Dat bewijs van krankzinnigheid was er al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
Bewijs gevonden dat die jongen dus krankzinnig was. Ben benieuwd wat precies...
Raar hé, efficiëntiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Juist niet. Het leidt alleen maar tot meer wirwar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me iets efficiënter om een arbo-dienst te hebben...
Dan werken veel mensen niet denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En hoe gaat dat in het weekend dan, of savonds?
Sorry, dat is echt heel wat efficiënter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:52 schreef eight het volgende:
[..]
Juist niet. Het leidt alleen maar tot meer wirwar.
Maar goed, het is nogal offtopic.
Nou nee, is een terrorist ook per definitie krankzinnig? Valt over te discussiëren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:48 schreef eight het volgende:
[..]
Dat bewijs van krankzinnigheid was er al.
Of zie jij het bewust laten crashen van het vliegtuig niet als bewijs?
Zoals?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
Op de Belgische zender één nu het journaal. Er komen toch steeds meer verhalen naar boven over die gast zeg.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
Op de Belgische zender één nu het journaal. Er komen toch steeds meer verhalen naar boven over die gast zeg.
Er zou bij zijn werkgever een rapport liggen over zijn psychische gesteldheid. Al is dat nog niet bevestigd.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Max23 het volgende:
juppquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel je moet dus altijd naar een huisarts om je ziek te melden in Dld?
Lufthansa. Die zouden eerder druk zetten om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:06 schreef Fer het volgende:
Stel nu dat, het weleens zou kunnen zijn dat zijn werkgever er een bepaalde druk op legt dat ie toch moest komen werken.
Puur hypothetische gedachte..
Nee, dat staat er niet op. Heeft je werkgever niets mee te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef loveli het volgende:
In Duitsland ga je naar de huisarts als je griep/zere rug/depressie hebt, die schrijft een ziekenbriefje waarop staat dat je de komende x daden niet kunt werken. Briefje is voor de werkgever.
Weet niet of op dat briefje ook staat voor welke kwaal je bent geweest.
Oei... Die speel ik ook....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij gewelddadige videospelletjes speelde!
Klopt. Zelfs als onze zoon 3 dagen niet naar school kan door ziekte moeten we naar de huisarts voor zo'n briefje. Prima systeem hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs als onze zoon 3 dagen niet naar school kan door ziekte moeten we naar de huisarts voor zo'n briefje. Prima systeem hoor
Maar je werkgever hoeft niet altijd te weten welke kwaaltjes je hebt. Ik vind het eigenlijk wel prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?
Dat hoort hier bij de taak van de huisarts.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo is dat prima? Dat belast de huisarts toch?
Dat is maar de vraag. Het zou zeker het meest logische zijn maar Lufthansa heeft nogal wat gezeik met hun piloten. Dat zou op de achtergrond best wel eens een rol kunnen spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Lufthansa. Die zouden eerder druk zetten om thuis te blijven.
Arbo brieft dat ook niet door aan je werkgever...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Maar je werkgever hoeft niet altijd te weten welke kwaaltjes je hebt. Ik vind het eigenlijk wel prima.
GermanWings is anders wel een prijsvechter. Indien er sprake is van niet fitte piloten, verwacht je dit als eerste bij prijsvechters. Hun hebben immers minder financiële ruimte om dit goed op te vangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:20 schreef NewHorizon het volgende:
Ik weet van de meeste mayor airlines dat 'not fit to fly' bijzonder serieus wordt genomen. Je kan je op die manier op de dag zelf nog afmelden, daar worden verder ook geen vragen over gesteld (tenzij je 10x in het jaar je zo afmeld, dan gaan ze wellicht vragen of ze je ergens bij kunnen helpen).
GermanWings, als dochter van Lufthansa, zal daarop geen uitzondering op zijn. Het is geen RyanAir.
Maar ook dit zal de komende tijd moeten blijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |