Drie kinderen baren overkomt je niet. Daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Ook als je 16/17 jaar bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:28 schreef zusterclivia het volgende:
We kunnen nu wel TS continue verwijten maken, maar het moet je maar overkomen als je 16/17 jaar bent.
Hoezo siert dat haar? Zo zou het toch gewoon moeten zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:28 schreef zusterclivia het volgende:
Wat haar siert is dat zij en de vader inmiddels een stabiele relatie hebben waarin zij zichzelf en hun kinderen kunnen onderhouden.
Non-argument.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:28 schreef zusterclivia het volgende:
Wat niet hoeft te betekenen dat er geen weg meer terug zal zijn, bij goede begeleiding en hard werken kunnen ouders en grootouders elkaar heus wel weer vinden. Zeker als de tijd voor de babyboom goed was.
Als je niet wil dat anderen hun mening geven moet je geen situatieschets maken op een openbaar forum.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef redbull2013 het volgende:
1. Jullie niet betrokken zijn bij de opvoeding!
Laten we vooral niet kijken naar wat jij relevant vindt maar wat anderen relevant vinden. Jij vond het op je 17de ook niet relevant om anticonceptie op een fatsoenlijke manier te gebruiken en kijk met wat voor een toestanden je nu zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:28 schreef zusterclivia het volgende:
2. Het niet bepaalt relevant is omdat ik gewoon advies vraag om het contact tijdelijk te verbreken met mijn ouders, zodat dit stukje gewoon rust krijgt.
Ik denk dat over de duur van het contact weinig te beoordelen valt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Eigenlijk kan niemand daar veel zinnigs over zeggen, dat is een heel persoonlijke afweging en beslissing. Als ik lees hoe jij terugkijkt op die periode, is het misschien wel een goed idee om jouw contact met jouw ouders te verminderen. Geheel verbreken is een grote stap, en lastig om weer te 'beëindigen'. Hoe zie je dat zelf voor je als je het contact zou verbreken? Hoeveel tijd denk je nodig te hebben en hoe zou je het contact denken te herstellen? En denk je dat je ouders dan ook weer contact willen?
Het is niet relavant om over mijn kinderen te hebben. Omdat mijn 2 kinderen los staan van de toestand tussen mijn ouders en mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:18 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Als je niet wil dat anderen hun mening geven moet je geen situatieschets maken op een openbaar forum.
[..]
Laten we vooral niet kijken naar wat jij relevant vindt maar wat anderen relevant vinden. Jij vond het op je 17de ook niet relevant om anticonceptie op een fatsoenlijke manier te gebruiken en kijk met wat voor een toestanden je nu zit.
De hele situatie draait om problemen die zijn ontstaan door je kinderen en het krijgen er van. Het is dus wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef redbull2013 het volgende:
Het is niet relavant om over mijn kinderen te hebben. Omdat mijn 2 kinderen los staan van de toestand tussen mijn ouders en mij.
Je gehele openingspost is wat men een situatieschets noemt. Dat kun je leuk vinden, dat kun je niet leuk vinden: 't is zo!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef redbull2013 het volgende:
Daarnaast heb ik geen situatie schets gemaakt, dat maken jullie ervan door verhalen compleet te speculeren.
Nee, een groot deel van de relaties stranden als het gaat om tienerouderschap. Of gaat mis vlak na de geboorte van het kind.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:15 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Hoezo siert dat haar? Zo zou het toch gewoon moeten zijn?
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was dat het, normaal gesproken, toch zo zou moeten zijn dat ouders bij elkaar blijven? Dat jullie bij elkaar blijven "siert" jullie niet, dat is gewoon zoals het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef redbull2013 het volgende:
Nee, een groot deel van de relaties stranden als het gaat om tienerouderschap. Of gaat mis vlak na de geboorte van het kind.
Mijn man is al die jaren bij mij gebleven.
De eeste was geen probleem!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:34 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
De hele situatie draait om problemen die zijn ontstaan door je kinderen en het krijgen er van. Het is dus wel degelijk relevant.
[..]
Je gehele openingspost is wat men een situatieschets noemt. Dat kun je leuk vinden, dat kun je niet leuk vinden: 't is zo!
Ja normaal gesproken wel, wilt niet zeggen dat het altijd zo isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:39 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag was dat het, normaal gesproken, toch zo zou moeten zijn dat ouders bij elkaar blijven? Dat jullie bij elkaar blijven "siert" jullie niet, dat is gewoon zoals het zou moeten zijn.
Allemaal leuk en aardig. Het blijft een situatieschets.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:41 schreef redbull2013 het volgende:
De eeste was geen probleem!
De tweede was wel een probleem (voor de duidelijkheid voor men weer van alles gaat speculeren: dit kindje is niet geboren)
De derde : ook geen probleem, hier stonden mijn man en ik samen achter.
Voor er nog meer gespeculeerd wordt: tussen de tweede en derde zijn wij gaan samenwonen.
De OP is mijn verhaal... Jullie maken daar een compleet ander verhaal van..
Probeer vooruit te kijken: denk je dat ná een contactbreuk jouw ouders het contact willen hervatten? Of kwets je hen zo erg dat ze de hakken in het zand zetten? Je vader blijkbaar niet, maar je moeder?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:28 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Ik denk dat over de duur van het contact weinig te beoordelen valt.
Zat zelf te denken om het per maand te bekijken. Misschien heb ik 3 maanden nodig.. Misschien 6.. en in de tussentijd aan mezelf werken.
Denk dat het voor mijn ouders ook beter is, en dat zij er begrip voor kunnen hebben. Nadat dit allemaal gebeurd is, heb ik een mail gekregen van mijn vader waarin hij mij erop attendeerde dat als ik geen contact wou hij het prima vond.
Overigens heb ik dit niet meteen gedaan. Iedereen verdient een kans.. Toch?
Dacht dat ik het kon afsluiten en het een plekje kon geven. Maar dat lukt mij gewoon niet. Terwijl als ik mijn ouders even niet zie, en er dan een therapie plaats zou vinden.. Dat ik het neutraal leer bekijken. Zonder steeds geconfronteerd te worden.
Wil uiteindelijk alleen maar mijn relatie met mijn ouders verbeteren. Zoals het nu gaat is het ook niet goed.
Er worden wel domme antwoorden gegeven. Bijv : In de op staat duidelijk dat wij zijn gaan samenwonen. En dat daarvoor ik bij mijn ouders woonde met de eerste. En mijn man bij zijn ouders.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Het blijft een situatieschets.
Je ouders en je kinderen hoeven elkaar dus niet te missen, terwijl jij incommunicado gaat om de abortus te verwerken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:33 schreef redbull2013 het volgende:
Het is niet relavant om over mijn kinderen te hebben. Omdat mijn 2 kinderen los staan van de toestand tussen mijn ouders en mij.
Mijn moeder zou sowieso het contact weer herstellen. Mijn vader, zoals hij het heeft laten blijken, vind het zoals je zelf al zegt niet erg. Ze krijgen sowieso een uitleg waarom ik dit zou willen. Ben niet zo'n iemand die gelijk iedereen gaat blokkeren en uit het niets niets meer zegtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer vooruit te kijken: denk je dat ná een contactbreuk jouw ouders het contact willen hervatten? Of kwets je hen zo erg dat ze de hakken in het zand zetten? Je vader blijkbaar niet, maar je moeder?
Jij verwacht serieus dat mensen uitgebreid je verhaal gaan bestuderen voor ze antwoorden? Really?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:46 schreef redbull2013 het volgende:
Er worden wel domme antwoorden gegeven. Bijv : In de op staat duidelijk dat wij zijn gaan samenwonen. En dat daarvoor ik bij mijn ouders woonde met de eerste. En mijn man bij zijn ouders.
Ergens een aantal pagina's verder is het verhaal ineens dat: mijn man en ik 3 kinderen hebben gekregen in het huis van mijn ouders. En dat mijn man ook bij mijn ouders woonde....
Kijk, zo wordt er aan het verhaal een hele andere draai gegeven
Wat? Waar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Waarom gaan we nog serieus op haar verhaal in? Ze is allang door de mand gevallen met het verhaal dat er geen tijd was voor een gesprek met de kliniek voorafgaande aan de abortus.
Antwoord dan niet! Als je alleen maar de woorden leest die je wilt lezen. In plaats van het hele verhaal te lezenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Jij verwacht serieus dat mensen uitgebreid je verhaal gaan bestuderen voor ze antwoorden? Really?
In dat geval lijkt het me geen ramp als je probeert of het jou helpt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef redbull2013 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou sowieso het contact weer herstellen. Mijn vader, zoals hij het heeft laten blijken, vind het zoals je zelf al zegt niet erg. Ze krijgen sowieso een uitleg waarom ik dit zou willen. Ben niet zo'n iemand die gelijk iedereen gaat blokkeren en uit het niets niets meer zegt
Geef jij altijd een antwoord dat compleet ergens anders over gaat wanneer iemand je een vraag stelt? Ik hoop inderdaad dat dit een troll is, anders kan ik me inderdaad voorstellen dat je zo dom bent om je 3 keer te laten bezwangeren terwijl je daar totaal niet klaar voor bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:00 schreef redbull2013 het volgende:
Antwoord dan niet! Als je alleen maar de woorden leest die je wilt lezen. In plaats van het hele verhaal te lezen
Oooh!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:45 schreef redbull2013 het volgende:
Fiom raadde ons aan om contact te zoeken met CASA. Heb helaas nooit een gesprek gehad daar.. Want tussen het moment dat ik mijn ouders vertelde over de zwangerschap en het moment van de abortus zat anderhalve week. Terwijl casa niet binnen deze periode een gesprek kon plannen met ons, en mijn ouders het te lang vonden duren.. Is het helaas niet ervan gekomen.
Wel ja, deel even complimenten uit terwijl we al hadden aangegeven dat ze haar huiswerk beter had moeten doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:09 schreef VisGeenOptie het volgende:
Oooh!![]()
Ik hoopte zo dat dit topic echt was. Ik lees deze post nu pas en nu gaat het toch overduidelijk om een troll. Wel een verdomd goede troll dit keer, goed gedaan!
![]()
![]()
![]()
Mjaa, maar "TROLL!"-roepers zijn er altijd wel. Dit maakt de obvious troll wel heel obvious.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wel ja, deel even complimenten uit terwijl we al hadden aangegeven dat ze haar huiswerk beter had moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |