abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151072770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan had ie nog wel even Allah Akbar!!! geroepen die laatste minuten.
We weten niet wat hij gezegd heeft.
Het is enkel niet medegedeeld.
Make my day!
pi_151072810
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:43 schreef agter het volgende:

[..]

We weten niet wat hij gezegd heeft.
Het is enkel niet medegedeeld.
Hij heeft niks gezegd.. op het einde hoorde je alleen ademen. Waarom zouden ze hierover iets verzwijgen?
pi_151072836
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:39 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Piloot verlaat de cabine om te gaan pipi machen, co-piloot blokkeert de deur vanuit de cockpit, zet handmatig de autopiloot van 38.000 op 100 voet, reageert niet op de radio, het gebonk op de deur en het gegil van de passagiers. Veel duidelijker kan volgens mij niet.
Het klinkt duidelijk inderdaad, maar vooralsnog geen sluitend bewijs. En indien de co-piloot helemaal niets van z'n beslissing ergens laat duiden zullen we het niet volledig zeker weten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151072887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef waht het volgende:

[..]

Het klinkt duidelijk inderdaad, maar vooralsnog geen sluitend bewijs. En indien de co-piloot helemaal niets van z'n beslissing ergens laat duiden zullen we het niet volledig zeker weten.
Dus als ze een briefje vinden is het pas sluitend?
pi_151073012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef waht het volgende:

[..]

Bij de andere gevallen waarbij de piloot doelbewust zijn vliegtuig liet crashen was er ook nooit sluitend bewijs.. in geen van de gevallen werd een afscheidsbrief o.i.d. achter gelaten geloof ik.. Sluitend bewijs is mijns inziens ook niet nodig
pi_151073026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft niks gezegd.. op het einde hoorde je alleen ademen. Waarom zouden ze hierover iets verzwijgen?
Heb jij de band gehoord? Ik niet.
Waarom staat ie niet online?
We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Make my day!
pi_151073036
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dus als ze een briefje vinden is het pas sluitend?
Als ze al een briefje vinden, beginnen er vast mensen zich af te vragen of het wel zijn handschrift is....

Het lijkt wel of mensen tegenwoordig overal wat achter willen zoeken, en niet meer de simpelste verklaring willen geloven.
pi_151073058
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij de andere gevallen waarbij de piloot doelbewust zijn vliegtuig liet crashen was er ook nooit sluitend bewijs.. in geen van de gevallen werd een afscheidsbrief o.i.d. achter gelaten geloof ik.. Sluitend bewijs is mijns inziens ook niet nodig
Met de feiten die er nu liggen zie ik ook geen ander scenario dan opzet. Helaas.
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:51:55 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_151073063
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef agter het volgende:

[..]

Omdat dat wellicht niet prettig is voor de nabestaanden?
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:53:56 #85
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_151073127
quote:

[..]

We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Schijnt ook veel gegil op te staan. Mensen waren dus op de hoogte van de situatie.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_151073141
quote:

[..]

Het is bewijsmateriaal in een strafrechtelijk onderzoek
pi_151073187
Ik las net dat er ook nog vijf honden en hun begeleider aan boord waren, op weg naar adoptieadressen in Duitsland

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Schijnt ook veel gegil op te staan. Mensen waren dus op de hoogte van de situatie.
In de laatste seconde was er gegil. Toen wist men wel hoe laat het was, ja
pi_151073204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat dat wellicht niet prettig is voor de nabestaanden?
Voor Mh17 staat het transcript online.
Maar mss moet dat hier nog komen?
Make my day!
pi_151073211
In een of andere tv serie zag ik een geniale gek met geavanceerde technologie ervaring, een vliegtuig vanuit de grond overnemen met een controller en allerlei geavanceerde apparatuur , om het vervolgens te laten neerstorten.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_151073312
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef agter het volgende:

[..]

Voor Mh17 staat het transcript online.
Maar mss moet dat nog komen?
Het is nu geen regulier onderzoek meer, maar een strafrechtelijk onderzoek. Dan is het maar de vraag of het volledig openbaar wordt.

Met reguliere veiligheidsonderzoeken krijg je altijd enorm dik uitgewerkte rapporten die justitie ook niet mag gebruiken. Neus eens rond op www.onderzoeksraad.nl, daar vind je oa Turkish Airlines terug.
pi_151073319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:53 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Nee laagte.... hihihi :@

Excuses, heel matig
pi_151073326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:55 schreef Alentejana het volgende:
Ik las net dat er ook nog vijf honden en hun begeleider aan boord waren, op weg naar adoptieadressen in Duitsland

[..]

In de laatste seconde was er gegil. Toen wist men wel hoe laat het was, ja
in een A320 kan volgens mij iedereen het wel zien als er iemand de cockpitdeur staat in te trappen. Als die persoon ook nog eens de piloot is lijkt me dat geen goed teken. Ik denk dat ze wel eerder dan die laatste seconde door hebben gehad dat er iets niet in de haak was.
In the coolest little capital of the world
pi_151073358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

in een A320 kan volgens mij iedereen het wel zien als er iemand de cockpitdeur staat in te trappen. Als die persoon ook nog eens de piloot is lijkt me dat geen goed teken. Ik denk dat ze wel eerder dan die laatste seconde door hebben gehad dat er iets niet in de haak was.
Ik neem ook aan dat er passagiers zijn geweest die hebben geholpen bij het forceren van de deur. Dat laat je niet een paar stewardessen doen lijkt me.
pi_151073367
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het is nu geen regulier onderzoek meer, maar een strafrechtelijk onderzoek. Dan is het maar de vraag of het volledig openbaar wordt.

Met reguliere veiligheidsonderzoeken krijg je altijd enorm dik uitgewerkte rapporten die justitie ook niet mag gebruiken. Neus eens rond op www.onderzoeksraad.nl, daar vind je oa Turkish Airlines terug.
Ah, okay. Dus we krijgen de tape of de transcriptie dus wsl nooit te zien.
Jammer.
Make my day!
pi_151073427
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef agter het volgende:

[..]

Jammer.
Zoals de procureur het uitlegde is op de tape vooral iemands ademhaling te horen. Niet veel bijzonders dus qua transcript.
pi_151073444
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef agter het volgende:

[..]

Jammer.
Weet ik niet, ook grote kans dat de BEA parallel hun eigen onderzoek uit blijft voeren :) Daar komt dan een keurig uitgebreid rapport van uit. Justitie heeft dan zijn eigen onderzoek.
pi_151073498
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:59 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik neem ook aan dat er passagiers zijn geweest die hebben geholpen bij het forceren van de deur. Dat laat je niet een paar stewardessen doen lijkt me.
Die deur schijnt zelfs bestand tegen een granaat te zijn, dus ik neem aan dat de piloot wist dat proberen in te trappen weinig zin had. Daar veroorzaak je alleen maar paniek mee denk ik.
pi_151073509
http://aviation-business-(...)heinland-Pfalz-.html

Tjonge, blijft wel raar wat die co piloot bezielde als hij door FAA geaccepteerd was.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_151073686
Met antidepressiva durf je alles.
pi_151073773
Wat denken jullie m.b.t. mogelijke motieven van die piloot? Zit ook nog te denken aan liefdesverdriet.. mensen kunnen dan gekke dingen doen. Er was ook een tijdje terug nog een crash waarbij ze vermoeden dat dit de reden was voor de piloot om er een eind aan te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')