abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151254260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

40 km pijpleiding aanleggen voor 4 dagen per jaar is nogal prijzig.
Met aftakkingen naar kroegen.
  woensdag 1 april 2015 @ 10:19:07 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151254261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:18 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

kantoor met 5 man, waaronder ik die de meeste verstand van IT heeft, een boekhouder, mijn baas (die er ook wel verstand van heeft) en 2 andere collega's die mijn hulp al vragen als 1 icoontje 2cm verplaatst is :P

oftwel.. ik moet me maar zien te redden.
Pc zo maar nog een x opstarten en in het taakbeheer kijken of er wel iets gestart word.
Gewoon klikken en op enter drukken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151254264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja die! Ik vond het nog niet zo'n stom idee :o
Heb die borden ook niet zien staan, kom morgen wel over die weg als ik de kleine van KDV moet ophalen.
Is kijken of ze er echt staan, of dat het een photoshopje is :)
pi_151254341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Krijg je geen foutmelding?
Toen het programma nog liep kreeg ik wel een foutmelding

Nu start ik het op, zie je zo'n logo allplan 2012, en dan gebeurd er niks meer..
Ook in de startbalk zie je "actieve vakje" weer verdwijnen
pi_151254449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Toen het programma nog liep kreeg ik wel een foutmelding

Nu start ik het op, zie je zo'n logo allplan 2012, en dan gebeurd er niks meer..
Ook in de startbalk zie je "actieve vakje" weer verdwijnen
Rechtermuisknop, uitvoeren als administrator?
pi_151254517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Rechtermuisknop, uitvoeren als administrator?
zelfde: logo van het programma komt in beeld, verdwijnt waarna normaal het programma start..
Maar niks gebeurt meer
pi_151254529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zelfde: logo van het programma komt in beeld, verdwijnt waarna normaal het programma start..
Maar niks gebeurt meer
En de foutmelding die je had weet je niet meer? :P
pi_151254581
fout bij het converteren van het project.

(terwijl hij alleen projecten converteert als je het software pakket update naar een nieuwere versie, en dat is al 5 jaar niet gebeurd ;) )
pi_151254608
Misschien is dat laatste het probleem wel? :P
pi_151254716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:32 schreef Puala het volgende:
Misschien is dat laatste het probleem wel? :P
Het probleem zit meestal ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het beeldscherm >:)
pi_151254717
het programma zelf word wel geupdate, bijv v12.4
maar niet naar de nieuw uitgebrachte versie 2015 :)

Collega waar dit tekenprogramma ook draait komt er ook niet meer in.
Kreeg ook 1 of andere foutmelding.

Straks de baas de server maar ff laten herstarten.
Tot die tijd maar wat Fokken en een calculatie afmaken
  woensdag 1 april 2015 @ 13:01:07 #192
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151259349


_O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151264626
Lekker weertje weer. :{

Wel handig; blaast alle stof van het halve huis verbouwen weg. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 01-04-2015 15:38:57 ]
pi_151264860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:31 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker weertje weer. :{

Wel handig; blaast alle stof van het verbouwen weg. :P
Gisteren mijn sensor laten cleanen. Dat ziet er weer vlekkeloos (pun intended) uit :).
pi_151264976
en het is duidelijk waarom het niet werkt...
een virus op de server :(
Een of ander Decrypt virus heeft de bestanden aangepakt.
Kan mijn word bestanden ook niet meer openen.

De echte ICT-er is onderweg, kan nu dus geen fuck doen hier.. }:|

pi_151265078
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
en het is duidelijk waarom het niet werkt...
een virus op de server :(
Een of ander Decrypt virus heeft de bestanden aangepakt.
Kan mijn word bestanden ook niet meer openen.

De echte ICT-er is onderweg, kan nu dus geen fuck doen hier.. }:|

[ afbeelding ]
Oei....

Ikw eet niet of dat bij deze ook is, maar ik ben er een tegen gekomen waar het niet terug te draaien was, betalen natuurlijk niet geprobeerd. Hopelijk is dit bij jou niet het geval en zowel hebben ze goede backups.
pi_151265164
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:44 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Oei....

Ikw eet niet of dat bij deze ook is, maar ik ben er een tegen gekomen waar het niet terug te draaien was, betalen natuurlijk niet geprobeerd. Hopelijk is dit bij jou niet het geval en zowel hebben ze goede backups.
Hoor van de baas dat er de afgelopen 10 dagen ook geen backup is gemaakt, wat normaal elke avond gebeurd. Mooi sheisse dus.
Maar afwachten hoe dit afloopt.
pi_151270459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:46 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Hoor van de baas dat er de afgelopen 10 dagen ook geen backup is gemaakt, wat normaal elke avond gebeurd. Mooi sheisse dus.
Maar afwachten hoe dit afloopt.
:X

Good luck
  FOK!Fotograaf woensdag 1 april 2015 @ 18:52:06 #200
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151270860
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 06:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mogguh Xil :D Je bent laat? :D
Vanmorgen idd wat aan de late kant, had moeite m'n nest uit te komen. Was toch nog netje 07.15 op kantoor... ;)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151274461
baas net gesproken. virus is eraf gehaald en backup word terug gezet.
alleen is het een backup van 1,5 week terug omdat het de afgelopen periode niet gewerkt heeft.

Nu ben ik dus een aantal calculaties kwijt en wat werktekeningen voor de bouw.
Moet ik aan de hand van de laatste afdrukken alles weer gaan wijzigen. goed opletten dat ik alles dan aanpas zodat er niet straks een staalconstructie niet past oid :X
  woensdag 1 april 2015 @ 20:28:01 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151274586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
baas net gesproken. virus is eraf gehaald en backup word terug gezet.
alleen is het een backup van 1,5 week terug omdat het de afgelopen periode niet gewerkt heeft.

Nu ben ik dus een aantal calculaties kwijt en wat werktekeningen voor de bouw.
Moet ik aan de hand van de laatste afdrukken alles weer gaan wijzigen. goed opletten dat ik alles dan aanpas zodat er niet straks een staalconstructie niet past oid :X
Been there, done that. Vaker back uppen dus
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151274654
"Virus is eraf en de backup word teruggezet" , klinkt als een format.. geen cure dus voor het virus lijkt me?
pi_151275600
Haha, toffe trui is binnen :P

pi_151275803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
Had er niet fotogravin op moeten staan :?
pi_151275881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
Moet je hem wel weer vaker gebruiken he O-)
pi_151276018
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Had er niet fotogravin op moeten staan :?
Pls no. Ik ben ook supportmedewerker en geen ster.
pi_151276026
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Moet je hem wel weer vaker gebruiken he O-)
De camera ja :D komt goed :Y
pi_151276069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Puala het volgende:

[..]

De camera ja :D komt goed :Y
^O^
pi_151279022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Puala het volgende:
Haha, toffe trui is binnen :P

[ link | afbeelding ]
hoe is de kwaliteit? hoor namelijk nogal wisselende verhalen over de print..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')