abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151133558
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:07 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Geef jij altijd een antwoord dat compleet ergens anders over gaat wanneer iemand je een vraag stelt? Ik hoop inderdaad dat dit een troll is, anders kan ik me inderdaad voorstellen dat je zo dom bent om je 3 keer te laten bezwangeren terwijl je daar totaal niet klaar voor bent.
Ruik ik hier jaloezie omdat je zelf nooit zou weten hoe het is om zwanger te zijn.. Omdat je hoogstwaarschijnlijk te lelijk bent om uberhaupt je lul ergens in te stoppen?
pi_151134226
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef zarGon het volgende:
Op je 22ste drie kinderen hebben zonder een goede basis. Well done hoor.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Zo is dat...manmanman :r .
  zaterdag 28 maart 2015 @ 20:39:37 #228
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151134809
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:07 schreef redbull2013 het volgende:

[..]

Ruik ik hier jaloezie omdat je zelf nooit zou weten hoe het is om zwanger te zijn.. Omdat je hoogstwaarschijnlijk te lelijk bent om uberhaupt je lul ergens in te stoppen?
Je ouders hadden beter jou kunnen aborteren. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151135078
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je ouders hadden beter jou kunnen aborteren. :')
Ahw, wat doe je zo boos. Het lijkt bijna alsof je erger gefrustreerd bent dan mij.
Zou bijna denken dat jij degene bent die "VisGeenOptie" chlamidia gegeven hebt en je daarom zo'n reactie plaatst 🌹
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:11:52 #230
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_151142200
Ik kan me voorstellen dat je je onder druk gezet voelt door je ouders. Maar heb je hen dit wel eens verteld? Dat je er nog zo mee rondloopt?

Het contact verbreken zal je mogelijk rust geven, dan wordt je niet geconfronteerd met de mensen die je zoveel pijn hebben gedaan. Maar wat wil je erna? Ik heb zelf een aantal jaar het contact met mijn moeder verbroken, en ja dat gaf mij rust. En op het moment dat ik alles wat me dwarszat een plekje had gegeven en ook wat afstand had genomen van mijn moeder kon ik het contact weer herstellen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb haar eerst wel geconfronteerd met wat me dwarszat, en haar de kans gegeven erop te reageren. In mijn geval kreeg ik geen enkel begrip, en was dat reden om het contact af te houden en de tijd te nemen om mijn verdriet een plek te geven.

En daarnaast nog iets anders, kun je werkelijk jezelf recht aankijken en zeggen dat je je niet schuldig voelt over de situatie? Ik heb mijzelf heel erg kwalijk genomen dat ik me zo had laten kwetsen door mijn moeder. En realiseerde me na een tijdje dat ondanks dat je van een moeder anders mag verwachten dan dat ze je zo kwetst ik de persoon was die moest veranderen. Ik moest mijn verdriet een plek geven, en anders met mijn moeder om leren gaan, en stoppen mezelf iets kwalijk te nemen.

De vraag is vooral hoe jij je verdriet een plekje gaat geven, hoe je eroverheen komt. Niet of je al dan niet met je ouders contact moet houden.
pi_151142407
quote:
Kijk, daar komt je ware ik naar boven. Ja, heel volwassen inderdaad. Vreselijk getraumatiseerd. Kindje toch.

Lang verhaal kort: Obvious troll.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_151142518
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef redbull2013 het volgende:
Ahw, wat doe je zo boos. Het lijkt bijna alsof je erger gefrustreerd bent dan mij.
Zou bijna denken dat jij degene bent die "VisGeenOptie" chlamidia gegeven hebt en je daarom zo'n reactie plaatst 🌹
Het is chlamydia. En die heb ik inderdaad van IkStampOpTacos gekregen. Maar goed, ik ben in elk geval niet zwanger.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  zondag 29 maart 2015 @ 00:51:55 #233
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151145134
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Het is chlamydia. En die heb ik inderdaad van IkStampOpTacos gekregen. Maar goed, ik ben in elk geval niet zwanger.
Kwestie van niet direct met de benen wijd gaan voor elke pener. :* _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151145394
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:29 schreef redbull2013 het volgende:

[..]

Ja, maar als je ook per maand een bedrag moet betalen voor de opvang en we weten allemaal dat opvang niet het goedkoopste is.. Houd ik geen geld over om, zoals van hun verwacht wordt, 3x het huur bedrag te kunnen betalen. Heb ook verzekeringen die betaald moeten worden, we moeten ook eten...
Allejezus crisis, je snapt de huureis dus niet. De eis is: je inkomen moet 3x de huur zijn. De eis is niet: je moet na al je vaste lasten nog 3x de huur overhouden. Dat kan je toch zelf ook wel bedenken (zeker als je hard een woning nodig hebt)? :') :') Overigens hebben niet ALLE particuliere woningen zo'n eis, kwestie van goed zoeken.

Anyway, als je geen trol bent en het klopt wat je vertelt over het handelen van je ouders: enerzijds snap ik volkomen dat ze voor alle partijen (jou, vriend, toekomstige kind) een abortus gezien de situatie de beste optie vonden. De mate van druk die jij beschrijft is echter wel moreel onjuist imho. Anderzijds, zoals velen hebben aangekaart, als je bij de kliniek je twijfel kenbaar had gemaakt was er niet zomaar een abortus gekomen. Contact met je ouders: als jij even tijd nodig hebt dingen op een rijtje te zetten moet je dat doen. Bedenk je wel wat je ermee gaat opschieten en wat je in de periode zonder contact gaat doen om het issue op te lossen. Is het niet een idee om een (of een paar) keer samen met je ouders naar een therapeut te gaan?
  zondag 29 maart 2015 @ 01:39:36 #235
66083 Platina
78th Element
pi_151146272
quote:

[..]

Nou als hij zijn penis ergens in moet stoppen is het nogal wiedes dat hij nooit zal weten hoe het is om zwanger te zijn.

Maar dit zul jij je vast niet gerealiseerd hebben omdat je de seksuele voorlichtingslessen hebt overgeslagen.
pi_151148819
3x per ongeluk zwanger worden heel bijzonder vind ik dat altijd.. :X
pi_151148896
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:28 schreef lapiovra het volgende:
3?
pi_151148976
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:28 schreef lapiovra het volgende:
per ongeluk was hier de keer dat er geen anti conceptie gebruikt was he, dat was de eerste
De tweede was onder een spiraaltje, niet na 6 weken gecontroleerd en dat kind is in de hakselmolen gegaan. Maar TS dacht dat het zo goed was dus niet perongeluk. Daarna opnieuw een spiraaltje geplaatst en weer eruit want nr 3 (baby nr 2) was zelfgekozen.

Zwanger onder anticonceptie geloof ik ook niet zo. Vaak vrouwen die hun kerel onvoldoende willen uitleggen hoe graag ze een kleine willen, maar bang zijn dat ie dan weg gaat. Denk ik.
pi_151149044
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

per ongeluk was hier de keer dat er geen anti conceptie gebruikt was he, dat was de eerste
De tweede was onder een spiraaltje, niet na 6 weken gecontroleerd en dat kind is in de hakselmolen gegaan. Maar TS dacht dat het zo goed was dus niet perongeluk. Daarna opnieuw een spiraaltje geplaatst en weer eruit want nr 3 (baby nr 2) was zelfgekozen.

Zwanger onder anticonceptie geloof ik ook niet zo. Vaak vrouwen die hun kerel onvoldoende willen uitleggen hoe graag ze een kleine willen, maar bang zijn dat ie dan weg gaat. Denk ik.
Of vrouwen die de pil toch niet zo trouw innemen..
Paar dagen vergeten oeps zwanger en dan krijgt de pil de schuld.. |:(
pi_151149072
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:42 schreef lapiovra het volgende:

[..]

Of vrouwen die de pil toch niet zo trouw innemen..
Paar dagen vergeten oeps zwanger en dan krijgt de pil de schuld.. |:(
En dan is hun kostje gekocht, geldboot binnen.
pi_151156599
Is dit een troll? :{
Aan kinderen moet je pas beginnen als je je eigen huis hebt en je je zaakjes op orde hebt. Je gaat toch niet twee kinderen baren onder het dak van je ouders? Ik geef ze groot gelijk dat ze dat niet wilden..zolang jij daar woonde hadden ze ook het recht dat te weigeren. De dingen die ze volgens jou gezegd hebben over gif etc zijn wel raar :{ gezellige familie incl jij TS :N

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 15:16:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')