, is niet goed te praten
Dat komt omdat het verhaal er niet duidelijker op wordt. Korte samenvatting voor mensen die geen vier pagina's aan geblaat door willen lezen en ook om het voor mezelf weer even op een rijtje te krijgen:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef redbull2013 het volgende:
Kennelijk ben je wel zo hersenloos om te zeggen dat ik de derde heb laten curetteren, met hersens had je geweten dat het de tweede was.
Door te kiezen voor de term "gedwongen" leg je de verantwoordelijkheid weer geheel buiten jezelf. Je bent écht niet aan je haren naar die abortuskliniek gesleept. Dat je achteraf spijt hebt van je keuze is heel ingrijpend, maar dat los je niet op door te doen alsof het jouw keuze niet was.quote:
En dat is nou precies het probleem: onverantwoorde tiener en ondertussen een onverantwoorde twintiger met geestelijke labiliteit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Naaien, wippen (ook al voorbij zien komen)
Kleren kun je naaien.
Wippen doe je op de wipwap!
Noem het gewoon neuken......
Dat ik op mijn 17e zwanger werd, hebben we beide geen seconde spijt van.
Held. echt waar, je bent de bestequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het verhaal er niet duidelijker op wordt. Korte samenvatting voor mensen die geen vier pagina's aan geblaat door willen lezen en ook om het voor mezelf weer even op een rijtje te krijgen:
TS -we noemen haar even Priscilla- is 17 jaar wanneer zij besluit om zich compleet uit te laten wonen door haar vriend -we noemen hem even Patrick-. Patrick en Priscilla zijn alleen niet zo verstandig geweest om na te denken over anticonceptie, want ja: YOLO!
Na een aantal weken blijkt dat Priscilla in verwachting is van een baby -we noemen haar even Shaniqua-. Zowel de ouders van Priscilla als de ouders van Patrick zijn niet blij met de aanstaande geboorte van Shaniqua. Des te meer omdat Priscilla en Patrick nog niet voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan voor een baby.
Wanneer Shaniqua ter wereld komt besluit Priscilla om een spiraaltje te laten zetten en zich vervolgens weer uit te laten wonen. Een half jaar later krijgt Priscilla ineens een enorme buik. Wat blijkt? Priscilla is wederom in verwachting, dit keer van baby Destiny.
Voor de ouders van Priscilla en Patrick is de maat vol: Eén keer een foutje maken mag, je bent immers tokkie, maar twee keer is toch echt te veel. Gezamenlijk besluiten ze dan ook naar Priscilla en Patrick toe te gaan en ze hetzelfde advies te geven: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?".
Priscilla is verdrietig. Ze moet een beetje huilen. Priscilla besluit naar de huisarts te gaan en die zegt: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?". Na lang twijfelen besluit Priscilla samen met Patrick om Destiny weg te laten halen.
Priscilla probeert vervolgens een goede moeder te zijn voor Shaniqua. Ze gaan aapjes kijken in de apenheul, Shaniqua rookt haar eerste sigaret samen met Priscilla en Priscilla besluit om haar kappersdiploma toch maar te halen.
Niet lang daarna wordt Priscilla wéér zwanger. Gucci (spreek uit: Koetsie) is op komt. De ouders van Priscilla en Patrick hebben inmiddels de hoop opgegeven en accepteren de komst van het kleinkind.
Na een paar maanden wordt Priscilla weer een beetje verdrietig. Het is allemaal de schuld van anderen! Iedereen is gemeen tegen Priscilla geweest! Priscilla kan er allemaal niets aan doen! Wat moet ze nu doen? Mogen opa en oma Shaniqua en Gucci niet meer zien? Is het beter om het contact te verbreken?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef VisGeenOptie het volgende:
Niet lang daarna wordt Priscilla wéér zwanger. Gucci (spreek uit: Koetsie) is op komt.
Je moet kinderboeken gaan schijven. Misschien vinden Shaniqua en Gucci (speek uit: Koetsie) het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het verhaal er niet duidelijker op wordt. Korte samenvatting voor mensen die geen vier pagina's aan geblaat door willen lezen en ook om het voor mezelf weer even op een rijtje te krijgen:
TS -we noemen haar even Priscilla- is 17 jaar wanneer zij besluit om zich compleet uit te laten wonen door haar vriend -we noemen hem even Patrick-. Patrick en Priscilla zijn alleen niet zo verstandig geweest om na te denken over anticonceptie, want ja: YOLO!
Na een aantal weken blijkt dat Priscilla in verwachting is van een baby -we noemen haar even Shaniqua-. Zowel de ouders van Priscilla als de ouders van Patrick zijn niet blij met de aanstaande geboorte van Shaniqua. Des te meer omdat Priscilla en Patrick nog niet voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan voor een baby.
Wanneer Shaniqua ter wereld komt besluit Priscilla om een spiraaltje te laten zetten en zich vervolgens weer uit te laten wonen. Een half jaar later krijgt Priscilla ineens een enorme buik. Wat blijkt? Priscilla is wederom in verwachting, dit keer van baby Destiny.
Voor de ouders van Priscilla en Patrick is de maat vol: Eén keer een foutje maken mag, je bent immers tokkie, maar twee keer is toch echt te veel. Gezamenlijk besluiten ze dan ook naar Priscilla en Patrick toe te gaan en ze hetzelfde advies te geven: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?".
Priscilla is verdrietig. Ze moet een beetje huilen. Priscilla besluit naar de huisarts te gaan en die zegt: "HAAL GODVERDOMME DAT KIND WEG DOMME PSYCHOTISCHE KUT! HOE DOM KUN JE ZIJN HALVE TAMME!? HEB JE DAN NIKS GELEERD VAN DE EERSTE KEER!?". Na lang twijfelen besluit Priscilla samen met Patrick om Destiny weg te laten halen.
Priscilla probeert vervolgens een goede moeder te zijn voor Shaniqua. Ze gaan aapjes kijken in de apenheul, Shaniqua rookt haar eerste sigaret samen met Priscilla en Priscilla besluit om haar kappersdiploma toch maar te halen.
Niet lang daarna wordt Priscilla wéér zwanger. Gucci (spreek uit: Koetsie) is op komt. De ouders van Priscilla en Patrick hebben inmiddels de hoop opgegeven en accepteren de komst van het kleinkind.
Na een paar maanden wordt Priscilla weer een beetje verdrietig. Het is allemaal de schuld van anderen! Iedereen is gemeen tegen Priscilla geweest! Priscilla kan er allemaal niets aan doen! Wat moet ze nu doen? Mogen opa en oma Shaniqua en Gucci niet meer zien? Is het beter om het contact te verbreken?
Was je erbij? Nee! Je weet niet op welke manier ik er heen ben gedwongen. Misschien ben ik idd aan mijn haren meegesleurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Door te kiezen voor de term "gedwongen" leg je de verantwoordelijkheid weer geheel buiten jezelf. Je bent écht niet aan je haren naar die abortuskliniek gesleept. Dat je achteraf spijt hebt van je keuze is heel ingrijpend, maar dat los je niet op door te doen alsof het jouw keuze niet was.
Neuken? Ik val op hele vruchtbare vrouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef redbull2013 het volgende:
Je maakt er een prachtig verhaal van.. Maar nee! Dit word hem niet. Net zo hersenloos als je vorige paar posten.
Waarom heb je geen contact gezocht met instanties dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef redbull2013 het volgende:
Was je erbij? Nee! Je weet niet op welke manier ik er heen ben gedwongen. Misschien ben ik idd aan mijn haren meegesleurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |