Heb je foto's van ze allemaal?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:54 schreef Moppert het volgende:
Nee ik heb maar 3 toddlers met deze er bij
We hadden idd al wel 4 tula's ik heb de click verkocht en nu dus ipv een baby een extra toddler
En dus nog de standaard waar hij nu nog ruim in pastMaar grappig genoeg vind ik die zo mooi dat ik alleen met die wil dragen
Je kunt reviews lezen op oa wrapyouinlove!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:29 schreef Malteser het volgende:
Oké, dank!
Ik twijfel nog heel erg over welke doek/welk merk. Nieuw? Tweedehands?
Ik zou graag een neutrale doek qua kleur en print kopen en het liefst natuurlijk (al wat) zacht.
En ik weet er misschien nog wel te weinig van om een goede keuze te maken?
quote:
Oh, die zijn wel allemaal heel gaaf!quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:04 schreef Moppert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die nu onderweg is dat is deze
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ah oké goed om te weten! Ik ga even checken wat de dikte van de indio is, ik heb hier eens zo'n tabel voorbij zien komen. Zijn de doeken van Didymos over het algemeen prettig, in jullie ervaring? (mag ik hopen voor 155 euroquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wol regelt warme en koude temperaturen. Daarbij is het meer afhankelijk van hoe zwaar de doek is. Volgensmij is het alleen lastig een dunne doek met wol te maken, maar dat laatste ben ik niet zeker van.
pfff geen idee. meer dan 10 iigquote:
Katoentjes ftw!quote:Op maandag 13 april 2015 16:18 schreef klaprooss het volgende:
Overigens zijn het gewoon katoentjes die ik heb
Ja maar dat was ook bekend van die doekquote:
Verschilt heel erg per persoon!quote:
Is wel fijnquote:
ik heb een katoenen didymos primavera farfalle. die is echt knuffelzacht. een heerlijke doek. tweedehands gekocht via Facebookgroep. De draagconsulente waar ik laatst een consult had was ook helemaal verliefd...quote:Op maandag 13 april 2015 10:41 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ah oké goed om te weten! Ik ga even checken wat de dikte van de indio is, ik heb hier eens zo'n tabel voorbij zien komen. Zijn de doeken van Didymos over het algemeen prettig, in jullie ervaring? (mag ik hopen voor 155 euro) In reviews zag ik dat linnen in het begin stijver kan zijn - is dat heel vervelend voor een onervaren drager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
For salequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Waar staat FS voor bij doeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |