PRECIES! En ik weeg geen 60, maar 53,8 kiloquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef Aiciu het volgende:
Gadver, wie wil er nou een vrouw die meer dan 60 kilo weegt![]()
Ik wil geen hernia oplopen als ik een vrouw onverwachts op til
dat is niet zo. Een timmerman van 32 vond mij wel leuk, maar die vond ik te jong. En ik heb natuurlijk gegoogled....die verdienen niet voldoende. Ook was er een oogarts die met mij wou trouwen, maar dat vond ik eng. Sowieso vind ik alles dat met ogen te maken heeft eng.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
'' Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?'' En dan een titel waar je zegt dat je het weird vind dat mannen op fat chicks vallen
Zeg dan gewoon ''waarom vind niemand Mij leuk''
kquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is niet zo. Een timmerman van 32 vond mij wel leuk, maar die vond ik te jong. En ik heb natuurlijk gegoogled....die verdienen niet voldoende. Ook was er een oogarts die met mij wou trouwen, maar dat vond ik eng. Sowieso vind ik alles dat met ogen te maken heeft eng.
Hij knapte vast af op de zilvervisjes in TS hur haarquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef JamesBontkraag het volgende:
Afgewezen door een opticien... Dan weet je dat je echt lelijk bent want aan zijn visueel vermogen ligt het niet.
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef sanasoufi het volgende:
Ik neem aan dat "stevig" VET betekent?Vandaag had ik een afspraak met een best leuke man van 40 die opticien is. Ik neem aan dat opticiens veel geld verdienen? Mijn vader had dit geregeld, dus vanzelfsprekend was ik heel erg blij
Maar hij wil me niet
Hij heeft mijn vader net gebeld en gezegd dat hij liever een wat "stevigere" vrouw heeft
Hij was zelf niet dik o.i.d. Gewoon een normaal postuur. Hij leek een beetje op die Pechtold van D66. En nu voel ik me verdrietig
Hoe kan ik nou niet stevig genoeg zijn voor iemand? En trouwens ik dacht dat het mannen van boven de 30 niet interesseert hoe een vrouw eruit ziet? Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?
Haar halve pohi bestaat uit zulke topics.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?
Wil jij haar geven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tweetal was afgelopen zondag op tv te zien. Wat ziet de 64-jarige Peter Jan Rens in de 21-jarige Virginia van Eck? Ik dacht dat het om haar leeftijd ging; dat hij als bejaarde kerel nog een jong chickie kon scoren. Maar nee, hij legde uit dat hij op wat vollere vrouwen valt.
Gewoon eten TS. Hoe meer sexy vrouwelijke rondingen hoe beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef sanasoufi het volgende:
Ik neem aan dat "stevig" VET betekent?Vandaag had ik een afspraak met een best leuke man van 40 die opticien is. Ik neem aan dat opticiens veel geld verdienen? Mijn vader had dit geregeld, dus vanzelfsprekend was ik heel erg blij
Maar hij wil me niet
Hij heeft mijn vader net gebeld en gezegd dat hij liever een wat "stevigere" vrouw heeft
Hij was zelf niet dik o.i.d. Gewoon een normaal postuur. Hij leek een beetje op die Pechtold van D66. En nu voel ik me verdrietig
Hoe kan ik nou niet stevig genoeg zijn voor iemand? En trouwens ik dacht dat het mannen van boven de 30 niet interesseert hoe een vrouw eruit ziet? Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?
Hij zit financieel juist aan de grond en staat alom te boek als oplichter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Peter is toch rijk?
Helaas maak ik dus geen kans
Ik merk tot mijn verbazing trouwens dat een hoop mannen boven de 35 liever een vollere vrouw hebben
Zou Louis mij ook afwijzen
Ja en 80 kilo wegen zodat mijn botten gaan slijten en ik diabetes en hoge bloeddruk etc krijg. Gewoon NIET eten! Ik leef op volkorenbrood en tonijn (omdat mijn huid en haar ervan glanzenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon eten TS. Hoe meer sexy vrouwelijke rondingen hoe beter.
niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef muscleboy het volgende:
[..]
ehh nee:
Haar op mijn gezicht!!!!
Hoe vaak epileer je de rest dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet meerhet is al 2 weken weg
Nu maar hopen dat het wegblijft, want elke maand mijn gezicht epileren
Verder heb ik geenquote:
in een boerka zie je daar toch helemaal niks van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Verder heb ik geenhaar (behalve op mijn hoofd). Heb mezelf laten laseren op mijn 16de
Volgens mijn moeder is haarvrij zijn het belangrijkst ter wereld
Aparte opvattingen over het leven/de wereld heeft je moeder dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Verder heb ik geenhaar (behalve op mijn hoofd). Heb mezelf laten laseren op mijn 16de
Volgens mijn moeder is haarvrij zijn het belangrijkst ter wereld
Ze gebruikt het epileer-apparaat tevens voor andere dingen wanneer die uit staat terwijl ze aan Louis van Gaal denkt.quote:
Ik heb liever geen vollere vrouw hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Peter is toch rijk?
Helaas maak ik dus geen kans
Ik merk tot mijn verbazing trouwens dat een hoop mannen boven de 35 liever een vollere vrouw hebben
Zou Louis mij ook afwijzen
Dan zou ik die vollere vrouw van je dat maar snel meedelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen vollere vrouw hoor.
Ik heb geen vollere vrouwquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan zou ik die vollere vrouw van je dat maar snel meedelen.
Je komt ietwat gefrustreerd over, ik heb een goed salaris, dusdanig goed, dat ik maar 32 uur in de week hoef te werken.quote:
/carequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:18 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
/care
Ik train 4/5x per week en ben veel bezig met spieren kweken.
Toch prefereer ik een volle(re) dame.
Hoef ik niet bang te zijn dat ik haar plat druk. Lekker wild doen + houvast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat begrijp ik trouwens nooit. Van die dikke vrouwen die gewoon getrouwd zijn
. Hoe lelijk een man ook zelf is WAAROM zou je een dik mens in je bed willen hebben
Kadhim zei een keer bij een interview dat hij op dikke vrouwen valtquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Hoe lelijk een man ook zelf is WAAROM zou je een dik mens in je bed willen hebben
Dat zou jij als man zijnde toch moeten weten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben ook gefrustreerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt ietwat gefrustreerd over, ik heb een goed salaris, dusdanig goed, dat ik maar 32 uur in de week hoef te werken.
In vet knijpenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Hoef ik niet bang te zijn dat ik haar plat druk. Lekker wild doen + houvast.
Je kan gewoon geen slanke vrouw krijgen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Hoef ik niet bang te zijn dat ik haar plat druk. Lekker wild doen + houvast.
Die linker is 21 jaar?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tweetal was afgelopen zondag op tv te zien. Wat ziet de 64-jarige Peter Jan Rens in de 21-jarige Virginia van Eck? Ik dacht dat het om haar leeftijd ging; dat hij als bejaarde kerel nog een jong chickie kon scoren. Maar nee, hij legde uit dat hij op wat vollere vrouwen valt.
dikke ass en tieten, niet een dikke buikquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk....vooral die dikke buik die in de weg zitlijkt me zeer prettig voor mannen
Zegt een kaolo strijkplank.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk....vooral die dikke buik die in de weg zitlijkt me zeer prettig voor mannen
hangtieten....want dikke vrouwen hebben hangende borstenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dikke ass en tieten, niet een dikke buik
ahahah jaloers op vrouwen met rondingenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hangtieten....want dikke vrouwen hebben hangende borsten
Sinds ik veel fitness meer dan genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen slanke vrouw krijgen.
Wat moet je dan met een hangbuikzwijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Sinds ik veel fitness meer dan genoeg.
Mieters dat wijf is lelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen slanke vrouw krijgen.
is zij 21quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Te overduidelijk deze act. Probeer het anders met een nieuwe troll. Of nog beter, blijf gewoon weg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is niet zo. Een timmerman van 32 vond mij wel leuk, maar die vond ik te jong. En ik heb natuurlijk gegoogled....die verdienen niet voldoende. Ook was er een oogarts die met mij wou trouwen, maar dat vond ik eng. Sowieso vind ik alles dat met ogen te maken heeft eng.
Ze ziet er uit alsof ze uit een achterbuurt komt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jij bent zo'n klein ontzettend tenger meisje. Niet eens vrouwelijke rondingen, bahbah.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus? Tenminste kan ik maatje S dragen. Soms zelfs extra small. Dikke koeien met maat M en L
wat is de grens dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:56 schreef ps4014 het volgende:
Ik wil een lange vrouw 1.80-1.85 ben zelf 1.94 cm. Van mij mag ze best wat wegen maar ook ik heb mijn grenzen.
man man manquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Andere cultuur denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Goedzooi het volgende:
Jouw vader regelt jouw dates?![]()
Beetje eng dit.
Dat kan, maar toch, ik vind het een beetje apart.quote:
Ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch, ik vind het een beetje apart.
Maar dat is mijn mening.
Ze is van nature lui, en daarom ook dikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:07 schreef Goedzooi het volgende:
Jouw vader regelt jouw dates?![]()
Beetje eng dit.
Is dat voor of na dat je gescheten hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
PRECIES! En ik weeg geen 60, maar 53,8 kiloBovendien is het toch ongezond voor een vrouw zelf als ze dik is?
Die ene fat noemenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
gatverdamme man, onderstaand is wat de norm zou moeten zijn [ afbeelding ]
waarom? Dat jij dat mooi vond betekend toch niet dat iedereen dat mooi vind.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
Skinny fat bij een uitgemergeld lijk..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
Ja!!!! Ik word vanavond weer door een man gebeldquote:
Wat enig! Ik hoop dat hij je ware is zodat je niet meer op FOK! kan komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik word vanavond weer door een man gebeldDeze is 38 en heeft een vaste baan bij Shell en woont in een huis waarvan de hypotheek 3000 per maand bedraagt
Je werkt bij een sekslijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik word vanavond weer door een man gebeldDeze is 38 en heeft een vaste baan bij Shell en woont in een huis waarvan de hypotheek 3000 per maand bedraagt
bofkont. Wel een jonkie hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rijke mensen leggen gewoon het geld neer als ze een huis willen kopen. Hypotheekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Alleen lokaal..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef sanasoufi het volgende:
Ik neem aan dat "stevig" VET betekent?
Ik wilde hiermee zeggen dat met ''stevige vrouwen'' meestal vrouwen met rondingen worden bedoeld zoals borsten, billen en heupen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
dat kan ik ook. Gewoon zo'n push up beha of een wonderbra van victoria's secret dragen.
Hoe kan dat als je een kaolo strijkplank ben? Het enige wat je pusht is je huid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat kan ik ook. Gewoon zo'n push up beha of een wonderbra van victoria's secret dragen.
Behati Prinsloo:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:00 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je een kaolo strijkplank ben? Het enige wat je pusht is je huid.![]()
omdat obese te noemen gaat wel erg ver denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
Ik vind die drieën juist te dun.. de rest van de angels hebben wel een mooi lichaam. barbara palvin bijv maar die is geen angel meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Behati Prinsloo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karlie Kloss:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Aldridge:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunne meisjes
Maar zie je nou wel? Het is bedrog
dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik wilde hiermee zeggen dat met ''stevige vrouwen'' meestal vrouwen met rondingen worden bedoeld zoals borsten, billen en heupen.
Dit heeft helemaal niets met die vette Obesitas-nijlpaarden te maken met een eigen persoonlijke postcode die TS voor ogen heeft.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Lekkere meidenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Behati Prinsloo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karlie Kloss:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Aldridge:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunne meisjes
Wat verwacht je ook als je 10+ generaties inteelt hebt met neef en nicht huwelijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik weet uit ervaring dat de meeste Arabische vrouwen niet goed bij hun hoofd zijn, maar zo teringgestoord als jij kan niet echt man
Lelijke skelettenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Behati Prinsloo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karlie Kloss:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Aldridge:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunne meisjes
1 (Skinny) en 8 (Obese) zou ik niet raken, de rest wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
Ja maar internet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp het belachelijk maken van de smaak van een ander ook nooit zo.
voelen mensen zich superieur omdat ze een andere smaak hebben? Dat zou nogal debiel zijn...
Ik heb zo'n vriend. Tevens mijn beste vriend, maar toch doet hij dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp het belachelijk maken van de smaak van een ander ook nooit zo.
voelen mensen zich superieur omdat ze een andere smaak hebben? Dat zou nogal debiel zijn...
is zij 21???????? ze ziet eruit als 45quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vooral raar dat TS ook nog een vrouw is. Wat maakt het haar dan uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef Hexagon het volgende:
Waar maak je je druk om TS? Niemand verplicht je toch hun smaak over te nemen?
Sowieso vind ik het nogal een zielig gedoe om je druk te gaan maken over hoe dik of dun een leuke vrouw is. Zolang het er een beetje leuk uitziet als geheel, en het geen extreem dik/dun geval is, boeit het me geen donder hoeveel vet er nu wel of niet aan zit.
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Het is vooral raar dat TS ook nog een vrouw is. Wat maakt het haar dan uit.
In dat geval gun ik haar toch 'n lekkere pizza. Tevens nog lekker ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
In dat geval gun ik haar toch 'n lekkere pizza. Tevens nog lekker ook.
Top reactiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.
youtube.com/watch?v=66mawPFdFm8quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef WaddleDee het volgende:
Een flatso is pas dramatisch. Ben je 'lekker gevuld' maar heb je geen tieten
Check eens de phi van TS.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Ach je hebt pas echt geleefd als je ook een keer bij een dikkertje in bed hebt gelegen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Aan jou UI te zien heb jij wel een erg goede smaak.
Is ze net 12 geworden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alizee![]()
ga nou maar weg hommo
quote:Op woensdag 1 april 2015 07:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is ze net 12 geworden?
En verliefd zijn op een artiest_______
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alizee![]()
ga nou maar weg hommo
Je valt dus wel op 12 jarigen?quote:Op woensdag 1 april 2015 07:56 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]___
waar de fuck schrijf ik dat, Alizee zag er gewoon te gek uit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |