abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151286598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel netjes aangepakt dan _O_
idd! geen half werk van gemaakt :)
pi_151287148
Soms vraag ik me af waarom mensen zoveel tijd en geld in 1 april grappen stoppen... of is mijn humor gewoon zo slecht dat ik op 1 april door alle grappen heen prik... :{
  donderdag 2 april 2015 @ 10:23:48 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151287182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:22 schreef Uncle het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen zoveel tijd en geld in 1 april grappen stoppen... of is mijn humor gewoon zo slecht dat ik op 1 april door alle grappen heen prik... :{
Waarom steek jij zoveel tijd en geld in je foto's? Of je vriendin in schaatsen? En ik in fietsen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151288384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom steek jij zoveel tijd en geld in je foto's? Of je vriendin in schaatsen? En ik in fietsen?
Ik bedoel meer dat ik het hele fenomeen en misschienhet massale van 1 april gewoon niet zo begrijp. Het is allemaal zo doorzichtig en ik heb echt filmpjes langs zien komen waar veel tijd en geld in stak...

Doe een dergelijke practical joke elders in het jaar en ik kan het misschien al veel meer waarderen :P
  donderdag 2 april 2015 @ 11:18:09 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151288440
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ik het hele fenomeen en misschienhet massale van 1 april gewoon niet zo begrijp. Het is allemaal zo doorzichtig en ik heb echt filmpjes langs zien komen waar veel tijd en geld in stak...

Doe een dergelijke practical joke elders in het jaar en ik kan het misschien al veel meer waarderen :P
Tsja, ik vind het opzich wel wat hebben. Het is denk ik een soort nieuwe traditie/feestdag. Opzich zie ik de lol er wel van in om als bedrijf/groep de beste grap te bedenken. En het is vaak ook een goede manier van reclame maken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151289065
Wie heeft er gisteren een terugbelnotitie op nr 0317-650200 voor meneer de Leeuw ontvangen?
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 12:18:35 #247
372645 spreading
pi_151290089
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:41 schreef Nalbandian het volgende:
Wie heeft er gisteren een terugbelnotitie op nr 0317-650200 voor meneer de Leeuw ontvangen?
Mijn collega moest Gijs bellen op 0416 - 537 777 -O-
pi_151290504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef spreading het volgende:

[..]

Mijn collega moest Gijs bellen op 0416 - 537 777 -O-
_O-
pi_151290908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:56 schreef Puala het volgende:

[..]

De print zit goed vast, de trui is heerlijk warm en zacht. Maar na een paar keer wassen zal moeten blijken hoe goed alles blijft zitten..
Ah.. vriend van me veegde de inkt er zo af, en de letters op de achterkant waren op halve resolutie (dus onleesbaar) afgedrukt. Misprintje denk ik.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151291193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ah.. vriend van me veegde de inkt er zo af, en de letters op de achterkant waren op halve resolutie (dus onleesbaar) afgedrukt. Misprintje denk ik.
Oh nee dat heb ik niet. Ik vind het ook niet heel erg dat het op de rug niet vanaf 10 meter al leesbaar is :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:32:29 #251
372645 spreading
pi_151296631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh nee dat heb ik niet. Ik vind het ook niet heel erg dat het op de rug niet vanaf 10 meter al leesbaar is :P
Wat staat er op je rug dan?
pi_151296648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef spreading het volgende:

[..]

Wat staat er op je rug dan?
Ja, jij denkt dat ik nu even mijn trui uit ga trekken om dat te fotograferen? :P
pi_151296664
Ik had al wel sjans dankzij de trui vanmorgen :D :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:34:01 #254
372645 spreading
pi_151296671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, jij denkt dat ik nu even mijn trui uit ga trekken om dat te fotograferen? :P
Spiegel, collega oid?
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:34:15 #255
372645 spreading
pi_151296676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:33 schreef Puala het volgende:
Ik had al wel sjans dankzij de trui vanmorgen :D :P
Vertel? *O*
pi_151296710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:34 schreef spreading het volgende:

[..]

Spiegel, collega oid?
Nope :P
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:34 schreef spreading het volgende:

[..]

Vertel? *O*
Of ik foto's van hun wilde maken. Zagen er niet eens verkeerd uit :D :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:38:07 #257
372645 spreading
pi_151296771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Nope :P

Vanavond dan? Of een link naar de trui oid, al heb ik het idee dat ik em al een keer tegen was gekomen. Ben nieuwsgierig nu -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Of ik foto's van hun wilde maken. Zagen er niet eens verkeerd uit :D :P
En dan ga je er niet eens op in?
pi_151296787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef spreading het volgende:

[..]

Vanavond dan? Of een link naar de trui oid, al heb ik het idee dat ik em al een keer tegen was gekomen. Ben nieuwsgierig nu -O-
Hij heeft hier in de SC gestaan een paar weken terug :)
quote:
[..]

En dan ga je er niet eens op in?
Nee sorry, maar op mijn werk spreek ik niet met klanten af :)
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:58:32 #259
372645 spreading
pi_151297301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij heeft hier in de SC gestaan een paar weken terug :)

Dan moet ik gaan zoeken :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee sorry, maar op mijn werk spreek ik niet met klanten af :)
Ow, je belt vanavond terug :+
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 16:37:59 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151298409
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 16:49:14 #261
372645 spreading
pi_151298747
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
Nice, wel een beetje Susteren 2,0 zo hoor ;)
pi_151298953
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
Don't be gentle, it's a rental ^O^
  donderdag 2 april 2015 @ 16:58:45 #263
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151299027
:D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151300298
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:49 schreef spreading het volgende:

[..]

Nice, wel een beetje Susteren 2,0 zo hoor ;)
Nee hoor, dan zou ie met een Chinese flitser beginnen en na vier dagen een Broncolor-setje tegen Briese inruilen zonder dat een van de flitsers ooit op spanning zou zijn geweest, puur op de internet-reputatie en de mate van pro-appeal :')
En zo is D_A volgens mij niet
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 18:33:32 #265
73911 ultra_ivo
pi_151301842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:15 schreef Uncle het volgende:

[..]

Heftig hoor :P

Maar goed, maandje is business technisch gezien onacceptabel wat mij betreft maar nog wel te overzien. Je hoort nog wel eens de horroverhalen van mensen die hele afstudeerscripties en zelfs promoties (=4 jaar) lokaal hadden staan en dan hun laptop kwijt raken of crashen :')

En verder ben ik geen moraalridder hoor maar voor veel bedrijven zit het kapitaal niet in stenen of producten maar in (digitale) bestanden, en een goede security op een magazijn of vastgoed is heel normaal, maar een goede security op data is bij veel bedrijven nog verre van goed geregeld. Op zijn minst opmerkelijk altijd ;)
Ik schreef m'n scriptie in de steentijd van de computers. Toen bracht ik 2x per week een floppy naar een van m'n vrienden met een back-up. Hij deed dan gelijk ff proeflezen. 1x heb ik die back-up nodig gehad. Scheelt toch wat dat je dan maar 1 dag werk kwijt bent. Was trouwens in de tijd van de 5 1/4 inch floppy's.
pi_151303797
uurlijkse snapshots op de filers ftw :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 2 april 2015 @ 21:26:08 #267
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151310041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef Ener-G het volgende:
uurlijkse snapshots op de filers ftw :P
Netapps *;
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151312145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Netapps *;
Die hebben we inmiddels bij het schroot gezet, werk nu vooral met Oracle/ZFS appliances, maar het idee is hetzelfde :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151319127
Goedemorgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')