Lekkere meidenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Behati Prinsloo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karlie Kloss:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Aldridge:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunne meisjes
Maar zie je nou wel? Het is bedrog
Wat verwacht je ook als je 10+ generaties inteelt hebt met neef en nicht huwelijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik weet uit ervaring dat de meeste Arabische vrouwen niet goed bij hun hoofd zijn, maar zo teringgestoord als jij kan niet echt man
Lelijke skelettenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Behati Prinsloo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karlie Kloss:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Aldridge:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunne meisjes
Maar zie je nou wel? Het is bedrog
1 (Skinny) en 8 (Obese) zou ik niet raken, de rest wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef Koelkastdier het volgende:
Dikke wijven![]()
![]()
gatverdamme man, onderstaand is wat de norm zou moeten zijn [ afbeelding ]
Ja maar internet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp het belachelijk maken van de smaak van een ander ook nooit zo.
voelen mensen zich superieur omdat ze een andere smaak hebben? Dat zou nogal debiel zijn...
Ik heb zo'n vriend. Tevens mijn beste vriend, maar toch doet hij dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:48 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp het belachelijk maken van de smaak van een ander ook nooit zo.
voelen mensen zich superieur omdat ze een andere smaak hebben? Dat zou nogal debiel zijn...
is zij 21???????? ze ziet eruit als 45quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tweetal was afgelopen zondag op tv te zien. Wat ziet de 64-jarige Peter Jan Rens in de 21-jarige Virginia van Eck? Ik dacht dat het om haar leeftijd ging; dat hij als bejaarde kerel nog een jong chickie kon scoren. Maar nee, hij legde uit dat hij op wat vollere vrouwen valt.
Het is vooral raar dat TS ook nog een vrouw is. Wat maakt het haar dan uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef Hexagon het volgende:
Waar maak je je druk om TS? Niemand verplicht je toch hun smaak over te nemen?
Sowieso vind ik het nogal een zielig gedoe om je druk te gaan maken over hoe dik of dun een leuke vrouw is. Zolang het er een beetje leuk uitziet als geheel, en het geen extreem dik/dun geval is, boeit het me geen donder hoeveel vet er nu wel of niet aan zit.
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Het is vooral raar dat TS ook nog een vrouw is. Wat maakt het haar dan uit.
In dat geval gun ik haar toch 'n lekkere pizza. Tevens nog lekker ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
In dat geval gun ik haar toch 'n lekkere pizza. Tevens nog lekker ook.
Top reactiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich tekort gedaan voelt. In haar werkelijkheid verdient zij die aandacht die die vrouwen krijgen. Zij heeft zich er immers voor uitgehongerd.
youtube.com/watch?v=66mawPFdFm8quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:18 schreef WaddleDee het volgende:
Een flatso is pas dramatisch. Ben je 'lekker gevuld' maar heb je geen tieten
Check eens de phi van TS.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:55 schreef Hexagon het volgende:
Ach je hebt pas echt geleefd als je ook een keer bij een dikkertje in bed hebt gelegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |