Oeps.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ben je nu Norrages tikfouten aan het liken?
Band is er naar genoemd.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Z het volgende:
[..]
Oeps.
Is er trouwens een connectie tussen Broken Social Scene - Stars and Sons en het door jouw geposte lied van de dag?
Die jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef Norrage het volgende:
Welk Liz Phair album moet ik luisteren?Ik luister nu Excile in Guyville.
of Liz Phair al denk ik niet dat dat Norrage's smaak isquote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
of de Girlysound Tapes of Whip smart of Whitechocolatespaceegg.
denk ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef ranja het volgende:
[..]
of Liz Phair al denk ik niet dat dat Norrage's smaak is
tja, als ik nog een reden nodig had om pitchfork te negeren...quote:Op maandag 30 maart 2015 18:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wel leuk om over te lezen natuurlijk.
http://pitchfork.com/reviews/albums/6255-liz-phair/
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef yomthorke het volgende:
Hier ook 4/5. Gaan jullie het proberen, dat Tidal?
Prachtalbum. <3quote:
Ik hou niet van streamingdiensten, dus nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef yomthorke het volgende:
Mja, meteen maar neerleggen bij een monopolie-positie voor Spotify is ook niks. Zolang het geen versplintering in het aanbod oplevert vind ik het prima. Laten de diensten zich maar bewijzen via features, prijs en gebruiksgemak.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hou niet van streamingdiensten, dus nee.
Maar ik heb echt geen idee hoe al die concurrenten denken allemaal in de markt te kunnen blijven. Spotify, Tidal, Apple, Deezer... Het aanbod verschilt niet wezenlijk, de prijs ook niet, het product ook niet. En het model is verre van winstgevend.
Dus hoe al die bedrijven overeind willen blijven naast elkaar is me een raadsel.
Nou ja, features en prijs zijn al vrijwel identiek. Het is inderdaad wachten op de dag dat één van de streamingdiensten een exclusief contract sluit met een van de Grote Drie platenbonzen.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, meteen maar neerleggen bij een monopolie-positie voor Spotify is ook niks. Zolang het geen versplintering in het aanbod oplevert vind ik het prima. Laten de diensten zich maar bewijzen via features, prijs en gebruiksgemak.
Nee, ik heb liever alles wat ik tof vind voor niks voor altijd in mijn bezit.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef yomthorke het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever alles wat ik tof vind voor niks voor altijd in mijn bezit.
"Toevallig Voorbijrijdende Trein Accuses The Haxan Cloak of Ripping Him Off"quote:Op maandag 30 maart 2015 20:51 schreef Z het volgende:
The Haxan Cloak Accuses Jay Z's Tidal of Ripping Him Off
http://pitchfork.com/news(...)-of-ripping-him-off/
En alles wat je niet tof vindt torrent je?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever alles wat ik tof vind voor niks voor altijd in mijn bezit.
twitter:UMO twitterde op maandag 30-03-2015 om 20:25:43judging by all the famous people in that ad it looks like Spotify's 'top down' pay structure is going to carry over reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |