Wel een leuke opdracht. Daar kan je wel een heel boek over schrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de laatste 2 uur bezig geweest om een verslag over Shakespeare en de gevolgen van zijn boeken op de Engelse taal te schrijven voor mijn broertje die niet z'n werk kan plannen.
Ik ben te gek voor deze wereld.
Is ook zeker gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een leuke opdracht. Daar kan je wel een heel boek over schrijven.
ja achquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat kan. Ze doen altijd wel flauwe/grappige dingen. Piano's die op auto's vallen en zo![]()
Best ziekelijk dit.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef Peunage het volgende:
Denk dat ze het allemaal sarcastisch bedoelen. Dat hoop ik
Ik zei maar wat.quote:
Ik vraag me echt af wie dit verzonnen heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei maar wat.Denk inderdaad niet helemaal serieus. Maar als jij built-fat lichaam hebt is dat kicken-nice.
Het internet. Ik heb het hier vandaan:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie dit verzonnen heeft.
Erg . Anorexia is een killer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel eens een meisje gezien zoals op de eerste foto. Zag er heel erg breekbaar uit. Ze liep ook extreem voorzichtig en zo.
Als die valt... krakakaaa![]()
Ik ken zon meisje van school. Ze is ook nog eens 2 meter lang... Heel eng.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel eens een meisje gezien zoals op de eerste foto. Zag er heel erg breekbaar uit. Ze liep ook extreem voorzichtig en zo.
Als die valt... krakakaaa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |