Ze hebben wel laten zien dat ze het kunnen halen. Dus verwacht dan wel dat ze toestemming krijgen.quote:
Waar haal jij dat zo snel vandaan inclusief aantal ronde's?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar haal jij dat zo snel vandaan inclusief aantal ronde's?
Ik zoek nog steeds de sectortijden en topsnelheden.
Bedankt voor je nuttige bijdragequote:
Dat was een nuttige bijdrage. Hoe kun je met 10-0 achterstaan als dit het 2e weekend is.quote:
10 uurquote:
Eerste slag verloren weegt psychisch zwaarder. Telt voor 10.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat was een nuttige bijdrage. Hoe kun je met 10-0 achterstaan als dit het 2e weekend is.
nee hoor. Bij Max niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eerste slag verloren weegt psychisch zwaarder. Telt voor 10.
ah weer een deskundigequote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bij iedereen, is een ongeschreven waarheid.
Sainz kan best een potje sturen. Maar je moet afwachten hoe het over een race of 7 is. Max is in Australië op de medium begonnen en Sainz op soft maar Max heb je niet op soft zien racen. Plus Max had in FP2 in Melbourne wat meer problemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Al die mensen die ook hadden verwacht dat Max Sainz makkelijk om zijn oren ging rijden. Die lach ik steeds meer uit. Sainz is ook een bijzonder groot talent.
Beter doe ik dat op jou ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:47 schreef Beach het volgende:
hmmz is een vd mensen waar je niet serieus op moet reageren
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Sainz kan best een potje sturen. Maar je moet afwachten hoe het over een race of 7 is. Max is in Australië op de medium begonnen en Sainz op soft maar Max heb je niet op soft zien racen. Plus Max had in FP2 in Melbourne wat meer problemen.
En in kwalificeren was Max vorig jaar ook niet zo heel goed.
Inderdaad, dan staat hij zo met 20-0 achter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.
Dat klopt, maar oordelen kan pas als je 6 of 7 races verder bent niet na 6 vrije trainingen 1 kwalificatie en 1 race.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfertjes wordt straks helaas gekeken.
Het zou goed kunnen dat hij dan met 60- of 70-0 achter staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat klopt, maar oordelen kan pas als je 6 of 7 races verder bent niet na 6 vrije trainingen 1 kwalificatie en 1 race.
Jawel maar dat laatste beetje verwarring he.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
Maak je zo'n mooie OP met de goede tijden..., kijken ze niet
Nee helemaal niet. Ik heb alles netjes goed uitgezochtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel maar dat laatste beetje verwarring he.
Mooi werk! Hulde!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik heb alles netjes goed uitgezocht
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:52 schreef WEST het volgende:
Maak je zo'n mooie OP met de goede tijden..., kijken ze niet
BBC is ook livequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:48 schreef LWD-Godius het volgende:
In Maleisië viel het me niet echt op maar McLaren rijd in een soort glitterkleurstelling.
Sport1 en Olav kijken als je ook het veel bekwamere BBC kunt kijkenquote:
Denk van niet. Vergne was vaak vergelijkbaar of iets sneller, dan de huidige RBR coureurs. Toch hadden Riciardo en Kvyat de voorkeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben een Max liefhebber en supporter hem, maar als hij in de kwalificatie en race weer verslagen wordt door Sainz heeft die niet zo'n fijne start van het seizoen. En naar die cijfers wordt straks helaas gekeken.
Zijn resultaten in de F1 over het algemeen niet belangrijker, zo'n dingen worden hier toch elke dag beweertquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef Fer het volgende:
Maar misschien was Kvyat ook een sponsor ding. Rusland is interessanter voor Redbull dan la douce France.
Ricciardo was stukken sneller dan Vergne en Kvyat was qua snelheid gelijkwaardig en was rookie. Het is gewoon een shootout bij STR en de snellere van de 2 mag door naar RBR.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk van niet. Vergne was vaak vergelijkbaar of iets sneller, dan de huidige RBR coureurs. Toch hadden Riciardo en Kvyat de voorkeur.
Maar misschien was Kvyat ook een sponsor ding. Rusland is interessanter voor Redbull dan la douce France.
Er gaat niks boven Olavgod!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sport1 en Olav kijken als je ook het veel bekwamere BBC kunt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |