hoezo dat lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet in playoffs zal niet zoveel zijn
als buitenlander scannen ze wel je id in
ze mogen van de wet geen kaarten verkopen anoniemquote:
vaag jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze mogen van de wet geen kaarten verkopen anoniem
maar het werkt echt totaal niet
hoe volquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelden
sowieso bijna nooit in oost europa
oh voldoendequote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk 70-75% bij een beetje playoff wedstrijd
Heb je youtubeje?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:05 schreef Tjacka het volgende:
toen ik naar newcastle was die troubadour toen er toen was een zingvriend van ed sheeran
wel raar hij zingt nog op een zielige ferry
die gozer is bijna een van de grootste artiesten op dit moment
NOU SORRY HOORquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bij twijfel altijd doen
Dat je überhaupt twijfelde_!
je bent een schatjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de laatste 2 uur bezig geweest om een verslag over Shakespeare en de gevolgen van zijn boeken op de Engelse taal te schrijven voor mijn broertje die niet z'n werk kan plannen.
Ik ben te gek voor deze wereld.
Fraude, daar had Shakespeare een hele uitgesproken mening over!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben de laatste 2 uur bezig geweest om een verslag over Shakespeare en de gevolgen van zijn boeken op de Engelse taal te schrijven voor mijn broertje die niet z'n werk kan plannen.
Wel een leuke opdracht. Daar kan je wel een heel boek over schrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Is ook zeker gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een leuke opdracht. Daar kan je wel een heel boek over schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |