1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Dikke tieten zijn een mooie feature opgeblazen tieten niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou haar ook doen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Dikke tieten zijn een mooie feature opgeblazen tieten niet.
Ik vind het echt 10x niets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook niet in een catsuit?
Mooi man. Zag er ook gaaf uit dat publiek idd. Mooi dagje uitgekozen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:32 schreef PjotrV het volgende:
T was fokking briljant in het publiek! Mooi om mee te maken
Helaas zaten we midden in een vak, dus werden we niet gefilmd... En we kwamen de Gies ook nergens tegen bij de ingang van t stadion...
Youtube filmpjes volgen nog
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:03 schreef F.M.D. het volgende:
taylor vernedert van gerwen met 16-4 in een demonstratiewedstrijd.
gemiddelden: taylor 106, van gerwen 101
over zo een lang format is taylor toch beter.
Dit lijkt me wel erg lucky van Phil (of hij heeft er op geoefend) Kan me nog andere filmpjes herinneren dat hij ook amper het bord raakte met een blinddoek om.quote:
Sjaylor heeft de doorzichtigequote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bunting viel toch wel tegen, als Softtipper.
Dat Taylor zijn tijd daar nog in steekt.quote:
Doet alles voor veel geldquote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat Taylor zijn tijd daar nog in steekt.
Bij Softtip mag je gewoon kijken hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bunting viel toch wel tegen, als Softtipper.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog even alles eruithalen voordat ie begint te lijken op Bristow en Part
Die krijgt zo darteritus krijgen en gaat gemiddelden gooien van onder de 90 .quote:
Euh, jaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die krijgt zo darteritus krijgen en gaat gemiddelden gooien van onder de 90 .
Wij deden dat vroeger wel eens bij het bullen, maar dat valt nog wel vies tegen, gooien met je andere arm.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:04 schreef drGoeroe het volgende:
Ik kijk wel uit naar de volgende episodes: ochey twee keer zo lang, gooien met links.
Dat laatste zal dan wel rechts worden voor Wade
Anderson raakt bijna zijn eigen teenquote:
Kim gaat winnen maar gaat er toch uit. Samen met Barney denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Huybrechts gaat aantonen waarom hij zijn plek in de PL niet verdiende.
Haha ziet er vet uit.quote:
Ze zijn pas 5 min bezig.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Nondeeeee vergeten dat ze al om 20 begonnenmaar nog niks verrassends gebeurd zo te zien.
Owjah eerst een kwartier lullen natuurlijkquote:
Jammer dat ze nooit Azie uitkomenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ziet er vet uit.
Die gasten zijn nog best goed ook.
7-0 verloren helaas. Wade domineerde.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
MVG gewonnen? Was ff weg. Maar ik ben er weer voor de wedstrijden die er toe doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
MVG gewonnen? Was ff weg. Maar ik ben er weer voor de wedstrijden die er toe doen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
7-0 verloren helaas. Wade domineerde.Met 7-0 winnen bij een 4-3 achterstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel een gedeelte gezien natuurlijk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
85 gemiddeld! KOEKOEK!quote:
7-2quote:Op donderdag 2 april 2015 21:13 schreef DeTolk het volgende:
Uncle Phil gaat het gewoon afmaken met 7-3
quote:
quote:
Heb je de gemiddeldes?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt al iets beter, maar het blijft een zeer matige pot.
1 matige pot voor je postquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt al iets beter, maar het blijft een zeer matige pot.
Doe mij dan toch maar een briljante pot.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
1 matige pot voor je post
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet de lesbische zoon van Frits Barend hier?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- Ze is Lesbischquote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat doet de lesbische zoon van Frits Barend hier?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
- Ze is Lesbisch
- Ze is Joods
- Ze is de dochter van Frits Barend
Arm kind
Hoeba Hoeba Hoeba Hopp Hopp Hoppquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
''Had je het over mij?''
[ afbeelding ]
RTL7 Sportfucts.quote:
Misschien is z'n bril niet meer voldoende van sterkte.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef F.M.D. het volgende:
taylor is nooit zo slecht geweest op zn dubbels als dit jaar
Maggie de Block?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop dat die kutbelg met die blubberkop lekker naar huis gaat
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop dat die kutbelg met die blubberkop lekker naar huis gaat
Jus, paraplu.quote:
Hoezo? Sneeuwt het?quote:
In eerste instantie had die pech dat Bunting het goed wegzette maar hij verklootte het zelf inderdaadquote:
Kim Comes Home... (1973) - IMDbquote:
quote:
Geen legalisatie van wiet blijkbaar.quote:
Omdat hij op toernooien wel ver kwam?quote:
Uhuquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat hij op toernooien wel ver kwam?
Dan weet ik het niet.quote:
Neefje van Peter Wrong.quote:
Om je kapot te ergerenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat de PDC iemand wilde met een spectaculaire speelstijl en iemand die overdreven juichte.
Aub niet , dan moet ik mijn zaakje opdoekenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen legalisatie van wiet blijkbaar.
Ik zie liever die rare clown eruit vliegen.quote:
Maar we lopen hopeloos achter op Colorado en alles. We verliezen een hele toeristenmarktquote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aub niet , dan moet ik mijn zaakje opdoeken
Bedankt voor het melden.quote:
Hierna.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen dank Dagoduck. Wanneer mag Barney gooien?
Hiernaquote:Op donderdag 2 april 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen dank Dagoduck. Wanneer mag Barney gooien?
Dit land is toch al naar de klotequote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar we lopen hopeloos achter op Colorado en alles. We verliezen een hele toeristenmarkt
Dan klopt dit:quote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit land is toch al naar de klote
Ook van geen kant.quote:
Die heeft wel een prima dartsfiguurtje.quote:
Nope.quote:
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 2 april 2015 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal je zien dat die kutclown doorgaat ten kostte van Barney.
Hij heeft een punt nodig.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel moet Barney winnen of mag ie verliezen
gelijkspelletje is genoegquote:Op donderdag 2 april 2015 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel moet Barney winnen of mag ie verliezen
Gerrie zei geen genade te hebben met Raybar.,quote:Op donderdag 2 april 2015 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gerry gaat hem wel een punt geven denk ik
Ik heb precies op tijd mijn oefenexamen afgerond.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Debat afgelopen, nog even wat dartsgenot
De chokes zijn er anders nog niet uitquote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerrie zei geen genade te hebben met Raybar.,
Zou grote vriend Farage het nog over immigratie hebben gehad?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Debat afgelopen, nog even wat dartsgenot
Sta je er een beetje goed voor?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb precies op tijd mijn oefenexamen afgerond.
Jammer joh.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
kom op Gerrie
sloop die wandelende automatiek
quote:
Lied van 17 jaar oudquote:
Uh oke?quote:
Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright er waarschijnlijk uit.
Szura vindt dit leuk.
Tis nog niet afgelopenquote:Op donderdag 2 april 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright er waarschijnlijk uit.
Szura vindt dit leuk.
Het is blijkbaar het enige nummer over Barney? Dat bedoel ik er meer mee, wordt tijd voor iets nieuws.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke?
Alle muziek een paar jaar oud is maar afschaffen.
Duidelijk.
Er is ook nog de Barneveld Blues van de Gebroeders de Gier.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is blijkbaar het enige nummer over Barney? Dat bedoel ik er meer mee, wordt tijd voor iets nieuws.
Kost nog geld ook op iTunesquote:Op donderdag 2 april 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is ook nog de Barneveld Blues van de Gebroeders de Gier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |