abonnement Unibet Coolblue
pi_151063869


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiënisch werkt. Zie de laatste spoiler in deze OP voor shops waar onze users goede ervaringen mee hebben. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel. Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O* De OP - belangrijke veranderingen aan de OP moeten ook in de OP op de fok!wiki aangepast worden. De OP is het makkelijkst van de fok!wikipagina te kopiëren als je op de betreffende pagina even op 'bewerken' (links bovenaan) klikt.
pi_151063925
Pffffew het is gelukt een nieuw deel te openen zo te zien. Ik heb maar niks verandert aan de OP. Foto van m'n piercings staat alleen wel in het vorige deel.
pi_151072310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:03 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Heb het maar even zo gedaan.
[ afbeelding ]

Genezen valt tot nu toe heel erg mee, hopelijk blijft het zo goed gaan. Heb er eigenlijk geen last van, soms jeukt het een beetje en m'n neus is nog wel gevoelig als ik aan de huid rondom zit. Gapen en niezen gaan gelukkig wel pijnloos. :)

Oh kak, volgens mij gooi ik met deze post het topic dicht. Ik zal nu voor het eerst in m'n leven proberen een nieuwe te openen.
Leuk! En fijn dat genezen meevalt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151081382
Kent er iemand toevallig een piercingshop/-studio waar ze een apprentice kunnen gebruiken? Waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd, hiervoor excuses!
Mon 'en!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:48:48 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151121527
Ik doe weer mee.
Resistance is futile.
pi_151122132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 05:49 schreef bloempjuh het volgende:
Kent er iemand toevallig een piercingshop/-studio waar ze een apprentice kunnen gebruiken? Waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd, hiervoor excuses!
Waar ze er actief om vragen, of waar er gewoon weinig mensen rondlopen ofzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151127436
Kwam gisterenavond een meisje tegen met een opgerekte labret en neusvleugels. Super mooi. Maar voor mij iets te extreem.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:05:50 #8
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_151141960
Vandaag helix laten zetten, viel me echt mee! Had verwacht dat het pijn zou doen, maar stelde niks voor :D
Believe you can, and you will.
pi_151150643
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waar ze er actief om vragen, of waar er gewoon weinig mensen rondlopen ofzo?
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Gewoon een shop binnenwandelen en vragen?
Mon 'en!
  zondag 29 maart 2015 @ 15:01:04 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_151156192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:07 schreef Noriega het volgende:
Kwam gisterenavond een meisje tegen met een opgerekte labret en neusvleugels. Super mooi. Maar voor mij iets te extreem.
Ik vind dat ook geweldig, je krijgt er gewoon een andere mond van. Idd te extreem als je een normale baan hebt. Ook vrij onomkeerbaar.


[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 29-03-2015 15:10:54 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_151157645
Ik kan er uren naar kijken. Maar idd, nu zou het te veel hinderlijk zijn wat betreft baan. Misschien is het over een jaar of vijf wel meer ingeburgerd.

Deze is ook mooi

  zondag 29 maart 2015 @ 16:00:59 #12
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_151157776
TVP.

Ik moet aankomende week even meerdere shops bezoeken, om te kijken of mijn piercing te herstellen is.

Heb een surface boven beide heupbotten (geen idee of het echt een naam heeft :') ) maar aan de linkerkant mis ik de helft helaas.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zondag 29 maart 2015 @ 18:19:29 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151162711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef xBubbles het volgende:
Vandaag helix laten zetten, viel me echt mee! Had verwacht dat het pijn zou doen, maar stelde niks voor :D
Lucky bastard, ik ging zowat van m'n stokje!
Resistance is futile.
  zondag 29 maart 2015 @ 18:22:58 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151162801
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:56 schreef Noriega het volgende:
Ik kan er uren naar kijken. Maar idd, nu zou het te veel hinderlijk zijn wat betreft baan. Misschien is het over een jaar of vijf wel meer ingeburgerd.

Deze is ook mooi

[ afbeelding ]
De dame die Semtex postte: _O_

Dit vind ik persoonlijk geen geslaagd voorbeeld, mede omdat ik het haar niet vind staan.

Valt me trouwens redelijk vaak op dat weinig mensen rekening houden met wat ze staat waar het piercings betreft. Nog geen fokkers tegen gekomen trouwens.
Resistance is futile.
  maandag 30 maart 2015 @ 21:18:12 #15
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_151204795
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lucky bastard, ik ging zowat van m'n stokje!
Moet zeggen dat ik een hoge pijngrens heb hoor, ik mag niet klagen! Tattoo en navelpiercing deden ook geen zeer :D
Believe you can, and you will.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:17:24 #16
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151766641
Zijn er Fok!sters wie er ervaring hebben met de fourchette?
Ik zit er namelijk over te denken om er een te laten zetten. :P
Kan er niet veel over vinden qua ervaringen.
pi_151766757
Lijkt me niet zo'n fijne plek :X
Waarom wil je specifiek die, en niet een meer gebruikelijke intiempiercing?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:26:01 #18
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151766859
Ik heb al tepelpiercings en een VCH.
En ik wil nóg wel een piercing :P
  roze vrijdag 17 april 2015 @ 10:44:32 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151767319
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
TVP.

Ik moet aankomende week even meerdere shops bezoeken, om te kijken of mijn piercing te herstellen is.

Heb een surface boven beide heupbotten (geen idee of het echt een naam heeft :') ) maar aan de linkerkant mis ik de helft helaas.
Surface piercings groeien sowieso vrij snel uit.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:25:38 #20
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_151768286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:17 schreef Eisoep het volgende:
Zijn er Fok!sters wie er ervaring hebben met de fourchette?
Ik zit er namelijk over te denken om er een te laten zetten. :P
Kan er niet veel over vinden qua ervaringen.
Als ik de wiki-pagina lees dan is het geen makkelijke piercing. Zowel anatomie als hygiëne zijn nogal een issue.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fourchette_piercing
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:26:53 #21
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151768318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:25 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Als ik de wiki-pagina lees dan is het geen makkelijke piercing. Zowel anatomie als hygiëne zijn nogal een issue.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fourchette_piercing
Ja dat had ik al gevonden. ;)
Maar aan persoonlijke verhalen heb ik meer dan een verhaaltje op wikipedia.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:09:12 #22
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_151769368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:26 schreef Eisoep het volgende:

[..]

Ja dat had ik al gevonden. ;)
Maar aan persoonlijke verhalen heb ik meer dan een verhaaltje op wikipedia.
Snap ik :)
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:12:16 #23
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_151769424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:09 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Snap ik :)
Ik heb net wel even gecheckt en volgens mij heb ik net niet genoeg vel. :'(
Maar dat moet ik nog maar even verder bestuderen :P _O-
pi_151869350
Nog Friezen die een piercing willen?
Volgende week kun je voor ¤10,- een waardebon kopen voor een piercing naar keuze (muv kraakbeen) bij FullColor Drachten. :)
  donderdag 28 mei 2015 @ 20:42:02 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_153050366
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

De dame die Semtex postte: _O_

Dit vind ik persoonlijk geen geslaagd voorbeeld, mede omdat ik het haar niet vind staan.

Valt me trouwens redelijk vaak op dat weinig mensen rekening houden met wat ze staat waar het piercings betreft. Nog geen fokkers tegen gekomen trouwens.
Ik probeer daar tegenwoordig wel op te letten, vroeger niet echt.
Zou nu bijvoorbeeld absoluut geen neuspiercing meer nemen, deze heb ik wel gehad.

Ik ben al een tijd aan het twijfelen om weer een medusa te laten zetten.
Het is zoooooo moooooi.

Ik denk dat ik mond vol gaatjes heb als ik 30 ben :')
  maandag 1 juni 2015 @ 23:54:24 #26
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153175476
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind dat ook geweldig, je krijgt er gewoon een andere mond van. Idd te extreem als je een normale baan hebt. Ook vrij onomkeerbaar.
[ afbeelding ]
Het is net zo omkeerbaar als alle andere gestretchte piercings. Als je een goede bodymod artist hebt is alles om te keren. Van een gestretchte lip tot geboren worden met een navel/tepels
  dinsdag 2 juni 2015 @ 05:06:59 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_153177471
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:54 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het is net zo omkeerbaar als alle andere gestretchte piercings. Als je een goede bodymod artist hebt is alles om te keren. Van een gestretchte lip tot geboren worden met een navel/tepels
True, maar krijg je zoiets netjes weg zonder litteken? kan me ook voorstellen dat het schade achterlaat aan de tanden erachter.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 2 juni 2015 @ 06:26:37 #28
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153177583
Iemand een tip voor een goede piercer in (zuid) Limburg?
Starbucks, waar blijf je
pi_153180780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 06:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
Iemand een tip voor een goede piercer in (zuid) Limburg?
Bodypleasures maastricht is wel goed, mijn tong en navel heb ik bij bodycorner laten doen in Heerlen. Nooit problemen mee gehad.
pi_153186379
Prft ik wil iets met mijn oren maar ik twijfel. Ik vind de snug en de orbital heeeel vet, maar ik denk dat de orbital echt een ramp wordt met genezen.
pi_153186584
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Prft ik wil iets met mijn oren maar ik twijfel. Ik vind de snug en de orbital heeeel vet, maar ik denk dat de orbital echt een ramp wordt met genezen.
Die orbital vind ik ook erg gaaf, waar zou je hem willen?
pi_153186748
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Die orbital vind ik ook erg gaaf, waar zou je hem willen?
M'n linkeroor, maar dan zit je door een heel dik stuk kraakbeen heen en dat is eng.
pi_153186893
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:28 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

M'n linkeroor, maar dan zit je door een heel dik stuk kraakbeen heen en dat is eng.
Maar je kan deze toch op verschillende plekken in je oor laten zetten, of wil je hem bovenin?

Ik vind zo'n lippiercing mooi waar het bolletje in het midden van je onderlip uitkomt, weet iemand hoe deze heet? Het is dus eigenlijk een verticaal staafje door je onderlip.
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:38:23 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153186980
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:35 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind zo'n lippiercing mooi waar het bolletje in het midden van je onderlip uitkomt, weet iemand hoe deze heet? Het is dus eigenlijk een verticaal staafje door je onderlip.
Eskimo / Vertical Labret :)
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:38:48 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153186990
Ik heb hem ook O+ Ben er nog steeds erg blij mee.
Your beauty never ever scared me.
pi_153187056
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Eskimo
Thnx! Ik twijfel heel erg tussen die en een septum :)
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:41:30 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153187076
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:40 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Thnx! Ik twijfel heel erg tussen die en een septum :)
Haha herkenbaar probleem. Ik had dat ook :9 Maar ik ben uiteindelijk toch voor de lippiercing gegaan.

Maar voor mij was ook een reden dat ik het thuis nooit mocht. Ik mocht overal piercings maar niet in of bij mijn mond. Dus ik was ook wel blij dat ik nu de kans had om mijn lip een keer te piercen.
Your beauty never ever scared me.
pi_153187131
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:41 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Haha herkenbaar probleem. Ik had dat ook :9 Maar ik ben uiteindelijk toch voor de lippiercing gegaan.
Ja die is ook echt heel leuk, lijkt me alleen wat lastig met lippenstift. En ik twijfel of ik mezelf niet te oud vind voor een nieuwe piercing ;( :')
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:46:03 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153187180
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja die is ook echt heel leuk, lijkt me alleen wat lastig met lippenstift. En ik twijfel of ik mezelf niet te oud vind voor een nieuwe piercing ;( :')
Ik heb er met lippenstift nooit problemen mee :o Het balletje is meteen wel weer schoon en je krijg je lippenstift prima op je lippen. En ik kan ook alles ermee eten, harde broodjes etc. Geen probleem. Ik kreeg namelijk verhalen te horen dat je niet alles meer chill kon eten met deze piercing maar ik at de dag erna alweer alles.
Your beauty never ever scared me.
pi_153187248
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb er met lippenstift nooit problemen mee :o Het balletje is meteen wel weer schoon en je krijg je lippenstift prima op je lippen. En ik kan ook alles ermee eten, harde broodjes etc. Geen probleem. Ik kreeg namelijk verhalen te horen dat je niet alles meer chill kon eten met deze piercing maar ik at de dag erna alweer alles.
Was hij ook snel genezen? Ik vind die er erg leuk uitzien en je verneukt je tanden er niet zo mee denk ik.
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:50:23 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153187299
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:48 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Was hij ook snel genezen? Ik vind die er erg leuk uitzien en je verneukt je tanden er niet zo mee denk ik.
In principe komt hij (vrijwel) niet tegen je tanden. Maar genezen? Ja dat ging bij mij heel snel. Ik heb er helemaal geen last van gehad en de dag erna voelde het al alsof hij er maanden in zat. Maar ik denk dat dat wel persoonlijk is.

Mijn lip is niet dikker geworden, ik had er geen pijn aan, niks. Maar ik heb het idee dat lippen wel snel genezen want als je op je lip bijt of een velletje eraf trekt dan is het ook best snel genezen.
Your beauty never ever scared me.
pi_153187332
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

In principe komt hij (vrijwel) niet tegen je tanden. Maar genezen? Ja dat ging bij mij heel snel. Ik heb er helemaal geen last van gehad en de dag erna voelde het al alsof hij er maanden in zat. Maar ik denk dat dat wel persoonlijk is.

Mijn lip is niet dikker geworden, ik had er geen pijn aan, niks.
Goed om te horen, heb zelf alleen navel en tong, en wat dingen in mijn oor maar dat genas ook allemaal wel erg goed. Septum vind ik ook heel leuk maar op de een of andere manier vind ik die extremer dan in de lip, vooral een beetje ivm werk.
  roze dinsdag 2 juni 2015 @ 14:54:46 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153187419
Ik was wel in het begin erg para als ik blikjes drinken ging drinken :') Durfde dat ook niet zonder rietje, bang dat ik vast kwam te zitten ofzo. Maar dat was natuurlijk ook onzin.
Your beauty never ever scared me.
pi_153187918
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik was wel in het begin erg para als ik blikjes drinken ging drinken :') Durfde dat ook niet zonder rietje, bang dat ik vast kwam te zitten ofzo. Maar dat was natuurlijk ook onzin.
Ja dat zou ik ook hebben :')
pi_153308516
Hoi allemaal,

ik ben erg nieuw op fok, en piercings. Ik heb veel meegelezen, en hoe meer ik las, hoe kleiner ik me voelde worden.. Toch voel ik de drang om het even op het forum te gooien, hoe dom ik ook over zal komen.

Ik wilde al erg lang een helix piercing, maar aangezien ik bij het idee van een naald al tranen krijg heb ik hier nooit wat mee gedaan. Dit tot ik 2 weken geleden in Claires liep (ja, hier gaat het naartoe).
Raakte met een verkoopdame aan de praat,, zij vertelde me dat ze pas een helix piercing had laten zetten, en toen ik vroeg waar was het antwoord, hier in de winkel.

Lang verhaal kort, voor ik het weer zat ik op de stoel en was er een gaatje in mijn oor (geschoten). Omdat ik er uiteindelijk meer dan 1 wil hadden we het hierover, en ik vroeg hoelang zou moeten wachten voor de rest. Antwoord: dat kan direct.
Zo gezegd, zo gedaan.

Eenmaal thuis pas in verdiept (dom en te laat).. Een duizend-en-één adviezen over:
A) Niet laten schieten, maar met een naald, B) 3-4 Maximaal in 1 keer en C) Niét bij een juwelier..

In gedachten is mijn oor er al 50 keer afgevallen.. op het moment is het nog een beetje rood en gevoelig, maar voor de rest eigenlijk niets aan de hand..

Lieve ervaren gepiercete mensen,, kan iemand mij vertellen of dit uiteindelijk sowieso mis zal gaan, of dat ik misschien nog wat dom geluk kan hebben?

Groetjes van een bezorgd blondje
pi_153311396
Je kan geluk hebben. Je oor doet het nu toch nog prima?
pi_153311663
M'n man zei net dat de roodheid al minder is. Op het moment is het wel verschrikkelijk gevoelig, ook al als ik er lichtjes langskom.

Ik probeer er niet aan te zitten en ipv de geadviseerde 3x per dag aftercare doe ik 1x de aftercare en 1x spoelen met water en voor de rest raak ik het niet aan. Dat scheelde een stuk met de roodheid.
pi_153312392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:46 schreef Theephot85 het volgende:
Hoi allemaal,

ik ben erg nieuw op fok, en piercings. Ik heb veel meegelezen, en hoe meer ik las, hoe kleiner ik me voelde worden.. Toch voel ik de drang om het even op het forum te gooien, hoe dom ik ook over zal komen.

Ik wilde al erg lang een helix piercing, maar aangezien ik bij het idee van een naald al tranen krijg heb ik hier nooit wat mee gedaan. Dit tot ik 2 weken geleden in Claires liep (ja, hier gaat het naartoe).
Raakte met een verkoopdame aan de praat,, zij vertelde me dat ze pas een helix piercing had laten zetten, en toen ik vroeg waar was het antwoord, hier in de winkel.

Lang verhaal kort, voor ik het weer zat ik op de stoel en was er een gaatje in mijn oor (geschoten). Omdat ik er uiteindelijk meer dan 1 wil hadden we het hierover, en ik vroeg hoelang zou moeten wachten voor de rest. Antwoord: dat kan direct.
Zo gezegd, zo gedaan.

Eenmaal thuis pas in verdiept (dom en te laat).. Een duizend-en-één adviezen over:
A) Niet laten schieten, maar met een naald, B) 3-4 Maximaal in 1 keer en C) Niét bij een juwelier..

In gedachten is mijn oor er al 50 keer afgevallen.. op het moment is het nog een beetje rood en gevoelig, maar voor de rest eigenlijk niets aan de hand..

Lieve ervaren gepiercete mensen,, kan iemand mij vertellen of dit uiteindelijk sowieso mis zal gaan, of dat ik misschien nog wat dom geluk kan hebben?

Groetjes van een bezorgd blondje
Schieten in kraakbeen is toch verboden? :o
pi_153312440
Mijn helix is ook ooit geschoten. Nooit problemen mee gehad. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_153313133
Ik heb twee helixen naast elkaar laten schieten en er vervolgens alles mee gedaan wat nu afgeraden wordt en ik heb m'n oor ook nog. Dus: niet na drie weken een nieuw sieraad erin en vervolgens de achtbaan in en niet schoonmaken met sterilon. Ook een tijdje niet gaan zwemmen en niet aan frunniken.
Ik wil nu al tien jaar een tragus piercing. Schieten vind ik geen probleem, van piercen krijg ik al knikkende knieën als ik eraan denk :')
Tap tap tap
pi_153313179
Tja, Louboutin, of het verboden is weet ik niet. Is dat Europees of verschilt dat per land? (woon in engeland, miss andere regels?)

En heb in plaats van 1 gaatje, 6 gaatjes laten schieten. Ik dacht, kan het maar gehad hebben -_-
pi_153313253
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:52 schreef Theephot85 het volgende:
Tja, Louboutin, of het verboden is weet ik niet. Is dat Europees of verschilt dat per land? (woon in engeland, miss andere regels?)

En heb in plaats van 1 gaatje, 6 gaatjes laten schieten. Ik dacht, kan het maar gehad hebben -_-
In nl mag het inderdaad niet meer. Ik heb er eerst twee en een week later drie laten doen. Ik wist 's nachts niet op welk oor ik moest liggen. Maat ik Engeland mag schieten nog wel? Dan ga ik van de zomer ook maar eens naar Claires :')
Tap tap tap
pi_153314826
Ik heb geen idee hoe het rondom de regels zit hier. Kan me niet voorstellen dat ze iets promoten wat officieel niet mag.
al zijn ze er zot genoeg voor :P
pi_153323788
Ik heb in mijn tienerjaren ook meerdere laten schieten, ook in kraakbeen. Altijd goed gegaan. Waarschijnlijk gaat het meestal ook wel goed, maar als het fout gaat dan kan het wel flink fout gaan natuurlijk..

In kraakbeen schieten zou ik sowieso nu echt nooit meer doen omdat ik nu beter weet en dat risico niet wil nemen, wel nog een paar jaar geleden een paar in de oorlel laten schieten in een impuls omdat het kon voor 2,50 :@
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_153324141
Mijn helix is ook geschoten, nooit problemen meegehad. Heb wel een tijd een iets dikker stukje aan de achterkant van m'n oor gehad, maar dat is weggetrokken uiteindelijk.
pi_153326110
Voel me toch wat gerust gesteld. Vanochtend heb ik een zoutwater oorbadje genomen, achterkant is echt verschrikkelijk gevoelig :\.

Badje was wel een interessant geheel. Nog best pittig om je hele oor erin te krijgen zonder rotzooi te maken xD.
  zondag 7 juni 2015 @ 15:19:22 #57
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153327060
Het hoort wel gevoelig te zijn he, dat lijkt me met piercen ook wel, er zit een staaf door je vlees :D
Tap tap tap
  zondag 7 juni 2015 @ 15:19:44 #58
62419 CherryLips
chocoholic
pi_153327068
Hoe doop je eigenlijk je tragus piercing in een zoutwaterbadje?
Tap tap tap
pi_153328819
Van het piercingforum :)

quote:
-> Mocht het met een mok niet handig zijn i.v.m. de plaats van de piercing, werkt het ook goed om een compres te maken; week een steriel gaasje/watje/whatever floats your boat in je zeezoutoplossing en leg dit op/om de te behandelen piercing. Lekker erop laten liggen zodat het goed de piercing kan bereiken en afspoelen naderhand. Works just as well.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_153329940
Ik ben nu helemaal verliefd op deze piercing, alleen vraag me af of dat niet heel snel uitgroeit.

  zondag 7 juni 2015 @ 21:17:37 #61
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_153336214
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:27 schreef Polenbatser het volgende:
Ik ben nu helemaal verliefd op deze piercing, alleen vraag me af of dat niet heel snel uitgroeit.

[ afbeelding ]
Valt op zich wel mee.

mijn madison (hals) groeide vele malen sneller uit.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:59:02 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_153341784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:52 schreef Theephot85 het volgende:
Tja, Louboutin, of het verboden is weet ik niet. Is dat Europees of verschilt dat per land? (woon in engeland, miss andere regels?)

En heb in plaats van 1 gaatje, 6 gaatjes laten schieten. Ik dacht, kan het maar gehad hebben -_-
Ik woon ook in Engeland (Northampton :')) , volgens mij mag het hier nog wel. En gewoon goed schoon blijven maken, niet teveel frunniken en niet na 3 weken sieraad verwisselen (heb ik wel gedaan bij mijn helix die met naald gepierced is, genezing aanzienlijk vertraagd om eerlijk te zijn)..
Resistance is futile.
  maandag 8 juni 2015 @ 00:00:49 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_153341842
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Theephot85 het volgende:
Voel me toch wat gerust gesteld. Vanochtend heb ik een zoutwater oorbadje genomen, achterkant is echt verschrikkelijk gevoelig :\.

Badje was wel een interessant geheel. Nog best pittig om je hele oor erin te krijgen zonder rotzooi te maken xD.
Mijn helix was echt lang nog heel gevoelig :* .
Resistance is futile.
pi_153345162
Nou Seven, dan zit je volgens mij nog best in de buurt, ik woon in Amesbury.
Ik kan niet wachten tot ik mag wisselen, maar ik ga het wel volhouden. Loop nu met zes knopjes rond, en volgens de dame bij Claires (waarvan ik nu iig blij ben dat ze wrs wél wist wat ze deed :P) moet ik 12 weken wachten tot ik kan wisselen.

Kijk daar heel erg naar uit, want op het moment heeft m'n oor een hoog sjonnie en anita gehalte.. -_-

Gisteren het zoutbadje gedaan en heel de dag vanaf gebleven en op het moment is m'n oor de rust zelve <3.
pi_153381409
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doop je eigenlijk je tragus piercing in een zoutwaterbadje?
Zo'n bol dat je vult met wasmiddel en in de wasmachine stopt werkt ook wel redelijk :)
pi_153385282
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 08:25 schreef Theephot85 het volgende:
Nou Seven, dan zit je volgens mij nog best in de buurt, ik woon in Amesbury.
Ik kan niet wachten tot ik mag wisselen, maar ik ga het wel volhouden. Loop nu met zes knopjes rond, en volgens de dame bij Claires (waarvan ik nu iig blij ben dat ze wrs wél wist wat ze deed :P) moet ik 12 weken wachten tot ik kan wisselen.

Kijk daar heel erg naar uit, want op het moment heeft m'n oor een hoog sjonnie en anita gehalte.. -_-

Gisteren het zoutbadje gedaan en heel de dag vanaf gebleven en op het moment is m'n oor de rust zelve <3.
Het is niet voor niks in veel landen verboden he.. om te zeggen dat die vrouw toch wel wist wat ze deed lijkt me wat optimistisch. Maar hopelijk geneest het gewoon goed bij jou. Persoonlijk zou ik meer dan 12 weken wachten met verwisselen, mij werd zes maanden aanbevolen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_153385999
Nja, ervan uitgaand dat het niet verboden is, zullen daar dan toch wel op getraind worden. Anders mag je toch niet zomaar gaten in iemands oor maken. Optimistisch is wel een beetje een groot woord.
pi_153386156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Theephot85 het volgende:
Nja, ervan uitgaand dat het niet verboden is, zullen daar dan toch wel op getraind worden. Anders mag je toch niet zomaar gaten in iemands oor maken. Optimistisch is wel een beetje een groot woord.
Die van mij heb ik bij de Twinkle laten schieten :')
Tap tap tap
pi_153387100
Moest even googlen. Hoe is dat gegaan?
pi_153388051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:54 schreef Theephot85 het volgende:
Moest even googlen. Hoe is dat gegaan?
Dat is prima gegaan, hoewel de onderste helix wel een tijdje heeft lopen klooien, maar ik had er ook al na een paar weken een nieuw sieraad in gedaan, achtbaan in, schoongemaakt met sterilon, dat soort dingen. Tijdje laten rusten en toen nergens last meer van. Hun advies was dus niet optimaal.
Tap tap tap
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:20:05 #71
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153389284
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja die is ook echt heel leuk, lijkt me alleen wat lastig met lippenstift. En ik twijfel of ik mezelf niet te oud vind voor een nieuwe piercing ;( :')
Je bent nooit te oud :P
pi_153389344
ah bah, bij de Claires werd geadviseerd 3x per dag met hun lotion.

Sinds ik daarmee gestopt ben ziet het er elke dag beter uit. De litha methode icm een zeezout oplossing als het geïrriteerd raakt zorgde binnen 3 dagen voor het verdwijnen van de roodheid en meeste pijn.

En dat terwijl ze dus bij elke piercing een fles lotion 'moeten' verkopen.. blij dat we dat niet gedaan hebben :D
pi_153389719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:20 schreef Noriega het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud :P
Daar heb ik ook nooit bij stilgestaan en bij mijn tattoos heb ik dat gevoel ook niet, maar bij piercings in het gezicht krijg ik dan zo'n 'hotter than my daughter' gevoel :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:30:50 #74
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153389766
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:29 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nooit bij stilgestaan en bij mijn tattoos heb ik dat gevoel ook niet, maar bij piercings in het gezicht krijg ik dan zo'n 'hotter than my daughter' gevoel :')
Ik vind het juist wel stoer als ook vrouwen die wat ouder zijn dat durven. :)
pi_153389809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:30 schreef Noriega het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel stoer als ook vrouwen die wat ouder zijn dat durven. :)
nja ben nog steeds het twijfelen over de septum, aan de andere kant kan ik hem natuurlijk zo uithalen als ik hem beu ben :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:33:21 #76
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153389879
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:31 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

nja ben nog steeds het twijfelen over de septum, aan de andere kant kan ik hem natuurlijk zo uithalen als ik hem beu ben :)
En je kan hem makkelijk onzichtbaar maken. Ook een groot voordeel.
pi_153390032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:33 schreef Noriega het volgende:

[..]

En je kan hem makkelijk onzichtbaar maken. Ook een groot voordeel.
Klopt, maar hoelang na het zetten kan je hem terug klappen? Of moet hij eerst genezen zijn?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:41:41 #78
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153390196
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:37 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Klopt, maar hoelang na het zetten kan je hem terug klappen? Of moet hij eerst genezen zijn?
Om er mee te bewegen moet het genezen zijn. Maar als je hem direct na het piercen inklapt en zo die tijd laat zitten is het geen probleem. Je moet alleen wel de keuze maken of het in de genezingstijd zichtbaar moet zijn of niet. :P
pi_153390330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef Noriega het volgende:

[..]

Om er mee te bewegen moet het genezen zijn. Maar als je hem direct na het piercen inklapt en zo die tijd laat zitten is het geen probleem. Je moet alleen wel de keuze maken of het in de genezingstijd zichtbaar moet zijn of niet. :P
Ah okey :) vraag me alleen af of je hem goed schoon kan maken als hij dan ingeklapt zit
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:46:25 #80
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_153390351
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:45 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ah okey :) vraag me alleen af of je hem goed schoon kan maken als hij dan ingeklapt zit
Was bij mij geen probleem
pi_153505166
Heeft iemand ervaring met een lippiercing eruit halen? Blijf je dat heel erg zien?
I thought air was free until I bought a bag of crisps.
pi_153505515
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:26 schreef fantafuckingtastic het volgende:
Heeft iemand ervaring met een lippiercing eruit halen? Blijf je dat heel erg zien?
Hier is dat ding *op een dun velletje na* gewoon nog open na jaren. Duidelijk te zien dat er een piercing heeft gezeten. Maar het zal bij iedereen anders zijn ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:40:11 #83
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_153649016
Ik heb hier een hele collectie oorpiercings die ligt te verstoffen, omdat ik zelf niet tegen de materialen lijk te kunnen of omdat de maat te klein of zelfs te groot is. Het varieert van 3mm tot aan 8mm. Kan ik hier iemand nog blij mee maken of hebben jullie goede ideeën waar te verkopen?
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:05:17 #84
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153651883
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:40 schreef MsMessy het volgende:
Ik heb hier een hele collectie oorpiercings die ligt te verstoffen, omdat ik zelf niet tegen de materialen lijk te kunnen of omdat de maat te klein of zelfs te groot is. Het varieert van 3mm tot aan 8mm. Kan ik hier iemand nog blij mee maken of hebben jullie goede ideeën waar te verkopen?
Wat heb je in 8mm? 😊
  donderdag 18 juni 2015 @ 23:16:40 #85
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_153654371
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:05 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Wat heb je in 8mm? 😊
Niet zo heel veel. 1 paar bamboo tunnels en 1 plug van chirurgisch staal. Beide verkeerde zendingen, want zelf ben ik nooit verder gegaan dan 6mm. Ze zijn dus ook nog nieuw, maar zal ze alsnog voor je reinigen als je interesse hebt.


Zal zo snel mogelijk een uitgebreid topic aanmaken in V&A, want wil niet alles gratis weg gaan geven. Het is namelijk echt wel een redelijke hoeveelheid en sommige dingen waren best duur.



[ Bericht 15% gewijzigd door MsMessy op 18-06-2015 23:40:28 ]
  vrijdag 19 juni 2015 @ 00:38:22 #86
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_153656622
Hmm bedankt voor t snelle antwoorden maar niet helemaal mijn ding :)
En tuurlijk niet zomaar weggeven! Mag je zeker iets voor terug vragen
  vrijdag 19 juni 2015 @ 01:22:35 #87
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_153657331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 00:38 schreef sproetjes het volgende:
Hmm bedankt voor t snelle antwoorden maar niet helemaal mijn ding :)
En tuurlijk niet zomaar weggeven! Mag je zeker iets voor terug vragen
Geen probleem, gooi alles wel in V&A of/en op MP en dan zie ik wel verder. :Y
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:26:39 #88
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_153660277
Ik heb mijn tepel barbells verwisseld voor ball closure rings. Ik heb mijn piercings 10 maanden en ik had er totaal geen last van. Dus om die redenen had ik ze verwisseld. Ik bleef ook vaak hangen met mijn haar aan de barbells. Vandaar de ringetjes.

Ik heb nu sinds het verwisselen weer pijn en ik denk dat het komt omdat het verwisselen niet zo soepel verliep. Ik kreeg te balletjes er niet op. Na enige tijd prutsen is het dus wel gelukt.

Jullie enige ervaringen met het verwisselen van tepelpiercings? Is het normaal dat het na het verwisselen gevoelig is?
  vrijdag 19 juni 2015 @ 10:17:41 #89
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153661234
Dat komt doordat je piercings genezen zijn met een recht sieraad. Dus heb je een rechte fistula. Nu heb je sieraad in dat gebogen is, en dat irriteert het rechte tunneltje dat nu gevormd is.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:02:51 #90
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_153662160
Okee, en kan dat verder kwaad?
Ik doe het nu weer even zeezouten tot de irritatie weg is.

Het is dan wel geïrriteerd maar het heeft zijn vruchten nu al afgeworpen ik ben namelijk niet met mijn haren erin blijven hangen met het douchen haha.
pi_154457561
Ik ben gisteren langs geweest bij BodyMx om een afspraak te maken voor een helix volgende week. De piercer zei wel dat ik absoluut niet mocht zeezouten en wel gewoon mocht zwemmen in zwembaden. Ik krijg er een beetje m'n twijfels bij... Ik lees overal dat zeezouten juist wel goed zou zijn en dat zwemmen echt niet mag ivm met genezing. Iemand die het me een beetje uit kan leggen? Want ik ben echt een noob op dit gebied. :p
pi_154457601
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:29 schreef sofargone. het volgende:
Ik ben gisteren langs geweest bij BodyMx om een afspraak te maken voor een helix volgende week. De piercer zei wel dat ik absoluut niet mocht zeezouten en wel gewoon mocht zwemmen in zwembaden. Ik krijg er een beetje m'n twijfels bij... Ik lees overal dat zeezouten juist wel goed zou zijn en dat zwemmen echt niet mag ivm met genezing. Iemand die het me een beetje uit kan leggen? Want ik ben echt een noob op dit gebied. :p
Rare zaak, een zwembad is een bron van bacteriën.
Je kan wel zwemmen, maar misschien daarna goed schoonmaken? Ik zelf zou het niet snel doen.
Zeezouten wordt veel aangeraden. Persoonlijk vind ik het een fijne oplossing voor als een piercing ontstoken of geïrriteerd is. Maar ook dat is denk ik persoonsgebonden
Als je zo graag een helix wil ga dan eerst een beetje inlezen. De site alloverpiercings.nl heeft ook een forum.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 19 juli 2015 @ 11:07:58 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154458567
Ik wil gaan stretchen, denk ik. Ofja, weet ik. Jaren geleden een halfslachtige poging gedaan maar dat heb ik niet eens een week volgehouden, :P.
Heb er wel het een en ander over gelezen maar ik vind het wel een beetje lastig. Pijn moet het niet doen, maar als je een sieraad met een iets dikkere diamater door een kleiner oorgaatje doet; dat voel je toch?
Zo heb ik het die aantal jaar geleden wel ervaren iig :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 juli 2015 @ 20:21:57 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154577333
Oh, trouwens. Ik kwam deze site met plugs tegen, :). Misschien interessant voor iemand? Ik vind ze mooi, :9~.
http://lovekillsboutique.bigcartel.com/products

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:53:36 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154586370
Qua stretchen: als je elke maand een millimeter omhoog gaat, stretch je op een goede manier. Als het pijn doet, bloedt e.d., zelfs langer wachten. In het begin kan het geïrriteerd voelen, maar als je netjes die millimeters aanhoudt, zou je geen gigantisch, knellende pijn in je oor moeten krijgen.

Ik gebruik huidolie om mijn tunnels wat soepeler te maken tijdens het stretchen en omdat dat ook huidolie is die de huid geneest, worden mijn tunnelgaten er ook soepeler van en gaat het irritatie tegen.

Moet binnenkort weer solliciteren bij nieuwe opdrachtgevers :P Dat wordt weer bedekken, want ik heb de afgelopen anderhalf jaar behoorlijk huisgehouden in mijn oor.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_154682365
Hoi :W

Zijn hier mensen met tepelpiercings toevallig die ik wat mag vragen?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:44:23 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154705023
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Hoi :W

Zijn hier mensen met tepelpiercings toevallig die ik wat mag vragen?
mij :) (heb er twee, een gezet in 2001, de ander in 2002).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_154983225
Fijn, labret die pas een maand geleden is gezet is tijdens het slapen uit m'n oorlel gevallen en nou kan die er niet meer helemaal in. Ik heb nu 3/4 deel erin, doorduwen doet zeer. Zal ik het er gewoon uithalen en naar de piercingshop gaan of doorgaan met erin duwen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:25:13 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154985972
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef Knitted het volgende:
Fijn, labret die pas een maand geleden is gezet is tijdens het slapen uit m'n oorlel gevallen en nou kan die er niet meer helemaal in. Ik heb nu 3/4 deel erin, doorduwen doet zeer. Zal ik het er gewoon uithalen en naar de piercingshop gaan of doorgaan met erin duwen?
Waar doel je precies op? Ik ken een labret enkel als de piercing onder je lip 'in' je kin zegmaar?.
Ik zou sowieso niet iets doorduwen! Beter ga je naar de shop.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154986222
Ze noemen zo'n sieraadje met platte achterkant vaak ook labret ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_154987682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waar doel je precies op? Ik ken een labret enkel als de piercing onder je lip 'in' je kin zegmaar?.
Ik zou sowieso niet iets doorduwen! Beter ga je naar de shop.
Was een beetje ongeduldig en heb het maar onder de douche doorgeduwd. Hopelijk hoeft m'n oor er niet af.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:28:50 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154990602
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Ze noemen zo'n sieraadje met platte achterkant vaak ook labret ;)
Oh ok :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:30:53 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154990651
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Hoi :W

Zijn hier mensen met tepelpiercings toevallig die ik wat mag vragen?
Heb wel een paar jaar lang één gehad.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:00:04 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154991223
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Hoi :W

Zijn hier mensen met tepelpiercings toevallig die ik wat mag vragen?
Heb er twee vraag maar raak.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:24:04 #105
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_155113250
Noob vraag, heb al jaren (10+) 5 paar gaatjes in beide oorlellen, de eerste opgerekt tot 8mm/0g

Nu draag ik in de andere de laatste maanden amper oorbellen want raak ze kwijt met werken etc.
Nu had ik t idee om er deze in te doen


Maar dit pas natuurlijk niet, en aangezien mijn eerste gaatjes door t dragen van jaren verschillende soorten zware oorbellen al opgerekt waren moet ik nu deze noob vraag stellen :')

Tips voor t stretchen van 20g naar 18g? Moet zoiets "gewoon makkelijk passen" of toch maar opzoek naar een mini taper?

Edit: insertion pin besteld, kijken of dat werkt :)

[ Bericht 7% gewijzigd door sproetjes op 11-08-2015 15:05:23 ]
pi_155325926
vijf gaatjes in de oorlellen, mooi hoor :)
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 22:40:53 #107
202348 Susi
Temple of Love
pi_156581649
Kick!
Aan het einde van de week laat ik een helixpiercing zetten. Bij het maken van de afspraak ben ik echter vergeten te vragen naar hoe het sporten mag/gaat. Weet iemand hoe dat zit, als je transpireert met zo'n vers wondje? Is het dan een kwestie van een keer extra reinigen en goed droog houden?
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 23:34:48 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156583116
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef Susi het volgende:
Kick!
Aan het einde van de week laat ik een helixpiercing zetten. Bij het maken van de afspraak ben ik echter vergeten te vragen naar hoe het sporten mag/gaat. Weet iemand hoe dat zit, als je transpireert met zo'n vers wondje? Is het dan een kwestie van een keer extra reinigen en goed droog houden?
Ik zou niet gaan zwemmen de eerste week denk ik. Met hardlopen heb ik me niks ervan aangetrokken. Misschien niet dezelfde dag doen dat ie gezet Is. En contactsporten of balsporten moet je even afwegen denk ik, hoe riskant t is.
Het kan evt een beetje gevoelig zijn maar helix Is niet zo'n pijnlijk plekje dus komt goed!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 oktober 2015 @ 08:38:53 #109
202348 Susi
Temple of Love
pi_156587281
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 23:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zou niet gaan zwemmen de eerste week denk ik. Met hardlopen heb ik me niks ervan aangetrokken. Misschien niet dezelfde dag doen dat ie gezet Is. En contactsporten of balsporten moet je even afwegen denk ik, hoe riskant t is.
Het kan evt een beetje gevoelig zijn maar helix Is niet zo'n pijnlijk plekje dus komt goed!
Zwemmen wordt inderdaad overal afgeraden, maar wel totdat het wondje geheeld is, dus echt wel maanden. Ik doe inderdaad een bal/contactsport. De meesten plakken hun piercings af, dus dat ga ik ook doen.
Het is meer dat je zout verliest en dat kan nogal prikken in een open wondje.
  zondag 4 oktober 2015 @ 08:40:57 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156587292
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:38 schreef Susi het volgende:

[..]

Zwemmen wordt inderdaad overal afgeraden, maar wel totdat het wondje geheeld is, dus echt wel maanden. Ik doe inderdaad een bal/contactsport. De meesten plakken hun piercings af, dus dat ga ik ook doen.
Het is meer dat je zout verliest en dat kan nogal prikken in een open wondje.
Ah zo. Misschien in combinatie met het afplakken wel, dat weet ik niet. Zonder afplakken niet bij mijn weten. Ik zou gewoon gaan en als het echt te veel prikt sta je zo onder de douche om het af te spoelen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 oktober 2015 @ 09:17:48 #111
202348 Susi
Temple of Love
pi_156587476
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah zo. Misschien in combinatie met het afplakken wel, dat weet ik niet. Zonder afplakken niet bij mijn weten. Ik zou gewoon gaan en als het echt te veel prikt sta je zo onder de douche om het af te spoelen.
Ik vraag het vrijdag nog wel even na voor de zekerheid. Vermoedelijk adviseren ze inderdaad hetzelfde wat jij nu zegt.
pi_156587585
Volgens mij mag je een X aantal weken niet in de zee en in bubbelbaden en een X aantal maanden niet in zwembaden.
Tap tap tap
pi_156587748
Naja met een ander wondje ga je ook gewoon sporten neem ik aan? Een piercing is nou niet meteen een beenamputatie natuurlijk (dat zou ook lastig sporten denk ik ;)). Enige is dat je er geen bal tegenaan moet krijgen, want dat doet pijn. :P Het zweet is denk ik niet zo erg, dat 'prikt' net als elk ander wondje.
pi_156587799
Zou je met een verse oorpiercing wel in een bubbelbad mogen? Aangezien je toch niet kopje onder gaat :P
Tap tap tap
pi_156588861
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:38 schreef Susi het volgende:

[..]

Zwemmen wordt inderdaad overal afgeraden, maar wel totdat het wondje geheeld is, dus echt wel maanden. Ik doe inderdaad een bal/contactsport. De meesten plakken hun piercings af, dus dat ga ik ook doen.
Het is meer dat je zout verliest en dat kan nogal prikken in een open wondje.
Ik zou het niet doen als ik jou was, kraakbeen is gevoelig. Een teamgenootje van me had haar helix aan het einde van het seizoen laten zitten, daarna haalde ze hem er steeds uit met trainingen enzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_156590940
Iemand ervaring met een microdermal in de nek? :)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 4 oktober 2015 @ 13:55:09 #117
202348 Susi
Temple of Love
pi_156591716
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen als ik jou was, kraakbeen is gevoelig. Een teamgenootje van me had haar helix aan het einde van het seizoen laten zitten, daarna haalde ze hem er steeds uit met trainingen enzo.
Wat gebeurde er dan bij haar dat ze 'm toch besloot uit te doen?
Ik denk zelf dat het wel meevalt allemaal, maar goed ik ben soms te onvoorzichtig.
pi_156592374
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:26 schreef Sarasi het volgende:
Iemand ervaring met een microdermal in de nek? :)
Zoiets kan snel uitgroeien toch? Wel een gave piercing voor als je kort haar hebt of als je je haar vaak opsteekt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 oktober 2015 @ 16:04:49 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_156595603
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:26 schreef Sarasi het volgende:
Iemand ervaring met een microdermal in de nek? :)
Ben ik ook benieuwd naar, :). Of een 'gewone' piercing daar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_156596975
quote:
5s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:55 schreef Susi het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan bij haar dat ze 'm toch besloot uit te doen?
Ik denk zelf dat het wel meevalt allemaal, maar goed ik ben soms te onvoorzichtig.
Niet zoveel, voorzorg. Rugbyen met een nieuwe kraakbeenpiercing is geen aanrader, ik moest hem alleen daarna steeds er doorheen drukken bij haar, wat ook geen aanrader is.

Ik heb mijn conch genomen toen ik langdurig geblesseerd was, zodat ik hem er daarna steeds uit kon laten met wedstrijden en trainingen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_156597830
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef Knitted het volgende:

[..]

Zoiets kan snel uitgroeien toch? Wel een gave piercing voor als je kort haar hebt of als je je haar vaak opsteekt.
Volgens mij vooral als je het op een plek doet waar vaak druk op staat of waar vaak iets langs schuurt. Ik overweeg deze al even en het lijkt me best wel gaaf, maar ik twijfel of het wel een handige/mooie plek is ervoor eigenlijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:12:46 #122
202348 Susi
Temple of Love
pi_156598144
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Niet zoveel, voorzorg. Rugbyen met een nieuwe kraakbeenpiercing is geen aanrader, ik moest hem alleen daarna steeds er doorheen drukken bij haar, wat ook geen aanrader is.

Ik heb mijn conch genomen toen ik langdurig geblesseerd was, zodat ik hem er daarna steeds uit kon laten met wedstrijden en trainingen.
Rugby is ook wel héél fysiek inderdaad, dan is afplakken/afdoen ook echt nodig lijkt mij.
pi_156598280
Ik heb twee micro dermals gehad.
De eerste tussen m'n borsten heeft de hond er uit geragd ;( en de tweede in m'n pols ging na een paar jaar ontsteken en wou niet meer helen. Laten uitsnijden bij de huisarts, nu heb ik een heul lelijk litteken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 oktober 2015 @ 18:03:42 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_156599363
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb twee micro dermals gehad.
De eerste tussen m'n borsten heeft de hond er uit geragd ;( en de tweede in m'n pols ging na een paar jaar ontsteken en wou niet meer helen. Laten uitsnijden bij de huisarts, nu heb ik een heul lelijk litteken.
Heb er zelf 3 gehad; allemaal in m'n pols. Maar die zijn eruit gegroeid. Eentje moest eruit gesneden worden bij de HA. Maar een lelijk litteken heb ik niet? Mensen die het niet weten, zien het niet eens?

Ik zou er graag eentje weer bij m'n sleutelbeen hebben, of in m'n nek inderdaad. Ik vind deze ook wel heel tof:



Die 'in' haar 'keel' dus.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_156599404
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb er zelf 3 gehad; allemaal in m'n pols. Maar die zijn eruit gegroeid. Eentje moest eruit gesneden worden bij de HA. Maar een lelijk litteken heb ik niet? Mensen die het niet weten, zien het niet eens?

Ik zou er graag eentje weer bij m'n sleutelbeen hebben, of in m'n nek inderdaad. Ik vind deze ook wel heel tof:

[ afbeelding ]

Die 'in' haar 'keel' dus.
Ik heb een T litteken, HA sneed eerst de verkeerde kant op _O-
''Ach eentje meer of minder maakt ook niet uit hè :+ ''

Maar ik houd het voor gezien, ik wil later m'n Industrial nog eens terug en dan vind ik het wel prima qua piercings.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 oktober 2015 @ 18:17:09 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_156599659
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb een T litteken, HA sneed eerst de verkeerde kant op _O-
''Ach eentje meer of minder maakt ook niet uit hè :+ ''

Maar ik houd het voor gezien, ik wil later m'n Industrial nog eens terug en dan vind ik het wel prima qua piercings.
Oh, nou. Da's ook slecht zeg :{.

Hoeveel heb je er dan? Als je je industrial weer terug hebt?
Ik heb er nu nog twee over: tong- en septumpiercing. Maar die laatste draag ik gek genoeg vaak naar boven/weg maar ik wil hem er niet uit hebben, :+. Paar jaar geleden in een impulsieve bui m'n navelpiercings eruit gehaald, en daar heb ik wel spijt van. Die wil ik dan weer terug hebben.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_156599967
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, nou. Da's ook slecht zeg :{.

Hoeveel heb je er dan? Als je je industrial weer terug hebt?
Ik heb er nu nog twee over: tong- en septumpiercing. Maar die laatste draag ik gek genoeg vaak naar boven/weg maar ik wil hem er niet uit hebben, :+. Paar jaar geleden in een impulsieve bui m'n navelpiercings eruit gehaald, en daar heb ik wel spijt van. Die wil ik dan weer terug hebben.
Boeie ;) Littekens zat, valt niet op.

Ik heb nu nog;

2x helix
Conch
Tong
Wenkbrauw
Zijkant lip
2x neus
6 oorgaatjes
pi_156601698
Aan de voorkant vind ik dan weer niet mooi, ik wil juist ook wel graag de mogelijkheid om 'm te verbergen door m'n haar los te laten hangen. Eigenlijk wil ik in mijn wenkbrauw binnenkort ook wel een wat minder opvallend staafje, moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_156610434
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Susi het volgende:

[..]

Rugby is ook wel héél fysiek inderdaad, dan is afplakken/afdoen ook echt nodig lijkt mij.
Als je steeds je hoofd tussen konten steekt, wil je inderdaad geen verse kraakbeenpiercings hebben. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 12 oktober 2015 @ 20:33:53 #130
202348 Susi
Temple of Love
pi_156788524
Nou, de helix zit inmiddels, zonder problemen eigenlijk. Het is licht gevoelig bij er op liggen en schoonmaken, maar daar is ook alles mee gezegd. Wbt sporten: inderdaad gewoon afplakken adviseerde ze, verder geen problemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Susi op 12-10-2015 20:45:11 ]
pi_156788813
Afgelopen vrijdag mijn rook en snug laten zetten. O+ Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van, alleen als ik ze moet schoonmaken, dan doet het pijn. ;(
pi_156792246
Wie van jullie kent de beruchte Kody uit Burgum (Frl)?

Kennis van mij heeft onlangs een helix en tragus laten zetten bij hem..... via een kliksysteem...
Ik wist niet of ik moest huilen of lachen.
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:55:58 #133
202348 Susi
Temple of Love
pi_156793341
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie van jullie kent de beruchte Kody uit Burgum (Frl)?

Kennis van mij heeft onlangs een helix en tragus laten zetten bij hem..... via een kliksysteem...
Ik wist niet of ik moest huilen of lachen.
Een kliksysteem? Dat klinkt als een kaartjesknippert :o
pi_156796319
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie van jullie kent de beruchte Kody uit Burgum (Frl)?

Kennis van mij heeft onlangs een helix en tragus laten zetten bij hem..... via een kliksysteem...
Ik wist niet of ik moest huilen of lachen.
Wie wil daar nou nog gepierced worden na het zien van de website? :'(
pi_156797050
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie van jullie kent de beruchte Kody uit Burgum (Frl)?

Kennis van mij heeft onlangs een helix en tragus laten zetten bij hem..... via een kliksysteem...
Ik wist niet of ik moest huilen of lachen.
Wat is een kliksysteem?
pi_156797089
Een kliksysteem is zo'n steriel verpakt plastic schietertje met een gesteriliseerd oorknopje.
Wat juweliers ook gebruiken bij jonge kinderen voor de oorlellen.

In haar tragus en helix :'(

Overigens heeft ze er totaal geen last van, heeft geen pijn gedaan, zijn goed te draaien etc. Godswonder dat dat goed is gegaan..

Edit;
quote:
Oorbellen In ons Studex ear studs assortiment hebben we diverse kleuren. daarnaast zijn de studex oorbellen om te zetten. ****** maakt gebruik van het STUDEX® systeem. Bij dit systeem zit alles vooraf steriel verpakt. Omdat wij dit systeem gebruiken met originele STUDEX® steriele oorbellen en toebehoren, bent u verzekerd van de meest hygiënische vorm om een OORBEL te laten zetten doormiddel van een kliksysteem. Dit is een zeer geschikt systeem voor kinderen. Waar de sieraden van gemaakt zijn kunt u in de beschrijving vinden. De oorbellen worden per paar vekocht. U kunt de studex oorbellen laten zetten bij ***** voor het bedrag van 12,50 inclusief sieraad.


[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 08:55:02 ]
pi_156799184
Voor al deze piercingen is Kody gespecialiseerd.
De piercingen worden pijnloos gezet.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') 8)7
pi_156801204
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Voor al deze piercingen is Kody gespecialiseerd.
De piercingen worden pijnloos gezet.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') 8)7
Kody gebruikt dan ook verdovingen :')
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:21:24 #139
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157019248
HELP!

Ik heb net een septumpiercing laten zetten, maar hij zit (te scheef). Is dit acceptabel binnen de marge of is dit echt te scheef. Heb hem net een uurtje anders haal ik hem eruit, laat het goed genezen zonde r hopelijk teveel littekenweefsel en later opnieuw zetten.

Hier wat foto's. Sta er trouwens echt super lelijk op bleh maar goed, het gaat om de piercing. :') Meningen please!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door BlueJeans op 22-10-2015 22:45:17 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:27:07 #140
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157019366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:21 schreef BlueJeans het volgende:
HELP!

Ik heb net een septumpiercing laten zetten, maar hij zit (te scheef). Is dit acceptabel binnen de marge of is dit echt te scheef. Heb hem net een uurtje anders haal ik hem eruit, laat het goed genezen zonde r hopelijk teveel littekenweefsel en later opnieuw zetten.

Hier wat foto's. Sta er trouwens echt super lelijk op bleh maar goed, het gaat om de piercing. :') Meningen please!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou me er zelf niet aan storen, denk ik.
Maar hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen :+

Deed het veel pijn? :D
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:29:54 #141
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157019413
Echt dom ook trouwens, staat dat je beter niet bij Blitzz kunt laten piercen....Ik weet niet als het veel beter kan haal ik hem liever eruit nu het nog maar net gebeurt is en veel beter is. Ik stoor me aan, op de foto zie je het minder duidelijk vanaf voren...maar ik weet niet. Ik heb het gevoel dat het veel beter kan omdat ik ook in een niet zo goede zaak zit. Heb trouwens verder ook geen schoonmaakdingen oid meegekregen, hoort dat? En kan je je m er zelf uithalen als ie net is gezet? :o
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:30:30 #142
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157019423
En nee het viel mee.

Ik word nu een beetje gek omdat het me ten eerste al 50 euro heeft gekost en gewoon scheef vind :(
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_157019470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:30 schreef BlueJeans het volgende:
En nee het viel mee.

Ik word nu een beetje gek omdat het me ten eerste al 50 euro heeft gekost en gewoon scheef vind :(
Waarom heb je niet gelijk geprotesteerd?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:36:18 #144
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157019569
Ja dat zei ik ook maar hij zei dat het wel binnen de marge viel.
Er zit een shop ernaast: Passion voor Piercings en ga ff kijken wat zij er van vinden anders doe ik het de volgende keer bij hen. Ik ben niet tevreden maar weet niet of het terecht is...
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:49:39 #145
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157019927
Wauw 50 euro. :D

Ik twijfel nog steeds over een septum, maar dan ga ik lekker op woensdag met 50% korting :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 oktober 2015 @ 21:53:40 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157028980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:36 schreef BlueJeans het volgende:
Ja dat zei ik ook maar hij zei dat het wel binnen de marge viel.
Er zit een shop ernaast: Passion voor Piercings en ga ff kijken wat zij er van vinden anders doe ik het de volgende keer bij hen. Ik ben niet tevreden maar weet niet of het terecht is...
Passion for Piercing is heel goed! ^O^. Bert is echt kundig, :). Al mijn piercings (elf) die ik ooit heb gehad, heb ik bij hem laten zetten. Zelfs nu ik in Rotterdam woon, zou ik mij nooit door een ander laten piercen. Ik reis er wel voor terug.

Blitzz staat inderdaad niet bekend als de beste shop.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:37:51 #147
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_157030820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Passion for Piercing is heel goed! ^O^. Bert is echt kundig, :). Al mijn piercings (elf) die ik ooit heb gehad, heb ik bij hem laten zetten. Zelfs nu ik in Rotterdam woon, zou ik mij nooit door een ander laten piercen. Ik reis er wel voor terug.

Blitzz staat inderdaad niet bekend als de beste shop.
Ik was vanmiddag helemaal onrustig. Ik ben helemaal naar het huis van een vriendin gelopen en vroeg aan haar en haar huisgenootjes of je het zag, en het was best zichtbaar. Ik had besloten om hem weer te verwijderen. Ik ga nu 2 maanden wachten en laat het bij een andere shop opnieuw doen: magic piercing in Utrecht. Ik kom daarvandaan en heb daar erder 2 microdermals laten zetten. Ik was hier heel erg tevreden over!
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_157138608
Ik heb op m'n 8e gaatjes laten schieten. Linkeroor hing lager dan de rechter, heb me er altijd aan gestoord en droeg ook nagenoeg geen oorbellen daardoor.

Afgelopen dagen eens langs geweest bij piercers/juweliers om te vragen wat zoiets nou kost.
Piercer ¤17,50 p.s.
Juwelier ¤17,50 per twee.

:')___!

Vanmiddag bij m'n ''oude'' juwelier geweest, ¤8,95 per twee. *O* Nog gevraagd of hij nog kraakbeen mag schieten, nee. Heb hem uiteindelijk toch zover gekregen om er nog twee bij te schieten, aangezien ik mijn 2 helixxen en 4 andere kraakbeen (in een rijtje boven het oorlelgaatje) piercingen ook bij hem heb laten schieten.

Nu ben ik in het trotse bezit van 2 matchende oorlelgaatjes én 2 extra kraakbeengaatjes *O*

*weg*

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2015 21:47:44 ]
pi_157139487
Verstandig hoor, laten schieten. Lekker verantwoord ook van die juwelier..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157139604
Het risico op het hebben van een bloemkooloor is natuurlijk minder erg dan 2x zoveel betalen toch.
pi_157139729
Ik heb 8 kraakbeen (2x neus) laten schieten, nooit problemen gehad.
Mijn conch is gepierced is is nu tig jaar na dato nóg een bitch.

Dus :{w
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:40:54 #152
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157140378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb 8 kraakbeen (2x neus) laten schieten, nooit problemen gehad.
Mijn conch is gepierced is is nu tig jaar na dato nóg een bitch.

Dus :{w
Ik heb mijn mijn oren 6x laten schieten, neus 3x en tragus 1x en ook nooit iets gehad.

Dus. :7

En ik zou het zo weer doen.
pi_157140431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik heb mijn mijn oren 6x laten schieten, neus 3x en tragus 1x en ook nooit iets gehad.

Dus. :7

En ik zou het zo weer doen.
Nou dit inderdaad.

Paar posts hierboven had ik het over die klikdingetjes, díe zijn wel erg gevaarlijk! Maar zo'n pistooltje kan imo geen kwaad.

Heb 2 jaar zo'n berucht bultje achter m'n conch gehad. Verdraag er nu nóg niet groter dan 1.2 mm in.
  zaterdag 7 november 2015 @ 11:04:31 #154
202348 Susi
Temple of Love
pi_157378057
Getver, bultje op m'n oor achter m'n piercing. Maar weer terug naar 2 keer per dag reinigen
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:04:29 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157378797
Ik heb weer een nieuw piercinggat, de 12e inmiddels O+ Wordt wederom een tunnel O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_157378966
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou dit inderdaad.

Paar posts hierboven had ik het over die klikdingetjes, díe zijn wel erg gevaarlijk! Maar zo'n pistooltje kan imo geen kwaad.

Heb 2 jaar zo'n berucht bultje achter m'n conch gehad. Verdraag er nu nóg niet groter dan 1.2 mm in.
Zo'n pistooltje kan net zoveel kwaad omdat je het kraakbeen sloopt door de kracht die erachter zit, maar lekker zelf weten. :')
pi_157378996
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Zo'n pistooltje kan net zoveel kwaad omdat je het kraakbeen sloopt door de kracht die erachter zit, maar lekker zelf weten. :')
Wat zei ik ook alweer over de 10 geschoten gaatjes? En die ene gepiercete?
pi_157379037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat zei ik ook alweer over de 10 geschoten gaatjes? En die ene gepiercete?
Ohjaaaaa want dat het bij jou goed gaat wil zeggen dat het een fantastisch middel is!! Ik heb ook een aantal piercings laten zetten met een pistool en daar is het bij mij wel mis gegaan en ik heb er ook een aantal laten piercen en die gaan helemaal toppie. :') Leuk, dat je het wil baseren op jouw ervaring ermee, maar het is niet voor niets verboden (!) en om dan tegen je juwelier te zeuren dat ie het wel moet doen, waar ie misschien zelfs een boete voor kan krijgen omdat je te gierig bent om het goed te laten doen. Doe het dan gewoon niet. :')
pi_157379048
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ohjaaaaa want dat het bij jou goed gaat wil zeggen dat het een fantastisch middel is!! Ik heb ook een aantal piercings laten zetten met een pistool en daar is het bij mij wel mis gegaan en ik heb er ook een aantal laten piercen en die gaan helemaal toppie. :') Leuk, dat je het wil baseren op jouw ervaring ermee, maar het is niet voor niets verboden (!) en om dan tegen je juwelier te zeuren dat ie het wel moet doen, waar ie misschien zelfs een boete voor kan krijgen omdat je te gierig bent om het goed te laten doen. Doe het dan gewoon niet. :')
_O- Jaloers much?
Ik heb het nergens aangeprezen. Alleen aangegeven dat het bij mij wél altijd goed is gegaan, en de gepiercete dus niet.
pi_157379054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O- Jaloers much?
Ik heb het nergens aangeprezen. Alleen aangegeven dat het bij mij wél altijd goed is gegaan, en de gepiercete dus niet.
Nee ik ben niet jaloers, want ik heb genoeg geld en verstand om het wel te laten piercen.
pi_157379069
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:24 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee ik ben niet jaloers, want ik heb genoeg geld en verstand om het wel te laten piercen.
_O- Mijn verstand zegt dat ik ze moet laten schieten, omdat ze dan sneller en beter helen.

:')
pi_157379080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O- Mijn verstand zegt dat ik ze moet laten schieten, omdat ze dan sneller en beter helen.

:')
Toppie. Ik hoop voor je dat het daadwerkelijk goed gaat, omdat het echt heel kut is als het niet goed gaat.
pi_157379110
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Toppie. Ik hoop voor je dat het daadwerkelijk goed gaat, omdat het echt heel kut is als het niet goed gaat.
Ja daar weet ik toch alles van? Met mijn gepiercete conch?
pi_157379122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja daar weet ik toch alles van? Met mijn gepiercete conch?
Ik ga er vanuit, dat als ie een bitch is, dat ie voornamelijk opspeelt en irritant doet. Ik ga er niet vanuit dat je er een bloemkooloor of iets dergelijks aan hebt overgehouden.
pi_157379127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja daar weet ik toch alles van? Met mijn gepiercete conch?
Conch is sowieso een rotpiercing.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_157379135
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:30 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit, dat als ie een bitch is, dat ie voornamelijk opspeelt en irritant doet. Ik ga er niet vanuit dat je er een bloemkooloor of iets dergelijks aan hebt overgehouden.
Nee maar dat heb ik ook niet bij de geschoten gaatjes.
Dus omdat het ooit ergens eens fout is gegaan vind je het nodig om mij zo af te branden? Come on..
  zaterdag 7 november 2015 @ 12:36:29 #167
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157379194
Ik denk dat ik a.s. woensdag toch eens een septum laat zetten. :D

is het eigenlijk zo dat je gewoon na het piercen met een horseshoe naar binnen en buiten mag klappen? of moet het in dezelfde positie genezen?
pi_157379376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee maar dat heb ik ook niet bij de geschoten gaatjes.
Dus omdat het ooit ergens eens fout is gegaan vind je het nodig om mij zo af te branden? Come on..
Nee, ik vind het niet nodig omdat het 'ooit ergens eens' fout is gegaan, maar meer omdat het 'heel vaak' fout is gegaan. Ik vind het gewoon onverstandig en dat jouw ervaring is dat het goed is, zorgt er niet voor dat het in een keer minder gevaarlijk wordt en er minder bloemkooloren zijn. Het is niet voor niets verboden bij wet.
pi_157379389
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet nodig omdat het 'ooit ergens eens' fout is gegaan, maar meer omdat het 'heel vaak' fout is gegaan. Ik vind het gewoon onverstandig en dat jouw ervaring is dat het goed is, zorgt er niet voor dat het in een keer minder gevaarlijk wordt en er minder bloemkooloren zijn. Het is niet voor niets verboden bij wet.
Laat maar :W
pi_157379403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laat maar :W
Prima als jij je oren wil laten vernaggelen. Misschien kwam ik fel uit de hoek, maar het is gewoon heel onverstandig om het te doen en als mensen het doen omdat ze te gierig zijn om wat meer geld uit te geven vind ik het gewoon erg dom.
pi_157379423
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:52 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Prima als jij je oren wil laten vernaggelen. Misschien kwam ik fel uit de hoek, maar het is gewoon heel onverstandig om het te doen en als mensen het doen omdat ze te gierig zijn om wat meer geld uit te geven vind ik het gewoon erg dom.
Wat begrijp jij niet aan ''er is NIKS mis met mijn oren?''
Gierig my ass. Ik weiger principieel om 5x meer te betalen voor iets wat op een betere manier goedkoper kan.

Ga lekker je eigen frustraties op iemand anders botvieren oké?
pi_157379426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan ''er is NIKS mis met mijn oren?''
Gierig my ass. Ik weiger principieel om 5x meer te betalen voor iets wat op een betere manier goedkoper kan.

Ga lekker je eigen frustraties op iemand anders botvieren oké?
:') :') :') :') gierig my ass idd.
pi_157379436
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:54 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

:') :') :') :') gierig my ass idd.
WAAROM zou ik ¤30,- neertellen voor een gepiercete gaatje wat ongetwijfeld gaat kutten?
WAAROM?!
pi_157379457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

WAAROM zou ik ¤30,- neertellen voor een gepiercete gaatje wat ongetwijfeld gaat kutten?
WAAROM?!
Je maakt nu een aanname die je niet kan maken. Je weet helemaal niet of je oorlel, wat anders is dan kraakbeen, hetzelfde reageert als kraakbeen. Maar ik vind het helemaal prima wat je doet, maar als ik het onverstandig en dom vind, dan vind ik dat, net zoals jij waarschijnlijk vindt dat ik irritant ben en het niet begrijp. Ik hoop dat je er gelukkig mee wordt en laat ik er dat dan ook mee worden. Ik ben klaar met deze discussie en ik blijf je nog steeds gierig, onverstandig en dom vinden en dat gaat ook niet veranderen.
pi_157379473
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je maakt nu een aanname die je niet kan maken. Je weet helemaal niet of je oorlel, wat anders is dan kraakbeen, hetzelfde reageert als kraakbeen. Maar ik vind het helemaal prima wat je doet, maar als ik het onverstandig en dom vind, dan vind ik dat, net zoals jij waarschijnlijk vindt dat ik irritant ben en het niet begrijp. Ik hoop dat je er gelukkig mee wordt en laat ik er dat dan ook mee worden. Ik ben klaar met deze discussie en ik blijf je nog steeds gierig, onverstandig en dom vinden en dat gaat ook niet veranderen.
Leuk, dat persoonlijk aanvallen ^O^
Ik blijf het pure jaloezie vinden. Maar dat is jouw gebrek, niet de mijne.

Einde discussie :W
pi_157379959
Poesopstokje, je komt vooral heel koppig over en staat blijkbaar totaal niet open voor kritiek. Het feit dat het al vaak fout is gegaan (bij anderen dan, niet bij jou, dat weten we nu wel) en verboden is lijken me toch belangrijke argumenten om er iets voorzichtiger mee om te gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 13:37:42 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157380174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk dat ik a.s. woensdag toch eens een septum laat zetten. :D

is het eigenlijk zo dat je gewoon na het piercen met een horseshoe naar binnen en buiten mag klappen? of moet het in dezelfde positie genezen?
Je kan hem wel in- en uitklappen maar zover ik weet wordt het wel aangeraden om hem rustig (grotendeels) in één positie te laten genezen. Dat heb ik toen zelf ook wel gedaan. Ik had hem dus direct ingeklapt toen ik de shop verliet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 13:44:13 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157380324
Ik wil m'n oorlellen stretchen (dit heb ik hier al zo vaak gezegd volgens mij haha) maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen. Het stuk uit de OP heb ik al gelezen. Ik kan me herinneren van toen ik veel jonger was, dat het wel pijnlijk was toen ik het eens probeerde. Dat was toen ik echt nog zo'n oorbelgaatje had en zo'n oplopend ding er in deed (taper?). En ik lees/hoor dus overal dat het geen pijn moet doen, dat snap ik, maar hoe en waarmee kan ik dan het best beginnen. Nu heb ik dus gewoon zo'n oorbelgaatje; geen idee hoeveel mm dat is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157380378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil m'n oorlellen stretchen (dit heb ik hier al zo vaak gezegd volgens mij haha) maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen. Het stuk uit de OP heb ik al gelezen. Ik kan me herinneren van toen ik veel jonger was, dat het wel pijnlijk was toen ik het eens probeerde. Dat was toen ik echt nog zo'n oorbelgaatje had en zo'n oplopend ding er in deed (taper?). En ik lees/hoor dus overal dat het geen pijn moet doen, dat snap ik, maar hoe en waarmee kan ik dan het best beginnen. Nu heb ik dus gewoon zo'n oorbelgaatje; geen idee hoeveel mm dat is.
Een gewoon oorbelgaatje is 0.8 mm, gewoon eerst naar 1.2, dan 1.6, 2.0, 2.5 and so on.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 14:13:12 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157380849
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een gewoon oorbelgaatje is 0.8 mm, gewoon eerst naar 1.2, dan 1.6, 2.0, 2.5 and so on.
Meestal is 1,2 dus het begin? En waar ik mee zit: kan/moet ik dan gelijk zo'n (mini)plug gebruiken of iets als een taper? Ik las dat een taper daar niet voor was; enkel om een plug oid mee in te zetten. Ofzo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157381009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Meestal is 1,2 dus het begin? En waar ik mee zit: kan/moet ik dan gelijk zo'n (mini)plug gebruiken of iets als een taper? Ik las dat een taper daar niet voor was; enkel om een plug oid mee in te zetten. Ofzo.
Ik heb er indertijd gewoon een piercingstaafje er doorheen gedrukt, maar ik had me niet echt ingelezen.
Gewoon eerst een taper erdoorheen en dan een miniplug.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 14:35:27 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157381233
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb er indertijd gewoon een piercingstaafje er doorheen gedrukt, maar ik had me niet echt ingelezen.
Gewoon eerst een taper erdoorheen en dan een miniplug.
Senk joe! Binnenkort maar even wat scoren. :) ^O^
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:41:55 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157385611
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je kan hem wel in- en uitklappen maar zover ik weet wordt het wel aangeraden om hem rustig (grotendeels) in één positie te laten genezen. Dat heb ik toen zelf ook wel gedaan. Ik had hem dus direct ingeklapt toen ik de shop verliet.
En hoe vond jij de pijn? schaal van 1 op 10?

Ik heb echt al veel soorten piercings gehad, maar ben aardig nerveus voor deze. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2015 @ 19:14:37 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157386206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En hoe vond jij de pijn? schaal van 1 op 10?

Ik heb echt al veel soorten piercings gehad, maar ben aardig nerveus voor deze. :')
Haha, weet ik niet meer zo goed. Maar ik vond hem niet heel erg, maar ook weer niet zo makkelijk als m'n tongpiercing. Denk een 7 ofzo. Of een 6+, haha. Maar ik vond het zetten zelf, afgezien van evt pijn, wel kut. Er liep allemaal snot uit m'n neus haha (tmi, ik weet het) en tranen over m'n wangen. Puur vanwege de traanbuisjes enzo, je kent t wel. Maar toch. Haha. Hij heelde bij mij niet zo snel, heb er veel gekloot mee gehad. Echt de enige van alle piercings die ik ooit heb gehad (stuk of 10), die echt moeilijk deed. Nu zit ie echt al heel lang prima en ik hoor van veel mensen dat de genezing bij heb snel en voorspoedig was, dus zal wel aan mij hebben gelegen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:11:14 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_157390918
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, weet ik niet meer zo goed. Maar ik vond hem niet heel erg, maar ook weer niet zo makkelijk als m'n tongpiercing. Denk een 7 ofzo. Of een 6+, haha. Maar ik vond het zetten zelf, afgezien van evt pijn, wel kut. Er liep allemaal snot uit m'n neus haha (tmi, ik weet het) en tranen over m'n wangen. Puur vanwege de traanbuisjes enzo, je kent t wel. Maar toch. Haha. Hij heelde bij mij niet zo snel, heb er veel gekloot mee gehad. Echt de enige van alle piercings die ik ooit heb gehad (stuk of 10), die echt moeilijk deed. Nu zit ie echt al heel lang prima en ik hoor van veel mensen dat de genezing bij heb snel en voorspoedig was, dus zal wel aan mij hebben gelegen.
Haha klinkt wel te doen qua pijn.
Dat tranen had ik met een normale neuspiercing al erg, zal nu ook wel weer leuk worden :P
pi_157410212
Sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van een 2e gaatje en een helix in mijn oren :) ik ben er super blij mee en alles ziet er goed uit na 4 dagen. De helix is nog wel wat gevoelig en man er nog niet op slapen, maar verder gaat het goed. Ben er super blij mee :D
Ik zeezout mijn oren netjes 2x per dag zoals voorgeschreven en douchen praktisch elke dag en spoel de piercings dan goed af met alleen water. Vroeg me alleen wat kleine dingetjes af en was benieuwd naar de ervaringen van jullie ervaringsdeskundigen ;)

-hoelang blijf je doorgaan net het 2x per dag zeezouten?
-hoe weet je dat je piercing genezen is?
-mijn helix ziet er mooi en rustig uit en het sieraad heeft voldoende ruimte in mijn oor. Kan hem ook goed heen en weer bewegen alleen met veel moeite wat draaien. Het voelt alsof het gaatje 1 grote kortst is. Zijn er mensen met een helix die dit herkennen? (Ik draai mijn piercings alleen 1x per dag onder de douche)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_157412398
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef MissStevie het volgende:
Sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van een 2e gaatje en een helix in mijn oren :) ik ben er super blij mee en alles ziet er goed uit na 4 dagen. De helix is nog wel wat gevoelig en man er nog niet op slapen, maar verder gaat het goed. Ben er super blij mee :D
Ik zeezout mijn oren netjes 2x per dag zoals voorgeschreven en douchen praktisch elke dag en spoel de piercings dan goed af met alleen water. Vroeg me alleen wat kleine dingetjes af en was benieuwd naar de ervaringen van jullie ervaringsdeskundigen ;)

-hoelang blijf je doorgaan net het 2x per dag zeezouten?
-hoe weet je dat je piercing genezen is?
-mijn helix ziet er mooi en rustig uit en het sieraad heeft voldoende ruimte in mijn oor. Kan hem ook goed heen en weer bewegen alleen met veel moeite wat draaien. Het voelt alsof het gaatje 1 grote kortst is. Zijn er mensen met een helix die dit herkennen? (Ik draai mijn piercings alleen 1x per dag onder de douche)
Leuk, fijn dat het tot nu toe goed gaat!
Hebben ze niet gezegd hoe lang je moet spoelen? Ik had het volgens mij een maand gedaan ofzo, weet niet meer. Of hij genezen is merk je aan het feit dat hij niet meer gevoelig is en de huid niet meer rood en er geen vocht meer uitkomt oa.
Draaien was mij afgeraden omdat dat de genezing negatief beïnvloedt, mij was gezegd hem alleen heen en weer te bewegen zeg maar.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157414404
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Leuk, fijn dat het tot nu toe goed gaat!
Hebben ze niet gezegd hoe lang je moet spoelen? Ik had het volgens mij een maand gedaan ofzo, weet niet meer. Of hij genezen is merk je aan het feit dat hij niet meer gevoelig is en de huid niet meer rood en er geen vocht meer uitkomt oa.
Draaien was mij afgeraden omdat dat de genezing negatief beïnvloedt, mij was gezegd hem alleen heen en weer te bewegen zeg maar.
Hmm het spoelen is idd eerder een vraag voor de piercer denk ik.. maar ik was toch wel nieuwsgierig hoe lang jullie dat gedaan hadden.
Over het draaien heeft ze eigenlijk niets specefieks gezegd. Toen ik ernaar vroeg zei ze dat het eventueel wel kon, maar alleen tijden het schoonmaken. Vandaar dat ik ze alleen onder de douche draai/beweeg.

Maar thnx voor je antwoord :) ben blij dat het tot nu toe zo voorspoedig gaat en hoop dat het zo blijft :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  zondag 15 november 2015 @ 10:20:48 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157562672
Andere oor heeft een nieuwe ringetje voor de daith gekregen (ze noemen dat geloof ik een septum clicker):


Hij ging er echt super makkelijk in O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_157563184
quote:
17s.gif Op zondag 15 november 2015 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Andere oor heeft een nieuwe ringetje voor de daith gekregen (ze noemen dat geloof ik een septum clicker):
[ afbeelding ]

Hij ging er echt super makkelijk in O+
Jouw oren zijn echt O+__!!
  roze dinsdag 24 november 2015 @ 18:56:07 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157792138
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
Your beauty never ever scared me.
pi_157792234
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
[ afbeelding ]
Zo mooi!
  roze dinsdag 24 november 2015 @ 19:00:08 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157792270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:58 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Zo mooi!
Ja dus dit wil ik O+ Laatste piercings die ik dan nog neem. Wou al hele tijd graag in mijn oor nog iets en dit lijkt mij perfect.
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 november 2015 @ 19:00:45 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157792290
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
[ afbeelding ]
Passion for Piercing.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_157792350
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dus dit wil ik O+ Laatste piercings die ik dan nog neem. Wou al hele tijd graag in mijn oor nog iets en dit lijkt mij perfect.
Ik heb kort haar, wil zoiets ook wel, maar durf eigenlijk niet, ik slaap altijd op mijn zij, en ben bang dat ik dan lang niet op mijn oor kan liggen.
  roze dinsdag 24 november 2015 @ 19:06:20 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157792476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik heb kort haar, wil zoiets ook wel, maar durf eigenlijk niet, ik slaap altijd op mijn zij, en ben bang dat ik dan lang niet op mijn oor kan liggen.
Oh daar heb ik geen last van. Ik slaap er wel door :9
Your beauty never ever scared me.
pi_157792493
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen last van. Ik slaap er wel door :9
Zitten er eigenlijk oorbelletjes in, of piercings met zo'n plat achterkantje?
  roze dinsdag 24 november 2015 @ 19:08:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157792543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Zitten er eigenlijk oorbelletjes in, of piercings met zo'n plat achterkantje?
Ik zie veel foto's van labret staafjes. (zo noem ik ze even haha)
Your beauty never ever scared me.
pi_157792708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Ik heb kort haar, wil zoiets ook wel, maar durf eigenlijk niet, ik slaap altijd op mijn zij, en ben bang dat ik dan lang niet op mijn oor kan liggen.
Ik ook. Heb een week op m'n hand gelegen, daarna was het over. :)

Mooi Amarantha!
  roze dinsdag 24 november 2015 @ 19:13:34 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157792742
Goede piercer in Zwolle mag trouwens ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_157793370
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Goede piercer in Zwolle mag trouwens ook.
Mocht je de andere kant op willen reizen; Tattoo Mirr uit Heerenveen.
Mijn vaste piercer.
pi_157794699
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dus dit wil ik O+ Laatste piercings die ik dan nog neem. Wou al hele tijd graag in mijn oor nog iets en dit lijkt mij perfect.
Ik ben zelf naar Kampen geweest naar Kim. De shop en de site ogen wat shabby, maar ze is echt goed en lekker zichzelf. Maar dit is misschien iets te gek voor je om aan te reizen ;)
In zwolle hoor ik goede dingen over Spike en Inky, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Dit hoor ik alleen uit mijn omgeving. Goede shops in groningen kan ik je niet aan helpen helaas, hier ben ik niet bekend.

Wellicht kun je hier nog wat informatie vinden? Veel plezier met de voorpret en het zoeken naar een goede shop. Het idee vind ik erg gaaf! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_157840844
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
[ afbeelding ]
Zie net op de FB pagina van Tattoo Frans Drachten dat ze deze combi in de aanbieding hebben voor ¤60,-.
  donderdag 26 november 2015 @ 20:08:49 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_157842847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil m'n oorlellen stretchen (dit heb ik hier al zo vaak gezegd volgens mij haha) maar ik weet toch niet zo goed waar ik moet beginnen. Het stuk uit de OP heb ik al gelezen. Ik kan me herinneren van toen ik veel jonger was, dat het wel pijnlijk was toen ik het eens probeerde. Dat was toen ik echt nog zo'n oorbelgaatje had en zo'n oplopend ding er in deed (taper?). En ik lees/hoor dus overal dat het geen pijn moet doen, dat snap ik, maar hoe en waarmee kan ik dan het best beginnen. Nu heb ik dus gewoon zo'n oorbelgaatje; geen idee hoeveel mm dat is.
Gebruik in ieder geval voordat je begint (al een week of 2 van te voren) een olie om je lelletjes te masseren. Daarmee maak je de huid ook soepeler en gaat het stretchen soepeler.

Ik mis mijn septum steeds meer. Denk dat ik de vorige keer genezing onderschat heb en hij zat ook niet 100% recht had ik het idee, dus weer uitgedaan. Maar ik wil 'm terug!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 november 2015 @ 20:21:16 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157843227
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste piercer in Groningen? Ik wil dit.
[ afbeelding ]
Mooi O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_159242925
Weet iemand of het volgende mogelijk is:

Ik heb al jaren 4 gaatjes in mijn oorlel, echter staat ze niet in een mooie lijn. Met gewone oorbellen valt dit niet op maar ik zou heel graag 3 barbells op een rijtje dragen die mooi de vorm van mijn oor volgen.

Nu is mijn vraag, zou het mogelijk zijn om mijn gaatjes opnieuw te laten zetten in een mooi rijtje?

Huidige gaatjes zijn zo'n 15 jaar oud dus die groeien niet meer dicht en ben bang dat het wellicht risico's met zich meebrengt om zo dicht daarbij een nieuw gaatje te laten zetten(bv sneller uitscheuren?)
pi_159247199
Ik heb wel eens gehoord dat dat lastig is vanwege het littekenweefsel. Maar geen ervaring mee verder. Anders eens vragen bij je piercingshop?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_159634861
Sinds 8 dagen in het bezit van een traguspiercing, ging allemaal lekker, tot vanmiddag.
Heftige jeuk aan de binnenzijde van m`n oor waardoor ik heb lopen pielen. Niet zo slim natuurlijk. Ik kon voelen dat zich korstvorming had voorgedaan, dit is echter door aanraking iets losgeraakt. Het voelt aan als vrij hard waardoor ik het niet kan verwijderen. (wellicht ook maar beter)

Sinds de aanschaf netjes 2 maal daags zoutbadjes gedaan, + de LITHA methode toegepast :P echter is het vrij gevoelig/trekkerig. Pijnlijk kan ik het niet noemen, wel is de tragus ietsje opgezwollen. (staafje is nog goed zichtbaar en heeft genoeg ruimte om tot dusver de zwelling op te vangen.

De binnenzijde van de tragus is lastig te bekijken, maar het voelt 'aangedaan'.
Iemand tips wat ik het beste kan doen? Doorgaan met zoutbadjes in de hoop dat de zwelling en het trekkerige gevoel zal afnemen, de korstjes proberen te verwijderen?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_159636443
Ik zou gewoon lekker blijven zeezouten en tijdens het schoonmaken evt. De korstjes los weken als je er echt last van hebt en het verder met rust laten. Ik heb mijn helix nu 3 mnd en hij is al die tijd gezwollen gebleven en blijven korsten. De zwelling is pas sinds een week echt weg. Veel geduld en er niet aan zitten is de enige tip die ik je kan geven :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_159636985
Goed, ga ik gewoon door met de zoutbadjes. Gebruik zelf geen antibacteriële zeep om de piercing schoon te maken, doe enkel en alleen zoutbadjes. Mijn helix (maand geleden laten piercen) heeft het hier uitstekend op gedaan. Af en toe komt er wat vuil los, maar dat is alleen maar goed dunkt me.

Bedankt voor jou antwoord!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 13 maart 2016 @ 12:36:05 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_160632774
Weet iemand een goed beginners stretch-setje? Misschien dat iemand ergens ervaring mee heeft?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:59:49 #212
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160639473
Ik zou de meeste setjes links laten liggen. De meesten zijn van waardeloze kwaliteit.
Je kan beter kijken naar losse sieraadjes van bijvoorbeeld glas.
pi_160666253
Ik stretchte met spiralen omdat tapers gewoon niet comfortabel waren en droeg daarna simpele titanium single flared.

Pfoe wat is dat lang geleden zeg, ik zit al een tijd weer op 12mm.

Deze schatjes van de week besteld:

Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_160690277
Ah, het centrale topic gevonden! Ik was laatst op een tattoo-expo, en daar vond ik de piercingstand toch wel erg interessant.. Zo interessant dat ik 2 weken later bij de piercer zat voor een rookpiercing en een week later (vandaag dus) opnieuw voor een helix. Nooit geweten dat ik het zo mooi zou vinden O+

Plaatje bij het praatje :)

pi_160755204
Oke, ik ga nu een vraag stellen die waarschijnlijk al heel vaak gesteld is: wat is de pijn bij een septum? Ik vind hem echt heeeel tof en mijn pijngrens is niet extreem laag ofzo, maar ik ben wel een beetje bang voor de pijn. :@
  vrijdag 18 maart 2016 @ 09:03:16 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160755279
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 08:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ga nu een vraag stellen die waarschijnlijk al heel vaak gesteld is: wat is de pijn bij een septum? Ik vind hem echt heeeel tof en mijn pijngrens is niet extreem laag ofzo, maar ik ben wel een beetje bang voor de pijn. :@
Was ik ook en is nergens voor nodig.
Het is een scherpe pijn, maar het is ook heel snel weer weg.
Schaal van 1 op 10... een kleine 6.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 maart 2016 @ 09:07:32 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_160755310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 09:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Was ik ook en is nergens voor nodig.
Het is een scherpe pijn, maar het is ook heel snel weer weg.
Schaal van 1 op 10... een kleine 6.
Zoiets idd. De genezing vond ik kutter, maar die duurde bij mij ook wel even. Is uiteindelijk helemaal goed gekomen!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 18 maart 2016 @ 09:08:25 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_160755318
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou de meeste setjes links laten liggen. De meesten zijn van waardeloze kwaliteit.
Je kan beter kijken naar losse sieraadjes van bijvoorbeeld glas.
Hmm, ok. Bedankt! Ook de tip van spiralen is misschien wel handig. Ik ga even rondkijken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 09:49:01 #219
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160755843
https://onetribe.nu/blogs(...)-lobe-stretching-faq

Hier kan je vrij duidelijke informatie vinden als je wil beginnen met stretchen. Ook waarom spirals geen goed idee zijn ;)
pi_160766472
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 08:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ga nu een vraag stellen die waarschijnlijk al heel vaak gesteld is: wat is de pijn bij een septum? Ik vind hem echt heeeel tof en mijn pijngrens is niet extreem laag ofzo, maar ik ben wel een beetje bang voor de pijn. :@
Ik had gelezen dat de pijn echt enorm was maar het kon vast niet erger dan mijn tepelpiercing, Wel dus. :') echter was het alleen de steek, die van mij werd in 2 etappes gepierced en zodra alles erin zat was het voorbij en ik vind de genezing er soepel :Y
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_160797620
Hoi :)
Ik vind piercings hartstikke verslavend. Ik heb in mijn oren in totaal 4 oorbellen, 2 5mm plugs, 1 tragus, 2 forward helix en 3 normale helixpiercings.
Zelf heb ik het niet zo op piercings die te snel te zien zijn, zoals in het gezicht. Daarom zocht ik naar meer opties en nam ik een dermal, die ondertussen is uitgegroeid. Zie foto :)


Nu ben ik op zoek naar weer iets anders. Een dermal is uiteindelijk toch niet echt iets voor mij en mijn oren zitten al een beetje vol.
Heeft iemand misschien wat leuke ideetjes voor mij?
Groetjess!
pi_160798861
Ouch, die dermal. Laat dat een opzichtig litteken achter?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160798892
En hoe was de genezing van je forward helixen vergeleken met normale helix?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 20 maart 2016 @ 00:30:10 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160799992
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ouch, die dermal. Laat dat een opzichtig litteken achter?
Nee, zie je vrijwel niks van.
Resistance is futile.
  zondag 20 maart 2016 @ 00:30:47 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160800007
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
En hoe was de genezing van je forward helixen vergeleken met normale helix?
Ik denk dat het per persoon verschilt maar ik vond forward helix fijner genezen.
Resistance is futile.
  zondag 20 maart 2016 @ 00:31:48 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160800035
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Alyndria het volgende:
Hoi :)
Ik vind piercings hartstikke verslavend. Ik heb in mijn oren in totaal 4 oorbellen, 2 5mm plugs, 1 tragus, 2 forward helix en 3 normale helixpiercings.
Zelf heb ik het niet zo op piercings die te snel te zien zijn, zoals in het gezicht. Daarom zocht ik naar meer opties en nam ik een dermal, die ondertussen is uitgegroeid. Zie foto :)
[ afbeelding ]

Nu ben ik op zoek naar weer iets anders. Een dermal is uiteindelijk toch niet echt iets voor mij en mijn oren zitten al een beetje vol.
Heeft iemand misschien wat leuke ideetjes voor mij?
Groetjess!
Orbital?
Resistance is futile.
  zondag 20 maart 2016 @ 00:32:34 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_160800056
Oh wacht, je oren zitten al vol.
Resistance is futile.
pi_160800469
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ouch, die dermal. Laat dat een opzichtig litteken achter?
Pijn deed het op dat moment niet eigenlijk. Hij stak gewoon een beetje uit en ik kon hem er bijna gewoon uit trekken. Hij zat maar een klein beetje vast, maar daar ga ik dan niet voor naar zo'n piercingzaak, haha :p
Nu is mijn dermal er denk ik bijna twee maanden uit. Maar hij heeft voor het uitgroeien nog wel wat meer drama gegeven hoor. Ik heb hem er een paar keer bijna uitgetrokken, dat zorgt misschien ook wel voor een iets groter littekentje. Ik heb ff een foto voor je gemaakt van hoe 'ie er nu uit ziet:


En net zoals bij Seven. is de forward helix makkelijker genezen. Die werden bij mij ook gepierced. Voor mijn helixen is een nieuw 'push-through'systeem gebruikt. Dit was goedkoper dus ik vond het wel best. Misschien heeft dit ook wel invloed op de genezing. Verder helemaal geen problemen mee gehad hoor.
pi_160800479
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 00:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Orbital?
Oeee, die is inderdaad wel heel mooi! Misschien laat ik gewoon een paar gaatjes dichtgroeien en laat ik gewoon allemaal nieuwe dingen zetten, haha!
pi_160803136
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ouch, die dermal. Laat dat een opzichtig litteken achter?
Nee, valt reuze mee. Heb er twee gehad, en het zijn echt heel kleine littekentjes.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:28:25 #231
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160805242
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 00:59 schreef Alyndria het volgende:

[..]

Pijn deed het op dat moment niet eigenlijk. Hij stak gewoon een beetje uit en ik kon hem er bijna gewoon uit trekken. Hij zat maar een klein beetje vast, maar daar ga ik dan niet voor naar zo'n piercingzaak, haha :p
Nu is mijn dermal er denk ik bijna twee maanden uit. Maar hij heeft voor het uitgroeien nog wel wat meer drama gegeven hoor. Ik heb hem er een paar keer bijna uitgetrokken, dat zorgt misschien ook wel voor een iets groter littekentje. Ik heb ff een foto voor je gemaakt van hoe 'ie er nu uit ziet:
[ afbeelding ]

En net zoals bij Seven. is de forward helix makkelijker genezen. Die werden bij mij ook gepierced. Voor mijn helixen is een nieuw 'push-through'systeem gebruikt. Dit was goedkoper dus ik vond het wel best. Misschien heeft dit ook wel invloed op de genezing. Verder helemaal geen problemen mee gehad hoor.
Oh dat valt mee inderdaad, lijkt als je snel kijkt net een moedervlekje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 april 2016 @ 13:49:34 #232
447318 Kikkerkaas
Kaas met kikkers
pi_161349008
Pffft weet iemand of er barbells te koop zijn met een dikte van 4mm en een lengte van 6 tot 8mm? Die kan ik echt nergens vinden.
pi_161350203
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:49 schreef Kikkerkaas het volgende:
Pffft weet iemand of er barbells te koop zijn met een dikte van 4mm en een lengte van 6 tot 8mm? Die kan ik echt nergens vinden.
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/barbell-10
  maandag 11 april 2016 @ 15:11:58 #234
447318 Kikkerkaas
Kaas met kikkers
pi_161350619
quote:
Die had ik inderdaad gezien, helemaal vergeten te melden! Jammer genoeg vind ik deze een klein beetje te duur, maar verder kan ik zelf niks vinden helaas.
pi_161408139
Ben even benieuwd:
Hoe werkt zeezout het meest effectief: met mijn oor (gaat om een forward helix) in een zeezoutbadje hangen voor een minuut of 8 (?) of een steriel gaasje even in een zeezoutbadje laten drenken en die vervolgens tegen de piercing aan houden voor hetzelfde aantal minuten? Ik vermoed het eerste, is dat zo? Of is er een nog effectievere manier om mijn piercing met zeezout te behandelen?
Heb deze piercing trouwens sinds 2 maanden en heb sinds een paar dagen een klein vochtbultje :{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_161408624
Omdat zeezout de huid echt gortdroog maakt ben ik meer voorstander van het gaasje. Ik had een vochtbultje bij mijn septum, ik doopte tissues in het water, stak ze in m'n neus voor 4 a 5 minuten en spoelde daarna kort na met water, binnen 1,5 week was t vochtbultje weg :Y
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_161434997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat zeezout de huid echt gortdroog maakt ben ik meer voorstander van het gaasje. Ik had een vochtbultje bij mijn septum, ik doopte tissues in het water, stak ze in m'n neus voor 4 a 5 minuten en spoelde daarna kort na met water, binnen 1,5 week was t vochtbultje weg :Y
hmm daar zit zeker wat in. Ik ga gewoon door met het gaasje. Vind het trouwens ook te irritant om met mijn oor in een kom met zeezoutwater te moeten hangen :')
Mijn vochtbultje is overigens al minder erg geworden, dus het gaasje heeft wel goed effect :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:39:22 #238
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_163684368
Is het oke om te gaan zwemmen (meertje/zee) als je piercing nog niet volledig genezen is? heb m nu 2 maanden en wil geen ontsteking of iets
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_163685788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:39 schreef nofxtbr het volgende:
Is het oke om te gaan zwemmen (meertje/zee) als je piercing nog niet volledig genezen is? heb m nu 2 maanden en wil geen ontsteking of iets
Waar zit je piercing? Heb je er zelf last van?
Zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:08:47 #240
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_163692956
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Waar zit je piercing? Heb je er zelf last van?
Zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden.
oor, dus ik kan eventueel ook gewoon niet kopje onder gaan zegmaar ;)
mja tis nu wel rustig maar af en toe is het wel geïrriteerd als ik erop geslapen heb ofzo
denk dat ik op de dag zelf ff kijk hoe het aanvoelt
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_163693989
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:08 schreef nofxtbr het volgende:

[..]

oor, dus ik kan eventueel ook gewoon niet kopje onder gaan zegmaar ;)
mja tis nu wel rustig maar af en toe is het wel geïrriteerd als ik erop geslapen heb ofzo
denk dat ik op de dag zelf ff kijk hoe het aanvoelt
Ik zou proberen om zo min mogelijk onder water te gaan en als je klaar bent met zwemmen even goed ontsmetten. All over piercings heefft van die breek-wattestaafjes met vloeistof. Echt ideaal als je op vakantie gaat bijvb.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:57:12 #242
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_163696314
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zou proberen om zo min mogelijk onder water te gaan en als je klaar bent met zwemmen even goed ontsmetten. All over piercings heefft van die breek-wattestaafjes met vloeistof. Echt ideaal als je op vakantie gaat bijvb.
bedankt voor de tip!
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_165919753
Tips gezocht! Ik heb een segmentringetje in mijn septumpiercing. Zit fijn, staat prima.. maar nu heb ik morgen een kennismakingsgesprek voor een vrijwilligersbaan.

Huidig ringetje er in laten... ander ringetje erin en 'verstoppen'... of andere suggesties?

[ Bericht 4% gewijzigd door bloempjuh op 12-10-2016 23:45:33 ]
Mon 'en!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 oktober 2016 @ 20:36:40 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_165938659
Tepelpiercings zijn niet de makkelijkste qua genezing he? ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 21:05:14 #245
382129 crew  Donna
pi_165939848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Tepelpiercings zijn niet de makkelijkste qua genezing he? ;(.
Bij mij nooit gelukt. Vreselijk.

Opluchting toen ze eruit waren.
  zondag 23 oktober 2016 @ 09:57:22 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166141887
Ervaring hier met VCH en HCH's? Ik vind HCH's mooier maar blijkbaar zijn VCH's veel beter in de praktijk en ik ben aan het overwegen.
Resistance is futile.
pi_166142007
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
Tips gezocht! Ik heb een segmentringetje in mijn septumpiercing. Zit fijn, staat prima.. maar nu heb ik morgen een kennismakingsgesprek voor een vrijwilligersbaan.

Huidig ringetje er in laten... ander ringetje erin en 'verstoppen'... of andere suggesties?
Wat voor vrijwilligerswerk? Daar zou ik het vanaf laten hangen. Op de meeste plekken zijn ze volgens mij wel redelijk makkelijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_166476656
Mijn singleflare plug (plastic) is vastgedraaid, heeft iemand een idee hoe ik hem er op een makkelijke manier uit kan halen, zonder mijn oor kapot te maken? De flares zijn te groot om hem eruit te drukken zonder mijn oor uit te scheuren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_167154734
Ik irriteer mij een beetje aan de lengte van de staafjes van mijn tepelpiercings, maar ze zijn nog niet genezen. In juli laten zetten. Zou het kunnen om er kortere staafjes in te doen of toch aankijken en afwachten?
pi_167154988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:38 schreef Crientj het volgende:
Ik irriteer mij een beetje aan de lengte van de staafjes van mijn tepelpiercings, maar ze zijn nog niet genezen. In juli laten zetten. Zou het kunnen om er kortere staafjes in te doen of toch aankijken en afwachten?
Je kunt het proberen, kortere staafjes bewegen minder, dus zullen ze minder irriteren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_167172123
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je kunt het proberen, kortere staafjes bewegen minder, dus zullen ze minder irriteren.
Thanks, ik zal het uitproberen. Is het jou nog gelukt om je singleflare plug los te krijgen? :)
pi_167175566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:01 schreef Crientj het volgende:

[..]

Thanks, ik zal het uitproberen. Is het jou nog gelukt om je singleflare plug los te krijgen? :)
Ja, hij draaide opeens weer, dus ik kon mijn oor ook eindelijk goed schoonmaken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 7 december 2016 @ 22:42:24 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_167178813
Ik heb sinds een tijdje een smiley en I love it O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_167337677
Hoi! Ik heb sinds maandag een inner conch en dat ding klopt dus als de ziekte. Ik heb er vannacht gewoon niet van geslapen. Ik maak het schoon met zeezout, maar de pijn blijft. Nog goeie tips of moet ik er gewoon even doorheen? Volgens mij had ik bij mijn helix al veel sneller minder pijn.. :(
pi_167341825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:09 schreef Eerin het volgende:
Hoi! Ik heb sinds maandag een inner conch en dat ding klopt dus als de ziekte. Ik heb er vannacht gewoon niet van geslapen. Ik maak het schoon met zeezout, maar de pijn blijft. Nog goeie tips of moet ik er gewoon even doorheen? Volgens mij had ik bij mijn helix al veel sneller minder pijn.. :(
Heeft ie wel genoeg ruimte om op te kunnen zwellen?
pi_167342943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Heeft ie wel genoeg ruimte om op te kunnen zwellen?
Ik heb een ringetje, dus ik vermoed van wel.. Al zit die wel redelijk dicht langs mijn oor. Er is wel nog genoeg ruimte aan beide kanten en hij kan ook een beetje klappen.
pi_167344646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:48 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik heb een ringetje, dus ik vermoed van wel.. Al zit die wel redelijk dicht langs mijn oor. Er is wel nog genoeg ruimte aan beide kanten en hij kan ook een beetje klappen.
Ik zou even het weekend afwachten, anders kun je als het goed is altijd even terug naar de piercer. Goed blijven spoelen in ieder geval.
  donderdag 15 december 2016 @ 16:11:44 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_167345844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:48 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik heb een ringetje, dus ik vermoed van wel.. Al zit die wel redelijk dicht langs mijn oor. Er is wel nog genoeg ruimte aan beide kanten en hij kan ook een beetje klappen.
Zou voldoende moeten zijn.
Ik heb ook veel last van mijn beide inner conches gehad, incl. opgezwollen klieren. Het enige wat je kunt doen is het goed schoonhouden en er niet teveel op slapen (dus op je andere oor). De enige reden waarom ik niet nog een derde zou laten zetten: al dat gedoe... want ik vind het supermooie piercings en heb er na de genezingstijd eigenlijk weinig last meer van gehad.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_167348173
Even ter illustratie, het ziet er wel rustig uit. Het voelt echt knalrood en opgezwollen, maar zo ziet het er niet uit denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167350634
Ringetje zit wel strak..
Verder lijkt het wel rustig inderdaad. Maar kan me goed voorstellen dat het extra irriteert doordat er zi weinig ruimte is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167350723
Het is een 10 ringetje op een 9 afstand in mn oor zeg maar. Ik wilde hem zelf ook liever wat strakker dan dat hij gaat hangen, maar als ik dit wist... Ik ga inmiddels bijna door het dak van de pijn en heb net m'n eerste pijnstiller gepakt. En ik heb echt een torenhoge pijngrens, maar dit voelt super kut.
Het gekke is ook dat ik er de hele dag niet echt veel last van heb, maar 's avonds is het echt niet normaal pijnlijk. Ik zie nu alweer op tegen vannacht en daar baal ik behoorlijk van. Als ik hoest of nies of gewoon mijn keel schraap schiet er ook een steek door mijn oor heen zeg maar.
pi_167350787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:50 schreef Eerin het volgende:
Het is een 10 ringetje op een 9 afstand in mn oor zeg maar. Ik wilde hem zelf ook liever wat strakker dan dat hij gaat hangen, maar als ik dit wist. Ik ga inmiddels bij door het dak van de pijn en heb net m'n eerste pijnstiller gepakt. En ik heb echt een torenhoge pijngrens, maar dit voelt super kut.
Het gekke is ook dat ik er de hele dag niet echt veel last van heb, maar 's avonds is het echt niet normaal pijnlijk. Ik zie nu alweer op tegen vannacht en daar baal ik behoorlijk van. Als ik hoest of nies of gewoon mijn keel schraap schiet er ook een steek door mijn oor heen zeg maar.
Ik zou dan morgen echt even langs de piercer gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167351010
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik zou dan morgen echt even langs de piercer gaan.
Ik heb pas maandag weer tijd, het is niet direct om de hoek (of enigszins wel, maar ik werk fulltime en kan daar in het weekend niet heen). Dus ik zal toch nog even moeten doorbijten vrees ik, maar maandag ben ik in de buurt dus dan ga ik wel langs.
Zou hij hem er dan uithalen? Want op zich deed dat indoen al ziek veel pijn, haha :P ringetjes zijn zo veel kutter dan staafjes..
pi_167352428
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik heb pas maandag weer tijd, het is niet direct om de hoek (of enigszins wel, maar ik werk fulltime en kan daar in het weekend niet heen). Dus ik zal toch nog even moeten doorbijten vrees ik, maar maandag ben ik in de buurt dus dan ga ik wel langs.
Zou hij hem er dan uithalen? Want op zich deed dat indoen al ziek veel pijn, haha :P ringetjes zijn zo veel kutter dan staafjes..
Is het dan niet handiger om er voor de genezingsperiode een staafje in te doen.
pi_167363525
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Is het dan niet handiger om er voor de genezingsperiode een staafje in te doen.
Ja daar heb je misschien wel gelijk in idd
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:30:16 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_167373927
Eerin, ziet er idd te strak uit. Ik heb bij elke inner conch en eigenlijk elke piercing wel een te groot sieraadje gekregen, zodat de zwelling de ruimte krijgt. Heb het idee dat je piercer daar geen rekening mee gehouden heeft...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_167412904
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Eerin, ziet er idd te strak uit. Ik heb bij elke inner conch en eigenlijk elke piercing wel een te groot sieraadje gekregen, zodat de zwelling de ruimte krijgt. Heb het idee dat je piercer daar geen rekening mee gehouden heeft...
Hm, ik zal morgen eens langslopen. Ik merk inmiddels toch wel korstvorming en een lichte zwelling aan de achterkant, dus vermoed dat er wel een ontsteking vanbinnen zit. Zo maar weer in een bakje zeezoutwater hangen. En kijken wat hij me morgen kan vertellen :)
  roze zondag 18 december 2016 @ 12:51:56 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167414751
Ik zou ook voor iets groter gaan.

Maar nu ik dit zeg bedenk ik mij dat ze bij mijn lippiercing ook meteen één erin hebben gedaan die op maat was. :') Verder wel altijd grotere piercing gekregen bij zetten.
Your beauty never ever scared me.
pi_167416471
Heeft iemand ervaring met titaniumpiercings en MRI-scans? Ik mag volgende maand een scan ondergaan en vraag me af of ik m'n piercings uit moet doen. Titnium is niet-magnetisch, maar soms willen ze nog wel eens moeilijk doen over sieraden. Ga sowieso morgen het ziekenhuis bellen om het te vragen, maar misschien heeft één van jullie hier al ervaring mee?

Veiligste zou zijn om plastic retainers in te doen, maar kan m'n piercings niet zelf indoen, dus dan wordt het even langs een piercingwinkel.
pi_167421919
Ik had ook specifiek gevraagd om een strakkere en de piercer deed dat wel vaker. M'n vorige was totaal niet ontstoken of opgezwollen dus dit valt gewoon een beetje tegen. Maar hoop met goed schoonmaken toch wel wat te winnen qua genezing
pi_167427814
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:21 schreef Polenbatser het volgende:
Heeft iemand ervaring met titaniumpiercings en MRI-scans? Ik mag volgende maand een scan ondergaan en vraag me af of ik m'n piercings uit moet doen. Titnium is niet-magnetisch, maar soms willen ze nog wel eens moeilijk doen over sieraden. Ga sowieso morgen het ziekenhuis bellen om het te vragen, maar misschien heeft één van jullie hier al ervaring mee?

Veiligste zou zijn om plastic retainers in te doen, maar kan m'n piercings niet zelf indoen, dus dan wordt het even langs een piercingwinkel.
Als je zeker weet dat het titanium is, is dat geen probleem. Ik ben ook ooit in MRI geweest met titanium navelpiercing.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 31 december 2016 @ 16:08:47 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_167787738
Iemand ervaring met een ashley/inverse vertical labret?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:00:18 #273
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173160047
Ik ben ook een beetje gegrepen door het piercing-virus. Ik draag sinds kort een neusknopje. Had tot voor kort nooit gedacht die ooit te nemen. :P

En nu ben ik alweer aan het denken over een labret. :P
pi_173162073
Mijn oren op het moment. De Conch is prima geheeld sinds ik een staafje heb ipv een ringetje. Ben destijds na mijn post hier direct naar de piercer gegaan.

Edit: foto's doen het niet, irritant kudt tinypic
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:32:38 #275
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173164684
Ik wil een nape denk ik. En een medusa. Ik dacht dat die laatste mij nooit zou staan, maar laatst zag ik foto's van een heel subtiel diamantje en toen dacht ik :9~ yaassss. Zoiets



I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:59:21 #276
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173165306
Ik had een nieuwe piercing gekocht voor mijn Daith. Gaat de oude er niet uit -O-
Tis een ball closure ring, maar het balletje wil er dus niet tussenuit. Binnenkort iemand even om hulp vragen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:22:16 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173167479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik had een nieuwe piercing gekocht voor mijn Daith. Gaat de oude er niet uit -O-
Tis een ball closure ring, maar het balletje wil er dus niet tussenuit. Binnenkort iemand even om hulp vragen.
Kan je hem niet open krijgen met zo'n ding?

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:57:21 #278
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173168445
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kan je hem niet open krijgen met zo'n ding?

[ afbeelding ]
Niet alleen. Heb t wel geprobeerd maar mijn oor zat in de weg en op een gegeven moment deed alles pijn :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:27:23 #279
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173207882
Gisteren met wat hulp het ringetje toch open gekregen. Nieuwe piercing erin, maar die bleek te klein. -O-
Nu de oude er maar weer in en opzoek naar een andere.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:03:15 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_173236220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:09 schreef Eerin het volgende:
Hoi! Ik heb sinds maandag een inner conch en dat ding klopt dus als de ziekte. Ik heb er vannacht gewoon niet van geslapen. Ik maak het schoon met zeezout, maar de pijn blijft. Nog goeie tips of moet ik er gewoon even doorheen? Volgens mij had ik bij mijn helix al veel sneller minder pijn.. :(
Ik had dat ook bij beider inner conches. Het verdwijnt vanzelf. Goed schoon blijven houden en je lichaam past zich er vanzelf op aan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:31:53 #281
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173250720
Nou ik heb besloten. Vanavond heb ik een labret piercing :)
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:23:54 #282
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173257220
Nou hij zit erin hoor. Viel reuze mee. Veel minder pijnlijk dan mijn neusvleugel. Ben ik daar zo zenuwachtig voor gweest? :P

Zit een mooi goudkleurig knopje in. Zit al de hele tijd in de spiegel te kijken. O+
pi_175449018
Whaaa, tig jaar niet meer op FOK geweest, nu meteen een heel verhaal, excuus. ;)
Laatst een Daith laten zetten en dat ging niet helemaal / helemaal niet goed...dus meteen even op zoek naar wat Daith-ervaringen hier...

Op woensdag 15e november laten zetten; goede piercingshop, (vaker geweest) en helemaal blij, maar woensdagavond al een mega koppijn die uitstraalde naar mijn kaak (ter hoogte van mijn slaap). Donderdag pijn, vrijdag meer pijn, zaterdag een dikke wang en een gloeiende gloeiende oorschelp. Het was verder niet dik, maar een klein beetje rood en ik had geen koorts, maar dit voelde absoluut niet goed en heel anders dan mijn eerdere piercings (Tragus en Septum) Zondagochtend met angst voor kraakbeen-necrose of iets anders engs toch maar even langs de SEH. Daar werd ik geholpen op de huisartsenpost en bleek de plek van de Daith toch ook wel dik te zijn. De arts ging met een handschoen aan KEI hard op de plek duwen (kak!) en jahoor, kwam er dus ineens wel troep uitgelopen. Waarschijnlijk is de plek gekneusd geweest en heeft er door de zwelling geen troep uit kunnen lopen, en toen de arts ging drukken kwam de piercing los (zat daarvoor muurvast!) en toen kon de troep weg en nam de druk op mijn oor langzaam wat af. Ik kreeg antibioticum mee (tegen een Staphylokok Aureus) en er werd een kweek genomen om te kijken of het de goede antibioticum zou zijn.

Vier dagen later bleek het idd de Staphylokok Aureus (dat beest zit echt overal) en ik moet dus de tien daagse kuur afmaken. Zondag dus met deze antibioticum begonnen en de ring laten zitten zodat het gaatje open zou blijven om de troep af te kunnen voeren (al wilde de arts de ring verwijderen). Maandag ging het beter, dinsdag weer wat beter, woensdag nog beter, maar woensdagnacht om vijf uur wakker geworden met weer een gloeiend hete oorschelp. (niet een op de plek van de Daith trouwens, maar alles er omheen. Toen mijn ringopener gepakt, detol over de tang heen gegoten, handschoentjes aan, watje in mijn oor om het balletje niet in de gehoorgang te laten vallen en hoppa, ring eruit gehaald. Het balletje viel eruit en die ring draaide uit zichzelf eigenlijk al meteen weg, plop, eruit zonder moeite. Ik had er zo'n slecht gevoel over, en de pus was inmiddels voorbij, dus dacht ik; beter nu doen nu de ontsteking klein is en ik nog antibioticum heb, ipv wachten totdat er dadelijk weer een dik oor met pus is ontstaan en de ring er dan beter niet uit kan of het te pijnlijk is om te doen...

Zelf denk ik dat er ook al afstoting was; het gaatje bovenop leek wel een kratertje; de huid trok helemaal weg van de ring, dat zag er zo gek uit. Baal natuurlijk dat het fout ging, want ik vond 'm zoooo prachtig, maar liever ring kwijt dan dadelijk mijn oorschelp kwijt. :/

Conclusie: Ik had de Daith verkeerd benaderd; ik dacht dat het een fijne plek was, want hij viel IN de oorschelp en daar had je dan dus niet veel last van, er kon niks aan blijven hangen, geen haren zoals bij een helix oid. Maar blijkbaar heb ik er niet goed over nagedacht, want ten eerste kun je de plek zelf niet zien!! Super lastig, ik maakte steeds foto's met m'n telefoon om te kijken hoe schoon ie was en hoe slecht/goed het eruit zag, super lastig dus. Ten tweede kun je volgens mij nooit meer relaxed oordopjes in, als derde liep de troep/bacterie mijn oor in door de zwaartekracht en kreeg ik daardoor ook last van een middenoorontsteking!!! En tot slot, het allerlastigste: Als ik mijn kaak bewoog (en nu nog steeds) hoor ik het crepiteren!!! Zoooo naar!! Het kraakt gewoon als ik kauw of praat!! Ik dacht eerst dat ik de ring hoorde bewegen in mijn oorschelp, maar blijkbaar is het kraakbeen zo kapot dat het nu zonder ring nog steeds kraakt!! Hoe zijn jullie ervaringen daarmee en gaat dat kraken nog over als het geneest??!!

De arts vond het een vreselijk nare plek en dit kon zelfs een abces in mijn hoofd veroorzaken. Hoop dat ik dat voorkomen heb. Beste tip is eigenlijk; als je het niet vertrouwd, ga dan even langs een huisarts. Piercers noemen de tijd dat er voor staat dat je last kunt hebben, maar die voelen niet wat jij voelt. Het komt misschien niet vaak voor dat het zo heftig gaat voelen, maar tekenen als koorts, gloeien, dikke wang, koppijn oid is een indicatie dat er iets niet goed is. Ik had dit totaal niet zien aankomen, omdat mijn andere piercings nooit voor ongemak hebben gezorgd.

Oke, niet zo'n blije Daith-ervaring dus...maar even een kritische note om over na te denken voor diegene die er eentje overwegen... Fijn weekend.

PS: voor wie foto's wil; ik heb er genoeg! :P
pi_175455419
Ik zat even in je pohi te kijken waarom je ons weer gezelschap kwam houden :+
Kan deze reactie niet te maken hebben met de medicijnen die je slikt?
pi_175471012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 19:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik zat even in je pohi te kijken waarom je ons weer gezelschap kwam houden :+
Kan deze reactie niet te maken hebben met de medicijnen die je slikt?
Dat lijkt misschien voor de hand liggend, maar nee, juist niet; door medicijnen tegen (orgaan)afstoting is de kans dat je lichaam er op reageert juist veel kleiner, afstoting is dan al helemaal niet logisch...

Wel is je lichaam natuurlijk gevoeliger voor infecties, maar mijn andere twee piercings hebben totaal geen last bezorgd. Dat terwijl ik een chronische voorhoofdsontsteking heb met die staphylokok aureus en ik dus bij de septum juist wel problemen had verwacht. 1 keer je neus snuiten en de bacterie komt er al langs. Dat is niet eens dik geweest en heb na 2 weken zelfs de barbell verwisseld voor een segment ringetje; niks mee aan de hand geweest!!

De (zelfde als de septum-) piercer (grote handen) en mijn oor (best mini) gingen niet helemaal hand in hand; hij haalde de naald erdoor en het sieraad kwam er niet mee uit. Dat bleef achter of ging scheef mijn kraakbeen in, geen idee, en toen moest 'ie daarna frutten om de ring mee te krijgen. Daardoor was het kraakbeen al zwaar gekneusd en waarschijnlijk kon het daardoor geen wondvocht afvoeren. Of het is met de naald terughalen om het sieraad te pakken al geïnfecteerd geraakt... Dat weet je toch nooit, is het risico van piercen nou eenmaal. Dat ik inmiddels een hond heb geeft denk ik ook meer risico...die beesten dragen ook staphylokokken met zich mee op hun huid. Misschien heeft dat beest al op mijn jas/muts/kraag oid gezeten, of in de trein, wie zal het zeggen...?

Ben blij dat het nu beter gaat, al baal ik natuurlijk dat ik m'n mooie piercing kwijt ben. Weet iemand hier of dat kraakbeen gaatje voor altijd open blijft, of groeit dat toch ook weer dicht? De huid is inmiddels al netjes dicht met een korstje boven en onder!

[ Bericht 6% gewijzigd door Luna3 op 03-12-2017 16:24:22 ]
pi_175919223
Ik heb een neuspiercing (ring) en ik vind dat hij wat te laag zit. Zelfs de kleinste ringetjes "hangen" onder mijn neusvleugel. Ik overweeg om hem dicht te laten groeien en een paar mm er boven een nieuw gaatje te laten piecen.

Heeft iemand ervaring met iets vergelijkbaars? Af te raden, goed te doen? Andere tips?
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:01:26 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_175919541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb een neuspiercing (ring) en ik vind dat hij wat te laag zit. Zelfs de kleinste ringetjes "hangen" onder mijn neusvleugel. Ik overweeg om hem dicht te laten groeien en een paar mm er boven een nieuw gaatje te laten piecen.

Heeft iemand ervaring met iets vergelijkbaars? Af te raden, goed te doen? Andere tips?
Een (goede) piercer in de buurt toevallig? Dan zou ik daar gewoon even langsgaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_175919613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een (goede) piercer in de buurt toevallig? Dan zou ik daar gewoon even langsgaan.
Ja, denk het wel. Maar loop op krukken atm dus ik dacht, ik vraag eerst eens rond :)
  vrijdag 22 december 2017 @ 13:15:08 #289
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_175919784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:05 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja, denk het wel. Maar loop op krukken atm dus ik dacht, ik vraag eerst eens rond :)
Ah ja, even langshobbelen is dan een wat grotere uitdaging ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_175919802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah ja, even langshobbelen is dan een wat grotere uitdaging ja. :D
Dat wordt letterlijk hobbelen :D
pi_176135216
Iemand tips om de tragus piercing goed schoon te maken voor en achter?
Heb al vele piercings in oor maar vindt deze plek toch wat moeilijker om schoon te maken zeker binnenoor.
Meestal spoelde ik een keer per dag met water maar ben bang dat dat niet genoeg is voor deze piercing.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zaterdag 30 december 2017 @ 09:26:57 #292
92409 Twinky
Little star.
pi_176139244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand tips om de tragus piercing goed schoon te maken voor en achter?
Heb al vele piercings in oor maar vindt deze plek toch wat moeilijker om schoon te maken zeker binnenoor.
Meestal spoelde ik een keer per dag met water maar ben bang dat dat niet genoeg is voor deze piercing.
heb je hem nieuw?
Anders af en toe er even uithalen en goed schoonmaken. Dat werkt bij mij het beste. Eens in de twee weken ofzo
pi_176143905
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 09:26 schreef Twinky het volgende:

[..]

heb je hem nieuw?
Anders af en toe er even uithalen en goed schoonmaken. Dat werkt bij mij het beste. Eens in de twee weken ofzo
Heb deze nieuw sinds afgelopen week.
Mijn andere oorpiercings heb ik altijd alleen schoongemaakt met de sproeier éénmaal daags en heel goed drogen.
Zou dat voor een tragus ook voldoende zijn?
Loslaten, is het ultieme houden van.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 17:44:13 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180901091
Ooh hier is het topic gebleven. *O*

Ik heb sinds mei weer 4 piercings bij. Eind mei twee keer een forward helix laten zetten en afgelopen zaterdag beide tepels laten doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_180901282
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Ooh hier is het topic gebleven. *O*

Ik heb sinds mei weer 4 piercings bij. Eind mei twee keer een forward helix laten zetten en afgelopen zaterdag beide tepels laten doen.
_O_ ik was dit topic ook al kwijt!

Nice :o
Deed het zeer? Persoonsafhankelijk natuurlijk maar was wel benieuwd naar je ervaring mbt tepelpiercings

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2018 17:54:22 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 augustus 2018 @ 21:09:06 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_180905095
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

_O_ ik was dit topic ook al kwijt!

Nice :o
Deed het zeer? Persoonsafhankelijk natuurlijk maar was wel benieuwd naar je ervaring mbt tepelpiercings
Ik heb zo'n 6 week geleden ook een tepelpiercing laten zetten, maar vond het wel de pijnlijkste die ik heb laten zetten (en heb veel piercings gehad). Viel me toch wel even tegen, ;(.

Overigens heb ik er nu zo'n ding in zitten:



'Bal'grootte is 5 mm maar ik zoek eigenlijk iets kleiners. Lengte en kleur van het staafje is perfect. Alleen ik vind het toch wat grof aan doen. Het liefst heb ik een zeer subtiel diamantje aan beide kanten (geen balletje, dus echt zo'n model als bovenstaand). Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Heb me toentertijd al rot gezocht naar deze, :{.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:10:00 #297
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_180905114
Tvp voor foto's van Ama haar tepelpiercings.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_180906045
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Ooh hier is het topic gebleven. *O*

Ik heb sinds mei weer 4 piercings bij. Eind mei twee keer een forward helix laten zetten en afgelopen zaterdag beide tepels laten doen.
Awesome. Sterkte voor de komende tijd. Dat helen is pijnlijk.

Die van mij zijn net twee jaar oud, maar ze zijn af en toe nog ontstoken. :{
Borrelglaasjes met zoutoplossing, here we go again.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 21:52:11 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Tvp voor foto's van Ama haar tepelpiercings.
:')
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 21:52:47 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906080
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 17:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

_O_ ik was dit topic ook al kwijt!

Nice :o
Deed het zeer? Persoonsafhankelijk natuurlijk maar was wel benieuwd naar je ervaring mbt tepelpiercings
Ja deed best wel pijn. ;( Heb in verleden eerder 1 gehad en dat ging een stukje makkelijker.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 2 augustus 2018 @ 21:53:36 #301
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_180906102
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 6 week geleden ook een tepelpiercing laten zetten, maar vond het wel de pijnlijkste die ik heb laten zetten (en heb veel piercings gehad). Viel me toch wel even tegen, ;(.

Overigens heb ik er nu zo'n ding in zitten:

[ afbeelding ]

'Bal'grootte is 5 mm maar ik zoek eigenlijk iets kleiners. Lengte en kleur van het staafje is perfect. Alleen ik vind het toch wat grof aan doen. Het liefst heb ik een zeer subtiel diamantje aan beide kanten (geen balletje, dus echt zo'n model als bovenstaand). Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Heb me toentertijd al rot gezocht naar deze, :{.
https://www.alloverpiercings.nl
https://www.crazy-factory.com
Ook niet?
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')