Is ook niet met zekerheid te zeggen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze crash had voorkomen kunnen worden door die mongool niet alleen te hebben gelaten
dat zie je dondersgoed alleen sommige mensen die zien dat even niet inquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ook niet met zekerheid te zeggen..
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Bij een folie à deux sta je ook weer te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Ik zie het al voor me ja, een compleet controlcenter, alle vliegtuigen gaan eruitzien als dat Beluga transportvliegtuig om alle piloten te kunnen herbergen.quote:Op
donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten er minimaal 20 zijn; dan pas is er geen enkele ruimte meer om iets te doen.
Dankjequote:
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Rabieluh het volgende:
Altijd 2 personen in de cockpit houden geeft wel een extra drempel natuurlijk, of zie ik dit niet goed.
Geen ticket kopen, lekker thuisblijven en op internet plaatjes kijken van verre landen; 7% van de piloten is hartstikke koekoek.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet de zelfmoordpiloot eerst de ander de hersens inslaan, dus dat is wel een drempeltje nog ja. Verder is het gewoon onmogelijk uit te sluiten.
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet ik 100% zeker zonder twijfel. Maar dat is mijn visie.
Voor sommige mensen zal het de drempel wel verhogen om daadwerkelijk iets kwaads te doen maar als ze het echt willen doen ze het ook wel met nog een andere piloot erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
dit ja.. zelfs met bewolking merk je een daling van vele duizenden meters echt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lagquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga maar lekker janken man, in plaats van een dialoog aan te gaan
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk allemaal een geldkwestie. Schijnmaatregelen nemen zodat mensen zich weer wat schijnveiliger voelen in het vliegtuig zodat er weer wat meer echt geld binnenkomt.
Er zijn alleen audioopnames.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Ja joh, dat valt ook niet op als de piloot dat meeneemt in de cockpit. Neem er dan direct een groot mes of honkbalknuppel bij meequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ze bij DWDD zeiden was treffend: je hebt een groot probleem als de vijand al in de cockpit zit is er een groot probleem. Als je dat niet kunt voorkomen, kun je dit soort ongelukken niet voorkomen. Een stuk touw, een schaar kan genoeg zijn om mannetje nummer 2 uit te schakelen.
De 2e man maatregel is 1 van de vele maatregelen van schijnveiligheid. Dat is wat ze wilden zeggen. Het is fijn als je zo naïef bent om het te geloven en je daardoor veiliger te voelen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Alleen geluids- en datagegevens volgens mij. Het zou niet eens een gek idee zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef dumble het volgende:
Die zwarte doos moet toch ook camera beelden van de cockpit opnemen? Of staan die op de 2de die nog niet gevonden is?
Dat is waar. Ik ben regelmatig voor 3 tientjes naar Milaan of Londen gevlogen. Op en neer. Vind het allemaal wel prima hoor, maar eigenlijk kan zoiets toch gewon niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal wel voor een paar tientjes naar een wereldstad. De geldkwestie is mede mogelijk gemaakt door onszelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |