abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151274461
baas net gesproken. virus is eraf gehaald en backup word terug gezet.
alleen is het een backup van 1,5 week terug omdat het de afgelopen periode niet gewerkt heeft.

Nu ben ik dus een aantal calculaties kwijt en wat werktekeningen voor de bouw.
Moet ik aan de hand van de laatste afdrukken alles weer gaan wijzigen. goed opletten dat ik alles dan aanpas zodat er niet straks een staalconstructie niet past oid :X
  woensdag 1 april 2015 @ 20:28:01 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151274586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
baas net gesproken. virus is eraf gehaald en backup word terug gezet.
alleen is het een backup van 1,5 week terug omdat het de afgelopen periode niet gewerkt heeft.

Nu ben ik dus een aantal calculaties kwijt en wat werktekeningen voor de bouw.
Moet ik aan de hand van de laatste afdrukken alles weer gaan wijzigen. goed opletten dat ik alles dan aanpas zodat er niet straks een staalconstructie niet past oid :X
Been there, done that. Vaker back uppen dus
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151274654
"Virus is eraf en de backup word teruggezet" , klinkt als een format.. geen cure dus voor het virus lijkt me?
pi_151275600
Haha, toffe trui is binnen :P

pi_151275803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
Had er niet fotogravin op moeten staan :?
pi_151275881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
Moet je hem wel weer vaker gebruiken he O-)
pi_151276018
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Had er niet fotogravin op moeten staan :?
Pls no. Ik ben ook supportmedewerker en geen ster.
pi_151276026
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Moet je hem wel weer vaker gebruiken he O-)
De camera ja :D komt goed :Y
pi_151276069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Puala het volgende:

[..]

De camera ja :D komt goed :Y
^O^
pi_151279022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
hoe is de kwaliteit? hoor namelijk nogal wisselende verhalen over de print..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 06:49:47 #211
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151284682
* Xilantof doet het licht weer aan in de SC
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151284777
Goedemorgen, ik hou het licht thuis ook nog maar even aan. Wat een weertje
pi_151285105
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Been there, done that. Vaker back uppen dus
Backup word elke avond gemaakt.
Alleen was er een fout opgetreden in de server dat hij het de afgelopen 10 dagen niet gedaan heeft.
Dit heeft hij dus niet gezien, domme pech dat die fout er nu net was.

Maar goed, ik kan weer in het tekenprogramma.
Nu bezig met een bouwtekening weer bijwerken naar de laatst geprinte versie :)
  donderdag 2 april 2015 @ 08:18:18 #214
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151285131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:16 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Backup word elke avond gemaakt.
Alleen was er een fout opgetreden in de server dat hij het de afgelopen 10 dagen niet gedaan heeft.
Dit heeft hij dus niet gezien, domme pech dat die fout er nu net was.

Maar goed, ik kan weer in het tekenprogramma.
Nu bezig met een bouwtekening weer bijwerken naar de laatst geprinte versie :)
Prutser :(

* Merlijn is weer terug in stormland :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151285136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
"Virus is eraf en de backup word teruggezet" , klinkt als een format.. geen cure dus voor het virus lijkt me?
nope, enigste oplossing was betalen en dan sturen ze je een decrypt programma op.
Maar of ze dat ook echt doen..... :?
Volgens mijn broertje (ICT-er) zit er een heel team achter die met deze oplicht praktijken bezig is.

Hier hebben we alleen niet op gegokt, alles is eraf en een backup is teruggeplaatst.
Op de pc waar het gestart is zijn ook alle lokale bestanden kwijt..
Heb ik hier gelukkig geen last van :)
pi_151285156
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:18 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Prutser :(

* Merlijn is weer terug in stormland :D
Ook mijn gevoel :P
Denk dat hij het de aankomende tijd wel weer beter in de gaten houd of de melding "backup complete" in zijn mail staat.
Tot het over een tijdje er weer insluipt en de kans bestaat dat........

Maar goed, ik heb genoeg te doen vandaag / volgende week :o
  donderdag 2 april 2015 @ 08:27:14 #217
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151285220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:18 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

nope, enigste oplossing was betalen en dan sturen ze je een decrypt programma op.
Maar of ze dat ook echt doen..... :?
Volgens mijn broertje (ICT-er) zit er een heel team achter die met deze oplicht praktijken bezig is.

Hier hebben we alleen niet op gegokt, alles is eraf en een backup is teruggeplaatst.
Op de pc waar het gestart is zijn ook alle lokale bestanden kwijt..
Heb ik hier gelukkig geen last van :)
Crypto virussen zijn kut... :Y
Had er bijna zelf eentje te pakken op mijn synology. Maar ze hebben altijd zwakheden programmatuur als target, dus als jullie systemen vatbaar zijn voor cryptolockers is de systeemsoftware niet up to date. :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 2 april 2015 @ 08:32:35 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:20 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ook mijn gevoel :P
Denk dat hij het de aankomende tijd wel weer beter in de gaten houd of de melding "backup complete" in zijn mail staat.
Tot het over een tijdje er weer insluipt en de kans bestaat dat........

Maar goed, ik heb genoeg te doen vandaag / volgende week :o
Laat je in die mailinglijst zetten zodat jij het ook kan checken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 april 2015 @ 08:37:56 #219
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151285342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Laat je in die mailinglijst zetten zodat jij het ook kan checken?
Het succesvol maken van een backup wilt niet automatisch zeggen dat hij ook bruikbaar is. :@
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151285358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Het succesvol maken van een backup wilt niet automatisch zeggen dat hij ook bruikbaar is. :@
dat :')

En werkbestanden lokaal opslaan zou sowieso de doodstraf op moeten staan... :P
pi_151285369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:39 schreef Uncle het volgende:

[..]

dat :')

En werkbestanden lokaal opslaan zou sowieso de doodstraf op moeten staan... :P
waren gelukkig maar een paar word bestanden.
die schade viel mee ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 08:48:54 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:39 schreef Uncle het volgende:

[..]

dat :')

En werkbestanden lokaal opslaan zou sowieso de doodstraf op moeten staan... :P
Oei.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 april 2015 @ 08:49:15 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Het succesvol maken van een backup wilt niet automatisch zeggen dat hij ook bruikbaar is. :@
True, maar dan heb je het in ieder geval iets meer in de hand.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151285553
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hoe is de kwaliteit? hoor namelijk nogal wisselende verhalen over de print..
De print zit goed vast, de trui is heerlijk warm en zacht. Maar na een paar keer wassen zal moeten blijken hoe goed alles blijft zitten..
pi_151285614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oei.
Geen geintje hoor, wij hebben hier mensen die letterlijk hun bureaublad als werkschijf gebruiken terwijl expliciet in de policy staat dat we daar netwerkschijven voor hebben. En ja het is al meerdere malen gebeurt dat mensen serieus veel werk kwijt waren door een PC crash...

en thuis is dat vervelend maar prive, nu is het werk dat in de baas zijn tijd is gedaan, en dus eigendom van en vooral betaald door de baas... :{w
  donderdag 2 april 2015 @ 09:03:40 #226
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Geen geintje hoor, wij hebben hier mensen die letterlijk hun bureaublad als werkschijf gebruiken terwijl expliciet in de policy staat dat we daar netwerkschijven voor hebben. En ja het is al meerdere malen gebeurt dat mensen serieus veel werk kwijt waren door een PC crash...

en thuis is dat vervelend maar prive, nu is het werk dat in de baas zijn tijd is gedaan, en dus eigendom van en vooral betaald door de baas... :{w
Ik werk lokaal, en sla 1 keer per week (of maand, afhankelijk hoeveel zin ik er in heb) de hele boel op een server :+
Kan ook niet anders eigenlijk omdat de boel anders bijzonder traag word.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151285682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Geen geintje hoor, wij hebben hier mensen die letterlijk hun bureaublad als werkschijf gebruiken terwijl expliciet in de policy staat dat we daar netwerkschijven voor hebben. En ja het is al meerdere malen gebeurt dat mensen serieus veel werk kwijt waren door een PC crash...

en thuis is dat vervelend maar prive, nu is het werk dat in de baas zijn tijd is gedaan, en dus eigendom van en vooral betaald door de baas... :{w
Herkenbaar :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_151285705
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik werk lokaal, en sla 1 keer per week (of maand, afhankelijk hoeveel zin ik er in heb) de hele boel op een server :+
Kan ook niet anders eigenlijk omdat de boel anders bijzonder traag word.
Dus potentieel heb jij dan een maand voor niets gewerkt... :')
  donderdag 2 april 2015 @ 09:09:31 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dus potentieel heb jij dan een maand voor niets gewerkt... :')
Juist. Al heb ik wel eens dat na een uur of wat werken m'n tekenprogramma crasht. Daarna heb ik in een half uurtje alles weer opnieuw opgezet omdat je dan precies weet hoe alles past.

Maand niet alles op de server zetten komt weinig voor trouwens, maar zal echt wel een keer gebeurd zijn. Meestal elke week/twee weken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151285871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
Maand niet alles op de server zetten komt weinig voor trouwens, maar zal echt wel een keer gebeurd zijn. Meestal elke week/twee weken.
Heftig hoor :P

Maar goed, maandje is business technisch gezien onacceptabel wat mij betreft maar nog wel te overzien. Je hoort nog wel eens de horroverhalen van mensen die hele afstudeerscripties en zelfs promoties (=4 jaar) lokaal hadden staan en dan hun laptop kwijt raken of crashen :')

En verder ben ik geen moraalridder hoor maar voor veel bedrijven zit het kapitaal niet in stenen of producten maar in (digitale) bestanden, en een goede security op een magazijn of vastgoed is heel normaal, maar een goede security op data is bij veel bedrijven nog verre van goed geregeld. Op zijn minst opmerkelijk altijd ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 09:20:32 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151285945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:15 schreef Uncle het volgende:

[..]

Heftig hoor :P

Maar goed, maandje is business technisch gezien onacceptabel wat mij betreft maar nog wel te overzien.
Aan de hand van modellen die ik naar de klant stuur (En dus op de netwerkschijf opsla om later te kunnen checken wat je weggestuurd hebt) en de uitgeprinte tekeningen is een hoop terug te halen.
quote:
Je hoort nog wel eens de horroverhalen van mensen die hele afstudeerscripties en zelfs promoties (=4 jaar) lokaal hadden staan en dan hun laptop kwijt raken of crashen :')
Dat is gewoon echt heel dom.
quote:
En verder ben ik geen moraalridder hoor maar voor veel bedrijven zit het kapitaal niet in stenen of producten maar in (digitale) bestanden, en een goede security op een magazijn of vastgoed is heel normaal, maar een goede security op data is bij veel bedrijven nog verre van goed geregeld. Op zijn minst opmerkelijk altijd ;)
Ik heb geen idee hoe dat bij ons geregeld is.
Kan me er niet heel druk over maken eigenlijk. Niet mijn verantwoordelijkheid :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 april 2015 @ 09:23:48 #232
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151285989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Geen geintje hoor, wij hebben hier mensen die letterlijk hun bureaublad als werkschijf gebruiken terwijl expliciet in de policy staat dat we daar netwerkschijven voor hebben. En ja het is al meerdere malen gebeurt dat mensen serieus veel werk kwijt waren door een PC crash...

en thuis is dat vervelend maar prive, nu is het werk dat in de baas zijn tijd is gedaan, en dus eigendom van en vooral betaald door de baas... :{w
Die wordt niet meegenomen in de profielsync?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151286025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:23 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Die wordt niet meegenomen in de profielsync?
Vaak niet nee :X
pi_151286038
-> DIG
  donderdag 2 april 2015 @ 09:31:28 #235
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151286104
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:27 schreef DonJames het volgende:
-> DIG
En als we het nu over RAW bestanden op de desktop hebben? :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151286138
Externe partijen die niet snappen dat de 24x7 dienst verstoord is als de boeken brievenbus buiten openingstijden niet werkt in een Bieb. Ja ze kunnen volgende week ergens langs komen. Gaat niet he met pasen voor de deur? Dan moet dat ding gewoon werken :')
pi_151286244
Had hier ook nog 2 mapjes met wat foto's en ingekomen tekeningen van architecten op mijn bureaublad staan.
Deze net ook op de netwerk schijf gezet, met een snelkoppeling naar mijn bureaublad.
Dit overigens voordat ik de berichten van Uncle las ;)

Bij de collega heb ik alles weer teruggezet, paden van word/exel.
Tekenprogramma lay out..
hij kan weer aan het werk, en ik dus ook ;)

Verder is het bijna weekend! morgen naar een motorzaak kijken voor een "nieuwe" motor *D
  donderdag 2 april 2015 @ 09:39:56 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151286254
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
Had hier ook nog 2 mapjes met wat foto's en ingekomen tekeningen van architecten op mijn bureaublad staan.
Deze net ook op de netwerk schijf gezet, met een snelkoppeling naar mijn bureaublad.
Dit overigens voordat ik de berichten van Uncle las ;)

Bij de collega heb ik alles weer teruggezet, paden van word/exel.
Tekenprogramma lay out..
hij kan weer aan het werk, en ik dus ook ;)

Verder is het bijna weekend! morgen naar een motorzaak kijken voor een "nieuwe" motor *D
Dat heb ik ook, aantal snelkoppelingen naar de netwerkschijven *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151286289
Over de 1 april grap van Grolsch / Zwarte Cross.
De borden die langs de weg staan zijn niet gephotoshopped *D
Heb ze alle 3 vanmorgen zien staan bij het verkeerslicht in Groenlo :s)
pi_151286422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
Over de 1 april grap van Grolsch / Zwarte Cross.
De borden die langs de weg staan zijn niet gephotoshopped *D
Heb ze alle 3 vanmorgen zien staan bij het verkeerslicht in Groenlo :s)
Dat hebben ze wel netjes aangepakt dan _O_
pi_151286598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel netjes aangepakt dan _O_
idd! geen half werk van gemaakt :)
pi_151287148
Soms vraag ik me af waarom mensen zoveel tijd en geld in 1 april grappen stoppen... of is mijn humor gewoon zo slecht dat ik op 1 april door alle grappen heen prik... :{
  donderdag 2 april 2015 @ 10:23:48 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151287182
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:22 schreef Uncle het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen zoveel tijd en geld in 1 april grappen stoppen... of is mijn humor gewoon zo slecht dat ik op 1 april door alle grappen heen prik... :{
Waarom steek jij zoveel tijd en geld in je foto's? Of je vriendin in schaatsen? En ik in fietsen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151288384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom steek jij zoveel tijd en geld in je foto's? Of je vriendin in schaatsen? En ik in fietsen?
Ik bedoel meer dat ik het hele fenomeen en misschienhet massale van 1 april gewoon niet zo begrijp. Het is allemaal zo doorzichtig en ik heb echt filmpjes langs zien komen waar veel tijd en geld in stak...

Doe een dergelijke practical joke elders in het jaar en ik kan het misschien al veel meer waarderen :P
  donderdag 2 april 2015 @ 11:18:09 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151288440
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ik het hele fenomeen en misschienhet massale van 1 april gewoon niet zo begrijp. Het is allemaal zo doorzichtig en ik heb echt filmpjes langs zien komen waar veel tijd en geld in stak...

Doe een dergelijke practical joke elders in het jaar en ik kan het misschien al veel meer waarderen :P
Tsja, ik vind het opzich wel wat hebben. Het is denk ik een soort nieuwe traditie/feestdag. Opzich zie ik de lol er wel van in om als bedrijf/groep de beste grap te bedenken. En het is vaak ook een goede manier van reclame maken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151289065
Wie heeft er gisteren een terugbelnotitie op nr 0317-650200 voor meneer de Leeuw ontvangen?
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 12:18:35 #247
372645 spreading
pi_151290089
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:41 schreef Nalbandian het volgende:
Wie heeft er gisteren een terugbelnotitie op nr 0317-650200 voor meneer de Leeuw ontvangen?
Mijn collega moest Gijs bellen op 0416 - 537 777 -O-
pi_151290504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef spreading het volgende:

[..]

Mijn collega moest Gijs bellen op 0416 - 537 777 -O-
_O-
pi_151290908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:56 schreef Puala het volgende:

[..]

De print zit goed vast, de trui is heerlijk warm en zacht. Maar na een paar keer wassen zal moeten blijken hoe goed alles blijft zitten..
Ah.. vriend van me veegde de inkt er zo af, en de letters op de achterkant waren op halve resolutie (dus onleesbaar) afgedrukt. Misprintje denk ik.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151291193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ah.. vriend van me veegde de inkt er zo af, en de letters op de achterkant waren op halve resolutie (dus onleesbaar) afgedrukt. Misprintje denk ik.
Oh nee dat heb ik niet. Ik vind het ook niet heel erg dat het op de rug niet vanaf 10 meter al leesbaar is :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:32:29 #251
372645 spreading
pi_151296631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh nee dat heb ik niet. Ik vind het ook niet heel erg dat het op de rug niet vanaf 10 meter al leesbaar is :P
Wat staat er op je rug dan?
pi_151296648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef spreading het volgende:

[..]

Wat staat er op je rug dan?
Ja, jij denkt dat ik nu even mijn trui uit ga trekken om dat te fotograferen? :P
pi_151296664
Ik had al wel sjans dankzij de trui vanmorgen :D :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:34:01 #254
372645 spreading
pi_151296671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, jij denkt dat ik nu even mijn trui uit ga trekken om dat te fotograferen? :P
Spiegel, collega oid?
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:34:15 #255
372645 spreading
pi_151296676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:33 schreef Puala het volgende:
Ik had al wel sjans dankzij de trui vanmorgen :D :P
Vertel? *O*
pi_151296710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:34 schreef spreading het volgende:

[..]

Spiegel, collega oid?
Nope :P
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:34 schreef spreading het volgende:

[..]

Vertel? *O*
Of ik foto's van hun wilde maken. Zagen er niet eens verkeerd uit :D :P
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:38:07 #257
372645 spreading
pi_151296771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Nope :P

Vanavond dan? Of een link naar de trui oid, al heb ik het idee dat ik em al een keer tegen was gekomen. Ben nieuwsgierig nu -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Of ik foto's van hun wilde maken. Zagen er niet eens verkeerd uit :D :P
En dan ga je er niet eens op in?
pi_151296787
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef spreading het volgende:

[..]

Vanavond dan? Of een link naar de trui oid, al heb ik het idee dat ik em al een keer tegen was gekomen. Ben nieuwsgierig nu -O-
Hij heeft hier in de SC gestaan een paar weken terug :)
quote:
[..]

En dan ga je er niet eens op in?
Nee sorry, maar op mijn werk spreek ik niet met klanten af :)
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 15:58:32 #259
372645 spreading
pi_151297301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij heeft hier in de SC gestaan een paar weken terug :)

Dan moet ik gaan zoeken :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee sorry, maar op mijn werk spreek ik niet met klanten af :)
Ow, je belt vanavond terug :+
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 16:37:59 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151298409
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 16:49:14 #261
372645 spreading
pi_151298747
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
Nice, wel een beetje Susteren 2,0 zo hoor ;)
pi_151298953
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Speeltje mee voor komende dagen, broncolor 3200S RFS 2.1 + Ringflash C 5500K ben benieuwd :9
Don't be gentle, it's a rental ^O^
  donderdag 2 april 2015 @ 16:58:45 #263
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151299027
:D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151300298
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:49 schreef spreading het volgende:

[..]

Nice, wel een beetje Susteren 2,0 zo hoor ;)
Nee hoor, dan zou ie met een Chinese flitser beginnen en na vier dagen een Broncolor-setje tegen Briese inruilen zonder dat een van de flitsers ooit op spanning zou zijn geweest, puur op de internet-reputatie en de mate van pro-appeal :')
En zo is D_A volgens mij niet
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2015 @ 18:33:32 #265
73911 ultra_ivo
pi_151301842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:15 schreef Uncle het volgende:

[..]

Heftig hoor :P

Maar goed, maandje is business technisch gezien onacceptabel wat mij betreft maar nog wel te overzien. Je hoort nog wel eens de horroverhalen van mensen die hele afstudeerscripties en zelfs promoties (=4 jaar) lokaal hadden staan en dan hun laptop kwijt raken of crashen :')

En verder ben ik geen moraalridder hoor maar voor veel bedrijven zit het kapitaal niet in stenen of producten maar in (digitale) bestanden, en een goede security op een magazijn of vastgoed is heel normaal, maar een goede security op data is bij veel bedrijven nog verre van goed geregeld. Op zijn minst opmerkelijk altijd ;)
Ik schreef m'n scriptie in de steentijd van de computers. Toen bracht ik 2x per week een floppy naar een van m'n vrienden met een back-up. Hij deed dan gelijk ff proeflezen. 1x heb ik die back-up nodig gehad. Scheelt toch wat dat je dan maar 1 dag werk kwijt bent. Was trouwens in de tijd van de 5 1/4 inch floppy's.
pi_151303797
uurlijkse snapshots op de filers ftw :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 2 april 2015 @ 21:26:08 #267
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151310041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:24 schreef Ener-G het volgende:
uurlijkse snapshots op de filers ftw :P
Netapps *;
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151312145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Netapps *;
Die hebben we inmiddels bij het schroot gezet, werk nu vooral met Oracle/ZFS appliances, maar het idee is hetzelfde :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_151319127
Goedemorgen :)
pi_151319665
Goedemorgen! Zo op pad voor een nieuwe motor #zinin
pi_151319673
Waar ga je naar kijken Flip?
  vrijdag 3 april 2015 @ 08:32:41 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151319720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen! Zo op pad voor een nieuwe motor #zinin
Harley met zijspan? Kan iedereen inclusief hond mee :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151320187


Waarschijnlijk dit type en ook deze kleur.
Ze hebben er ook nog 2 blauwe staan.
Ter plekke maar is zien welke we het mooist vinden en of hij überhaupt lekker rijd :)

Kawasaki Z750 uit 2004/2005 is het.
pi_151320411
Toffe motor Flip :Y
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:21:15 #276
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151320419
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:22:52 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151320438

:D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151320474
Wow.. drone crash?

Als je er een 5d3 aan hangt is investeren in een chute wellicht niet eens zo gek:

http://fruitychutes.com/b(...)te-launcher-c-21_26/
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:30:10 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151320544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:24 schreef Ener-G het volgende:
Wow.. drone crash?

Als je er een 5d3 aan hangt is investeren in een chute wellicht niet eens zo gek:

http://fruitychutes.com/b(...)te-launcher-c-21_26/
Flinke crash geweest dit, want je moet aardig je best doen wil je een camera zo vernielen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2015 @ 09:41:27 #280
364681 over_hedge
pi_151320734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
:D
R.i.p :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_151321293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:24 schreef Ener-G het volgende:
Wow.. drone crash?

Als je er een 5d3 aan hangt is investeren in een chute wellicht niet eens zo gek:

http://fruitychutes.com/b(...)te-launcher-c-21_26/
Plus, zo'n drone is ook nog eens duurder dan een 5dIII.. :X
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2015 @ 11:12:42 #282
372645 spreading
pi_151322605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:46 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nee hoor, dan zou ie met een Chinese flitser beginnen en na vier dagen een Broncolor-setje tegen Briese inruilen zonder dat een van de flitsers ooit op spanning zou zijn geweest, puur op de internet-reputatie en de mate van pro-appeal :')
En zo is D_A volgens mij niet
Het was ook maar een grapje, het ging meer om het pronken met zen nieuwe spullen ;)
pi_151327554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Die LiPo ligt er ook lekker bij. :X

En dit is dus waarom er (strenge) regels zijn gekomen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:10 schreef DonJames het volgende:
Plus, zo'n drone is ook nog eens duurder dan een 5dIII.. :X
Een DJI S1000 met Z15 gimbal. Begint bij zo'n ¤4000.
Exclusief LiPo's en zender/ontvanger wat ook een paar honderd euro erbij doet.

Dat plus een Canon 5D3 à ¤2700 plus lens (kan zo niet zien welke, maar doet ongetwijfeld ook honderden euro's) maakt een totaalsom van gauw ¤10.000 wat daar in stukken ligt.

Op de zender na dan, die kan hij nog wel gebruiken...

