Nice.quote:Op zondag 5 april 2015 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.lspace.org/boo(...)-order-guide-1-5.png
Wat heb je gedaan.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik had mpv, toen verneukte ik mijn arch en nu boot het niet door
Hoe krijg je het voor elkaar man? Ik draai echt al jaren dezelfde Arch-installatie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik had mpv, toen verneukte ik mijn arch en nu boot het niet door
Ik dacht, hey laat ik eens een andere DE/WM nemen.quote:
Volgens mij maakt dat niet zo veel uit, maar ik moet toegeven dat ik geen expert ben. Guards! Guards! kreeg ik van een klasgenote te leen, ook mijn eerste boek van hem.quote:Op zondag 5 april 2015 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
En het maakt niet uit bij welk begin-boek je begint I presume?
Hoezo kom je niet bij xinitrc? Je kunt gewoon met Ctrl+alt+willekeure F-knop naar een TTY overschakelen om met nano of vim je .xinitrc te bewerken? Je kunt het jezelf ook wat makkelijker maken en gdm installeren en die dan vervolgens als systemd service laten starten.quote:Op zondag 5 april 2015 15:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik dacht, hey laat ik eens een andere DE/WM nemen.
Dus gnome geinstalleerd alles goed.
reboot arch, en krijg een mooi wit scherm dat ik opnieuw moet opstarten
waarschijnlijk in xinitrc vergeten het aan te passen maar daar kom ik niet bij.
Woeps.quote:Op zondag 5 april 2015 15:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik dacht, hey laat ik eens een andere DE/WM nemen.
Dus gnome geinstalleerd alles goed.
reboot arch, en krijg een mooi wit scherm dat ik opnieuw moet opstarten
waarschijnlijk in xinitrc vergeten het aan te passen maar daar kom ik niet bij.
Had het ook als service gestart, maar dan kom je zodra pc/laptop aan gaat hier terechtquote:Op zondag 5 april 2015 15:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo kom je niet bij xinitrc? Je kunt gewoon met Ctrl+alt+willekeure F-knop naar een TTY overschakelen om met nano of vim je .xinitrc te bewerken? Je kunt het jezelf ook wat makkelijker maken en gdm installeren en die dan vervolgens als systemd service laten starten.
Oh ja:
> DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]# EUPL/GPL/BSD/MIT/LGPL/CC
Unmotivated Translation Works.quote:Op zondag 5 april 2015 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die zijn nog niet eens klaar met het eerste seizoen.
Gewoon geduld opbrengen voor de bluray-release dan.quote:Op zondag 5 april 2015 23:19 schreef Qunix het volgende:
Tokyo Ghoul √A einde had bij mij gemengde gevoelens. Zo was dit seizoen van de serie een aparte en gebeurt alles zoals gewoonlijk in de laatste paar episodes...
En censuur moet verboden worden
YESquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |