abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:58:43 #61
365082 IPA35
Patriarch
pi_151108976
Ibra_Joudeh twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 17:28:51 Official pages of Suhail al-Hassan (The Tiger) in FB announce his arrival to #Idlib City to help #SAA there http://t.co/Cibv84DNMu reageer retweet
:o


:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:01:40 #62
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151109131
Hij zegt ook dat er inmiddels 4 scuds richting Idlib zijn geschoten, ik weet het niet.
Say what?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:02:45 #63
365082 IPA35
Patriarch
pi_151109170
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:01 schreef UpsideDown het volgende:
Hij zegt ook dat er inmiddels 4 scuds richting Idlib zijn geschoten, ik weet het niet.
Zeggen er meerdere.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151110101
quote:
Turkey, US agree on deployment of armed drones to İncirlik Airbase


printable version
26 March 2015

Military officials from Turkey and U.S. have agreed to deploy armed drones to Adana’s İncirlik airbase to help in the fight against the Islamic State of Iraq and Levant (ISIL).

During a visit by the commander of the U.S. Central Command, Gen. Lloyd J. Austin, to Ankara on March 11, Turkish and U.S. military officials agreed to deploy two armed drones to İncirlik Airbase, but the parties are waiting for political consent to be sealed with an agreement, a Turkish official told the Hrriyet Daily News.

The U.S. has been using four unarmed Predator drones at the airbase for 3.5 years. One of the Predators that took off from İncirlik was downed by the Syrian Air Force in Syria last week.

Ankara and Washington are continuing to negotiate for the deployment of U.S. warplanes as part of efforts to defeat and degrade ISIL in Syria and Iraq.

26 March 2015
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:18:49 #65
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:40:04 #66
365082 IPA35
Patriarch
pi_151112799
Intense shit wel.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:42:12 #67
365082 IPA35
Patriarch
pi_151112879
In Binnish gaan de moskeen lijp doen.

Maar ja. Nog steeds ontkent men dat men in Syri door middel van een repressieve politiestaat de meerderheid van domme bloeddorstige Soennietjes onder de duim wist te houden. Diegene die voorstander is van "vrijheid en democratie" in het Midden-Oosten is voor mij gelijk aan een terrorist.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151113118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef IPA35 het volgende:
In Binnish gaan de moskeen lijp doen.

Maar ja. Nog steeds ontkent men dat men in Syri door middel van een repressieve politiestaat de meerderheid van domme bloeddorstige Soennietjes onder de duim wist te houden. Diegene die voorstander is van "vrijheid en democratie" in het Midden-Oosten is voor mij gelijk aan een terrorist.
Dus Turkije en de KRG zijn terroristisch?

Dat Arabieren niet thouden van vrijheid en gelijkheid, betekent niet dat iedereen in het middenoosten maar moet lijden onder tyranny.
#freefrederike
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:51:23 #69
365082 IPA35
Patriarch
pi_151113200
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus Turkije en de KRG zijn terroristisch?

Dat Arabieren niet thouden van vrijheid en gelijkheid, betekent niet dat iedereen in het middenoosten maar moet lijden onder tyranny.
Koerden en Turken zijn ook niet te vertrouwen volkjes.

Koerden zijn terroristenlovers, dit staat buiten elke twijfel, Turken steunen massaal al-Nusra en Hamas. Bovendien zijn Turken bijna allemaal fascisten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:52:05 #70
365082 IPA35
Patriarch
pi_151113230
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus Turkije en de KRG zijn terroristisch?

Dat Arabieren niet thouden van vrijheid en gelijkheid, betekent niet dat iedereen in het middenoosten maar moet lijden onder tyranny.
Vroeger wisten onze voorouders duidelijk wie vriend en vijand waren. Maar sinds de 20e eeuw zijn we in een periode van verstandsverbijstering geraakt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 27 maart 2015 @ 23:59:22 #71
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151113493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Koerden en Turken zijn ook niet te vertrouwen volkjes.
Altijd nog beter dan Arabieren, groter terreurvolk bestaat er niet.
Say what?
pi_151113567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Koerden en Turken zijn ook niet te vertrouwen volkjes.

Koerden zijn terroristenlovers, dit staat buiten elke twijfel, Turken steunen massaal al-Nusra en Hamas. Bovendien zijn Turken bijna allemaal fascisten.
_O- Oke, dat klopt wel. Maar Turkije en de KRG kunnen prima omgaan met democratie, ook al is het geen Europese democratie.
#freefrederike
pi_151113766
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O- Oke, dat klopt wel. Maar Turkije en de KRG kunnen prima omgaan met democratie, ook al is het geen Europese democratie.
Beiden hebben helemaal geen democratie. Verder is democratie BS.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151117375
The moderate regime of Jordan: your baby. What the mosques are blasting today
quote:
Rami Udwan (the son of Fath leader, Kamal `Udwan, who was killed by Israeli terrorists in 1973) wrote on his Facebook page today the following: "The Friday sermon [in a mosque in `Abdun, west of Amman, as he told me] today explained how the Shi`ites are our enemies and that they are more a priority to fight than the Jews, and that they are people of conspiracies, and false doctrines, and that they have been allies of the Jews all their lives, and that they hate companions of the prophet". US media and government talk about hate in mosques and not realize (or not care to admit) that the mosques are run and controlled by the pro-US clients themselves.
pi_151117406
LeithAbouFadel twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 04:09:23 Huge gains for Hezbollah and the Syrian Army - Al-Zabadani is encircled! http://t.co/ZzdVLhtYOn reageer retweet
DR_SHAHID twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 00:42:23 Ahrar ash-Sham leader & former trainer for al-#Qaeda in #Afghanistan Abu Hafs al-Masri has been killed in #Idlibhttp://t.co/RzZ0iRVZIS reageer retweet
pi_151117426
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151118030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:42 schreef IPA35 het volgende:
In Binnish gaan de moskeen lijp doen.

Maar ja. Nog steeds ontkent men dat men in Syri door middel van een repressieve politiestaat de meerderheid van domme bloeddorstige Soennietjes onder de duim wist te houden. Diegene die voorstander is van "vrijheid en democratie" in het Midden-Oosten is voor mij gelijk aan een terrorist.
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151118032
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151118039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Koerden en Turken zijn ook niet te vertrouwen volkjes.

Koerden zijn terroristenlovers, dit staat buiten elke twijfel, Turken steunen massaal al-Nusra en Hamas. Bovendien zijn Turken bijna allemaal fascisten.
8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151118104
oops

markito0171 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 00:19:30 #Syria Rebels captured Abdul Ghani Jaruch- reporter from pro regime SamaTV in #Idlib city http://t.co/0Yui61Udhj reageer retweet
archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 00:07:00 #Hezbollah Sources: Heavy clashes going in #Idlib after the "insurgents" recieved military supports from #Turkey.#Syria reageer retweet
archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 00:11:52 That awkward moment when a foreign group is mad because their enemy (Rebels) recieved military supports from outside. #Syria reageer retweet
^O^


[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 28-03-2015 09:14:27 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151118413
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

8-)
Niks persoonlijks jwz. No haat.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151118490
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151118895
markito0171 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 09:50:08 #Syria Reber fighter returned to his home in #Idlib city after an absence of 3 yearshttps://t.co/d2TPwBaG8l reageer retweet

assadisten hebben er belang bij om ook weer dit offensief af te doen als "al qaida" om zo kenbaar te maken dat ze vechten tegen "internationale terroristen" terwijl nusra slechts een onderdeel is van deze move op idlib

archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 10:27:07 Seriously, It's stupid to ignore the #IslamicFront & #ShamLegion, and claim that only #JN (b/c AQ) fighting the Regime in #Idlib. #Syria reageer retweet
archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 10:28:15 Several groups fighting in #Idlib, but the main groups are #JN, #IF & #ShamLegion. Regime sources claiming they were defeated by #JN only. reageer retweet
waar deze map op gebasseerd is weet ik niet, maar als ik kijk naar een aantal geolocation maps/vids, is deze situatie zeer zeker niet ondenkbaar



[ Bericht 22% gewijzigd door Slayage op 28-03-2015 11:02:02 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151121693
home sweet home, een rebel, die weer bij zijn familie is in idlib

https://vid.me/p030

de gevangenis is zelfs in het zuiden van de stad, dus een volledige terugtrekking van assadisten zo te zien

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151122001
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Slayage het volgende:
markito0171 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 09:50:08 #Syria Reber fighter returned to his home in #Idlib city after an absence of 3 yearshttps://t.co/d2TPwBaG8l reageer retweet

assadisten hebben er belang bij om ook weer dit offensief af te doen als "al qaida" om zo kenbaar te maken dat ze vechten tegen "internationale terroristen" terwijl nusra slechts een onderdeel is van deze move op idlib

archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 10:27:07 Seriously, It's stupid to ignore the #IslamicFront & #ShamLegion, and claim that only #JN (b/c AQ) fighting the Regime in #Idlib. #Syria reageer retweet
archicivilians twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 10:28:15 Several groups fighting in #Idlib, but the main groups are #JN, #IF & #ShamLegion. Regime sources claiming they were defeated by #JN only. reageer retweet
waar deze map op gebasseerd is weet ik niet, maar als ik kijk naar een aantal geolocation maps/vids, is deze situatie zeer zeker niet ondenkbaar

[ afbeelding ]
Mooie post!!! :)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151122252
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Slayage het volgende:
markito0171 twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 09:50:08 #Syria Reber fighter returned to his home in #Idlib city after an absence of 3 yearshttps://t.co/d2TPwBaG8l reageer retweet

assadisten hebben er belang bij om ook weer dit offensief af te doen als "al qaida" om zo kenbaar te maken dat ze vechten tegen "internationale terroristen" terwijl nusra slechts een onderdeel is van deze move op idlib
Nee precies. Best mooi om te zien dat het niet alleen om Al-Qaeda gaat, maar ook om gematigde rebellen. Dat ze eigenlijk een alliantie hebben gevormd met Al-Qa.... oh wacht. :')
pi_151122454
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee precies. Best mooi om te zien dat het niet alleen om Al-Qaeda gaat, maar ook om gematigde rebellen. Dat ze eigenlijk een alliantie hebben gevormd met Al-Qa.... oh wacht. :')
turkse gezegde luidt, wanneer je verdrinkt zal je je vastklampen aan een slang ;)

daarnaast is nusra voornamelijk een syrische organisatie geworden, ondanks de banden met al qaida, oh wacht jij hoort bij de kamp die het te allen tijde heeft over al terroristen / al qaida / huurlingen

kan net zo goed niks zeggen :')

daarnaast de gematigd niet gematigd discussie :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151122673
eerste beelden van de gevangenis

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151122904
Turkse visum blijkbaar, zou die echt zijn?

#freefrederike
pi_151122955
Wedden dat assad de boel bombardeert omdat hij er niet tegen kan. Burgers, huizen enz
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')