twitter:ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:16:47#Nasrallah: Who's burning Syria? It's simple - Saudi Arabia and its allies. Iran supported a political solution. reageer retweet
twitter:ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:17:46#Nasrallah: Then comes the accusations that Hezbollah is occupying Syria. Hilarious. A political party that can occupy a nation. reageer retweet
twitter:ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:18:35#Nasrallah: Iran never ordered us anything, not regionally or locally -- we're an independent organization who has allies and friends. reageer retweet
Erdowolf op bezoek bij een andere terroristen aanhanger, Saad Harir, een schoot hond van de Saudi's:twitter:ArabSecularist twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:20:06#Nasrallah: Iran isn't a Persian empire; there was once an Iranian empire occupying Arab lands - the Shah, your ally, your friend. reageer retweet
Salafist gespotquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks mis mee! doel heiligt de middelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Klopt, vrouwen hebben geen rechten in whabbistan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
zonder assad zou dit niet mogelijk zijn!
erdowolf klinkt zo stom, erdolf klinkt beter vind je niet? erdo adolf samentrekking, je weetzquote:Erdowolf op bezoek bij een andere terroristen aanhanger, Saad Harir, een schoot hond van de Saudi's:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die zal ik voortaan gebruikenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdowolf klinkt zo stom, erdolf klinkt beter vind je niet? erdo adolf samentrekking, je weetz
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef reza1 het volgende:
[..]
Inderdaad, die zal ik voortaan gebruiken
[ afbeelding ]
niets mis met baarden, heb er ook 1quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:37 schreef IPA35 het volgende:
Jullie laten je benvloeden door de propaganda van de baardjes.
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 18:34:55#Syria Reports that columns of #Assad's forces withdrawals from #Idlib city to Al-Mastumah camp http://t.co/TXC2vciVLjnot confirmed so far reageer retweet
Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
Gaat niet meer goedkomen met Idlib, de SAA is te zwak. Ik verwacht nog wel een counter maar veel zal het niet zijn denk ik.
[ afbeelding ]
zeik niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...
Bewijst dat de coalitie Al Qaida niet echt wil uitschakelen, precies zoals Assad zei in het interview.quote:
Ze hebben JAN een paar keer te pakken gehad bij Idlib, maar veel effect heeft het niet. Voor Idlib heeft het sws geen nut meer, ze zijn al in de stad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:53 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waarom bombardeert de coalitie daar nou niet...
iedereen zit zo zijn belangen te dienen over de ruggen van de syriers net als de grote leider assad zelfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:58 schreef reza1 het volgende:
[..]
Bewijst dat de coalitie Al Qaida niet echt wil uitschakelen, precies zoals Assad zei in het interview.
twitter:archicivilians twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:04:17#Syria: Rebels (Islamic Front - #IF) announced that they support the #OpDecisiveStorm against #Houthis in #Yemen. http://t.co/x022MtpJec reageer retweet
Assad had als hij het zou willen Syri aan de VS, Israel, Qatar, Turkije en SA kunnen verkopen en met miljoenen een luxe leventje kunnen gaan leiden in een ander land.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
iedereen zit zo zijn belangen te dienen over de ruggen van de syriers net als de grote leider assad zelf
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:58:16#Syria #Assad always launch his long range SCUD-missiles when he lost a big battle reageer retweet
leuk sprookje!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef reza1 het volgende:
[..]
Assad had als hij het zou willen Syri aan de VS, Israel, Qatar, Turkije en SA kunnen verkopen en met miljoenen een luxe leventje kunnen gaan leiden in een ander land.Maar nee, hij bleef Syri verdedigen tegen het complot tegen haar
![]()
God, Syri en Bashar
Ja waarschijnlijk gaan ze Idlib nu platgooien, weg is weg. Morgen nog een shitload vatbommen er overheen en JAN heeft niks meer aan de stad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:09 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 20:58:16#Syria #Assad always launch his long range SCUD-missiles when he lost a big battle reageer retweet
tja, assad of de verdoemenis toch!?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaan ze Idlib nu platgooien, weg is weg. Morgen nog een shitload vatbommen er overheen en JAN heeft niks meer aan de stad.
met bomvatten hele wijken platgooien en dan propaganda maken, "kijk terroristen wat jullie hebben gedaan"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |