Da's waar :$quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Misschien vinden jullie deze dan ook wel lief.
[ afbeelding ]
Waar jij je goed in voelt bby. :$quote:
Toedelsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef Dqod het volgende:
Ik ga het maar even opgeven met internet en ff keihard meebleren :$![]()
Life's a show and we all play a part...quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:52 schreef Dqod het volgende:
Ik ga het maar even opgeven met internet en ff keihard meebleren :$![]()
Deep man. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Life's a show and we all play a part...
Too bad I suck at itquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Life's a show and we all play a part...
Meestal staat er hoeveel m² je er mee kan dekken. Ik zou dat dan ruim nemen, dan heb je zeker genoeg. Of juist niet en dan kun je altijd nog meer halen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
Booh, hoe ga ik in godsnaam inschatten hoeveel verf ik nodig heb.
In mijn beleving klopt de schattig op het blik/de bak altijd wel aardig eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:56 schreef Samzz het volgende:
Booh, hoe ga ik in godsnaam inschatten hoeveel verf ik nodig heb.
Yeah.quote:
Ah, 100m2... Denk dat ik dan aan twee potten wel voldoende heb... Of niet. Ik weet 't niet. Even pa vragen wat de totale oppervlakte isquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal staat er hoeveel m² je er mee kan dekken. Ik zou dat dan ruim nemen, dan heb je zeker genoeg. Of juist niet en dan kun je altijd nog meer halen.
In jou :$quote:
Krijg zin in kfc van deze aflevering.quote:
Ik dacht precies het zelfde een paar minuten geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg zin in kfc van deze aflevering.
Ga uit mijn hoofd jijquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg zin in kfc van deze aflevering.
Dat is in ieder geval ietsquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Yeah.
Het lijkt hier wel banen te regenen soms.Of in ieder geval sollicitaties.
quote:
Fattystruggles dit. Ik voel je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ook wel zin in wokkels. Of pizza. Of lekkere patat. Ugh... Ik walg van mezelf
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:15 schreef artelligence het volgende:
Nu jullie over KFC praten heb ik ook zin in KFC
quote:
Ik blijf kijken en lachen.quote:
Ik ben een simpel persoon.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje simpel hoor, hard lachen om een neger met kip. :$
quote:
Evenmin om die KFC reclame waarin die donkere jongen kip serveert aan een blankequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan echt bizar veel watermeloen eten.quote:
Dus dat ben jij?quote:
Meloenenvocht ... Ergens klinkt het vies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt bizar veel watermeloen eten.
Afgelopen jaar een keertje zoveel dat mijn buik klotste van het meloenenvocht. :$ :$
Waar is Faxie op momenten zoals deze?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Meloenenvocht ... Ergens klinkt het vies.
Dat door een smoothie blenden met aardbei en sinaasappelsquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan echt bizar veel watermeloen eten.
Afgelopen jaar een keertje zoveel dat mijn buik klotste van het meloenenvocht. :$ :$
Waar is fylax op momenten als deze bedoel jequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waar is Faxie op momenten zoals deze?
Ik mis hem wel een beetje. Zal wel aan het werk zijn. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waar is Faxie op momenten zoals deze?
Genoeg zaad om hem op te vangenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mis hem wel een beetje. Zal wel aan het werk zijn. :$
Fylax is niet zo oversekst als Faxie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waar is fylax op momenten als deze bedoel je
Die komt zo buurten, want je hebt zijn nick genoemd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waar is fylax op momenten als deze bedoel je
I see what you did there.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die komt zo buurten, want je hebt zijn nick genoemd.
Hij staat standaard in mijn ondertekst dus ja dat zegt niksquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die komt zo buurten, want je hebt zijn nick genoemd.
Ja.quote:
Altijd een mooi moment als iemand zijn timeline update.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
En Faxie zal zo wel komen. Ik zag hem posten op Facebook.
I see what you did therequote:Op donderdag 26 maart 2015 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
En Faxie zal zo wel komen. Ik zag hem posten op Facebook.
quote:
Wow.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga helemaal stuk om Cumminitygodver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |