abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151104496
ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:16:47 #Nasrallah: Who's burning Syria? It's simple - Saudi Arabia and its allies. Iran supported a political solution. reageer retweet
ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:17:46 #Nasrallah: Then comes the accusations that Hezbollah is occupying Syria. Hilarious. A political party that can occupy a nation. reageer retweet
ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:18:35 #Nasrallah: Iran never ordered us anything, not regionally or locally -- we're an independent organization who has allies and friends. reageer retweet
ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:20:06 #Nasrallah: Iran isn't a Persian empire; there was once an Iranian empire occupying Arab lands - the Shah, your ally, your friend. reageer retweet
Erdowolf op bezoek bij een andere terroristen aanhanger, Saad Harir, een schoot hond van de Saudi's:
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:27:37 #27
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151104527
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

niks mis mee! doel heiligt de middelen ^O^
Salafist gespot
Say what?
pi_151104666
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:27 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Salafist gespot
:{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151104679
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

zonder assad zou dit niet mogelijk zijn! :O
Klopt, vrouwen hebben geen rechten in whabbistan.
pi_151104737
quote:
Erdowolf op bezoek bij een andere terroristen aanhanger, Saad Harir, een schoot hond van de Saudi's:
[ afbeelding ]
erdowolf klinkt zo stom, erdolf klinkt beter vind je niet? erdo adolf samentrekking, je weetz :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151104919
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

erdowolf klinkt zo stom, erdolf klinkt beter vind je niet? erdo adolf samentrekking, je weetz :P
Inderdaad, die zal ik voortaan gebruiken :7
pi_151104950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef reza1 het volgende:

[..]

Inderdaad, die zal ik voortaan gebruiken :7
[ afbeelding ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:37:35 #33
365082 IPA35
Patriarch
pi_151105029
Jullie laten je benvloeden door de propaganda van de baardjes.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151105399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef IPA35 het volgende:
Jullie laten je benvloeden door de propaganda van de baardjes.
niets mis met baarden, heb er ook 1 <O)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:46:22 #35
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151105448
Gaat niet meer goedkomen met Idlib, de SAA is te zwak. Ik verwacht nog wel een counter maar veel zal het niet zijn denk ik.

Say what?
pi_151105684
die man is ook overal heh!

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151105763
idlip een jaar terug , dus waarschijnlijk niet veel burgers


markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 18:34:55 #Syria Reports that columns of #Assad's forces withdrawals from #Idlib city to Al-Mastumah camp http://t.co/TXC2vciVLjnot confirmed so far reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151105852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
Gaat niet meer goedkomen met Idlib, de SAA is te zwak. Ik verwacht nog wel een counter maar veel zal het niet zijn denk ik.

[ afbeelding ]
Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...
pi_151105979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...
zeik niet...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151106089
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeik niet...
Bewijst dat de coalitie Al Qaida niet echt wil uitschakelen, precies zoals Assad zei in het interview.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:59:41 #41
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151106128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef reza1 het volgende:

[..]

Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...
Ze hebben JAN een paar keer te pakken gehad bij Idlib, maar veel effect heeft het niet. Voor Idlib heeft het sws geen nut meer, ze zijn al in de stad.
Say what?
pi_151106201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef reza1 het volgende:

[..]

Bewijst dat de coalitie Al Qaida niet echt wil uitschakelen, precies zoals Assad zei in het interview.
iedereen zit zo zijn belangen te dienen over de ruggen van de syriers net als de grote leider assad zelf
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151106352
groet pic/vid dump van nusra mbt het offensief in idlip

https://justpaste.it/ghazwat_idlib

archicivilians twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:04:17 #Syria: Rebels (Islamic Front - #IF) announced that they support the #OpDecisiveStorm against #Houthis in #Yemen. http://t.co/x022MtpJec reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151106518
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

iedereen zit zo zijn belangen te dienen over de ruggen van de syriers net als de grote leider assad zelf
Assad had als hij het zou willen Syri aan de VS, Israel, Qatar, Turkije en SA kunnen verkopen en met miljoenen een luxe leventje kunnen gaan leiden in een ander land. :s) Maar nee, hij bleef Syri verdedigen tegen het complot tegen haar _O_
God, Syri en Bashar *O*
pi_151106608
:r :r :r

markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:58:16 #Syria #Assad always launch his long range SCUD-missiles when he lost a big battle reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151106654
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef reza1 het volgende:

[..]

Assad had als hij het zou willen Syri aan de VS, Israel, Qatar, Turkije en SA kunnen verkopen en met miljoenen een luxe leventje kunnen gaan leiden in een ander land. :s) Maar nee, hij bleef Syri verdedigen tegen het complot tegen haar _O_
God, Syri en Bashar *O*
leuk sprookje! :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:19:15 #47
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151107106
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:09 schreef Slayage het volgende:
:r :r :r

markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:58:16 #Syria #Assad always launch his long range SCUD-missiles when he lost a big battle reageer retweet
Ja waarschijnlijk gaan ze Idlib nu platgooien, weg is weg. Morgen nog een shitload vatbommen er overheen en JAN heeft niks meer aan de stad.
Say what?
pi_151107244
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk gaan ze Idlib nu platgooien, weg is weg. Morgen nog een shitload vatbommen er overheen en JAN heeft niks meer aan de stad.
tja, assad of de verdoemenis toch!?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:23:07 #49
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151107305
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja, assad of de verdoemenis toch!?
Uiteraard, zo rollen ze in Syri
Say what?
pi_151107422
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Uiteraard, zo rollen ze in Syri
met bomvatten hele wijken platgooien en dan propaganda maken, "kijk terroristen wat jullie hebben gedaan" _O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')