[ Bericht 69% gewijzigd door Iemand91 op 03-04-2015 14:07:43 ]
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:29:33 #284
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151328590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die LiPo ligt er ook lekker bij. :X

En dit is dus waarom er (strenge) regels zijn gekomen.

[..]

Een DJI S1000 met Z15 gimbal. Begint bij zo'n ¤4000.
Exclusief LiPo's en zender/ontvanger wat ook een paar honderd euro erbij doet.

Dat plus een Canon 5D3 à ¤2700 plus lens (kan zo niet zien welke, maar doet ongetwijfeld ook honderden euro's) maakt een totaalsom van gauw ¤10.000 wat daar in stukken ligt.

Op de zender na dan, die kan hij nog wel gebruiken...
lipo?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151329106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
lipo?
Lithium-ion-polymeer-accu.

Kan zo'n leuk effect hebben als je er niet goed mee omgaat:
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2015 @ 15:00:20 #286
372645 spreading
pi_151329499
Weekend *O*
pi_151333158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:00 schreef spreading het volgende:
Weekend *O*
Waar :?
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:35:32 #288
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151333958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Waar :?
Daar op de trap! Waar op de trap? Nou daar! Een kleine weekend op klompen *O*!
Hmz...
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2015 @ 18:32:52 #289
372645 spreading
pi_151335307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Waar :?
Hier, daar, overal *O*
Maar wel eerst even 2 avonden fotograferen. En het telefoonloos door zien te komen -O-
pi_151340383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:32 schreef spreading het volgende:

[..]

Hier, daar, overal *O*
Maar wel eerst even 2 avonden fotograferen.
Klinkt alsof je het als een straf beschouwt :')

quote:
En het telefoonloos door zien te komen -O-
De mensheid heeft het meer dan dertigduizend jaar zonder telefoon weten te redden, daar kan een weekendje nog wel bij :Y
#lekkerrustig
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2015 @ 21:31:39 #291
372645 spreading
pi_151342325
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Klinkt alsof je het als een straf beschouwt :')

[..]

De mensheid heeft het meer dan dertigduizend jaar zonder telefoon weten te redden, daar kan een weekendje nog wel bij :Y
#lekkerrustig
Ben al kapot, dus tot 4 uur fotograferen gaat erin hakken. De tijd is erg, het fotograferen en het geld zijn heel leuk :).

Ik weet dat het lekker rustig is, maar ik weet dat ik van alles mis en men vriendin is weer eens een weekendje weg. Wat contact kunnen hebben is dus wel fijn, gewenning zeg maar ;)
  FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2015 @ 04:40:16 #292
372645 spreading
pi_151351215
Dag 1 van de 2 zit erop. Veels te veel bekenden tegen gekomen dus nog lekker staan ouwe hoeren. Wel jammer dat het licht echt brak was bij het bandje wat op trad -O- . Als in alleen licht van achteren en daarboven spots die recht naar beneden schenen, Men lens in en niet op hun gezicht/lichaam.
Klacht van de avond is dus niet het tijdstip, maar de lichtmannetjes die (niet?) aan het werk waren. Gelukkig was de hoofdzaak party-pics maken
  FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2015 @ 13:11:25 #294
372645 spreading
pi_151355600
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:25 schreef Nalbandian het volgende:
Competitiestart *O*

Tennis *;
Is dat nu pas? De voetbal is over een maand al klaar -O-
pi_151355822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:11 schreef spreading het volgende:

[..]

Is dat nu pas? De voetbal is over een maand al klaar -O-
Wij beginnen pas al de zon schijnt 8-)
  FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2015 @ 15:32:09 #296
372645 spreading
pi_151358865
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wij beginnen pas al de zon schijnt 8-)
Kijk, das betere praat. In de winter buiten sporten is ook maar niks eigenlijk haha
  FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2015 @ 16:30:58 #297
245494 Peter_Aragorn
pi_151360738
Iemand hier toevallig ervaring met Lovinpix, een Parijse winkel?
pi_151360986
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wij beginnen pas al de zon schijnt 8-)
Mietjes. :P
pi_151362207
Middag :W
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:54:35 #300
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151363165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Middag :W
Hallo :W !
Hmz...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')