Hehe. Kan Straw niet doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat soort problemen nooit, ik doe gewoon mijn bril af.
Oh nee wacht, ik heb helemaal nooit seks. :$
Neenquote:
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
JaEn dan uitvouwen en gladstrijken
Daggutnievriend :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan verzamelen jullie de folie, eet ik de eitjes op
Gewoon lenzen met sterkte indoen.quote:
Mag ik mee-etenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan verzamelen jullie de folie, eet ik de eitjes op
Lik je er dan eerst aan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daggutnievriend :$
Je mag er eentje :$
Jawel, maar dan kan ik toch gewoon m'n jurkje aandoen? Ipv een paaseitjeswrappingcollagequote:
Ja dat kan ook gok ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan ik toch gewoon m'n jurkje aandoen? Ipv een paaseitjeswrappingcollage
Neequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je bent niet de moeite waard om te versieren?
Wil je dat? :$quote:
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit moet ik eraan geloven. Hele familie heeft een bril.Dus even 10 jaar wachten.
Straw niet, iedereen staat voor haar in de rij. Je bent haar zo weer kwijt.quote:
Kijk, dat is een beter plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan ik toch gewoon m'n jurkje aandoen? Ipv een paaseitjeswrappingcollage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Vrouwen altijd eerst iets zeggen en dan pas denken hequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee wacht wat zeg ik nu, ik wil je wel kunnen zien.
Hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee wacht wat zeg ik nu, ik wil je wel kunnen zien.
Jij ziet toch ook niet veel zonder?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka ziet wel ziek weinig zonder haar bril. Is wel een beetje zielig.
Zal een reep regelen :$quote:
Dat is wel een beetje ... tsja ... debiel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
Het vreemde is, paaseitjes vind ik heerlijk en chocolade letters niet, terwijl het is gewoon omgesmolten van hetzelfde
Ik zie dan meteen Velma voor me, van Scooby DOoquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is vooral vanwege het dubbelzien dat ik dan niets goed kan zien hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is het levenquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straw niet, iedereen staat voor haar in de rij. Je bent haar zo weer kwijt.
Wink wink nudge nudgequote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kom ik ook eindelijk op het lijntjesschema
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, dat is een beter plan.
Hier is het zowaar lekker weer joh
StahpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door het slechte weer alhier doet die wifi het zo slecht
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Welke sterkte heb je dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is vooral vanwege het dubbelzien dat ik dan niets goed kan zien hoor.
Goed idee voor een cosplay.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie dan meteen Velma voor me, van Scooby DOo
7quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straw niet, iedereen staat voor haar in de rij. Je bent haar zo weer kwijt.
Autistisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |