Ga eens terug lezen 40+ / [40+ SC #669] Waar we in blijde verwachting zijn.... en vertel me dan waar ik doorhamer en kijk vooral naar de smilies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is deels waar en deels niet waar.
Het ging over die quote uit het AD waarin Benno Baksteen zijn analyse gaf, en jij bleef daarover doorhameren, terwijl ik alleen quote wat zijn eerste analyse m.b.t. die ramp was.
Ik voel mij verder niets, ik vond het gewoon niet leuk dat jij er zo over door bleef gaan alsof ik dingen beweerde.
En nee, ik zit helemaal niet de hele dag te blowen.
Nu snap ik ook niet waarom we daar zo moeilijk over moeten doen.
Dat ik dat toen ik naar Radio 49 ging daar toevallig aanhaalde was misschien niet correct, mijn excuses daarvoor, maar dat kwam omdat ik me toen een beetje aan je geërgerd had.
Om er nu nog steeds een probleem van te maken is helemaal niet nodig.
Misschien heb ik de smilies gemist. Sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen 40+ / [40+ SC #669] Waar we in blijde verwachting zijn.... en vertel me dan waar ik doorhamer en kijk vooral naar de smilies.
Oké dan, maar zelfs zonder de smilies zie ik het doorhameren niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb ik de smilies gemist. Sorry.
Dat moet je de volgende keer dan maar niet op mij botvieren, dat maakt deze sc er niet leuker op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Misschien had ik mijn avond niet, wie zal het zeggen?
Dat hebben we allemaal wel eens.
Dat was en is mijn bedoeling helemaal niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je de volgende keer dan maar niet op mij botvieren, dat maakt deze sc er niet leuker op.
bijna, ben nog aan de foonquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho!
Ben je al klaar voor Underworld?
niks ontvangen, maar wel bijgelezen... geen commentaar, want ik kan geen 2 SC's tegelijk volgenquote:
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vindenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
niks ontvangen, maar wel bijgelezen... geen commentaar, want ik kan geen 2 SC's tegelijk volgen![]()
Ik geloof dat het radio topic zo'n beetje iedereen zijn nieuwe SC is geworden, als je dat niet volgt
dan is het hier ook niet meer te volgen, of uitgestorven.
ow, ik dacht dat jij daar ook al zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vinden
Voor jou en Fann dan nog een keer:quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het hier prima ga blijven vinden
ik heb er gisteren even meegekletst, zal dat vast wel vaker doen, maar het is anders kletsen dan hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat jij daar ook al zat.
Ik heb hem vanmiddag al gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou en Fann dan nog een keer:
Jezus dan moet ik minstens 3 bier achter mijn kiezen hebben wil ik dat kunnen waarderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou en Fann dan nog een keer:
Ah, daarom kom jij dus ook niet in dat radio topic...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dan moet ik minstens 3 bier achter mijn kiezen hebben wil ik dat kunnen waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |